dr.ahalan

dr.ahalan

Beszéljünk a banánról?

2023. június 06. - dr.ahalan

 

Szerintem ez az év poénja! :)))

Hosszú  kimaradás után újra van kedvem naplót írni, ma először nem voltam se fáradt, se végtelenül gyenge. :)))

Csúf betegségen vagyok túl, két hétig tartott, és olyan sokféle tünetet tudtam produkálni, hogy kitellett volna belőlük egy egészségügyi kislexikon. :O

Ilyen például még sose történt velem, hat napig képtelen voltam enni. Nem csupán éhes nem voltam, de az első falat után a másodikat már csak forgattam hosszan a számban… Nagy eredménynek számított, amikor reggeltől késő délutánig meg tudtam enni egy egész banánt.

A hetedik napon aztán egy kicsit megéheztem… :)))

Viszont percenként megszomjaztam, éjjel is. Szóval nem kívánom senkinek! :)))

Közben komoly elhatározás született, fenekestől átalakítjuk az életünket, az átalakítás bonyolult, idő- és pénzigényes, de már lépegetünk előre naponta, a mai történtek elszomorítottak egy kicsit, de így volt helyes a döntés…  :)))

A boltocskáimra se erőm, se energiám nem volt hetek óta, persze fűzök gyöngyöt, de valahogy nem állnak össze a kész ékszerek, türelmem sincs feltöltögetni… Majd összeszedem magam! :)))

Szóval izgalmas mostanában az élet, de talán egyszer ezeken a vacak dolgokon is túl leszünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr418140802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2023.06.08. 22:48:15

Már négy napot letudtunk ebből az iszonyú hétből, még egy nap van, sok idegeskedéssel. :O
Ilyenkor még rájön mindig egy lapáttal, úgy látszik most fizetek a bűneimért, nem elég a lábadozás, a mindenféle vacak, még a teret is bontják két napja, meg lehet bolondulni a légkalapácsoktól, és a munkagépektől. :O
Felszedték a teljes járdaszigetet, a buszsáv egy részét, és most a túloldalon kezdtek dolgozni. El se tudom képzelni, mi készül… :O
Politikára ugyan mostanában nemigen van időm, de a héten felvettem, és ma este megnéztem a Szikravárost, egyébként is kedves filmem, de most olyannyira aktuális, hogy az egyenesen megdöbbentő. Érti, aki érti… :))
Az Iváncsán történt mérgezésekkel kapcsolatban meg se lepődtem, ismerem elég közelről a történetet… Egy tragédia! :O
Bónuszként a meteorológusok szomorú nyarat ígérnek… Mindegy, nem akarunk az idén a tengernél nyaralni, a politikai környezet se olyan, már tavaly is nagyon titkolni kellett, hogy magyarok vagyunk… És a gazdasági helyzet se olyan rózsás, hogy kiszórjunk az ablakon egymilliót. Vagy többet. Józan ember mostanában megfogja a pénzt, és okosan tárolja. :)))

dr.ahalan 2023.06.09. 23:21:52

És péntek! :)))
Ezt a napot is végigcsináltuk, nem végeztünk mindennel olyan szerencsésen, ahogy terveztük… De van jogunk optimistának lenni. :)))
Gábor ma kivételesen nem ment be dolgozni, a közös ügyeinket intéztük, kénytelen-kelletlen egy levegőt kellett szívnunk egy órán át egy olyan nővel, amilyet egész életemben megvetettem… :(((
Malterszerűen kikent-kifent, vastag műkörmös, agresszív, unott, műveletlen picha… Nulla kedvesség, semmi jó modor. Esküszöm, a maga korában moderátor lehetett volna a freelove-on! :)))
Sajnos az üzlet az üzlet… :(((
Ma ezekkel kell tárgyalni… Piha! :(((
Bevásároltunk. Az eső esett.
Összecsaptam egy borsófőzeléket.
A Gábor már alszik, nekem is csukódik le a szemem… A téren egy betépett figura tántorog, üvölt, zsidózik, rendőr sehol… :O
Ha jól belegondolok, járőrt vagy egy éve… A választások óta nem láttam. Hmmm… :)
Mindenesetre a meggyleves a hűtőben, csirkecomb filét szeretnék sütni fűszeresen, krumplipürével, vecsési savanyúval, és van eperfagyink is. :)))
Mi kell még a boldogsághoz? Semmi se. :)))
Zenék, filmek bekészítve, két nap. Sokkal több, mint ami a legtöbbeknek adatik ma Magyarországon.

dr.ahalan 2023.06.12. 23:07:48

Telnek a napok, most várni kell az új válaszutak előtt, idegőrlő. Csendes hétvége volt, vidámságok nélkül… Fura volt, egyikünk se akart a mi varázsnyelvünkön beszélni, betolakodott az életünkbe a nagy magyar valóság. :(
Persze azért koccintottunk vacsorák előtt a mi poharainkkal… Tudtad? A régi készlet az évek alatt összetört, egyetlen finom talpas pohár maradt, Gábor ment, vett új készletet. :)
Csakhogy ezek egy hajszállal öblösebbek, mint az egy szem régi… Gábor gondosan nézi, ez a női pohár, ez a férfi. :)))
Élvezem a nyarat. Hosszúak a nappalok, csatangoltam, vásárolgattam egy kicsit tegnap a Mester utcában… Végre nem csak három métert tudok fulladás nélkül menni, nem ver össze-vissza a szívem egy emeletnyi lépcsőtől… Mondjuk két hete nem sok esélyt láttam erre! :O
Az ügyek alakulnak. Kissé nehezen, kissé nyögvenyelősen, de alakulnak. :)))
Holnap pedig gombalevest akarok főzni gazdagon. Rengeteg zöldséggel, német virslivel és tejföllel. :)))
süti beállítások módosítása