dr.ahalan

dr.ahalan

Kis adventi motyogás

2023. december 13. - dr.ahalan

 

Egyre gyorsabban süvítünk az ünnep felé, innentől már minden napnak megtervezett forgatókönyve van, holnap leülök, és megírom. :))

 

A galériát ma fullra befejeztem, minden bélyegalbum, minden plüssmackó tiszta, mondjuk a gardróbban még iszonyú a káosz, de az ráér majd jövőre. Rácsuktam az ajtót, és kész. :)

 

Ma elültettem a Lucabúzát, és egyszerre három fényvillamost is láttam a téren. :)

 

A kettes vonalon kettő jár, és egyszerre futottak be két irányból a megállóba, és fölöttük akkor robogott át a hídon a hatos. Vagy négyes. Mindegy. :)

 

Még mindig az 1997-es naplómat olvasom… Érdekes!

 

Például már az év elején eljöttem a cégtől, de valami okból kifolyólag az alezredes még nyáron  is hívogatott, de hogy mit üzleteltünk, arra már nem emlékszem. Valami irodaház berendezése rémlik. :O

 

Rengetegen járkáltak hozzám, egyszer volt egy házibuli, 22 ember tombolt nálam, és iszonyú volt másnapra a rendetlenség. Erre mondjuk emlékszem, beállított hívatlanul egy lány, akit nemigen szerettünk, a barátnőm kicsit ideges lett tőle, megütötte a fürdőszobában, az beleesett a kádba, és berepedt a hatalmas, gyönyörű, régi öntöttvas kádam, lehetett cseréltetni. :)

 

Aki látta az esetet, az azt mondta, klasszikus, hatalmas saller volt, a lányról nem is hallottunk többet. :)

 

Aztán megtaláltam a naplómban a Koktélvonalról megjelent cikket… A vonalat egy fiatal, magányos meleg fiúcska üzemeltette, Axelnek hívták… Egyébként csalás volt az egész, számítógépes zseni volt a kölyök, kamu cégnévvel bérelt vonalakat, szervert, adott fel hirdetéseket, soha nem fizetett egyikért sem.

 

Még emlékszem… Találkozás a Koktélvonalon esténként tíz, és tizenegy óra között. A koktélvonal most ingyenes. :)

 

Persze akkor még nem volt a lakásokban net, így nagyon élveztük. Hang alapon, de kb. úgy működött, mint egy chat mondjuk tíz-tizenöt éve. :)

 

Lehetett közösben is beszélgetni, és mindenkinek volt privát szobája, és üzeneteket is lehetett hagyni egymásnak. :)) Hajnalig…

 

A barátnőm fekete hajú volt, én vörös, és így jelentkeztünk be:

 

-       Itt a vörös és a fekete! Dobj üzenetet a boxba, gyere be hozzánk, vagy üzenj nyilvánosan!

 

Hatalmas tombolás volt, rengeteg ember, rengeteg vidámság.… :)))

 

Persze már akkor is voltak szemétkedő emberek, azokat Axel nemes egyszerűséggel letiltotta, ha szóltunk.

 

Aztán az Axel lebukott, elcsípték, ennyi volt! :)

 

Rengeteg szép emlék… :)))

 

Ma aztán intenzíven faggattam a Gábort, hogy mit kapok karácsonyra. Aszongya lisztvágó kést, meg kétszemélyes porszívót! :)

 

Hát ennyi mára… Rettenetesen hiányoznak a gyöngyeim, de egyszerűen nincs idő rájuk. :(

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr7118280715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2023.12.15. 00:05:50

Dolgos nap volt, Horrorkával is vitáztam sokat, nem az ünnep révén. Csak remélni tudom, hogy megértette…
Gábor is fáradt, elgyötört. Este még hatalmas, céges karácsonyi bulira is mennie kellett, igyekezett korán lelépni. Holnap kelnie kell, menni vidékre, nem tudom mikor ér ide. :(
Mindegy. Azért is lesz karácsony, és holnap péntek! :)
Vidámság is akadt azért, nézzük a híreket. Zelenszkij hatalmasat tarolt ma, Orbán szavazni se mert, kisétált megszégyenülten, Ukrajna tagország lesz, Putyin meg kb. bekaphatja, és ha a népnek lenne egy kis esze, akkor nem lennénk megint orosz (szovjet) gyarmat.
A népnek régen se volt valami sok esze, most sincs…
Mindegy. Azt is túléltük, én határozottan nyertese voltam a kommenyista korszaknak, nyertese voltam a rendszerváltásnak. Az Orbán-korszaknak nem nyertese vagyok, hanem masszív túlélője. Jó ez így. :)
Emberi történeteket olvasok, látom a pusztulatot, értem hogy mi történik, alkalmazkodom, és még egyszer mondom… Túlélek! És ezt kevesen mondhatják el magukról manapság. :)
Van ételem, meleg lakásom, szép, gazdag, fiatal szeretőm, van gyerekem, mindenem van. Még igazságom is…
Kívánhatok még valamit karácsonyra?
Hát persze…
Lou-lou-t By Cacharel… ;)

dr.ahalan 2023.12.18. 07:37:40

Igazából nem tudom, hogy mi történik ezen az oldalon. Elképesztő! :)

dr.ahalan 2023.12.18. 22:46:19

És akkor advent harmadik vasárnapja! :)
Ilyenkor mindig sokat dolgozunk, minden ablak ragyog, a plafonról minden porcica eltüntetve, az én legendás létrám behozva, letisztítva, használva, újra a helyére került remélhetőleg egy évre, a cselédlépcsőre… Milyen iszonyú dolog ez! Cselédlépcső! Itt van, látom, de sose használtam még… És megint itt tartunk, Magyarország, 1930… Cselédkorszak. :(
Hazahoztuk a fát is, bent lakik Horrorka szobájában. :)
Ma reggel el kellett mennem, kora este lett mire hazaértem, de legalább sikerült jót tennem. :)
Most aztán jöhet a hajrá, egyre fogy az idő, már csak napok vannak karácsonyig. :)))
A legutolsó ajándék is befutott, csomagolásra vár… Jóval szerényebb az ünnep, mint ahogy azt megszoktuk, de annak kell örülni, hogy lesz karácsonyunk, jó ételünk, sok ajándék is akad majd, sok öröm, sok mosoly… Együtt leszünk! :)))
Sokkal-sokkal több ez manapság, mint ami a legtöbb embernek megadatik… :)))
süti beállítások módosítása