dr.ahalan

dr.ahalan

Ma megöregedtem. 07:48-kor!

2024. január 23. - dr.ahalan

 

Krisztike szereti lefotózni az ételeinket, ezt a Stex-ben tudtuk elfogyasztani. :)

 

Hülyén kezdődött a reggel, el kellett mennem hajnalok hajnalán, hogy megcsapolják a véremet a háziorvosi rendelőben. Nagy keservesen odacsúszkáltam, mert fel volt fagyva minden… És akkor ott megvizsgáltak, és kiderült, hogy egészen alacsony a véremnek a nyomása. :O

 

Most kaptam egy csinos naplócskát, és mérnem kell. Azt hiszem elkezdődött az öregkori hacacáré. Nem túl vidám dolog! :O

 

Vége lehetne már ennek a télnek is!

 

Gábormamával csacsogtam ma sokat, ő egy hős! Fogorvoshoz jár minden évben, rém büszke a fogsorára, alig néhány tömés, 1-2 korona. Ritka ez nyolcvan év felett, olyan ragyogó a mosolya, mintha húsz éves lenne. :)

 

Várják már a tavaszt, mennének már a Mirákulumba, ilyenkor már tele vannak izgalommal. Tervezik mit, mennyit, hogyan ültessenek, találgatják mi van a gyümölcsfákkal, melyik mikor virágzik, mennyit terem az idén. :)

 

Egyébként megtanultak netezni, Gáborpapának okos telefonja van pár napja, Gábormamának egy tabletet vettek a fiúk tavaly, hogy tudjon beszélni hetente az Angliában élő egy szem unokával. Nagyon élvezik. :)

 

Aztán az van még, hogy megjött az első áram-részszámla. Alaposan felment a pumpám, a végszámlánál visszaküldtek egy havi díjat, most mitől ennyi? A büdös mindenit! :(

 

Gábor úgy nevetett, hogy majdnem megfulladt… Takács! Minden évben ez van, háborogsz az első számlán, a füled is gőzölög a dühtől, aztán elmondom, megérted, másnapra el is felejted. Az első számlád mindig másfél havi, mert az utolsó leolvasás a tárgyhó közepére esik! :))))

 

Jatélleg! :)))

 

Lassan végére érek az 1998-as naplómnak. Vicces dolgok is történtek, például a cégek átadásánál új cégneveket kértek az új tulajdonosok, de rám bízták. Olasz mámorban éltem, a legtöbb cég jól hangzó olasz nevet kapott, és lefordítva… Hát jó poénok voltak! :)

 

Nem átallottam Enrico-ról is elnevezni céget.

 

Ez az őrület évekig tartott, 2002-ben kellett egy saját Bt… Az az Orsettino nevet kapta, ami magyarul annyit jelent, hogy mackócska. :)

 

Cégnevekben mindig nagy voltam! :)

 

Még annyi történt, hogy beszélgettem valakivel telefonon, és le voltam nyűgözve! Tudta mi a közös… Kapásból! Danakil, Piaf, Vári Éva, meg az idegenlégió! Asztapasztaaaa! Van még ilyen Magyarországon! :O

 

Bélyeges vevőm… Hallotta a telefonban Danakilt, és rögtön mondta… Francia gyarmati bélyegeket gyűjt. Azért. :)

 

Mindent, mindent ha kell… Elölről kezdek el!

 

Feldobta a napomat! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9218309867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2024.01.24. 23:09:15

Ma is hajnalban keltem, valamelyik külföldi kaját rendelt, fél hatkor érkezett a futár, de nem tudta melyik kaputelefon az adott lakás, hát próbálkozott… Persze beengedtem.
Mondjuk jó, hogy Budapesten éjjel is lehet rendelni, de azért legyen már valami rendszer. :O
Külföldi telefonszámot a futároknak nem szabad felhívni, ne tessék haragudni… :O
Mindegy, legalább bőven volt időm a fotózásra, Gábor is extra kaját kapott. :)))
Mérem a véremnek nyomását, még semmi különöset nem látok. 8(
Közeledik a választás, szaporodnak a trollok! Olyan írásokat olvasok a face-en, hogy csak pillogok. És nem unják! Gyurcsánysorosprüsszel…. Meg az ukránok! És a pedagógusok. És a pestiek! Ördögök azok mind! :)))
Különös helyzetben vagyok, vidékiként ismerek sok-sok bugrist… hát mondjuk elég közelről. De szerencsés IS vagyok, itt élek Budapest belvárosában, itt az igazi családom… Rálátok a dolgokra, és az iszonyú, elképesztő különbségekre. :O
Most, hogy egy kicsit rálátok az egészségügy helyzetére… Hát ez elképesztő! Nekünk még van háziorvosunk, tündéri, bűbáj… Még laborvizsgálatokra, tüdőszűrőre is bejutottam, mert itt élek, ismerem a trükköket, ismerem a netet, baj esetén van angyaldoki barátunk is. Gáborpapa, Gábormama is megkap minden vizsgálatot, extra kezelést, nem gond a maszek fogorvos. Buborék…
De mi van a buborékon kívül? Nem lehet szülni hétvégén? Ilyenkor mi van? Műtéti időpontok 2030-ra… Sürgős vizsgálat? Időpont van… Négy hónap. Hat hónap. Tessék magánorvoshoz menni, a doktor úrnak is van magánpraxisa… Százezer, kétszázezer, kétmillió…
Nem a hálapénzt kellett volna eltörölni, hanem a fideszes dokik magánpraxisát. Szerintem. De én mindig ilyen izé vagyok… Prüsszellibernyák vénasszony. Na piha, detélleg! :)))
Hát igen… Sokan, de tényleg nagyon sokan vesztek el attól, hogy MINDIG igazat írtam. Megbomlott az elméjük, belecsavarodtak a saját irigységükbe és gonoszságukba, megbetegedett a testük, hát ez már csak ilyen… :)))
Leskelnek ma is szorgalmasan… Már amelyik még él. Annak persze… Pápuszi! :)

dr.ahalan 2024.01.25. 23:53:25

Ma ráértem egy kicsit többet netezni, tagja vagyok egy csoportnak. Társasházi fura sztorikról beszélgetnek, nagyokat nevetek, meg persze szörnyülködöm is… Bezárt, egész nap vonyító kiskutyák, panelben zenetanuló gyerekek rettenetes zajongásai, gonosz szomszédok, perek, viták, civakodások, hát mesélhetnék én is erről a drága, drága házról, meg a régen volt lakókról. Volt itt minden, de minden! :)
Az én lakásomnak nem csak az az előnye, hogy a Gellérthegyre néz, de a falak is nagyon vastagok… Csend van.
Már persze ha nem beszélek arról, hogy a bolond fideszes szomszédasszony Horrorka szobájánál lebontatta a dupla falazatú, légréses szigetelést az ő oldaláról. A fürdőszobánál, és a konyhánál is. :)))
Szeret hallgatózni, és mi szeretjük ugratni! :)))
Valamikor majd ezt is megírom! :)))
Jó kis nap volt ez, elmentem reggel bevásárolni, mosnom kellett, húst sütöttem, ráfanyalodtam a hatalmas bélyegládára…
Úgy van ez, hogy érkezik fél kiló bélyeg. Több tízezer. Lázasan átválogatom, kiveszem ami érdekel, a többi megy a ládába. Rengeteg sok éve… A láda megtelt. Sok-sok kiló. Tele van értékekkel, de számomra fontos kincs már nincs benne. Igyekszem élvezni. :)))
Gábor jött, evett, hazament. És holnap péntek. Tervezem a jövő heti kajákat. Hétvégén Stefánia-vagdalt lesz, előtte talán minestrone. Borsót venni kell… :)))

dr.ahalan 2024.01.28. 23:24:56

Békés hétvége volt, nem is tudnám megmondani, hogy mivel telt el az idő. Lazultunk, pihentünk, jártunk érdekes rendezvényen, kicsit kirúgtunk a hámból szombat este. Ahogy szoktuk. :)
Olvastuk a királyfi kamuhalálát, a csádi szégyenteljes történetet… Ezen már tényleg csak röhögni tud az, aki érti, hogy mi történik valójában. :)))
Kampány van, mosódnak az agyak.
A Bayer történet elég durva, állítólag holnap lesz a nagy robbanás, de a Hvg-n már ma lejött a sztori. Hüvelyi motozás, kesztyű és adalékanyag nélkül? Tényleg? Hányinger ember, hányinger család…
Érdemes lesz felvenni néhány napig a Palávert, meg a Fórumot. Kis politikai izgalom. Megszokott érdekesség, majd megnézem holnap…
Reggelizni gyümölcsrizst tervezek. Akciós tejberizs, természetesen német… meglepően édes, akciós spanyol eper, és persze nagy adag tejszínhab. :)))
Intézős hét lesz nekem, a Gábornak a megszokott káosz. Sütök csirkét fűszeres tepsis krumplin holnap, és ennyi. :))

dr.ahalan 2024.01.29. 23:17:47

Sűrű nap volt, Gábor korán keltett kávéval és narancslével, de már rohant is. Krisztivel értekeztünk hosszan, megterveztük a következő kaja-helyszínt, aztán beindultam. :)
Megírtam, elküldtem jó néhány e-mailt. Áthúztam Gábor ágyneműjét, kimostam a régit. Előkészítettem a tepsis csirkét. Kitakarítottam. Csacsogtam Horrorkával, elrobogtam a könyvtárba, meg még ezer helyre a környéken… Ez kell, az kell, amaz kell.
Beszéltem telefonon a házidoki nénivel, megjöttek a leletek, koleszterin majdnem jó, triglicerid is, magnézium rendben, cukor oké. Vérnyomás? Teljesen oké, töltögetem a naplót.
Kapok egy kardiológia-beutalót kivizsgálásra, biztos ami biztos… Anyám borogass! Nálunk még van kardiológia? Naná, hogy kérem! Menjek érte hétfőn… Esetleg érdemes lenne nyaki ultrahangot is kérni, a magas koleszterin és triglicerid a kényes helyeken okozhat problémát… Hogy mi van? Létezik ilyen szűrőprogram? Kérem? Kérem! Öregszem… Kell ez!
Addig kell menni, amíg lehet! Főváros, jó ellátás, felújított rendelők, működő egészségügy… Becsületes szolgáltatás, Karácsony… A fideszes falvak nagy részében már se háziorvos, se patika, se ügyelet, se mentő. Szerintük jó ez így. Szülni otthon is lehet, aztán vagy sikerül, vagy nem.
Mert szép Magyarország, édes hazánk…
Bayer nehéz napot élt meg, Perintfalvi nagyot ment a face-en… Hatalmas győzelem volt, beleborzongtam… Olvastam persze Bayer magyarázkodását, kis silány mellébeszélés, trutyi… Nem a nagyapja okán gané, hanem saját jogon. Ordenáré, szar, hazug, és genetikai hulladék.
Én undorodom tőle sok-sok éve…
süti beállítások módosítása