dr.ahalan

dr.ahalan

Bélyegbazár, nyárelő, egy éve temettük Envert...

2024. április 09. - dr.ahalan

 

Egy éve vettünk tőle búcsút. Hiányzik…

 

Ezeket a bélyegeket ma fotóztam, befejeztem a csehszlovák albumot, és lehoztam a galériáról  az USA albumokat. Ez még nehezebb munka lesz, böhöm nagy terület, rengeteg bélyeg. Most két album van fullra telerakva, és több ezer bélyeg ömlesztve… A klasszikus korok bélyegei színek szerint vannak rendezve, mert a Gábor szerint nem vagyok komplett…, a nagy, modern albumba pedig tematikusan pakoltam a példányokat, de már sok-sok éve nem vettem őket a kezembe. Most igencsak megörültem nekik, nem is emlékeztem rá, hogy vannak Muppet-bélyegeim, imádom! :)

 

És van sok-sok Boys Town bélyegem is, azokra vadásztam… Ezek nem postabélyegek, de olyan szívszorító a történetük, hogy le kell írnom.

 

Valaha régen Nebraskában egy tiszteletes, Flanagan létrehozott egy árvaházat extrémen problémás fiúgyerekek számára. Később ez az árvaház egész városkává  nőtte ki magát, hivatalokkal, polgármesterrel. :)

 

A város adta ki minden évben a bélyegeket, karácsonyra. Gyönyörűek! :)

 

Közben berobbant a nyár, tegnap a közgyűlés előtt kicsit szétnéztem a környékem, csodálatos sok zöld van mindenütt, rengeteg a virág, a Tompa utca valami nagyon vidám! Istenem… A Gegesy csodát tett, eltűntek a lepukkant, rogyadozó házak… Aztán amikor elment, jött a fideszes polgármester, és pusztítani kezdte a zöldfelületeket… Már a Mester utca platánfáit akarta kivágni, de szerencsére jött négy éve  Baranyi… :)

 

Más érdekesség nincs. Ma fasírtgolyókat sütöttem tepsiben, a Gábornak nagyon ízlett. Nekem is. Felvittem a kajalistára…

 

A listázások az életem. Mindig szerettem listákat írni, a mai napig kézzel írom a bevásárlólistát minden héten. Próbáltam mobillal, de nem volt kényelmes. :)

 

Hogy valami rosszat is írjak, hát virágzik a nyárfa. Szállnak be azok az undok bolyhocskák a lakásba, én meg sírdogálok, prüszkölök, és fújom az orromat. :(

 

Ma még megnézek pár random rövid videót. Mostanában szórakoztatnak. Érdekes állatok, gyümölcsök, emberek a világ számos tájáról. Pár másodperc, és jön az új… és megint. És megint. Mesterséges intelligencia által szerkesztett horrorisztikus lények, némi politikai kampányszórakoztatás, kutakodás az agyamban, mi érdekel, mi foglal le, mivel lehet engem becsapni… Néha kísérletezem, könnyen becsapható a rendszer. Tegnap egy kamu horgászvideónál kimentem egy pohár vízért, és közben telefonált a barátnőm, elfelejtettem továbblépni… Ma ezer és egy horgászhirdetést kaptam a gépemre, még a fidesz undorító „Megvették őket” hazugságainál is többet, pedig az azért alaposan ki van fizetve, ott van reggel a kávénál, délben a levesnél, este a szexbe is beleüvölt… Mondom! Vicces! :)))

 

Csak halkan jegyzem meg, ma ezeknek a virtuális hazugságoknak IS fizeted az árát, és ezért nem tudsz megvenni tíz deka jó minőségű sonkát se… De ha neked ez jó, akkor minden rendben van. :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr4418376353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2024.04.10. 23:45:30

Ez nem volt túl aktív nap, nem is tudom mit csináltam… Molyoltam az amerikai bélyegekkel, aztán átsétáltam kényelmesen velem szembe, az új zebrán, az új Foxpost automatához, és feladtam az eladott bélyegeket. Fantasztikus érzés! :)
Jó mindennek a közepén, közelében lenni! :)
Egyébként ez a „ Megvették őket kilóra” plakátok… Hát ezek igen nagy öngólok… Mit is mondanak? Ha a kifosztott, csóró ellenzék, akiktől a megélhetést is elvettük… Azok az alja szemetek külföldi magyaroktól kapnak pénzt, azoktól, akiket Magyarország elüldözött.
Mi bezzeg! Mi, a Fidesz! Mi a becsületes magyar családoktól vesszük el a súlyos milliárdokat óriásplakátokra, közmédiás hazugságokra! Minden tányér ellopott leves a magyar gyerekek tányérjából a magyarság érdekeit szolgálja. Ne egyetek! Ez ma a magyar kötelesség! Előre megyünk, nem hátra…Le a dollárbaloldallal, akik idegen pénzekből akarnak enni adni, iskolát építeni, egészségügyi ellátást biztosítani! Nekünk az nem kell! Magyar szív, magyar éhezés! Éljen Hatvanpuszta!
Na gratulálok, detélleg! :(
Még mindig hallgatás van a pedofil-ügyekről. Egyre több bili borul ki… Most kamu vizsgálatokkal, és mélységes hallgatással próbálják elfedni a valóságot, a református Lucifer hallgat, bujkál.
Azért M.P. és M.Z.P. feleségei azért érdekesek… Mindketten a fát művelnék? Asztalosság? Tényleg? Valami új trend? Ki találta ki? Habony Arubán két csík kokó közt? :)))
A kézművesség persze szép dolog… Nem kellene lejáratni. Én mondom! A kurva életbe mán… Detélleg! :((

dr.ahalan 2024.04.11. 23:30:16

Ez megint vastag nap volt, délelőtt házat tartottam, délre mentem a nyaki ultrahangra. :O
Azonnali betegfelvétel, kaptam sorszámot, pedig láttam már eddig is, egyetlen sorszámkijelző se működik az épületben. A folyósón, a rendelők előtt szinte senki, kongott az egész az ürességtől.
Két percet se ültem, szólítottak, a nagyon öreg doktornő kedves volt, alaposan megvizsgált a csúcsmodern számítógéppel, a nyaki verőerek tiszták, a vér áramlási sebessége rendben, mellékerekben itt-ott kis meszesedés, korral jár. Dohányzást el kellene hagyni, mert 20-30 év múlva ebből baj lehet… A többit nem értettem. :)
Hát mondom! Akkor majd visszajövök! :)
Már az elején kérdezett a tünetekről, nézte az adataimat… Nincsenek tüneteim. Nézett rám döbbenten. Akkor hogyan kapott időpontot? :O
Mondjuk azt én se tudom… :)
Mindegy. Köszönöm annak, aki ismeretlenül elintézte valahol, valami távoli galaxisban. :)
Hazabandukoltam, megfőztem a Gábor kedvenc káposztás húskajáját, jött, rohantunk vásárolni, holnap nem tudjuk megoldani, messzi vidéken dolgozik, nem tudja mikor ér haza.
Hűtő tele, bevacsorált, ment haza…
Meglepiként hozott egy zacskó modern magyar bélyeget, arra járt, benézett a bélyegdiszkontba, külföldi nem volt, de a bélyeges bácsi kimért csak nekem fél kilót… Ezek különleges alkalmak, a posta bevont régi-régi bélyegeit árulják így, a kommunista korszak szépségeit, igazi, raktáron maradt különlegességeket.
Sok pénz lesz belőle. :)
Holnap már péntek, sűrű hétvége ígérkezik.

dr.ahalan 2024.04.12. 23:13:02

És végre péntek! Gábor kora este megjött, ma a Balatonnál dolgoztak… Kicsit nyugtalan voltam, mert egész nap A. vezetett…
Ő a cégcsoport kedvence, romániai cigány srác, alig múlt húsz éves. Rettenetes háttérrel… Segédmunkásnak vették fel, aztán tanult, lett gépkezelő, most jogosítványt szerzett, és ha mennek vidékre, akkor megkérdezik tőle, akar-e vezetni…Mindenki megkérdezi tőle. Persze akar, ma is ő vezetett. Kicsit izgultam, de a Gábor szerint szépen, megfontoltan, okosan csinálja… :)))
Szóval Gábor már alszik… Én meg bekerültem a holland maffiába! :O
Együtt nézünk egy holland filmsorozatot, Mocro Maffia. Hogyan működnek a marokkói, török, meg mindenféle bevándorló bűnözői csoportok Amszterdamban… Drog, prostitúció, miegyéb… Ahogy ez lenni szokott. :(
Most megjelent a magyar szál, Tatta Budapestre jött. Gyilkosság, egy korrupció ellen harcoló magyar politikusnő gyerekét ölik meg a kocsiban, iskolába menet… És ott a házunk, szerintem még a fejemet is kidugtam, emlékszem a forgatásra. :)
Nyitva volt az ablak, és hallottam a lövéseket, a fékcsikorgást. Aztán kis idő múlva megint… Aztán persze felfedeztem hogy forgatás. :)
Az viszont már nagyon kellemetlen, ahogy a nagy magyar valóságot ábrázolják a filmben… Iszonyúan megvet minket Európa, már Szlovákia, Románia, és Horvátország is. A bőrömön éreztem nem egyszer.
Mindegy. Péntek van! Izgi program, jó kaják, egy kis elhajlás is várható. :))

dr.ahalan 2024.04.15. 22:45:53

Hétvége eltelt, egészen kellemes volt, csak ugye megint csőtörés... pfff... :( Ott, ahol nemrég, a bejárati ajtómmal szemben, a folyosón. Meg a szomszédasszonyomnál. Persze szombat este...
Kis jó hír: Megjöttek a fecskéink! :)))

És gyászhír... Ma kora este játszottam az én jó öreg asztali gépemen, amikor az szépen, csendben elsötétült. Nagyon szerettem! Tizensok évig szolgált baj nélkül, az elődjét még a freelove középkorszakában sirattam el.

Persze tudom. Van csúcs laptopom is, mobiltelefonnal is lehet dolgozni, haladni kell a korral. Most itt ülök a lapitopi előtt, egy éve be se kapcsoltam, a Gábor iderobogott, telepítettük a frissítéseket, rengeteg lesz még a gond vele, de működik, sokkal gyorsabb, sokkal modernebb... Minden fotó, minden dokumentum mentve, vagy elérhető a neten. Igyekszem azt mondani magamnak, hogy nincs veszteség...

De van. Új korszak kezdődik. Nem szeretem az új korszakokat. :(

Nézem szomorúan a dobozt... A régi-régi dobozon áll. Nyilván majd kibelezik őket, kiszedik belőlük a szakemberek a titkok tárolóját, és mennek a szemétbe...
Ez egy szomorú nap volt. :(
süti beállítások módosítása