dr.ahalan

dr.ahalan

Kilátó-oktatás kezdőknek

2024. május 07. - dr.ahalan

 

Na! Ilyennek kellene lennie egy lombkoronasétánynak és kilátónak. Ugye…

Ma Horrorka szülinapja van, a barátjával elvileg kint voltak az Állatkertben, kértem egy speciális fotót, remélem nem felejtették el. Csótánycsokor! :)

Ma lehoztam a galériáról az 1999-es naplómat, izgalmasnak tűnik. Akkor se nagyon unatkoztam! :)

Még csak az elején tartok, de már találtam bulit, meg érdekes figurákat. Teljesen elfelejtettem  őket. Például eljött értem egyszer egy üzletember, szerződéssel mentünk ügyvédhez. Érdekes kocsija volt, egy Porsche. :)

Nem mintha valaha is meghatottak volna az ilyen drága járgányok. :)

Aztán van még a politika!

Nagyon elvadult a kampány, mindenhonnan ömlik a mocsok, a hazugság, a gyalázat. Kikerülni se lehet sajnos. Érdeklődve figyelem az eseményeket, nem mindent értek, sokszor sejtek rosszat, de már nemigen teszek semmit. Leadom a voksomat, aztán széttárom a kezeimet, ennyit tudok tenni.

Érdekes eredménye lett az egészségügyi intézmények ellenőrzésének. Vidéken, nem egy, és nem két helyen találtak vérlázító dolgokat. Több helyen rendelési időben nem volt ott az orvos. Senki nem vette fel a telefont.

Olyan is akadt, ahol már a papíron működő rendelő teljes egészében eltűnt. Tyúkok ülnek rajta… Döbbenet!

És senki nem szólt az adott közösségből, hogy elment a doki, vagy elköltözött. Megszokták, hogy minden eltűnik. Kocsma, kisbolt, patika, buszjárat, posta, takarékszövetkezet. Minden…

Nem értem. De ez a nagy magyar valóság.

A múltkor olvastam egy fiatal srácról. Vett egy kisbuszt, és a környező falvak asszonyait viszi bevásárolni a városi hipermarketbe hetente egyszer. Öt nap, öt falu. Jól megél belőle. :)

Viszi a postát is, ha kérik, és elintéz apróbb dolgokat. Ügyes! :)

Nemrég magam láttam falusi nagybevásárló csajokat az Ázsia Centerben. Vastag füzet, meg mobilon listák. Csak wc-papírból vettek vagy 50 gigacsomagot, kézikocsit kértek, hogy ki tudják tolni a furgonhoz, közben hívták a megrendelőket, ez a csoki most ennyibe kerül, a rózsaszín öblítő megvan, de a kék akciós.

Bolt, üzlethelyiség nélkül. Találékony nép a magyar! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr2018399005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2024.05.08. 23:06:40

A kedvenc hónapom a május, ilyenkor tele vagyok életerővel, pezsgek, zizegek, semmi nem szegheti a kedvemet. :)
Hajnalban keltem, mire indulnom kellett a kormányablakhoz, már bepaníroztam a húst, letoltam egy adag mosást, elmosogattam, megfürödtem.
Személyi igazolvány cseréje, nyitásra mentem, negyed óra alatt végeztem, a fotó rettenetes, de ebben a korban már olyan mindegy… Hehe! :)
Gábornak ma üzleti tárgyalása volt egy nagy céggel, lazára vette a figurát, kopott farmer, fekete póló, zakó. Olasz, kézzel varrott bőr cipővel. Rém szexi volt, amikor beállított megenni a rántott szeleteket kukoricás rizzsel. :)
Politika… Ez a fideszes Alexandra rém agresszív, és hazudik. Mocskolódik. Nem nevezném úriasszonynak… Ki tud rázni tőle a hideg. Undor a köbön, detélleg! :O
Tudtad? Magyarország, azon belül a Fidesz költi a legtöbb pénzt a neten a kamu kampányvideókra… Egész Európában! Brüsszel erre már régen nem ad pénzt, úgyhogy te, meg te, meg te fizeted. Hogy nem tudsz nyugodtan játszani, filmet nézni, zenét hallgatni.
Játszottam egy kicsit a számokkal. Szokásom… Tudod mennyit vettek ki a zsebedből?
Sok-sok nulla a vége… És még csak most indult a kampány. Mi lesz még itt?
Szórakoztató.

dr.ahalan 2024.05.09. 22:55:14

Lusta csütörtök volt, aztán jött a Gábor, bevásároltunk egy hétre. Holnap vidéken dolgozik, valamikor későn jön. Mindegy. Akkor is péntek lesz! :))
Még soha nem volt ekkora a költségvetési hiány Magyarországon. Nem csak az egész évre tervezett pénzt költötte el a Fidesz a lopásokra, de már most, májusban túllépték a tervezett határt. Rettenetesen sok pénzzel tartozunk a világnak, most jött a kínai elnök, kapunk pénzt, nagyon drágán. Adunk érte kamatot, földet, még több akkumulátorgyárat, kínai rendőröket, magasvasútat, hát ez van. :(
A választás után megint jön majd az infláció. Bele se merek gondolni…
Az egyetlen fegyver, amiből Orbán még etetni tudja a Mammont. A vidéki bugris polgármestereket, akiket rá tud kényszeríteni arra, hogy rabszolgasorban tartsák a lakosságot.

dr.ahalan 2024.05.13. 23:27:53

Bejelentkezés. Május van, ergo iszonyúan jó hétvégénk volt, szülinapokkal, rengeteg nevetéssel, ajándékokkal, és még a kínai szupermarketbe is elmentünk Horrorkával.
A Gábor megvárt minket kint, vastagon utálja a szagokat, az egész miskulanciát, meg nem enne semmit, ami onnan jön.
De rém toleráns, és elfogadó, ha rólam van szó…:)
A durián-cukorkáról majd holnap beszámolok. Szagos napló készül!
Egyébként mit keresett itt Micimackó? Érti, aki érti…
Egy napon, mikor Micimackónak… Elment tehát Malackához…. Hatalmas poén! :)
Néztem kampányvideókat. Az agresszív, lófogú Alexandra rettenetes… Ehhh! Nem az én dolgom, nem az én ételemet veszik el, nem én nyomorgok szégyenszemre rongyban-romban, nem én szültem 12 gyereket a családi pótlékért.. Nem ügyem nekem Magyarország. Egy szomorú, itt élő magyar vagyok, aki nem, nem akar elmenni… Imádom a lakásomat, az életemet, az országot. A magyar ÉN vagyok, aki sok-sok évig nagyon sok pénzt fizetett azért, hogy magyar lehessen.
süti beállítások módosítása