dr.ahalan

dr.ahalan

Bolond április, phö, és egy bugris

2024. április 16. - dr.ahalan

 

Kezdem megszokni a lapitopit, némi segítség még kell a komfortossá tételéhez, de majd Horrorka, és a barátok segítenek. :)

Az elmúlt napokban még három dolog történt, amit említeni érdemes... Rendeltek bélyeges láncot (mint a képen).

Fa korongok, decoupage. Bélyegem van elég, ezek a Szent István sor darabjai 1938-ból. A bélyegkereskedők megdöbbennek az ilyen szentségtörésen, de persze ezek már hibás, szakadt példányok voltak, tehát voltaképpen megmentettem őket.

Egyébként szerintem ezek a magyar postatörténelem legszebb bélyegei.

Aztán az volt még, hogy Krisztiékkel szombaton vietnámi étteremben jártunk, gyönyörű nyári időben, a teraszon. Először meghökkentem az árakon, mert nagyon olcsó! :)

A kaják meg... Először egy tál phö levest ettünk négyen marhahússal, rengeteg rizstésztával, aztán a Kriszti kacsát, a párja hatalmas, zöld kagylókat fűszeres-zöldséges szószban, a Gábor tésztát, én vegyes hústálat zöldségekkel. Vaslapon! Imádtam!

Ma reggel aztán jött a méreg... Csőtörés van a szomszédasszonyomnál, vasárnap kihívta a gyorsszolgálatot, kijött két fószer, ma megjelentek reggel. Persze engem nem kérdeztek, nyilván a megszokott embereket hívtam volna, de gondoltam üsse kő...

Ma reggel hallom, hogy őrületesen fúrnak, ránéztem, tényleg nyomócsövet kell cserélni, de ezek jobbra-balra fúrtak. :O

Aztán egyszer csak lezárták NÁLAM is a vizet! Se szó, se beszéd. Kimentem, rákérdeztem... Azt mondja a pimasz kis ember, azért kellett lezárni, mert lehet hogy nálam is bontani kell. Leágazásokat keresnek, azokat meg kell szüntetni. Megbeszélték a közös képviselővel. Nem is lehet külön lezárni. Tessék bemenni a lakásba, és csendben lenni... Mi vagyunk a szakemberek. :O

Na itt elszakadt valami, hát mondom... Ember! Diplomás vízügyi mérnök vagyok, és a strangom húsz méterre van a törött csőtől. Minden strangnak külön elzárója van, feliratozva, tudom, mert én csináltattam. Nincsenek leágazások, ne fúrjanak szét mindent feleslegesen, mert nem lesz kifizetve. És két percen belül adják vissza a lakóknak a vizet!

Kis mérges ember aztán a maga népcsoportjának megfelelően, ékesszólóan ecsetelte a gondolatait rólam, kopasz vénasszony IS voltam, aki biztosan részeg...  És hogy merem én őt embernek hívni?

Hát mondom, ezzel mi a baj? Nem ember? Én annak néztem...

Majdnem felrobbant... Aztán szóltam a közös képviselőnek, aki persze semmit se tudott, az felvilágosította őket a szomszédasszonyom telefonján, azonnal lett víz, meg abbamaradt a felesleges zajongás, laposkúszás-üzemmód keletkezett.

Miért nézik folyamatosan hülyének a lakókat a mesteremberek? Már persze tisztelet a kivételnek... Mert az is van, nem is kevés.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr4118382745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2024.04.17. 23:17:02

Lassú nap volt, a Gábor tegnap kapott egy telefont a bélyegdiszkontból, extrém tétel, negyven deka extra régi külföldi, csak nekem. Ment érte, hozta, tiszta mámor volt. Valami hagyatéki anyagból százéves japán, ausztrál, finn, és rengeteg érdekes jugoszláv cucc. :)

Közben hajat festettem, a Gábor lenyírta a sörényemet végre vasárnap... Rettenetesen gyorsan nő a hajam, és egyre sűrűbb. Utálatos... Ezeket a szőrszerű dolgokat a Jóisten, vagy Buddha, vagy valami Isten azért találta ki, hogy manipulálja az embereket, egyre többet foglalkozzanak a szőrrel, egyre több pénzt adjanak ki annak csinosítására. Főleg a nőneműek...

Igazából az apámat kifosztó unokanővérem száz éve visel idétlen, Charlie angyalai hajat. Mossa, tekergeti, szárítgatja... Már persze csak alig valami szedemszál izé... A frászt kaptam tőle, meg a hajszárítóitól az utazásaink során. Igazából nem kellett soha senkinek. Csak a lopott pénze kellett, feleségül is vette a székely bugris, aztán ki is fosztotta volna, ha hagyom...

Nem hagytam. Aztán vittem Egyiptomba, Tunéziába.... Hogy éljen végre. Hálából haldoklásában kifosztotta édesaput,

A magánnyal fizet a bűneiért. Még azt hiszi, hogy okos volt... A pokol legmélyebb bugyrait fogja bejárni.

A méltóságos félhúgom, a nemesi szerzet dettó. Fürtöcskék. Ötven felett. Rém elegáns, de Horrorkának nem fizeti ki a köteles anyai részt az örökségből. Aljas, és undorító. Lebegő fürtökkel, sütővassal.

Én meg picike hajjal. Padlizsánlila árnyalattal.

Nekem ez így jó. :)

Holnap korán kell kelnem. Nem szeretem.

dr.ahalan 2024.04.18. 23:02:13

És akkor megvolt a szívultrahang... Reggel mentem, legnagyobb döbbenetemre a folyosón 28 ember várakozott. A legtöbben a labor előtt.
Mi lehetett? Időpont-akció? Sorszám-leértékelés? Uniós ellenőrzés? :)
Mindegy... A doktornő szerint meglepő, de rendben van minden. Ennyi dohányzás mellett... Sokkal jobban rendben van, mint tíz, vagy tizenöt éve. Érdekes... :O
Szerintem a Covid valami fura dolgot művelt az emberi testtel... Elmúlt a laktóz-intoleranciám, javult a szemem, sokkal gyorsabban nő a hajam, a körmeim, és most ez. Érdekes... Olvasom, mások is számolnak be ilyen dolgokról. :O
Ma eladtam az új csomagból a finn klasszikus bélyegeket, törzsvevőnek. Alig pár gramm, kétszáz példány, már visszajött az egész csomag ára, és ami felbecsülhetetlen... Jót beszélgettünk! :)
Debreceni. Mesélte... Érdekes bélyegeket vett a zsibogón. A piacon... Ismerem, Szabó Magda leírta a Freskóban, más városnévvel, más nevekkel az igaz történetet. A Freskó életem egyik legfontosabb könyve... Szóval zsibogó. Fügekert... Olvasta ő is. Minden Szabó Magdát elolvasott... :) Többször!
A Gábor is jókedvű volt ma, a szülei hazajöttek pár napra a Mirákulumból, jó volt neki velük tölteni az estét. :)
Holnap pedig PÉNTEK! :) Micsoda gyönyörű érzés! Tavasz van, nyitva van az ablak. Érzem a Duna illatát, belevegyül a Baba sai füstölő illatába. ilyenkor igazán jó élni, azt hiszem. :)

dr.ahalan 2024.04.21. 23:40:25

Buta vagyok! Hát persze! Kampányfogás... Beengedik a betegeket az orvosi rendelőkbe, szakorvosokhoz... Két hónapig. Nagy a tülekedés... Undorító ez az egész, úgy, ahogy van. :(

Hétvége vége. Pénteken bevásároltunk, aztán egészen egyszerűen élveztük az életet. Gábor szombaton elment új hangfalakat venni a lapitopihoz, a régieket majdnem őskori leletnek lehetett minősíteni. :)

A free őskorában vettem őket, valamikor 2005 környékén. Bélyeges vevőm üzletében, az Árkádban... Vettem még kamerát, meg mindenféle firlefrancot... Két havi átlag fizetést hagytam ott. :)))

Az új hangfalak szivárványszínben világítanak, változnak, rezegnek, tetszik. :)

Ahogy szoktuk. Filmek, zenék... Volt egyszer egy vadnyugat...

dr.ahalan 2024.04.22. 23:32:53

Hétfő letudva, igyekeztem elvégezni a hét legundokabb feladatait, ez nálam a szokás.

Kivételesen nem volt utam semerre, a Gábort isteni rakott karfiollal vártam, házat tartottam, ezer dolgot elintéztem a neten. Közben Horrorka beteg, érte is aggódtam, az új fiú jelesre vizsgázott, és bár még nem ismerem, de beírtam neki két piros pontot. :)

Az van még, hogy hétvégén sokat beszélgettünk a pénzről. A Gábor szereti, mindig mérhetetlen vagyonról álmodott, én soha. Láttam, és látom ma is, hogyan lesznek beteg lelkűek a gazdag emberek. És teljesen mindegy, hogy hány nulla áll a vagyonszámla kivonatán, a környezet határozza meg lélek eltorzulását.

Enrico nagyon-nagyon gazdag ember volt... Még barátai is voltak, nagyrészt üzlettársai, az észak-olasz autókereskedelem maffiózói.

Enrico jó ember volt. És nem bízott senkiben... Bennem is csak sok-sok év után. Nemhogy nem kértem, de nem is fogadtam el tőle semmit érdemben, viszont vettem neki egy trabantot, mert beleszeretett a papírkocsiba. :)

Jávor is gazdag volt ebben a kis rántotthús országban a nyolcvanas években. Én is gazdag lettem általa, elképzelhetetlen pénzeket kerestem. Nem loptam meg senkit.

Hogy ma mit művel az emberekkel a pénz, azt látom. Főleg vidéken. Helyi kiskirályok, ellopott brüsszeli milliárdok, lenyúlt kastélyok, elcsaklizott Balaton, ezer milliárdos lopások évente, hazugságok, narancsos mocsok... Nyomor, félelem, kiszolgáltatottság.

Nem az én ügyem.

Magam is megtapasztaltam, a pénzre repülnek a keselyűk. Csak a freelove alatt 23 ember kért tőlem kölcsön, és ha jól emlékszem, akkor 3 adta vissza... Vagy négy? Mindegy... A többi onnantól kezdve utálni kezdett, vagy kiregelt. Esetleg letiltott. :)))

A nagy magyar arány... Hát így.

Soha nem szeretnék mocsok gazdagnak lenni. Jó ez így. Minden van. Adósság nincs... Mindent megkapok, amit megkívánok. Vannak barátaim, van társam, van Horrorkám, sok-sok olvasnivaló könyvem, rengeteg filmem, tengernyi zeném, hippi-lakásom. Ahogy megálmodtam tiniként... Mr. Negyven év emlékezett rá... Körgang? Cselédlépcső megvan? Boldog vagy? :)))

Sose látott cselédlépcsőt. Boldogtalan ember...

És hogy merre tartunk? A videót a Gábor találta, mert fura helyeken bolyong...

Hehe...

index.hu/kulfold/2024/04/19/eszak-korea-kim-dzsongun-dal-unnepseg/
süti beállítások módosítása