dr.ahalan

dr.ahalan

Hőségek és melegségek

2021. július 13. - dr.ahalan

 

 

Ez még mindig a kedvenc, a vörösréz, és elkészültek az első gyurma medálok is a múlt héten. Holnap már mennek fotózásra, és ha minden jól alakul, akkor remélem csütörtökön lesz időm a többit is megformálni, kisütni. :))))

 

A bontott gyurmát nem szabad sokáig tárolni, mert tönkremegy, és nekem még maradt egy csomó türkiz, zöld, meg narancs… :))))

 

Elképesztően meleg van, tegnap elmasíroztam a könyvtárba, és a DM-be egy nagyobb bevásárlásra. Azt nagyon élveztem, hogy nem kellett maszkot hordani, de az már mégiscsak felháborító, hogy a könyvtárban nemhogy légkondi nincs, de még egy nyomorult ventilátor se… :((((

 

 

 

Ahogy olvastam, a hőséghelyzet egészen rettenetes az állami öregotthonokban is, ilyen ország ez. A lovaknak wellness, a stadionokban fűkényeztető csodaberendezések… Az öregek meg aszalódnak a negyven fokban. Borzasztó! :(

 

 

 

Horrorkáék remekül érezték magukat a tengernél, nagyot csatangoltak, tele vannak élményekkel. Hoztam neked banya a kedvenc kamupezedet… Nem felejtette el! :))))

 

 

 

Más érdekesség nincs. Jött be céges meló is, de könnyen letudtam, a Gábor minden nap jön munka után, enni, intézni a közös ügyeinket, és ha minden igaz, akkor holnap már visszakapjuk az autócskánkat is… :))))

 

 

 

A politikára most nem is fecsérelek sok időt… Mekkora marhaság! Ez az Áder aszongya akkor tehetünk a legtöbbet a környezetvédelem ügyében, ha a magyarok használt rongyokban járnak, és nem vesznek új ruhát… Aztaaaa! Erre a szintre is el tudtunk jutni, nem semmi! Oszt Paks? Az mi?

 

 

 

Csúnyákat gondol az Aha… :))))

 

 

 

A szivárványos filmek ügyében pedig áttértünk a sorozatok felsorolására… Hogy mennyi angol krimisorozatban szerepelnek LMBTQ-emberek, az egészen hihetetlen, és igen jó dolog! Nyugodtan állíthatjuk, hogy az angol filmipar tesz legtöbbet manapság az elfogadásért… Oxfordi gyilkosságok, Brown atya, a Kisvárosi gyilkosságok, Grantchester bűnei, a Poirot-filmek, és még mennyi van! :))))

 

 

 

Nem bűnügyi sorozat ugyan, de megemlíteném még a Kurtizánok korát. :))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr5916627052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2021.07.15. 22:34:12

Na végre csütörtök este, holnap már csak egy kis házat tartok, aztán jöhetnek az élvezetek...
Ebben a melegben különösen érdekesen tudnak viselkedni a vevők, az egyik elfelejt szólni az anyjának, hogy csomag érkezik... A néni meg visszaküldi! A másik meg szemérmesen hallgat, hogy román. Elutalja a pénzt, majd személyesen átveszi. Négy hónap után derül ki, hogy voltaképpen nem is lesz Magyarországon, esetleg postázzam. Saját költségemre... Na menj anyádba! :)

Ami még eszembe jutott a fröcsögő, tomboló homofóbia kapcsán, az egy történet...

Édesapu nagyon elfogadó ember volt, egy nagyon nem elfogadó, a keresztény hagyományokhoz ragaszkodó zárt kisvárosi közegben. Volt barátja roma is, bűnöző is, de a homoszexualitást nem fogadta el! :O

Nem is igen törődött vele. Volt meleg a hajógyárban, de egy se volt a barátja... Hűvös távolságtartás...

Az én "más" dolgaimra még büszke is volt, a különc ruháimra, a lázadásaimra, a fiús főiskolámra, a kopasz fejemre, de egyszer megkérdeztem tőle... Mit szólna, ha leszbikus lennék. Nevetett. Akkor nem lennék rád büszke... Persze nem tagadnálak ki, de biztosan nem akarnám megismerni a kis menyemet! :)))

Történt egyszer, még a Gábor előtti időkben, hogy Rómában beragadtam a reptéren, a magyar, forint alapú bankkártyák nem működtek még kint, és mobilozni is nehézkes volt...

Végül a meleg barátom hozatott haza, de ehhez a lakásomba kellett jönnie, itt volt számítógép, telefon, fax... Igen ám, de itt volt édesapu, ő vigyázott Horrorkára. :))

Végül a MALÉV, a követség, és meleg barátok révén hazasikeredtem majdnem két nap múlva, hulla voltam... :P

És végig recegtem... Tenagyatyaúristen! Miket fog beszólni édesapu Pali néninek és Laci anyunak... :O

Végre otthon... Zuhany, egy ital... Jön be apu a konyhából, és aszongya:

- Palikám, kisfiam! Mit gondoltatok vacsorára? :)))

Hát mondom... Halló! Én is itt vagyok! :)))

Istibizi így történt... És édesapunak sok-sok évig volt egy fia is. :)))

dr.ahalan 2021.07.16. 23:19:05

Péntek este. Képzeletbeli glitterbiszbasz, angyalszárny, "megaminden". :)))

Szörnyű áradások Németországban és Belgiumban, Hódmezővásárhelyen meg a Fidelitas-os lótumfaktum hatalmasat bukott, több száz tő cannabis.. Ejnye! A világ legszigorúbb drogtörvénye a magyar... Borulnak a narancsos csontvázak rendületlenül! :)))

Én is tudok ám veszélyesen élni! Az történt, hogy vettünk szalonnát, mert az olasz szakácsvideók alapján akarok végre egyszer igazi carbonara spagettit készíteni. Még sose sikerült, de most már tudom mivel rontottam el... Mindegy. :)))

Szóval volt szalonna. Aprócska újkrumpli a Mirákulumból. Rengeteg. Lilahagyma szintén onnan...
És én már kicsit unom a szabvány vacsorákat... Zsírszegény felvágott, pari, paprika, sajt, kis szolid szendvicsek... Hát ma kirúgtam a hámból! :)))

Tepsiben, héjában sült krumpli, vajjal. Szalonnacsíkok. Kenyérrel, lilahagymával... Mint gyerekkoromban! Imádtam! :)))

A Gábor elszörnyedve nézte... És ellőtte a szokott poént. Nekem nősz nagyra szentem! By József Attila... :)))

Voltunk még a balkáni diszkontban, a valaha volt hazámban. Leginkább innivalókért ebben a dögletes melegben... Belebolondultam az extra dús ásványvízbe, tele volt vele a csomagtartó. És vettünk még üdítőket, meg nem bírtam ki... Füzetek, vicces tollak, extrém édességek. Rücskös zizi. Őrült tehén sós karamella. Véres szemgolyó rágó középen eperízű folyadékkal. Meg mondjuk néhány bolondos nyalóka, gluténmentes nápolyi... A pénztáros csaj kedves akart lenni... Kezdődik a suli az unokának? Látom szereti a fura édességeket. Kevés nagyszülőt láttam ilyesmiket megvenni. :)))

A Gábor arcát látni kellett volna! :)))

dr.ahalan 2021.07.19. 00:44:44

És vasárnap este... Új hét. :(((

Az áradások, villámárvizek. Németország, Belgium. És még mennyi szörnyűség Európából. Magyarországon is baj van, nem egy helyen... Míg máshol AZONNAL segít az állam, Magyarország kormánya előre kijelentette, a magánvagyonért az állam nem felelős... Még ide se ért az áradás, de már mossák kezeiket.

Már napokkal ezelőtt ugrania kellett volna a katasztrófavédelemnek, de semmi...

Mert a Jóisten megbünteti a nem keresztényeket, ez a hivatalos magyarázat... Lófaszt! Szétroncsoltuk ezt a nyomorult Földet, szeméttel, ipari hulladékkal, káros anyagokkal, óriás molekulájú, nem lebomló műanyag mocsokkal... Mert minden a pénz, a profit, és az elmosott agyú vérbunkó szabadon ugathat, és verhet meleget, rájárhat a lányára, el is adhatja, verheti a családot, mászhat erkélyen, de környezetvédelem? Ugyan már... Világjárvány? Hazudsz, kit nézel hülyének te retek?

Fura világot élünk, jósolni lehetett mindent kis értelemmel... Mennyi sokan megírták! Már a Bibliában is! Az Oxygéniában! A Harry Potterben... Mondjuk nem hittem, hogy az én életemben végignézhetem...:(

És jön a negyedik hullám koronavírusilag... Magyarország szabadon él. Kell a pénz mindenkinek... Be kellett indítani a gazdaságot bármi áron. Tavaly ugyanez történt. Végignéztem, megírtam... Harmincezer halott, plusz a nem jegyzettek... A szomszédasszonyom orvost se hívott, csak simán elszállíttatta a halott édesanyját, ennyi... Nem is dokumentálták őket, azt hiszem.

Mindegy, új hét, új munkák, mi azért figyelünk a Fudan-ügyre is, és figyel rá Európa is. Rém gusztustalan! :(
süti beállítások módosítása