dr.ahalan

dr.ahalan

Plüssparádé? Pontosan!

2024. február 27. - dr.ahalan

 

Akkor szó essék végre a plüssökről is! :)

Izgatottan olvastuk hétvégén a rendőrségi híreket, elrabolták Bernátot, a Rengeteg Romkafé vezető mackóját! A kávézó népét személyesen is ismerjük, egy időben itt tanyáztak a Tűzoltó utcában, abban a romkocsmában, ahová szívesen jártunk. :)

Mivel mi is mackóbefogadók vagyunk sok-sok száz mackóval, hát nem csoda, Bernát egyik ikertestvére itt lakik nálunk a galérián, szokta hozni a frászt az emberekre. :)

Végül Bernátot a rabló visszavitte, és bocsánatot kért. Azt hitte, hogy lomtalanításra tették ki a jó mackót, és amikor olvasott a bűnügyről, azonnal jelentkezett. Ez egy aranyos történet! :)

Ma is plüssökbe futottam, kerestem valamit, és felnyitottam Horrorka ágyneműtartóját, ahol rengeteg plüss lakik… Mondjuk az se természetes, hogy az én lánykám kireppent 14 éve, de nem enged semmit se kigórni a szobájából. :)

Amikor kicsi volt, alig csak tipegett, már megvolt a maga plüss-serege, pontosan 23 állatka. A pelusok népe!

Szigorú hierarchia volt, a fővezér egy rút, rózsaszín nyúl volt, lapos, üres testtel, a szeme meg úgy állt, mintha nagyon be lenne tépve folyton…

A lánykám minden hajnalban, úgy két óra magasságában felébredt, kitipegett hozzánk, és befeküdt közém és a férjem közé a franciaágyba. Előtte szorgosan kihordta, és bedobálta mellénk mind a 23 pelust, nem félt a sötétben, és sose felejtett bent egyet sem…

Kihozta még a két csicsikát. Ezek a féltestvéreim babatakarói voltak valaha, nem is tudom hogy kerültek hozzánk, mindenesetre alvás nem lehetett nélkülük! :)

Aztán elhelyezkedett középen, magára húzta mindkét oldalról a paplant, benyomta az orra alá az egyik csicsikát, és már szuszogott is békésen, mint egy angyal. :)))

Mi onnantól kezdve reggelig azzal foglalkoztunk, hogy a plüssöket átdobáljuk egymáshoz, mert nyomtak itt, nyomtak ott, ha sikerült rájuk henteregnünk. :)

A földre nem kerülhetett egy sem, mert abból reggel mindig balhé volt, Horrorka először visított, aztán valódi haraggal mondta, és mondta az akkor még érthetetlen gagyogásával, hogy mi miféle népek vagyunk. :)

Szép emlék!

Később a pelusokhoz egy gumibaba is csatlakozott, a Lottyadtfejű Karcsika! :)

Rémes szörnyeteg volt, az elképzelés szerint meleg vizet kellett a testébe önteni, és akkor életszerűen langyos lett… Csak hát Horrorka első nap lerágta a kezéről az ujjakat, ergo szó sem lehetett vízről, mert akkor a kezével sírdogált a nyomorult jószág. De még így, lottyadt fejjel is elkísérte felnőtté válásáig az én gyerekemet, sőt! Szerintem még meg is van valahol. :)

Az én lakásom nem elegáns. Afféle bohémtanya. Mackókkal, rengeteg bizsuval, ládákkal, és mérhetetlen mennyiségű emlékkel. Nincs az a palota, amiért elcserélném. :)

Az van még, hogy sikerült időpontot szereznem szívultrahangra! Bizony! :)

Utóiratként még javaslom meghallgatásra/elolvasásra a Telexen megjelent interjút/írást Magyar Péterrel. Nem szeretem a hosszú videókat, de ebből egy másodpercet se hagytam ki. :)

Baráti körben megy a pusmogás… Miért teszi? Nekem is van egy igen cifra teóriám. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr4218341127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2024.02.28. 23:34:59

Fura szóba botlottam ma bele a face-en. Kubikgödör… Nahát! Fotók is voltak, kubikusok izzadtak, az asszonyaik húzták, vonták a terhet majdnem 100 éve… Borzasztó. :O
De a kubikgödrök csodásak voltak, én azokban tanultam meg úszni. :)
Ahol Baja környékén, Szeremle felé leginkább kitermelték a laza, homokos anyagot építkezésekhez, ott élet született. Feljött a talajvíz, kristálytiszta tavat formált, fehér homokos parttal, olyan volt, mint egy falatka tenger… Gyönyörű! :)
Édesapu szerette a kubikgödröket, rendszeresen mentünk oda fürdeni… :))) Milyen csoda emlék megint… :)))
Most azokon a helyeken mérgező akkumulátorgyárak lesznek.
Egyébként jó kis nap volt, házat tartottam, ment a mosógép, főztem hentestokányt, Horrorkával csacsogtam, rendeztem a német birodalmi albumot, és közben élveztem a tavaszt. :)
És hogy legyen egy kis hangulat is:
www.youtube.com/watch?v=hdeoNf62A6s Pápuszi! :)

dr.ahalan 2024.02.29. 23:33:39

Holnap végre péntek, az is valami… Laza nap volt, semmi érdekes. :)
Hiányzik Somos András a képernyőről, azonnal tagja lettem az őt visszakövetelő csoportnak, és aláírtam a petíciót. Nem mintha hinnék a petíciókban, mert azok csak jogállamban, és demokráciában működnek. Nem. Elvből írtam alá…
Rácsodálkoztam! Mennyi, de mennyi ügyben indítanak a reménykedő emberek petíciót! :O
És mennyire hiába!
És mennyi keserűség, bánat sűrűsödött be ebbe az országba! Megszűnt rendelők, munkahelyek, iskolák, óvodák, kocsmák, járatok, közösségi terek, kórházi osztályok, a bankjaik által örök szegénységre, rabszolgasorsa ítélt nagycsaládok, tönkretett termőföldek, a járványban elhunytak családjai, ötvenezer család, akik semmi, de semmi segítséget nem kaptak, pedig Brüsszel küldte a pénzt, de elveszett valahol… A járvány alatt tönkrement vállalkozók tízezrei… A nők, akik nem szülhetnek péntektől keddig. Sorolhatnám reggelig… Nem sorolom. Nem az én dolgom…
Petíciók… Nem petíció kell ide, hanem forradalom. De nem lesz forradalom, mert a magyar ilyen… Igaza van Magyar Péternek abban, hogy mindenki lefizethető, kamu már itt régestelen régen az egész ellenzék. Szánalmas az egész hóbelevanc… Nekem igazán mindenem van. Csak egy dolgot szeretnék… Úgy szeretnék még egyszer büszkén magyarnak lenni külföldön! Túl nagy kérés? Nem hiszem…

dr.ahalan 2024.03.04. 23:53:32

Nem volt túl jó idő a hétvégén, bolhapiacra mentünk volna, de inkább maradtunk itthon. :))
Pénteken nagybevásároltunk, aztán elgurultunk a kínai szupermarketbe, vágytam szokatlan finomságokra. :)
Már a bejáratnál figyelmeztetett a szag, durian van az eladótérben, kis hányingerrel elkerültük a gyümölcsös részleget. :)
Az üzletben az az érdekes, hogy állandóan változik az árukészlet… Tizedére fogyott a zselé-készlet, helyettük kis csészékben gyümölcslevesek vannak. Kókuszkaramellának, vegyes zöldségchips-nek nyomát se találtuk, de vettem ananászcukorkát, kávékaramellát, sült tarogyökér hasábokat sós-cukros kacsatojás ízesítéssel, és még sok-sok érdekes, szokatlan ízt. :)
Hír még, hogy rózsaszín virágba borultak a csenevész fácskák a téren, cserélik a Mester utcai villamossíneket, kissé zavaros lesz a közlekedési rend, és fogalmunk nincs, hogyan fogunk parkolni hétvégenként. :O
A pedofil-botrány csúcsra jár, ezen cikkezik a fél világ, egyre több csontváz dől ki a rejtett zugokból, kiknek is adott még ez a narancsos Kató kegyelmet? Ki kérte tőle, és miért? Soha ennyi kegyelmet nem kaptak bűnözők..
A hét vicce? Hát az Ókovács… Istenadta lélek, szép a hangja, politikailag elkötelezett… Az Operaházat mancsolta le, aztán annak a büféjét is. Járandóságának hiszi a 2.200.- forintos mignon hasznát… Nem vagyok operajáró, egyszer láttam gyerekkoromban a Varázsfuvolát, de a nagy, megható operákon kívül nem érdekelt soha az a világ… Se hangom, se hallásom, se zenetudásom. Mindegy…
Na de már mégis! Ez az ember a lemancsolt büféjének bevétele érdekében… Kettőbe szelte, és félórás szünetet iktatott be a Carmina Burana előadásába! :O
Hát ettől még nekem is felállt a hátamon a szőr! :O
Legközelebb mi lesz? A Bolero közben reklámszünet? Ravel csokoládé reklámarc? A bérleteseknek ajándék szotyi? Áttipeg a McDonald’s bohóc a színpadon, és kuponokat szór? :O
Micsoda szomorú, bugris világ ez… Úgy fognak meghalni, hogy nem értenek semmit, nem tudnak semmit. Semmit, de semmit nem élveztek az életből. Nem olvastak sokezer könyvet. Nem hallgattak sokezer zenét. Nem, nem utaztak ezer tájra. Nem ettek ezerízű ételt, nem láttak cápát a korallzátonyok közt, nem szagolták a nyarat Egyiptomban, amikor hatalmas hóviharban szálltunk fel Budapesten. Nem értik a maguk nincstelenségét. Nem is érzik nincstelenségnek.
süti beállítások módosítása