dr.ahalan

dr.ahalan

Március, forradalom, lombkoronasétány

2024. március 26. - dr.ahalan

 

Imádtam ma ezt az isteni, kora nyári meleget, vártam délután a Gábort az ablakban, lestem a hidat, és éreztem, ahogy a Nap égette az arcomat. Lassan-lassan zöldül már Buda is szemben, csodás! :)

 

Szóval hét végén Gábormamáéknál jártunk, én főztem, Gábor névnapját ünnepeltük, meg előhúsvétoztunk,  és hát régen nevettem ennyit! :)

 

Gáborpapa ügyes kis kapaszkodót szerelt a kádhoz, nem kell fúrni a csempét, vákuummal kapcsolódik rá, és bármikor, bárhová átrakható… Hát gondoltam nekem is kell ilyen! :O

 

Kérdeztem hol lehet beszerezni, Gáborpapa nem egy beszédes fajta, átlépett a másik szobába, és hozott egy dobozt. :)

 

Hát mondom! Remek! A dobozzal meg tudom nézni a neten, hogy hol kapható… :)

 

Akkor aztán történt valami… Összenéztek Gábormamával, ő elmarta a dobozt, vastag piros szalagot vett elő, rákötötte! :O

 

Halálosan megijedtem, nem értettem… Csak nincs valami baj a drágával? És ilyenkor ezt hogyan lehet lekommunikálni? Néztem rémülten… Aztán ők nevetni kezdtek, még a Gábor is törölgette a szemét vígságában, aztán kezembe kaptam a dobozt, persze benne volt az okos kis szerkezet, Gáborpapa kettőt vett, vigyed lelkem, még egy kis húsvéti ajándék. :)

 

Aztán már én is nevettem, hogyan nézhettem ki, ahogy álltam ott riadtan, mint egy bolond fülesbagoly! :)

 

A hetem viszonylag szabadnak mutatja magát, nekiláttam rendbe tenni a csehszlovák bélyegalbumot. Nem könnyű, az ország a felbomlásáig több mint 3100 különböző  postabélyeget adott ki, és amíg a német és osztrák katalógusok színesek, a csehszlovák csak fekete-fehér másolatú. Elmosódó, pontatlan, csak nagyítóval felismerhető. :(

 

Persze azért nagyon élvezem, csak hát nagy munka lesz. :)

 

Érdekes a politika, minden napra jut már valami. Még mindig tombol a pedofil-ügy, nem kap választ a magyar nép, és Magyar tényleg beledobta a pöcegödörbe a lapátnyi oltott  meszet. Hatalmasat rengett a föld, habzik, bugyborékol, bűzlik az egész miskulancia, kár lenne tagadni, hatalmas tüntetés volt ma is, rengeteg fiatal tombolt, követelte a jussát, a jövőjét.

 

Tíz évvel ezelőtt még hiába mentek, akiktől elvették az ingyen tanulás lehetőségét. Hatalmas tandíjakat vetettek ki rájuk.  Azokból a tehetséges fiatalokból már aligha van itthon pár százalék, vitték őket azonnal egyetemekre Bécsbe, Angliába, Amerikába. Százezreket. Ösztöndíjjal.

 

Graz felkészül. :)

 

Kis érdekesség! Varga Judit ugye akkor, amikor a családon belüli erőszak ellen tüntettünk… politikai hisztériának minősítette az egészet. Most meg… Visszataszító. Egyszerűen.

 

Ami szót érdemel még, a csoportokban elindult a mozgalom, mindenki (aki megteheti) vásároljon hetente egyszer a Spar-ban… Mentsük meg a Spar-t! Én ezután megteszem. :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr6018364545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2024.03.27. 23:21:01

Hazugságok Varga J. szájából… Mikor hazudott? Ez sem kérdés…
Azt állította 2020-ban, hogy a magyar állam megvédi a nőket a bántalmazóktól, nincs szükség az Isztambuli Egyezmény ratifikálására… Most azt állítja, hogy őt se védte meg ugyanakkor a törvény, noha még miniszter is volt szép hazákban. Hoppá! :O
Akkor pont boldog házasságot hazudott, most azt mondja, bántalmazva volt. Már az első gyerek születésekor… Na ne már! Bántalmazták, közben szült egy fészakalja fiút, és igazságügyi miniszter lett? Hát hogy van ez? :O
Én csak egy egyszerű, öregedő nő vagyok, de engem ugyan sose mert megütni férfi. A verbális próbálkozást meg értelemszerűen egész életemben sósavas, csontig hatoló gúnnyal jutalmaztam. Vagy velőt rázó, sose felejthető női praktikákkal. sose maradtam adósa senkinek… Ha én abban a helyzetben lettem volna, simán lecsukatom a pasit egy telefonhívással az első fenyegetés után, oszt jónapot… Döcög, billeg a történet, és érdekes módon egyetlen dologról nem esik szó.
A HANGFELVÉTELEKRŐL! :O Ugye? Ki van ez találva valahogy… Kíváncsian várom a folytatást. Persze büntetőügy nem lesz, visszautasítja az ügyészség, vagy elmismásolják…
És lám, lám! Szinte teljesen elsimult a pedofil-ügy a háttérben, és nem kaptunk választ. A pedofilsimogató szabadon, maga a pedofil is szabadul majd, és jobb nem tudni róla, hogy mi folyik ma is a nevelőotthonok falai közt. :(
Márpedig a Schadl-ügy kapcsán sok ezer gyerek került otthonokba, mert a szülőket becsalogatják a családi „kedvezményes” meg „családbarát” hitelekbe, aztán a bankjaik eladósítják, rabszolgává teszik életük végéig a fiatalokat, a gyereküket elveszik, nekik ennyi volt az élet… A gyerekeket meg felhasználják, bután tartják, ocsmány dolgokra kényszerítik, aztán mehetnek ők is szavazórobot rabszolgának.
Gonoszság. Odakint most szörnyek járnak.
www.youtube.com/watch?v=2eDR4tYMb4c&t=486s
Krisztus mit szólna ehhez?

dr.ahalan 2024.03.28. 23:33:39

És elérkezett a Húsvét eleje, Gábor jött munka után, már a lépcsőházban járt, amikor telefont kapott. Budafokon a szél letépett egy takaróelemet a tetőről, libeg. Alatta autók állnak, nagy a baj. :O
Telefonok, üzenetek, fotók, fél kézzel vezetett a Lurdy házig, én pakoltam a kosárba, ő ott se volt szinte… Végül a tojásoknál lett két szabad perce, visszamentünk a vadlazacért, pont akciós volt. Mindig ez van. :(
Az azért megdöbbentett, hogy alig pár napi kajáért, néhány húsvéti finomságért, két üveg közepesen jó borért, egy üveg itókáért, a heti cigiért ma kifizettünk ötven darab ezrest úgy, hogy a sonkát, a húsokat már a múlt héten megvettük. :O
Az ötvenezerből a valós ár csupán alig húszezer. Vagy még kevesebb. A többi mind adó, ami vándorol Lölö zsebébe, illetve hát… Ugye!
És akkor ezt már a Gábor agyonadóztatott, járulékokkal vastagon megterhelt jövedelméből fizettük ki. A járulékokért nem kap semmit. Egészségügyi ellátást se! :(
Illetve persze kap, magánklinikával van szerződése a cégének, de attól még meg kell fizetnie a semmit is.
Esős nap volt, rendeztem a csehszlovák bélyegeket élvezettel, csacsogtam sokat telefonon, jó volt. :)
Házat tartottam, izgalmas dolgokat olvastam, néztem, hallgattam. Gábor ma még hazament aludni, sok a dolog a mai események kapcsán, más elemek is meglazultak… Holnap jön, böjtös spagetti lesz ebédre. Elvileg. :)

dr.ahalan 2024.03.29. 23:58:18

Dúlnak a viharok mára kiderült… Nem Magyar verte Juditot, hanem Judit fenyegette, ütlegelte, alázta Magyart! Mögötte testőrség volt, egész rendőrhatalom. Miért hazudik egy anya? Miért teszi ki ennek az évtizedekig tartó kínnak a saját gyerekeit? Hogyan fog ez a három kölyök normális életet élni? Mennyire lesz torz a lelkük? Barátokat, testőröket vesznek kilóra? Neked adom a sonkás szendvicsemet a Gundelből, ha beszélgetsz velem? Úristen! :O
Szó még mindig nincs a valódi bajról. Miért kapott kegyelmet a pedofilsimogató? Ki akarta? Kinek volt fontos? Hova tűnt Somos András? Minek, kinek épül Hatvanpuszta? Ki fog ott élni? Kinek lesz életideje, kedve, intelligenciája elolvasni azt a tengernyi könyvet? Egyszerű osztás, szorzás… Ugye?
Undor a köbön.
süti beállítások módosítása