dr.ahalan

dr.ahalan

Török átok, mindent látok :)

2019. november 11. - dr.ahalan

 

Annyira sikerült kipihennem magam, hogy az már valami csudaság. Igazi bekuckózós hétvége volt, penderítettem finom kajákat, filmek, egy kis bulizás... ékszerek. :))) 

Pénteken mondjuk totál kiakadtam... Elindultunk a budaörsi Auchan-ba, és belekerültünk egy dugóba. Baleset... De könyörgöm! Miért engedik rá a forgalmat olyan útszakaszra, ahol lehetetlen haladni, és visszafordulni is képtelenség? Régen meg tudták oldani, egy rendőr elterel a másik útra, oszt ennyi... De nem! Másfél órát toporogtunk, araszoltunk... :(((

Megolvastuk a cikkeket és kommenteket a kurdok mészárosának látogatása kapcsán... Felháborodás, megvetés, röhögés, totál para a részükről, gúny és szóviccek. :)))

Karigerit persze támadják ezerrel, a klasszikus karaktergyilkosság folyik, ismerjük. És még mindig vannak elmeroggyantak, akik osztják, szórják a hazug demagógiát. Jön a migráncs, megerőszakol, elveszi a munkádat, a házadat, a Föld meg nem pusztul, nincs klímaválság, minden oké... Dehogy döglöttek ki a halak a Dunából, dehogy halt meg a nagy korallzátony! :(((

Szerencsére egyre kevesebben vannak ezek az agykárosult zombik, az értelmesebbje már szembetalálkozott a valósággal.  :))) 

A mai utószavazások eredményei is megmosolyogtattak, detélleg! Elemzők se értik... Hatalmas ellenzéki győzelem, elképesztő aktivitás... :)))

Mit nem lehet érteni? A hazug kommunikáció visszacsapott, mindenkinek be kell menni néha egészségügyi intézménybe. Meg boltba mondjuk... A disznóhús árát valamikor jelentősen csökkentette a fityisz, akkor ezer forint alatt volt kilója a karajnak. Most a háromszorosa egy jobb hentesnél. :(

A cigi, a pia, az édesség ára többszöröse a Gyurcsány-korinak. Megfizethetetlen... Minden örömforrást elvettek a magyaroktól. A televízió élvezhetetlen, a könyvet megutáltatták az emberekkel, az internetet megszállták, a face-t meg már unja mindenki... És közben szép csendben számolják fel a közmunkát is, egyre kevesebb az azzal zsarolható tömeg, a nyomor egészen balkáni egyes vidéki régiókban. Ez van. :(

Viszont megkaptam a Gábortól a Harry Potter 20 év magazint! Gondoltad volna? Húsz éve jelent meg magyarul az első kötet! :)

Már nem tudom hogyan került hozzám, talán én vettem... :)))

Attól kezdve minden kötetnél az történt, hogy bár nem álltunk sorba éjfélkor, de reggel a Gábor megvette az új kötetet, elhozta, és hozott kaját is, három napra. :)))

A filmeket is megkaptam mind, a megjelenés napján... :)))

Ma már ötvensok évesen is azt mondom, hogy három dolog irányította az életemet jelentősen, három dologban hittem feltétel nélkül, és talán igazam is lett... Dédike kapcsán a Bibliában gyerekként. A mondanivaló egyszerű volt, és érthető. Legyél jó, és jó embernek ne árts!

Aztán a Hair-ben, ami 14 évesen a pofámba vágta ott a kommunizmusba pállott kisvárosban... Nem, nem kell mindig elfogadni a törvényeket, lehet és kell lázadni! :)))

És hiszek Harry Potterben! Igen! Mindenre választ ad pont úgy, mint a Biblia, vagy Buddha tanai, csak más nyelven.  Ha nem vagy mugli, akkor ne legyél mugli! Legyen FANTÁZIÁD, bátorságod, és a varázsigék működnek, persze nem úgy, de mégis... :)))

Hát így. És ha azt gondolod, hogy bolond az Aha, akkor te is egy szánalmas, szürke zombi vagy, tudatlan mugli, én meg fantasztikus ékszercsodákat bütykölök, jól teljesített a cégecském az idén is, a bizsus magánvállalkozásom is hozza az átlagot,  a csodás szép szeretőm most húzta fejére a párnát, gyere már aludni Takács Bálint!  :)))

És még ma skandi krimit is fogok olvasni, csak előbb mutatok valamit. :)) 

Akad még vitapartner a tények kiteregetésének veszélyével? Hihihi? Bye-bye? :)))

Detélleg! :))) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr315300796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.11. 07:40:12

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!

MA JÖN MOSZKVÁBÓL A CSOMAG!

majd........

Vezek Elek 2019.11.12. 10:19:09

Szasztok!
Szerintetek is szerelmes lehet az belém, akit letiltok a facen, de akkor is bemászik az intim szférámba? De hát sajnos hiába ácsingózik, leskelődik, nem érdekel,... én az ilyen ostoba, tanulatlan, degenerált, nyomorékokkal a seggemet szoktam kitörölni. :)))

dr.ahalan 2019.11.12. 10:39:40

@Vezek Elek: Szánalmas nyomoronc. Már totál elborult az agya, állítólag már maga alá is vizel. Régen az ilyeneket elvitték a vigyorgóba lazán. :)))

Vezek Elek 2019.11.12. 10:41:49

@dr.ahalan: :))))
Képzeld! Annyit emlegetted a Harry Pottert, hogy elkezdtem olvasni. Pedig eddig nem vitt rá lélek. :)))

dr.ahalan 2019.11.12. 10:51:28

@Vezek Elek: Remélem téged is elvarázsol. Te se vagy mugli. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.12. 11:16:35

@Vezek Elek: nem úgy mondják, hogy szerelmes!!!
nagymamám, elég gyakorta mondogatta a nagypapámnak, hogy maga meg döglik megfele értem!!:):):):):)
akkor még kicsi voltam, porbafingó, nem értettem, de mára már megvilágosodtam.
amúgy a nagypapa tényleg nagyon szerette a mamát!!!!

Vezek Elek 2019.11.12. 11:42:56

@Kálmán Barna Mikorka: Mondom én, hogy valamiért nem tud kiverni a fejéből:))))),... ezért aztán veri a képeimre a farkát. Szánalmas bugris:))))) Az legyen a legnagyobb öröme az életében, hogy kúszik, mászik utánam! :)))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.12. 12:00:48

@Vezek Elek: persze hogy nem tud kiverni a fejéből, hisz már impotens!!!!
:):):):):):)

Vezek Elek 2019.11.12. 14:08:05

@Kálmán Barna Mikorka: Nem csalódtam benned! Pont ezt a választ vártam!! :)))))

dr.ahalan 2019.11.12. 22:01:40

@Vezek Elek: Druszám, ez nem semmi! Ez a görény kakamatyi erősen rád van kattanva, pont ezt írta januárban az én lábikóimról is... Akkor műtöttek. :)))
Hát szívből kívánom, szálljon rájuk vissza minden ilyen mocskos átok négyszeresen. :)))
Istenke nem ver bottal, mint köztudott! :))

Vezek Elek 2019.11.13. 07:24:11

@dr.ahalan: Tegnap, mikor elolvastam az okádását, úgy gondoltam, hogy nem reagálok rá, viszont magamban szóról-szóra ezt gondoltam, amit leirtál. Veri is az Isten ezt a nyomorékot rendesen, de remélem, visszaszáll rá százszorosan minden egyes kivánsága, átka!!! Látod, nem birja ki szemétkedés nélkül, ez élteti, erre élvez (itt sem vagyok, eszembe se jut ez a kretén, de valakibe mindig bele kell kötnie)... nagyobb öröme ne is legyen abban a tyúkszaros életében!! Ezzel be is fejeztem ezt a témát.

Eszméletlen milyen telepatikus erők vannak közöttünk:))) Tegnap Mikorkának dobtam fel a lapdát és pont úgy csapta le, ahogy azt elképzeltem,... utána meg te leirod azt, amit gondolok. :))) Félelmetes, milyen egyrugóra jár az agyunk. :))) És ez igy van jól!! :)))))

dr.ahalan 2019.11.13. 08:00:13

@Vezek Elek: Most gondolj bele! Ez az alsórendű, rusnya emberformájú ott a poros, csóri kis albérletben keresgélte a fotót, megtalálta, kinagyította, feltöltötte a netre, belinkelte arra a szaros, elfeledett, senkinek nem kellő oldalra, és TÉNYLEG ettől élvezett! Micsoda szánalmas, értelmetlen életű galandféreg ez... Ennél már csak az a szomorúbb, hogy négy admin van, de egy se moderálja soha, pedig sok éve fut ámokot... :)))

És igen, egyrugó! És jó ez így. :))))

Vezek Elek 2019.11.13. 08:03:33

@Vezek Elek: :))))))) most olvasom :))))) lapda :)))))) na ez is jó téma lehet a kreténnek. :)))))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.13. 08:07:13

@dr.ahalan: beszélsz má' te is zőccségeket kora hajnalban!!! élvezni????? NEM TUD!!!
már évek óta olyan a fütyije,mint a biciklipumpa, csak meleg levegő jön ki belőle!!!

fogatlan, hazátlan, impotens vén pondró!!!
:):):):):)

Vezek Elek 2019.11.13. 08:08:26

@dr.ahalan: Nekem erről az a véleményem, hogy aki hagyja ezt a stilust és tartalmat, az se különb egy fikarcnyival sem. ... Zsák, meg a foltja szindróma. :))))

dr.ahalan 2019.11.13. 08:09:40

@Vezek Elek: Már bocsánat! Eredetileg így írták! Néhány éve téma volt, és a Gábor szülei még így tanulták. Lapda... József Attila eredetijében (Altató) még LAPDA állt. És legtöbbször így is nyomtatják még ma is. :)))

Vezek Elek 2019.11.13. 08:15:30

@dr.ahalan: Én eredetileg igy akartam irni: laPda, de úgy látszik, nem elég erősen nyomtam le a shiftet. :)))

dr.ahalan 2019.11.13. 08:21:06

@Vezek Elek: Ráadásul szerda van. Nekem fotózás, neked nehéz nap. Ha jól sejtem. :)))

dr.ahalan 2019.11.13. 08:21:51

@Kálmán Barna Mikorka: Természetesen nem feltételeztem róla se szexuális élvezetet, se más ilyen témájú izgalmat. A beteg agyának a mocskoskodás pont olyan élvezet, mint mondjuk neked egy jó zene, vagy nekem a paradicsomleves. Beleborzong, jól érzi magát egy-egy ilyen akciótól. Szerencsétlen, beteg elme...
Gondolj bele! Naponta küldözgette az ingyenes, szájba szarós ajándékait nekünk is, és minden frissen beregelőnek. Évekig. És ebben mint tudjuk támogatták, élvezetet jelentett másoknak is ez az undorító, perverz játék. :)))

Vezek Elek 2019.11.13. 08:45:11

@dr.ahalan: Ne is mondd! Minden percünket beosztottam mára IS!!!! :))) Neked pedig jó fotózást!

Vezek Elek 2019.11.13. 10:18:38

És még mindig kint van:

"PadreEmeritus
2019.11.11. 15:32
Kinek a bütykös trampli lába ez??? Csekkold a szőnyeget!!!:):):):):):)

scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/74680741_1640051049465714_6697383649886601216_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_oc=AQlhBW6rGanJ5QbNczHHhbWr7EachadOwGWAeU9ne8qZrVw9g270v_CtjPx4uIt_EIw&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=f8752ebbe6e47dd8805f786604c73e77&oe=5E4F0C37

Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

PadreEmeritus
2019.11.11. 20:34
Egy kis eszmefuttatás a klímaparásoknak:

“A teljes IPCC tudományos alapja pontatlan – a fizika alaptörvénye szerint az üvegházhatású gázok csökkentik a Föld hőmérsékletét, ezért nem befolyásolhatják a Föld éghajlatát. Maga a Föld légköre megengedi a talajhőmérsékletet. Ha a Földnek nincs légköre, és a jelenlegi napenergia beáramlás esetén a hőmérséklet –24 Celsius fok lenne. A 11 000-ből szinte semmi sem komoly éghajlati tudós. Egy komoly éghajlati tudós ismeri és elismeri, hogy az éghajlati válsággal és az éghajlatváltozással kapcsolatos téveszméknek nincs tudományos támogatása. A szélhámos éghajlati tudósok „éghajlatváltozás” modelljei csak modellek, és nem valósúlnak meg. Ezen felül minden klímamodell szisztematikus hibát mutat.”

Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

PadreEmeritus
2019.11.12. 18:06
Tényleg igazán oda, meg vissza vagyok a tuskó retek lábaidtól, a már kezdődő gyulladástól ami a bütyködön kialakulóban van!!!!
Remélem nemsokára gennyezni is fog, na az lesz ám a szexi!!!:)))))))))) Most ki kellett mennem, mert okádtam egy nagyot!!!

https://www.youtube.com/watch?v=-r1FbCRXm8w&fbclid=IwAR1ArPs8daW3gQMpdOVDbF8nTBFeTKitxjl-Ht-Yfwo9TXPeEV47dd2W240"

Gondolom a vq is dörzsöli a tenyerét ilyenkor... végre valami élet, valami botrány, valami genny van a homokozójában. Szánalmasak!! :)))

dr.ahalan 2019.11.13. 15:39:41

@Vezek Elek: Sose sietnek a moderációval, ennyit a szabályzatukról, amit feldughatnak... Undorító az az oldal, igazi virtuális pöcegödör. :)

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.13. 17:23:15

mert a bűnöző, a sittes impotens fogatlan buzi, nem ül egész nap a gép előtt, nem veri a lankadt bránerét unalmában.......és mert a 75 éves bőregér, a pelenkás műhajas ezt eltűri.......
vezető társkereső portál!!!!!!
öblös bruhaha!!!!

"PadreEmeritus
2019.11.12. 18:06
Tényleg igazán oda, meg vissza vagyok a tuskó retek lábaidtól, a már kezdődő gyulladástól ami a bütyködön kialakulóban van!!!!
Remélem nemsokára gennyezni is fog, na az lesz ám a szexi!!!:)))))))))) Most ki kellett mennem, mert okádtam egy nagyot!!!

www.youtube.com/watch?v=-r1FbCRXm8w&fbclid=IwAR1ArPs8daW3gQMpdOVDbF8nTBFeTKitxjl-Ht-Yfwo9TXPeEV47dd2W240

PadreEmeritus
2019.11.13. 10:04

Egy kis svéd okosság: ” Att förneka sig själv
Är att minska ner sig till
Intet.”

Fordításom: “Megtagadni önmagunkat, az lesüllyedés a semmibe.”

Szeretlek SZOPtikuss!!!:):):): LAPDA B+ ez óriási, jobb, mint a lovagló nadrág és a lovagló csizma by voltamka köcsögtől!!!!:))))))))
És ahogy megpróbálod a primitívségedet megmagyarázni, idézem: “Én eredetileg igy akartam irni: laPda, de úgy látszik, nem elég erősen nyomtam le a shiftet. :)))” nem igy, hanem így és nem irni, hanem írni, ez még a laPdán felül!!!! Mert hát TI olyan perfektek és hibátlanok vagytok a magyar heJJesírásban!!!:)))))))))))))))))

Tudod aki tudatlan jobbágy, az ne akarjon népnevelőt játszani!!!!

PadreEmeritus
2019.11.13. 10:09
ui. SZ-L-at!!!:-)))))))

PadreEmeritus
2019.11.13. 11:49
Az utolsó kiírásomról le maradtál szkatofil??? Azt is kérem bemásolni!!!:):):):):):):):)

Kari Geri meg monnyon le!!!:-))))))))))))))))

PadreEmeritus
2019.11.13. 11:50

*lemaradtál:))))) én meg véletlen nyomtam egy szóközt!!!

PadreEmeritus
2019.11.13. 11:56
Amúgy meg nem tudom mi a retket kéne moderálni, mert nagyon választékosan és intelligensen fogalmazok igazán és CSAK ti tudjátok miről szól itt a fáma!!!

De tudod mit??? SZ-ál L-at!!!:):):):):):) ja bocs rossz jelet tettem ki!! :-))))))))))

PadreEmeritus
2019.11.13. 12:00
Jaj de figyelmetlen voltam vissza az egész, a SZOPtikuss fröcsögött én meg a szkatofilre gyanakodtam, 1000 bocs és egy anyamedve!!!:-))))))))))))))))))
PadreEmeritus
2019.11.13. 14:22A legújabb Chuck Norris vicc!!!:))))))))))

scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/s960x960/75402139_2753748131323141_7030377270413885440_o.jpg?_nc_cat=110&_nc_oc=AQkwlZRSTL5iPlkkkKUveff5QDefVSR2PCwdKNj8WQQRKrV6ahSjACy73l-4lxR9nik&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=71e7c61a6b23fc7fbd149da4b3000ba9&oe=5E8C4D6D

PadreEmeritus
2019.11.13. 16:47
Fikafoska, a te blogod, meg mint egy faluvégi dögkút!!!! Okádisztán!!!:-)))))))))))"

látszik , hogy senkije, de senkije sincs.
egyszer majd felborul a törpe, rányit a sztrók!!!:):):):):):):)

dr.ahalan 2019.11.13. 18:15:32

@Kálmán Barna Mikorka: Mit csinálhatna mást az ilyen kulturálatlan barom a három agysejtével? Ember nem áll vele már szóba, hát ül a gép előtt, és csorog a nyála.... :)))
Ma azt mondta valaki, és én is erre gondolok... Ha valaki kényszeresen évekig emleget valamit, az két dolgot jelenthet:
1, Nagyon vágyott rá mindig, de sose kapta meg.
2, Valaki erőszakkal rákényszerítette, és belereccsent...

Hát. Levezethető. Mi az a két-három szó, amit naponta, szinte kivétel nélkül felvág a netre, na mi? :)))

Rossz belegondolni, hogy mi történhetett vele ott a sitten. Mit művelhettek vele meg a szájával a migránsok... :O

Vezek Elek 2019.11.14. 09:47:07

@dr.ahalan: "vele meg a szájával a migránsok... :O"... meg az ánuszával.... szerintem pelenkát hord, ellenkező esetben lesz@rná a bokáját is. :)))

dr.ahalan 2019.11.14. 10:49:27

@Vezek Elek: Azt leszögezhetjük, altesti problémái akadnak jócskán. :)))
És az is biztos, azért sipákol, visít mint a szopós malac azon a hátrahagyott, bűzlő trágyadombon magában, mert mi vagyunk a világon egyedül, akik néha odafigyelünk rá.
Csak abban bízhat, az az illúzió élteti, hogy ha lefordul a székről, akkor nekünk, vagy a domináinak feltűnik a hiánya.
Pedig nem.
Mennyi ilyet láttam én már! Jesszasz! :O

Vezek Elek 2019.11.14. 11:11:57

@dr.ahalan: Ez telibe talált! A kutyának sem fog hiányozni, pont ezért aktív még a trágyadombon, reménykedik... :))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.14. 12:38:04

@Vezek Elek: tízezerszer jobb fej vagyok és nem azért mert még aktív vagyok!!:):):):):):):):):)
süti beállítások módosítása