dr.ahalan

dr.ahalan

Cukorral vagy cukor nélkül?

2020. január 30. - dr.ahalan

 

Imádtam ezt a hetet, munkám nem sok volt, úgyhogy kedvemre fűzhettem gyöngyöt, és mivel rájöttem, hogy évekkel ezelőtt én már vettem 30-as réz drótot, nem is keveset, hát nekiláttam a drótékszer-projektnek. De baromi macerás... :)))

Időbe kerül, amíg kitapasztalom. :)))

Holnap péntek, és életemben először káposztás tésztát akarok magamnak pederinteni. Gyerekkoromban utáltam, csak a dédike (Lecarom, hogy rákattantál szegényre, te büdös, halottgyalázó furkó!)  tehette elém, jó sok cukorral. Azóta már eszem szorgalmasan a Gábormamáét is, nézik elborzadva, ahogy megcukrozom, jó sok borssal... Isteni! :))) 

Ma aztán megolvastam a receptoldalon a vitákat, cukorral, vagy nélküle. Nem vagyok egyedül. :))) 

Nem is szaporítom a szót, igazság szerint nem történt semmi érdekes. A fideszes gyűlölettüntetés közröhej, ahogy az a sok rusnya "heteró" üvöltözött, meg fröcsögött... Röhögazaha... :))) Sok aszexuális ősember. :))) 

A bulvár semmi, a barnaszájú idióta magányos üvöltésén kívül. Fantáziájuk nem sok van... Évek óta az az egy elcseszett, gagyi kép, meg fikafos, megazanyád. Megvető legyintés. :)))

Azért ezt a zsírarcút ma is megröhögtük, volt ott minden! Ha olyan car a naplóm, akkor miért lóg rajtam tíz éve? Tényleg aktuális lenne az az orvos már régen, és szerintem ez a teljes tagságra igaz. :)))

Mert azért valljuk be... Ha holnap eltűnne a virtuális pöcegödörben, én biztosan elfelejteném kb. egy hét alatt. Na jó... Azért a kilincsajándékokon, meg a három bazinagy tortán elkacarásznék néha. :))) 

Mára ennyi, holnap már Gábor, és hétvége! Addig is zsetem, FLAKKON, és üdv Vaskútra. :))) Nem, nem a tesóm. :))) Elmének háborodása, mondom én! :)))

És hozzászólásban jön még egy kis Aha retró. :))) 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr7615447234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2020.01.30. 23:25:08

Aha, 2008. Kocsmázás, kártyázás, és kisebb házi összejövetel után. :)))
És még volt műkörmöm! Tenagyatyaúristen! :))))

"Na tessék! Nem vagyok itt egy napig, és mennyi minden történt.

No mindegy, kocsmázni jó volt, meg kártyázni is, nekem ebből kellene megélnem, most komolyan!

Most viszont állhatok neki felszámolni a tegnapi csatározás színhelyét, hát hogy lehet így enni? Tiszta morzsa minden, a mosogató tele... És valaki kiöntötte a camparit az előszobában.

Aztán meg milyen levelet kaptam tegnap! Háááá! Idézem:

"Most válthattam kreditet, nehogy azt hidd, hogy nem akarok írni neked, és megsértődj... te majom!"

Na! Ilyen hódolóim vannak, tiszta romantika!

Most rohanok, dolgom is van, meg a körmös néni is vár, hogy rendbe hozzon. Majd megint lyukat beszél a hasamba, az a szokása.

Valaki megkérdezte, hogy miért nem írok RENDES naplót? Hát... Én igyekszem, most is hoztam szép, igényes zenét, tessenek ellágyulva hallgatni!

No majd este összeszedem magam, és rittyentek valami irodalmit... hogy aszongya... szemednek csillogása vériszamos tó, melyben tükröződe almabor illatú kökörcsinszerelmed harmatos francbigyója... " :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.31. 07:44:21

első!:)
mára már csak 16 munkadarab maradt, azt meg megcsinálom.
lassan száradnak....:):):):):)
10.30 ra megyek a szépművészetibe, megbeszélés, és ha minden sikerül, aláírok egy újabb szerződést, és nem fogok dolgozni ez évben (se)!!!
:):):):):):):):)
így lesz az eltartottból eltartó.

más.
a barca megint parádésan focizott.

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.31. 12:54:47

@dr.ahalan: jól drukkoltál, köszike:):):):):):):):):):):)

Voltam 2020.01.31. 14:47:42

.

@Kálmán Barna Mikorka:

Én meg a barcának drukkoltam. Az semmi, az smafu? "Bástya elvtársat már meg sem akarják gyilkolni? Én már szart érek?"

:)

Ps.: Egyébként, mi az a barca? (Mert hogy a szerződés mit jelent, azt tudom.)

:)

dr.ahalan 2020.01.31. 15:05:17

@Voltam: Én úgy tudtam a Barca csak becenév.
Egyébként a barca hajó. Bárka. :)))

Voltam 2020.01.31. 15:31:55

:)

@dr.ahalan:

Na, akkor nekem nem mondtak igazat azok, akik szerint a barca az egy lóbetegség. :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.31. 17:33:42

két tulok!!!
a barca az a barca!!!
és ott focizik a világ jelenlegi legjobbja Leonyid Messzi!!!

kérdezzetek bátran:):):):):):):):):):)

Voltam 2020.01.31. 18:05:45

:)

@Kálmán Barna Mikorka:

Értem. Tehát a barca az egy kis hajó, dereglye, vagy valami egyéb vízi jármű, amin a matrózok unalmukban fociznak, hogy nehogy lóbetegséget kapjanak, mert Messzi van a part, ahol gyógyítani tudnák őket, pedig az a part, ami Messzi van, az a világ jelenlegi legjobbja. (Persze, csak szerinted, mert szerintem meg az én Aham két partja a legjobb. És ráadásul, még nem is csöcsetlen.)
Látod! Mindent értek.

:)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.31. 18:13:03

@Voltam: büszke is vagyok rád!
már a banyát is értem, miért akar kiterjeszteni.......:):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.31. 18:19:30

@Voltam: A melleslegjeimre nem lehet azt mondani, hogy méreten aluliak.... :)))
Te Casanova! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.31. 18:29:00

@dr.ahalan: te meg most tépted el végleg a köldökzsinórt nálam!!!!

:):):):):)

tegnap is láttalak a megyeri út környékén sündörögni........

dr.ahalan 2020.01.31. 18:34:08

@Kálmán Barna Mikorka: Ezt kikérem magamnak! Még lila ékszert se készítek szinte soha. :)))

dr.ahalan 2020.01.31. 18:42:43

Hűűű! Most látom mi jelent meg rólam a nemzetközi bulvár híroldalon! Micsoda kedves emlék! :)))
Az egyik banya által MEGTILTOTT free-s bulin készült, ez a csaj az egyik nagyon jó naplózó volt Gyémánt néven. Imádtam. Az ő párja is ott volt, igen szimpatikus emberek voltak. Remélem azóta is olyan szépen élnek. :)))

Voltam 2020.01.31. 19:38:53

:)

@dr.ahalan:

Mivel a csajom vagy, így nem akarom kisebbíteni a tüdőbeli értékeidet, mert tagadhatatlanul nem kis vitálkapacitás lenne szükséges két akkora lufi felfújásához, de azért az igazsághoz mégis hozzátartozik, hogy Elek kartácsnő mellesleg jobban van eleresztve. Így örök hűség ide, örök hűség oda, ha boldogítani akarna velük, nem sokáig kéretném magam. :D :D

:)

dr.ahalan 2020.01.31. 19:49:50

@Voltam: Gondolom! Elek szerkezetének az igazi Gábor is nagy rajongója lenne szerintem. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.31. 19:51:58

@dr.ahalan: El e Kezekkel elektől!! én voltam itt előbb!!!!
:):):)

dr.ahalan 2020.01.31. 19:59:17

@Kálmán Barna Mikorka: Hűűha! Itt kakaspárbaj lesz! :)))

Vezek Elek 2020.01.31. 20:24:09

Hát ideértem én is nagy nehezen.... Szétmarcangoltam mára az unokámat. Imádom, amikor elhagyja magát a karjaimban és röhögve, kacagva hajlik, mint a nádszál. Tudja, hogy megfogom, érzi, hogy biztonságban van. Szerelmese vagyok nap, mint nap, hétről hétre.
Más: Imádlak benneteket! Nem lesz itt semmilyen kakaspárbaj.... előbb az egyik, majd a másik.... szépen sorjában. :))))))) Kifulladásig! (előre megsúgom, nem én fogok kifulladni! :)))))))

dr.ahalan 2020.01.31. 20:27:21

@Vezek Elek: Na végre druszám! Végre valaki rendet tesz itt! :)))

Voltam 2020.01.31. 20:35:25

:)

@Vezek Elek:

Nem bánom a fulladást sem, hiszen lehet szebb halál annál, mint két ekkora kebeltől megfulladni? :)

:)

Vezek Elek 2020.01.31. 20:49:43

@Voltam: A fene tudja... én valami más, szép halálról álmodozom! :)))))

Voltam 2020.01.31. 20:53:28

:)

@Vezek Elek:

Bele sem merek gondolni, mi lehet az. (nagyon pirulós smile)

:)

Vezek Elek 2020.01.31. 20:57:36

@Voltam: Jól teszed! ... a többit majd a közös cellában! :P :)))))

dr.ahalan 2020.01.31. 23:58:08

Napló 2010... Egy vers. :))))
A történet egyszerű. Péter543 egy remek humorérzékkel megáldott pasi, vonzó is volt a maga módján, többször találkoztunk, például a damilhajasnál is, sőt nálam is járt társasággal, és megmutattam neki a bélyeggyűjteményemet! Detélleg! :)))
Nézte elképedten... Ezek Koronás Madonnák, ez egy román fordított felülnyomás, ez egy Horthy gyász... :))) Mondjuk ez cart se ér... :)))
Cinkeltük egymást naplóban nagy élvezettel, napi rendszerességgel. Imádtam. :)))
Nagy bugyikurkász volt egyébként, nem is tudom eldönteni, melyik nyerte meg a nyílt versenyt... A Pharos, vagy a Péter. :)))
Két kapuzárási pánikos ötvenes. Ezek voltak ők. :)))
Péternek köszönhetem a visszakapott naplóm egy részét. Köszönet neki érte! :)))

dr.ahalan 2020.02.01. 00:01:29

És a vers:

DICSHIMNUSZ

Péterünkről szólnék ma asszonyok.
Közkincsünk megrótt kemény szavaimért,
mellyel a női büszkeség mellett volt merszem szólni.

Megkövetem most őt, s himnuszt zengek róla,
Legyen ő eztán a hímek szószólója!
Lekurvázott minket, övezze tisztelet,
Írjatok ma néki ömlengő levelet!

Hűség szobra ő, ki mindig nőt keres,
A pocakja hordó, van rajta mit szeress,
Nem is fiatal, de ő itt ma az idol,
Ne is törődj vele, ha veled is kitol.

Tisztelet övezze, követeli vadul,
Ezt vegyük hát mindig szentséges alapul.
Fanfár szóljék léptén, fújjátok a sípját,
Dicsősége nyomát bölcs asszonyok sírják!

Itt osztom hozzá a az idei sorszámot.
Tolongjatok hát, és vágyódva várjátok,
Van még sorszám, gyertek, ide csajok, ide!
Van még az Istennek kevéske ideje!

De már nem sok, csattan majd a kilincs,
Kapu zárul, vége... rajta lesz a bilincs.
Hiába vágyik majd a híres cerkára,
Szegény közkincsünknek csukódik zárkája.

Ezért hát asszonyok, gyerünk színe elé!
A szíve is facsarodjék utána belé!
Keressétek kegyét, lessétek a szavát,
kényeztessétek az ő nagy... kobakját... khmmm...

Én nem kérek belőle, átadom a jogot.
Csalfa szavaival engem meg nem fogott!
Mert tekerni azt tudja, hiszi az igazát,
ki olvasni tudja... érzi a zavarát.

Nevetek én inkább, nyelvet öltök rája,
éntőlem aztán nyughatik gatyája!
Aki benne lakik, az nekem egy semmi,
Ilyenért nem szoktam két lépést se menni.

Kálmán Barna Mikorka 2020.02.01. 10:46:43

első!:)

elkészültek a munkadarabok! jöhet a lazulás, meccsnézés!

Kálmán Barna Mikorka 2020.02.02. 08:44:03

első!:)
altest és fogmosás, felcihelődés, indulás a szerencsejáték zéerté helyi kirendeltségébe, hogy a tegnap kölcsön adott pénzecskémet, kamatos kamattal szolgáltassák vissza!!!
utána újabb befektetés!!!

délután akusztikus koncert, mert jön a kismérnök úr ( aki tavaly óta már közgazdász is!!) hozza a hegedűjét (fender stratocaster, MN, black) és megörvendeztet legújabb szerzeményeivel:):):):):):):):):):)
de, ha elkezdődik a tatenem meccs, felteszem neki az omega listavezető dlát, miszerint.

youtu.be/SHX_4Hn5CQw

dr.ahalan 2020.02.02. 13:39:29

@Kálmán Barna Mikorka: Nahát! Ezt is régen hallottam! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.02.03. 08:58:40

első!:)
ZSETEM,flakkon, ISNO COMMENT!

húzós volt a tegnap, ráadásul a sziti is kikapott......
majd hétvégén.

Voltam 2020.02.03. 10:46:47

:)

Második.

Zsetem, szumma kumla ude, ex cájg, meg bi cájg li, és szatén szalvéta a szagló szájakra.

A szegény, szerencsétlen, szánni való, elölről, hátulról agyba-főbe doktorált Kecó Pongrác meg végleg letette a lantot? Ahelyett, hogy a kulcsot adta volna be?
Akkor most már semmi curvázás, prolizás, megveszlek kilóra, te eltartott? Semmi titkos kecó, titkos buli? És végleg semmi bíró, ügyész, közjegyző, orvos- és írásszakértő?
Magyarul, nem akar már bennünket szórakoSZtatni?
Látjátok, ez a szomorú, nem a letagadott infláció. Mert hogy nem telik kenyérre, hát istenem, nem csak kenyérrel él az ember. (Panem et circenses.) De hogy még a cirkuszt is elvegyék tőle, hogy még a damil hajas bohóc se lépjen porondra, na ez az igazi tragédia. :D :D (Meg persze az, hogy így nem tudok kiterjeszkedni a közös cellában Elek kartácsnőre.)

:)

Kálmán Barna Mikorka 2020.02.03. 12:07:01

@Voltam: .....és már a közpina sincs!
igaz, a fényképét feltettem a csoportba, ott még látható, a gazdájával együtt!!:):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2020.02.03. 14:16:10

A kis sallai gyerek a törzsi hagyomány szerint nagykorúvá válik: megkapja első letöltendőjét. Felkeresi a törzs legtekintélyesebb tagját, a hatvanháromszor büntetett Aladár bácsit:
- Há, púró, addá má n valami tanácsot, a börtönéletre!
- Fiam: a legfontosabb: mindég seggel a fal felé fordúva aluggyá'!
- Az segít?
- Hát, ha nyitott szájjal aszol...akko' keveset...

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.02.03. 17:02:20

@Kálmán Barna Mikorka: Sziasztok, megjöttem! :)))) Akko' keveset! Behaltam! :)))
süti beállítások módosítása