dr.ahalan

dr.ahalan

Fagyit! Sokat! Még!

2022. június 28. - dr.ahalan

 

Ilyen cikkeket és reklámokat ollózok ki az 1931-es és 34-es salátamagazinokból, rengeteg érdekességet találtam már, gondolom mindenkinek egyértelmű, hogy manapság, 2022-ben  ez micsoda. :)))

Száz év se telt még el, és megint ugyanott tartunk. Háborús helyzet, szegénység, járványok, ispánok és szolgabírók. Nem tanul az emberiség. :(

Manapság szinte elvárás, hogy az ember szégyen nélkül, aljas módon éljen, erre példa a Jókai utcai tragédia… Nyilván a felelős nem szégyelli magát, ez most a divat! A luxuslakások! Pffff… :O

A padlásteret folyamatosan ostromolják a „befektetők”, de amíg nálam vannak a ház ügyei, addig oda be nem teszi a lábát egy se… Az már nagyobb baj, hogy a legfelső emeleten hónapok óta építik iszonyú vandál módon a 200 négyzetméteres lakást, csupa puccos anyagból. Luxuslakás! Aha… A hideg kiráz az „ingatlanfejlesztő” csajtól, váltottunk már pár levelet, kétszer is szétbarmolták a liftet, szemetek a lakókkal, most pont az a hasfájása a nőnek, hogy a lépcsőházban vannak madarak. És piszkolnak néha… Ha a közös képviselő nem oldja meg a problémát, a hatósághoz fordul… Még a galambokat értem, de miért fáj neki egy csudakedves fecskepár? Egyébként remek takarítóink vannak, megbecsülni kellene őket manapság, és nem cseszegetni… :O

Írtam a képviselőnek, forduljon a banya nyugodtan hatósághoz… Vagy inkább fel! Az ilyen pénzéhes undorító vakond… De fordulhat hozzám is közvetlenül. :)))

Gábor egy újabb nehéz napon van túl, neki még istenes a gépen, az a legmodernebb légkondival még egészen kellemes, de szegény Miki… Iszonyú jó figura, egy kincs a cégcsoportnak! :)))

Aztán a héten megkapta a jónép megint a Viktor-bonbonokat, iszonyúan megtolták a jegybanki alapkamatot, ráadásul szaporodnak a méretes büntetőadók az élelmiszereken. Elképesztően elszálltak az építőanyagok árai, most jönnek a gyógyszerárak, Budapestet külön megbüntették a parkolással. Nálunk 600.- Ft lesz egy óra, este tízig… Remek! :O

A koronavírus külön téma lehetne, egyre több megint a beteg, ahogy jósolták… Én ijesztőnek tartom, a hírek nem is említik.

Hogy jókat is írjak… Ma sütöttem rakott karfiolt, Gábor este felszaladt enni. Imádta.

Érik az apró paradicsombokromon 7 darab csodácska.

Horrorkával jót csacsogtam ma telefonon, alaposan megnevettetett. Hogy micsoda figurák kerülgetik! :))))

A mélyhűtőben van elég dió- és puncsfagyi, és rengeteg XXL-es jégkocka! :)))

Szóval ez van. Péntekig még három kemény és izgalmas nap… :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr8417869965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.06.28. 23:44:36

És akkor legyél egy kicsit jó! Klikkelj! Jesusalema...

www.youtube.com/watch?v=TH4V-yHbJXk

Egy falat étel nekik.

dr.ahalan 2022.06.29. 23:25:57

Ez egy járkálós hét, pont a kánikulában! Pffff... :(((

Voltam a dokinéninél, csak elővigyázatosság, kértem anibiotikumot, ne legyen gond a fogammal megint. Hát totál kiakadt! Több mint három éve nem látott! A korom! Vizsgálatok! Beutalók! Labor... Hát mondom... Ej! Ráérünk arra még! :)))

Egyszer már eljátszotta ezt, imádom a nőt... Mondtam neki, majd karácsony után visszatérünk rá... :)))

Rám csodálkozott! Még csak február van! :)))

Betértem a kisboltba alattam, végre megjött a kedvenc poharas jégkrémem, vaníliás, karamellás, tejszínes csoda... Tavaly 580.-... Most 860.- Ft! :O

Meg tudom venni. Támogatjuk a kisboltot... De azért mégis már... :O

A nap kedves cikke... A Lidl mennyiségi korlátot szab a WC-papírra, a a konzervekre! Mekkora okos kópék, detélleg! :)))

A multiknak be kell szedniük az "extraprofitadót"... Figyelem a jelenséget, rájuk látok innen-onnan, de ez a legkedvesebb trükk! :)))

Akciók? Ááááá... A kutyát se érdeklik... De a mennyiségi korlátozás jelen helyzetben beizzítja a vásárlói fantáziát, ellenérzés, gondolkodás, befektetés... úgyis drágább lesz! És a vevő veszi, és veszi majd. Minden nap. Még jól is jár... :)))

Tartós termék, elfér. Jó érzés otthon tudni. Beírtam a Lidl-nek egy piros pontot az Orbáni rezsim elleni harc kapcsán... :)))

A bugrisokat csak bugris módszerekkel lehet legyőzni. Manipulációval. A Lidl-ben sokkal drágább a WC-papír, mint az Aldi-ban, vagy mondjuk a kínainál. És vastagon túltermelés van a karanténpara után. :)))

Gábor ma nagyon fáradtan esett be... Vastagodnak a problémák, ma is 44 fok volt Veszprémben, előtte elképesztő szerződéseket dobtak vissza az irodában még hajnalban... Még egy napot kell kibírnia. :(

Gábormamáékkal is gond van... Hazajönnek pár napra, kérnének negyedik oltást. Telefonon egyeztetett időponttal. Vagy háziorvosnál esetleg. Tisztelettel... Úgy kultúrmódon. Európai szinten... Szerinted? Vért izzadok, és nem tudom elintézni... :O

Miközben süvítenek át a mentők a hídon. Mint tavaly, és tavalyelőtt... Ugyanez történt. Hihetetlen, detélleg! :O

Aztán még levették a HBO-ról az Aranyéletet, meg A besúgó-t... Hihetetlen világot élünk. :O

Khinem Saar Yale 2022.06.30. 08:13:38

lucababakirálykisasszony abszolválta az első osztályt. példásan........
lázár meg újrajárja a nagycsoportot.....combosodik:):):):):):) ( vagy megbukott gyurmázásból:):):):):):) , de ezt nem szabad mondani neki!!!)
lujzibébi napról napra gyönyörűbb!!!!!! és folyékonyan beszél...........csak nem mindig értem:):)

dr.ahalan 2022.06.30. 22:11:45

@Khinem Saar Yale: Most megint divat az "évvesztes" kategória, Horrorka korában is ez volt. Kevés a pedagógus, ez az egyszerű magyarázat. A gyerek egy évvel tovább lehet gyerek. Jó ez így! :)
Lucababanagypapaszemefényének gratula! :)))
Lujzi... emlékszem, kiwinek hívtátok! :)))
Mindegyik születésére emlékszem, hihetetlen! :)))

dr.ahalan 2022.06.30. 22:48:31

Villamossal mentem a gyöngyboltba, büdös volt. Oda is, vissza is... Miért büdösek az emberek? Emlékszem a nyolcvanas évekre, mindenki divatosan járt, voltak stílusok, illatok... Hát mi történik a világgal? Ennyi lestrapált, fáradt, szomorú embert... :O

Romániában láttam ilyesmit akkortájt. Meg Bulgáriában!

Vettem egy kisebb halom cseh gyöngyöt. Még a régi áron... Újdonságokat új áron. Kicsit csuklottam mondjuk... :)))

Bezártam három web-shop-ot néhány hétre. Ment kör-email a törzsvevőknek. Pihenni fogok. :)))

És holnap végre péntek! :)

Gábor ma reggel fél ötkor kelt, irány Veszprém, este hatkor beesett egy pár falat friss sült csirkére, és rohant tovább a kis franciáért, a légkondi-szerelőhöz... Hazavitte, aztán visszament a buborék-Toyotáért, amivel eredetileg ment... Holnap azt is beviszi hajnalban a telephelyre, aztán az irodában lesz dolga... Remélem rövid dolga! :(((

Aztán pihenés... Talán... Még minden bizonytalan. :(((

Horrorkával jót csacsogtam, új csillag van születőben, raszta haja van, egészen egyszerűen hedonista, művészlélek, hatalmas arc! Van még várakozóban egy orvos, meg az Attila, na az régi pályázó, egy tanár, és ugye... A többit nem tudtam megjegyezni. :)))

Csudaklassz gyerekem van! Rém büszke vagyok rá! Ő ugyan kiharcol magának vastagon mindent az élettől! :))) Becsületes úton, emelt fejjel... Ugye? :)))

Megállíthatatlan! Detélleg! :)))

Kire ütött ez a gyerek? :)))

dr.ahalan 2022.07.01. 23:46:31

Zűrös nap megint. Ritkán veszekszünk, de ma elszakadt a cérna... Jó! Imádja a munkáját. Kevés az ideje... De ma már szabadságon volt! És akkor keltett ugyan telefonon, de aztán eltűnt az éterben.... Hívtam kilenckor, mi történik? :O

Aszongya itt ülök az irodában, baj van.... Na! Baszódjál meg az irodáddal, cégeddel együtt! :O

Elrongyoltam gőzmozdony üzemmódban a Corvin plázába, feladtam a csekkeket, meg a megrendeléseket, és szép kényelmesen vásárolgattam, kávéztam. :)))

És nem vettem fel a telefont...

Ezzel az éves nagy veszekedést meg is ejtettük. :)))

Mire hazaértem, addigra ő is ideért. :)))

Na haragudj Takács, sürgős volt... Nem! Most két hétig ÉN vagyok a sürgős... Leszarok minden kötbért, inflációt, koronavírust, szemét szerződést... Eddig és ne tovább! :(

Aztán bevásároltunk, és ebédeltünk... Behozta a tepsit, én meg amíg átnyúltam a villájával... rátettem a jobb karomat a tepsi szélére. Jelentős visítás volt, sistergett. Rohantam a hideg víz alá. Aztán jöttek a hólyagok. 15 cm. Fájt... :(

Angyaldoki nem elérhető. Patika... Persze! Az egészségügy napja... Nem rendelnek, nem tartanak nyitva a gyógyszertárak... Ügyelet! Krém.. Megszerezte. Javul a helyzet... Fáj még? Fáj...

Az persze jobban fáj, hogy az agyonadóztatott termékekre Orbán vastag újabb adókat rakott mától.

Szinte mindenre.

Értem én! Nem kap pénzt Brüsszelből. És a Mammon élni akar... Zabálni, élvezkedni, terjeszkedni. Mulatni. Sákreválá nojti! Engem szórakoztat ami történik. :)))

Qouple Ray 2022.07.03. 12:12:38

"
padreemeritus
padreemeritus
Tag
1 napja

Imádom!!! Lecsapott a fikára a karma!!! wahahahahahaha A béla meg az irodában volt,

hát persze, hogy ott!!!:):):):):):):) Vagy a kis arabot tolta hátulról!!! wahahahahahaha

Gratulálok a tepsinek, már is sokkal jobban éreztem magam. És milyen csúnya heg

marad utána. VAN IGAZSÁG!!!"

írja mindezt az, akinek a lányát arab keféli, kis arabokat szül neki!!!:):):):):):):)
és akkor még nem említettem arkan kapitány faszát,amit rendszeresen lovagolt a sittes hazátlan!!!

dr.ahalan 2022.07.03. 23:03:48

@Qouple Ray: Ha csak ennyire csap le a karma, akkor jó. :))) Akkor a karma tényleg az igazság! És ennek örülnek odaát? Ettől élveznek el ezek a szánalmas, bűzlő tenyészgombák? Mind a hárman? Várják a híreket izgatottan? :)))

Vékony lila csík, kis háztartási baleset... A Naptól óvni kell. Karma! Hát jó.. Van jó kis vastag gyomrom, és tényleg... lehet viccelődni a kis egyiptomival... de csak halkan jegyzem meg, lehet pont valami rokona gyalázta le, etette fekáliával a másfél méteres bozgor, hontalan nácit a svéd börtönben évekig, ahová azért került, mert bankot rabolt bénán. Egy lúzer.... :))) Ezt azért könyveljük le. :))))

Embernek se tudom látni a másfél méterével, a bugrisságával, az élősködésével, ahogy a kutyának se kell itt se a bűzlő életével... Az unokáival beszélni se tud. Nemsokára eladják őket más gyros-árusoknak 100 Euróért... Nem olvasom, hogy járatnák őket iskolába esetleg... Szörnyű világ!

Hát... Kinek milyen élvezet, gyönyör jut. Ha már karma...

Ő most elélvezett attól, hogy egy kicsit megégettem a karomat. Nekem már nem fáj. :)))

Akkor nézzük mi fog történni ezután!:)))

Mit parancsol neki a kibelezett savanyú giliszta, meg a kettyósmárta... Izgalmas! :)))

dr.ahalan 2022.07.11. 23:01:31

Megjöttem! :)))

Végre nyaraltunk egyet, Pula még mindig gyönyörű, a tenger csodás. A világ iszonyú... Rengeteget mentünk, rengeteget láttunk, rengeteget hallottunk, rengeteget beszélgettünk, rengeteget tapasztaltunk. :(((

Három év, és ott is kifordult a világ a kerekeiből. Na persze nem annyira, mint nálunk, de azért mégiscsak... Horvátország a Balkán előszobája, és belekóstoltunk vastagon. :)))

Majd elbeszélem szépen lassan, most fáradt vagyok, reggel még az erkélyről lestem a sirályokat kávézás közben, most meg itt vagyok a Boráros téren... Szeretek itt lenni, hiányzott! :)))
süti beállítások módosítása