dr.ahalan

dr.ahalan

Békét!

2022. március 02. - dr.ahalan

 

 

Örömre nincs ok, ez megint olyan hét, amit legjobb volna átaludni!

 

Két és fél éve volt egy csúnya csőtörés az emeleten, totál átázott a bejárati ajtómmal szembeni fal a folyósón. Száradt, aztán jött a járvány, most végre ideért a vállalkozó, és kijavította, lefestette… Na jó! :O

 

Csak közben fogta, és az összes falon kívüli vezetéket, ami az útjába került, egyszerűen levágta, köztük a net-kábelt is az ajtómnál. 24 órán át nem volt se netem, se TV-m, se wifi-m, kénytelen voltam a mobilomról dolgozni. Pfffff…. :(((

 

Aztán persze a háború, ami minden percben észreveteti magát a szörnyűségeivel… Teljesen meg vagyok döbbenve a magyar moszkovita tömegek érvelésén, ennyire agymosott nép lettünk? Ennyire romlottak?

 

Nem, nem lehet az ukrán politikát bűntelennek mondani, de ezek a félresiklott érvelések az orosz bűntettek takargatására… Hát ez sok!

 

Benyomulnak hadüzenet nélkül, erőszakkal egy másik ország területére, tankokkal, rakétákkal, borzalmasabbnál borzalmasabb fegyverekkel, gyilkolják a lakosságot, pusztítják a lakóépületeket, bombázzák az iskolákat, óvodákat, világba kergetnek százezreket, már-már milliókat, elrothasztják az egyébként is végveszélyben fetrengő világgazdaságot, hát hogy lehet ezt a bizonyítványt magyarázni?

 

Én a magam részéről egyformán sajnálom az orosz kiskatonát, a hazáját védő ukránt, azt a rengeteg menekültet… Micsoda károk! Meg a Sberbank ügy!

 

És az egészért a számlát még csak most kezdjük el majd fizetni…:(((

 

Akartam még írni a köztévé és a társtévék mocskos, hazug kampányáról, de elment tőle a kedvem.

 

A járvány most egy kicsit zsugorodik, jön a tavasz, a napsütés kiszárítja a kis mocskot, kevesebb lesz a fertőző felület… De vége még nincs.

 

Hogy jót is tudjak mondani, elkészült az első rakott cukkini az idén, Gábor igencsak élvezte.

 

Ezen kívül A., a Gábor cégének „gyereke” levizsgázott, hivatalosan is vezetheti a dinoszauruszokat. :)))

 

Aztáááán…készülnek sorban a húsvéti gyöngytojások, és két nap múlva péntek. :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr617770438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.03.03. 23:06:47

Nem szeretem hogy nem jó a világ, bánatos vagyok a háború miatt, bújom a híreket, olvasom a külföldi sajtót, a világméretű felháborodást... Csak nálunk nem szólnak igazat az állami sajtóorgánumok...

Nem tudok alkotni, nincsenek ötleteim, tekergetem a gyöngyfákat, fűzöm a tojásokat... Majd valamikor elviszik, mindegy. A világ is szomorú, nem vesz ékszert ép lelkű ember úgyse.

Hallgattam az UNICEF beszámolóját a Fórumban... Ukrajnában hét és fél millió gyerek van veszélyben. Akadozik az ellátás, áruhiány, gyógyszerhiány, sok helyen nincs víz se, áram se... lokális járványok. Rettenetesek! Gyermekbénulás. Covid-mutánsok. Rengeteg! A menekültekkel bekerülhetnek Európába... Nem akarok senkit befolyásolni, de mi az UNICEF-et fogjuk támogatni!

Iszonyúsága ellenére rengeteg hősies tettel is találkoztam... Videók, cikkek. Tele velük a világ, csak ide nem jutnak el... Adómentesen megtarthatja az orosz tankot Ukrajnában az, aki ellopja! :)))

Megdöbbenve olvasom... Ismerős (még!!!) nagy arccal hirdeti az orosz igét... Tegnap még ugyanezeket az orosz tankokat átkozta, mert '56... Mert most meg a Gyurcsány! Meg a Soros! Azok intézték! Látta a tévében! Detélleg! :O

(Ostoba fasz... Gyereknek se volt nagy szám... Buta volt mint egy hintaló. :))) )

Pedig nem. Ezek ugyanazok. A tankok is, az arcok is. :(((

Holnap végre péntek... Muszáj lesz elmenni felvásárolni egy halom édességet, meg mindenféle boldogság-biszbaszt. Vicces tollat, hülye energiaitalt, elképesztő üveges koktélt, puncsízű dobozos üdítőt Amerikából, robbanós cukrot, "hülyeízű" chips-et, és más egyéb alapvető élelmiszert. :)))

(Már előre feláll a hátamon a szőr tőled Takács... ) :)))

Aztán remélem bekuckózunk... Remélem nem történik SEMMI! Csak úgy... Aludni szeretnék, filmet nézni, zenét hallgatni, összebújni... Jókat enni, beszélgetni, nem akarom, hogy a Gábort felhívják, hogy sürgős, meg fontos... Leáll a film, a zene, és vitatkozik, és intézkedik, elviselhetetlen! :O

Persze úgyis fel fogják hívni... :)))

Minden perc ajándék lesz, ki kell élvezni. Minden óra kincs lesz... Hogy átalakul az értékrend! A karantén alatt időmilliomosok voltunk. :)))

És két és fél éve nem láttam a tengert!

dr.ahalan 2022.03.04. 23:31:33

Péntek. A Gábor megígérte hogy korán jön, és korán is jött. Elmentünk a balkáni üzletbe, górtam befelé a kosárba a méregerős chips-eket, mindenféle csokikat és karamellákat, üdítőket és szivárványos golyóstollat... ... Végre volt rücskös zizi, a kereskedők úgy kapkodták el, ahogy a raktárból kihozták, 3 csomagot sikerült összeharácsolnom. :)))

A mai reggel helyből frásszal indult, a vállalkozó, aki volt szíves elvágni a netemet... Megküldte a számlát, a közös képviselő meg továbbküldte nekem... SZTKRV... Majdnem 300.000.- Ft! Egy faldarab lefestése... Állítólag 16.000.- forintot költött parkolásra! Hát itt se volt! Lerakta reggel az öreg szakit, délután meg érte jött! És bakker! Leszámlázta villanyszerelésként a kábelek levagdosását több tízezerért... Hívtam a közös képviselőt módfelett idegesen, ő csak heppegett bénán... Ha még egyszer ezt a szemetet meglátom a házban... A büdös mindenit már! :(((

Csak halkan jegyzem meg, ez ugyanaz a vállalkozó, aki 5 és fél millióért akarja felújítani a hibátlan statikájú függőfolyosót... :O

A háború... Elfoglalt atomerőművek, tüzek és halottak. Egyes ukrán városok már Aleppóra emlékeztetnek, zokogó anyák a kijevi kórházak pincéjében, zokogó anyák mindenütt...
nyílt fenyegetések onnan, szankciók az egész világ részéről, csak mi állunk itt a magunk megvezetett mélymagyarjainkkal... Kétségbeesett vergődés, beindult a fideszes troll-gyár... nyerni kell... nyerni kell... Már minden filmet megszakítanak, minden netes játékba, minden filmbe, minden zenébe betolják a gusztustalan, hazug propagandájukat, és a világon senki, de senki nem hisz nekik...

Csak az agymosott, becsapott, átvert magyarok.

Teszik ezt a TE pénzedből, az ÉN pénzemből, az UNOKÁID pénzéből.. Amire hitelt vettek fel.

Persze ez nekik elég... Mi pedig majd maradunk a mi kis buborékunkban úgyis. :)))

Mert tudod... Ahol zene van, film van, könyv van, jó étel van, derű van, őszinteség és jó szex... Ott minden van. És persze játék... Az is kell! :)))

Most például fogadtam arra, hogy Kína heteken belül lecsap Tajvanra... :O

dr.ahalan 2022.03.06. 22:40:13

@Khinem Saar Yale: Istenem! A képzelt riport! Mennyire aktuális! Horrorka nem ért belőle egy szót se... :(((

dr.ahalan 2022.03.06. 23:23:18

Fura egy hétvége volt, lógtunk a nemzetközi híreken, borzadtunk a videókon, a történeteken, hol az egyikünk nézett rá a telefonjára, hol a másikunk... Nekem fura hogy az M1 és a többi kormányzatilag behabzsolt média nézői nem jutnak hozzá a valós információkhoz. Igazából az a fura, hogy nincs is igényük másra. Az "ingyé" van... Jó az! :O

És hintik a putyini mocskot, szórják Orbán sunyiságait, vetik a keresztet, nem, nem lehet ötéveseket nemileg átalakítani, erről szól putyin jogvédő háborúja is, mert ugye Szíria, meg Vietnam, és Afganisztán... Halványlila gőzük sincs, keverik a szezont a fazonnal, majd Jézus jön, és izé... Hihetetlen sötétség! HIHETETLEN!

Igyekeztünk szombaton nem dolgozni, de ma már csak ránk szakadt a valóság, vevőkkel kellett levelezni, a bélyegboltom gyakorlatilag kiürült, borítékolni kellett... Aztán közös cégünk fiókja! Pénteken három akkora megrendelés jött, mint öt éve soha! :O

Munka, munka, munka... Eltettem a gyöngyöket pár napra, ez van! :)))

Nehéz hét lesz, de terveztem bele jó kajákat, például bajor hagymalevest virslivel... Elfogyott a Mirákulum-hagyma, kértem a Gábort a múlt héten, hozzon két kilót... Ledarálnám a csodamasinámmal, lefagyasztanám adagokban, utálok minden ételhez újra és újra kezet büdösíteni... Hozott hagymát! 30 rettenetes fejet! Volt vagy öt kiló... Szóval bajor hagymaleves... És újrázzuk a borsós tokányt. Imádtuk, és rengeteg a Mirákulum-borsó... Sok hagymával lesz! :)))

Dédikém jutott az eszembe, mennyi sokat tanított! Ha háború van melletted, akkor segíts a menekülőnek, de gondolj a jövődre! Gyufa, só, cukor, zsír, gyertya, liszt legyen otthon. És fűszer! Akkor mindent tudsz adni! :)))

Megtanultam a leckét, nálam a járvány alatt se volt hiány se tekercselt papíráruból, se maszkból, se semmiből...

Végiggondoltam ma a ház pincerendszerét...A 2. világháborúban volt óvóhelyünk, zuhanyokkal, ágyakkal, azt még láttam. Aztán a sarki vendéglátós lefalazta, elbontatta jogtalanul. Mindegy... Háború esetén.... Hát nem is tudom. :((

Minket ideköt ez az ország. Mert magyarok vagyunk... Mehettünk volna, mehetnénk most is... Nem, nem megyünk. Horrorka se megy.

El fognak bukni. Mindegy mikor... Egyszer majd lesz rend, lesz JOGREND, lesz béke, és lesz igazság, és lesz Európa... Én láttam, és értettem az igazi Európát! Benne éltem! Csodálatos volt! :)))

Putyin.. Reszkető, ételért könyörgő kiskatonák. Fáznak. Lerobbant a tank... Nem jön a szállítmány! Adjál enni ukrán, jó? Én nem akartam ide jönni... Írhatok az anyámnak? Nem? Akkor megdöglötök...

És veszi a fegyvert, és gyilkol... Hát így..
süti beállítások módosítása