dr.ahalan

dr.ahalan

Muskotálymámor

2021. november 02. - dr.ahalan

 

 

Most ez a legújabb dilim, a muskotályos ékszerek. Majd még kifejtem… :))))

 

Valamivel muszáj vigasztalódni, az év legundokabb, legelviselhetetlenebb hónapja  számomra a november, amit második éve még tovább keserít a járvány, plusz a nyakunkon egy igen sokrétű, és nehezen jósolható gazdasági válság, és mindez egy ilyen korrupt, mocskos környezetben, mint szeretett hazánk…  Szóval muszáj a saját kis buborékomat színekkel, formákkal és zenékkel, filmekkel feltölteni.  :)))

 

A héten extrém fülbevalókat is készítek, saját tervezés, 10 pár, tíz szín a cél, nagyon élvezem! :)))

 

A járványhelyzet is újra fontos téma lett, elvileg a buszokon már kötelező a maszk. Elvileg… Gyakorlatilag meg… Hát hagyjuk! :(((

 

Arra viszont rácsodálkoztam, hogy az emberek mennyire nem értik az oltás lényegét, nézem ahogy a face-en hörögnek a vírus- és oltástagadók, semmit, de semmit nem okultak a másfél év alatt, konokul hajtogatják a magukét… Borzasztó! :O

 

A Fórumban egy telefonáló hátborzongató sztorija pedig abszolút kicsapta nálam a biztosítékot… Járásképtelen beteg, kétszer már halasztották a műtétjét, harmadik alkalommal feküdt be, aztán a műtét napján hazaküldték mégis, kiürítették az osztályt, kellett a hely a román koronavírusos betegeknek! Na… Erre varrjál gombot! :O

 

Végigdolgozta az életét, fizette itt, ebben az országban az adót, a járulékokat… És nem, nem az a baj, hogy fogadjuk a román betegeket! Természetes, ha van szabad kapacitásunk, lehetőségünk! Az a baj, hogy ebben a nyomorult rendszerben ennek az embernek senki nem keresett egy másik műtőt, egy másik team-et, úgy engedték el, hogy nem ígértek neki semmit. :O

 

Hát így… :))))

 

Szóval a muskotály-gyöngyök!

 

2010-ben, amikor elkezdtem ékszerekkel bíbelődni, megtaláltam egy féllegális gyöngyös nagykereskedést, egy családi ház pincéjében működött. Nekem az akkor a csodák birodalma volt, a puccos gyöngyös boltok árainak ötödéért-tizedéért lehetett csodadolgokat megvenni, és még emlékszem az izgalomra, ahogy a csajokkal az újdonságok polcait böngésztük. :)))

 

Volt egy láda a földön, a leárazott cuccokkal, ott szomorkodtak ezek a sárga üveggyöngyöcskék évekig, senkinek nem kellettek. Homályosak, nem egyformák a gömbök… Végül már csak 125.- forintot kértek egy fél kilós csomagért, az rengeteg darab… Hát hazahoztam, még most is rajta van a zacskón az ár. :))))

 

A pénztárnál a csaj nevetett, ezzel meg mit kezdesz? Tudod… megszavaztuk, ezek az üzlet mindenkori legrondább gyöngyei! Bizony!

 

Hát így lettek most muskotály fülbevalóim, mellé ajándékba dugóhúzó fülbevaló. Viszik, mint a cukrot! :))))

 

 

 

És a végére hagytam a legnagyobb hírt! Sok hónap után újra lehet játszani Bart Bonte játékait asztali gépen! Az okoskán nem tudtam megszokni… :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr7916744388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2021.11.02. 22:58:56

És akkor lózung, hazugság, minden szenny, megfizetett román, ukrán menetelők, migráns-hazugságok, a bosszúálló Isten imádata, a közmunkás srácok... Olvass Telexet!

www.youtube.com/watch?v=2VOiZPbT2qo

dr.ahalan 2021.11.02. 23:23:54

Egyébként csak halkan jegyzem meg... Itt vannak az olvasóim, senki nem baszogat... mondjuk az index néha... :)))

De legyőztelek admin. És itt a vég. Én győztem. Jó játék volt, hosszú játék volt, élveztem minden butaságod ellenére. Mekkora nagy arcod volt... Lepkefing se maradt belőled.Mennyi sok milliód bánta, mennyi időt elpocsékoltál a gyűlöletre... Hát ennyi voltál. Pápuszi! :))) És Aha integet vigyorogva... :)))

Khinem Saar Yale 2021.11.03. 06:23:12

@dr.ahalan:
első!:):)
zsetem, szumma kumla ude:):)
a lényeg: 13 centiméter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
és titokzatoskodás, és hiányzó (már) 7 fog, beszarás ahogy vigyorog. :):):):)
nyomorgatás, kisférfiemberrel meccs nézés, ölben, ordítozás, szurkolás.........
és a legkisebb nőihőőőőgy, ő a csoda.........
:):):):):):):):)
és a tippmix is szépen hozott a konyhára:):):)

dr.ahalan 2021.11.03. 22:03:01

@Khinem Saar Yale: Vettem az adást, rakéták beizzítva! :)))

Én most barátkozom a tippmix-szel... :)))

dr.ahalan 2021.11.03. 23:58:30

Pfúúú... Nagyon utálom a novembert... Mondtam már? Mondtam... :(((

Gábor sík ideg, a gép letilt, nem emeli a Lánchídról az elemet, nyilván sokkal súlyosabb, nem vas... Lehet hogy ólom a belseje, az nagy baj lenne. Hol lehetnek az eredeti tervek, hol van a dokumentáció... Létezik még valahol? Milyen izgalmas... :O

Micsoda borzasztó idő volt ma is, kicsit mondjuk sütött a nap, akkor rohantam bevásárolni... És mindjárt advent!

A második pandémia-advent! Adventi naptárak nem lesznek... Évtizedekig voltak, most se megyek bogarászni kis tréfás izéket... 5 ember, 120 tréfás-édes, vidám csomagocska... Szerettem adventet játszani, de a hatalom az adventet is elvette, és csinált belőle valami öntömjénező szarságot. :(

MZP meg továbbra is zülleszti miniszterelnök-jelöltként a kínlódó magyarok összefogását. Könyörgését. Zihálását... Olvasom az elemzéseket. Rosszul vagyok tőlük.

MZP az én olvasatomban nem jó ember. És kész..

dr.ahalan 2021.11.05. 23:32:02

Péntek!

Megint elment a hírek szerint valaki, free-s ismerős, követtem a face-en az iszonyatos küzdelmét a rákkal. Messzi földön, magányosan hagyta el ezt a cudar világot, és a gyönyörűen tetovált, sokat mesélő testét...
Kedveltem. A naplóját soha ki nem hagytam, és bár barátok sose voltunk, azt nagy tisztelettel el kell ismernem... A legvagányabb, "legbevállalósabb" nő volt a társkereső történelmében, olyan ember, akiről el lehet mondani azt, amit talán a gyarló emberek egyetlen százalékáról.
Nem volt benne se irigység, se gonoszság.

Nyugodj békében Angyi! (Tünde)

Az én olvasatomban angyal voltál mindig. És angyallá lettél...

Gábor ma korán tudott jönni, megettük a gulyáslevest, aztán mentünk bevásárolni.

Az első irány a lelakott gyártelep volt, ahol a titkos gyöngy- és kőnagyker üzemel. :)))

Elég szépen megugrottak az árak, de ahogy elnéztem a külföldi oldalakat, ahonnan régen 20 kilónként rendeltem ékszeralkatrészt... Hát ott se rózsás a helyzet, köszönhetően a bandzsa halamadzsa által elrongyolt forintnak, meg az elmebeteg vámolási rendszernek a hatalmas tarifákkal... :(((( Köszönöm köpcös, detélleg...

De a fülbevaló-franciakapcsok még voltak, vettem belőlük egy megnyugtató halommal. :)))

Haladok a tíz pár fülbevalóval, még kettő hiányzik, és meg is lesz a kollekció! :)))

Aztán mentes ABC, szupermarket... És végre hétvége!

A járvány? 83 halott egy nap alatt? Békemenet kellett, focimeccsek, legyilkolt állatok kiállítása, kötelezően odaterelt népekkel, román, lengyel, ukrán megfizetett tömegekkel, és még ma is préselik befelé a gyerekeket az ingyen moziba, Elkxrtuk... Ez van! :(

A Lánchídnál is zajlanak a dolgok, a gépkezelő csütörtökön szabin volt, a Gábor ült fel a dinoszauruszra... 9 óra azon az unalmas bárkán! Eső esett, ernyő alatt népek lesték a partról, emelgette le a díszítő elemeket, már amelyik engedte magát.

Iszonyú állapotban van a Lánchíd, már csak ezért, meg a Citadelláért SZERINTEM régestelen régen börtönbe kellett volna kerülnie Tarlósnak... Meg valljuk be... A sunyi Demszkynek is.

Ennyi voltam mára, pápuszi! :)))

dr.ahalan 2021.11.08. 00:00:56

És megint vége...

Mondhatnám hogy jó volt, mert tényleg jó volt, de a vasárnap nagyrészt munkával telt. Közös céges megrendelések, ékszeres miegymások, Gábort hívják folyton, sürgősen bérbe vették a teherautót, ne keresd reggel... Egy csomó díszítést sikerült levenni a Lánchídról... Hogyan fogtad meg? Csörlővel... Gyere már, kihűl a leves... :(((

Szerdáig biztosan brutális lesz a hét, aztán pénteken le kellene sikeríteni a Gábort a Mirákulumba, fel kell ásni a kertet kézzel, meghalt már évekkel ezelőtt, aki elvégezte az őszi szántást, az utódai valahol Európában, a járvány okán nem jönnek évek óta se az angolok, se a németek, Gáborpapa igyekszik rendet tartani, vigyáz a házakra, a birtokokra... De Gáborpapa is elmúlt nyolcvan éves...

És meghaltak emberek... Mi lesz a kertekkel? A szeretettel berendezett házakkal? Most hétvégén is temettek a Mirákulumban...

Milyen csodabirodalom volt!

Menyire boldog ember vagyok én, hogy élhettem a Mirákulumban! Hogy picike házunk van ott... És talán... Egyszer még...
süti beállítások módosítása