dr.ahalan

dr.ahalan

Csontvázak, polipok, és a marhák...

2024. február 13. - dr.ahalan

 

Már reggel megadatott egy kis öröm, felébredtem, kinyitottam az ablakot, és megláttam. Megjelentek az első virágok a téren, az aranyeső bokrokon! :)

 

Az előző hét legnagyobb élménye a szombati ebéd volt, Krisztike vadászta a helyet, rendkívüli türelemmel képes új és új éttermeket lecsekkolni, kuponokat harácsolni.

 

Tapassio, a belvárosban. :) „Bízom A Séfben!”

 

Egy érdekes válogatást kaptunk, négy körben. A tapasok kis adag ételek, amikből értelemszerűen többfélét lehet kiélvezni. :)

 

Első körben kaptunk házikenyeret, én külön gluténmentes cipócskákat, olasz sonkát, sült padrón paprikával.

 

A következő fogások: kagyló csípős-paradicsomos mártásban, bébipolip pikáns szószban, tintahal gluténmentes bundában, magyaros marhapofa-szeletek, sült burgonya, nekem polenta,  marha carpaccio, végül kókuszos pannacotta ribizlivel, mangó és pisztácia fagyi.

 

Mindezt akcióban. Kuponnal. Eredeti áron nemigen szerettük volna. :)

 

Iszonyú jó volt! :)

 

Aztán ugye izgalmasak a napok, potyognak kifelé a csontvázak a szekrényből, érdekes tavasznak nézünk elébe. Tüntetést szerveznek a podcast-készítők, zenészek, írók, rengeteg civil… :)

 

Hát igen. A megvalósított pedofília, annak támogatása, elhallgatása, bármiféle mentegetése nem lehet bocsánatos bűn.

 

Megszólaltak az áldozatok is, persze gondolom ez csak a jéghegy csúcsa, a legtöbb anyátlan-apátlan gyerek mélységesen hallgat róla. Szégyelli… Milyen rettegés lehetett így élni, tudva hogy nincs segítség sehol. Senkitől.

 

Szégyenteljes történet ez, eddig is furán néztek ránk külföldön, szerintem nem jó ez így…

 

Mindegy. Most nagyon élvezem a bélyegeimet, a délután órákig nyitva tartott ablakot, tavasz jön! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr2018325437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2024.02.14. 23:16:09

H:
Jó kis nap volt. Ha szerda, akkor fotózás, bélyegekkel molyoltam… Mindegy.
Lehoztam a náci német gyűjteményt a galériáról, rendbe kell tenni, így nem lehet eladni. Totál káosz! :)
Persze még nem akarom eladni. Ahogy a korai szovjetet sem… :)))
A politika az izgalmas valójában! Olyan nagy a sodrás, hogy még én is beszólok néha a fideszes, fizetett trolloknak, és élvezem! :)
Lekurvázott, lebugrisoztam finoman… El is tűnt. :)
És potyognak a csontvázak! Balog Zoltán nem hívta össze a zsinatot, egy református hívő magyarázta el ma az ATV Fórumban. Csak a bűntársait hívta, a püspököket, háromból kettő még így is ellene szavazott. A zsinat száz fős…
Pedofília… Már a református egyház tagjai is lázadnak, eszembe jutott dédike…
Katolikus angyal volt, magyarázta a reformátusokat…
Szerény, rút a templomuk, minden pénzt a saját zsebükbe tömnek! Soha ne menj a közelükbe, nem a hívőkkel van a baj, hanem a papokkal! Rondák a gondolataik, csúnya dolgot tesznek kisgyerekekkel… Dédike igaza egyértelmű. És ennyi…

dr.ahalan 2024.02.15. 23:20:59

Már csak egy nap péntekig. Tepsiben sütöttem a csirkecomb filét burgonyaágyon, mellé Mirákulum-uborkát haraptunk, új fűszerezéssel. Isteni volt! :)
Gábortól tegnap csokit kaptam, egy doboz olasz Arancia Fondante pralinét… Rákérdeztem. Valentin napra? Köszönöm szépen…
Nézett rám mérgesen, mi nem tartunk ilyen hülye ünnepeket, én egyébként a hétköznapokon kapok meglepiket…Sokat!
- Nem Valentin napra! Megenni! A száddal! :))
A politika habzik, bűzlik ebben a születő tavaszban, a Mandiner címlapján a két „kegyelmes” asszony, akikkel a hatalmas pedofil-botrány okán felmosták a padlót. Emelt fővel! Na ezen berosáltam, detélleg! :)))
Balog Zoltán járja a maga táncát, kért már bocsánatot, beismerte bűneit szemforgatva, hazug módon… Nem először keveredett hasonló botrányba, kár lenne tagadni. :)
És kitől kért bocsánatot? A fizető hívektől… Talán az áldozatoktól kellett volna! Ugye? De odáig nem ereszkedik le a püspök úr…
A kormányzati média harsogja, hogy a Fidesz megbünteti a felelősöket… Bezzeg a baloldal! Gyurcsánysorosbajnai…
Csak halkan jegyzem meg, egyetlen fideszes bíróság se tudta elítélni se Gyurcsányt, se Bajnait. Soha! Pedig nagyon akarták! :)))
Kit is kellene megbüntetni? És miért? Mert azt egyetlen fideszes újságíró, egyetlen politikus, egyetlen troll se vezette le soha…
2006-ban… 18 ÉVE!!!! A fidesz, és a nácik felgyújtották Budapestet. Láttam, autók égtek, rendőröket sebeztek meg, kockakövekkel dobálóztak, ártatlan járókelőket vertek meg. Aztán fellépett a rendőrség. Egy ember szeme megsérült… Ezen kell rugózni 18 éve? Ezért nincs egészségügy, oktatás, ezért lopták el az egész Balatont? Ezért éhezik a nép? Ezért engednek szabadon saját köreikben pátyolgatott pedofilokat? Ötvenezer halott a járvány idején? Szinte világelső halálozási ráta… Akkumulátorgyárak búzatermő földeken, hivatalos, olcsón dolgozó migránsok százezrei, nyomor a köbön… Szerintem ez nem jó így.
Hát hol van a vége a becstelenségnek?

dr.ahalan 2024.02.19. 23:05:03

Évek óta ez megy, megint nem enged bejönni a blog.hu, csak a „spájzon” keresztül! :))
Nyugis, kora tavaszi hétvége volt, a húst a Gábor sütötte a hagyományos borsos bundában, én a pikáns zellerkrém levesnek voltam a felelőse. :)
Örültünk a pénteki tüntetésnek, és szépen gyűlik a pénz a pedofília áldozatainak, akiket az utcára hajítottak az otthonból. Már messze 200 millió felett jár az összeg! :)
Volt évértékelő is, kordonok, fekete leplek mögötti gyáva osonás, hatalmas rendőri készültség, olyan ajvékolással és szirénázással vitték a helyszínre fekete konvojokban a résztvevőket, hogy azon azért nagyon kellett nevetni! :)
Az évértékelő a szokásos volt. Nehéz év volt, de győztünk ezer fronton. Minden jó… Ami nem jó, az „prüsszelsorosgyurcsány”… Mimagyarok bezzeg! És ájtatos, demagóg sallangok. Unalmas…
Megsirattuk Navalnij-t… És nem értem! Egyszer már megmérgezték novicsokkal… Kezelték nyugaton. Miért ment haza ez az ember? Tudnia kellett, hogy mi vár rá! :O
Navalnij lett az oroszok Che Guevarája… Majd veszek ugyanúgy pólót, aztán betiltják a viselését, és bezáratják a pólóboltot. :)
Bár mostanában lehet rendelni Che-pólót… Vettünk kettőt régen Jesolo-ban, én fakóra hordtam, aztán rongyosságig aludtam benne. Elöl és hátul sok fotó volt róla, meg Kubáról. :)
A Gáboré még most is hibátlan… Igaz, neki kb. 200-250 mesélő, sokatmondó pólója van, nekem meg alig 2-3 tucat… :)
A mi pólóinkról sokat mesélhetnék…:)
Az egyik kedvenc darabját Horrorkától kapta, Párizsból hozta neki… Szintén kedvenc a Bazinga… Minden póló egy emlék, egy eszme, egy gondolat, egy örömperc… Pólók a világ számos tájáról. :)
Mutasd a pólóidat, és megmondom ki vagy! :)
süti beállítások módosítása