dr.ahalan

dr.ahalan

Novemberi körhinta-metamorfózis

2023. november 07. - dr.ahalan

 

Nahát, mit találtam! Ezt is elvették a magyar gyerekektől már sok-sok éve. Ígértek újat, szebbet, nagyobbat, modernebbet. Eszük ágában se volt betartani az ígéretet…

Észre se vettem, már hét napot legyűrtem az utált novemberből. :)

Rengeteg minden történt, nagyon jól sikerült a szombati, megszokott „politikai vitaest”, ami persze nem más, mint baráti társaságban jó vacsora, sok ital, rengeteg beszélgetés, röhögésekkel. :)

A hétfő durván indult, megint megjelentek az építőmunkások a téren a légkalapáccsal, és felbontottak a megállóban vagy negyven métert… Utána jó mélyre leástak, ma aztán visszagórták a földet, tömörítettek, betonoztak, gondolom holnap majd aszfaltoznak. :O

Harminc éve nem értem, hogy mi történik ilyenkor. :O

Továbbra is állást keresek, és kapok is állásajánlatokat. Szórakoztatóak! :)

Például a kormányhivatal rendszeresen megtalál, tegnap például két ajánlatnál is követelményként jelezték, hogy részt kell vennem Kifogástalan életvitel ellenőrzésben. Néztem döbbenten kifelé a fejemből, aztán még inkább elborzadtam! :O

Utánanéztem. Ellenőrzik a családi és lakókörnyezeti kapcsolatokat, nincs-e bűnöző, vagy bűncselekménnyel GYANÚSÍTHATÓ egyén köztük! És ellenőriznek még sok-sok mást is… Nem kértem az állást! :)

Titkolni valóm igazából nincs, de elveim vannak. :((

A politika elviselhetetlen már az én olvasatomban, végigfutok reggelente néhány cikken, megmosolygom azt, amin lehet mosolyogni… Vagyis inkább vigyorogni. :)))

Például itt van ez a World Press kiállítás, megy a cirkusz, ne lehessen bemenni 18 év alatt. Hatalmas reklám a kiállításnak, és persze elérték, hogy az összes kamasz minimum rákeresett a fotókra. :)

Ezt a DD-t nem az eszéért viselik el… :)

Aztán az van még, hogy szivárog a bojlerem a hidegvíz-bemenetnél. Sírdogál… Elég öreg családtag, aktuális a szerelő… Lehet hogy cserélni kell. Nem öröm. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr618253587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2023.11.08. 23:21:42

: Szaporodnak a tennivalók, a háziorvos néni például berendelt holnapra, ragaszkodik a tüdőszűréshez, négyszer estem át vírusos betegségen három év alatt, dohányzom is.
Laborvizsgálatok… Holnap menjek a beutalóért, különben… Rém rendes házidoki nénink van! Amilyen rémtörténeteket hall manapság az ember lánya a vidéki ellátás hiányáról, már azért is hálát kell adnom, hogy VAN háziorvosunk. :O
Sok éve sumákolok, most elmegyek, dettélleg! :)
Beszélgetek a bajai múlttal. Érthető. Negyven évet kell átbeszélnünk, megdöbbentő az azonos történelem…
Baja. Csodás kisváros, ahol úgy burjánzik az öregek elleni bűnözés, mint sehol máshol az országban! Azt gondoltam, hogy már régen vége…
Az én aljas unokanővérem akkor állt elő az ötlettel, amikor pont padlón voltam… Édesaput adjuk be egy illegális öregotthonba. Szinte üvöltött érte… Néztem döbbenten, sose érdekelte édesapu, még egy ebédet se tálalt elé soha… :O
Persze a bűnszervezet jutalékot ígért neki édesapu élete végéig az ő nyugdíjából…. Meg százezer forint egyszeri juttatást. Cserébe persze elfelezték volna az ingatlant, az ingóságok árain is megosztoztak volna. Nem mentem bele…
Lett belőle örihari…Az illegális öregotthonok egy részét akkor felszámolták. Akkor sokat tettem érte. Most újra élnek… Döbbenetes a magyar nép ott Baján!
Képes bedugni a saját apját, anyját egy alagsorba, valami családi ház pincéjébe, orvosi ellátás nélkül, mert ott persze nem lehet orvost fogadni…
És az Ottó mamájával ugyanez történt. Az aljas testvére intézte…

dr.ahalan 2023.11.09. 23:09:28

Vannak dolgok, amiket nem érdemes halogatni, úgyhogy elcsattogtam a rendelőbe a beutalómért laborvizsgálatra… A váróban csak két ember ült, azok is a trendi fiatal dokira vártak. Igen szomorú… Rengetegen elpusztultak a járvány alatt, leginkább az öregek, betegek. A házunkból is… A helyükre külföldiek jöttek így-úgy. Ázsiai aksigyár főnöke luxuslakásba, nyaraló francia, olasz, más fiatalok, ukrán menekültek, arabok, külföldi egyetemisták… Nincs beteg. Nem kell nekik orvos, nem is jár. :(
A fiatal vírusbetegek megpróbálják túlélni. Hizlalják a patikát, aztán ha kell orvos, akkor mentőt hívnak. Jól ki van ez találva, detélleg…
Mindegy, holnap végre péntek. A bojler csöpög egy kicsit… A szerelő szerint ráér. Majd jön, engedjem el a problémát. A hidegvíz-bemenet csöpög, nem az áramblokk.12 másodpercenként! Ráér decemberben. :(
Fogok neki örülni advent idején! Most komolyan! :((
És akkor hétvége, pezsgés, nyüzsgés, együtt ebédelés, szex, buli rock and roll… Meg persze bevásárlólista, tervezés. Jó ez így! :)

dr.ahalan 2023.11.12. 23:09:16

November 12. Gyűlöletes hónap…
A bojler csöpög, már több helyen. Elzártuk. Alternatív megoldásokban gondolkodunk. Gábor beszerzett egy sarokszelepet, ha elszabadulna a pokol… Mert a sarokszelep is elengedte magát. Majd átmegyek hozzájuk fürdeni. Icamama is szívesen lát. Horrorka is… Vizet is lehet melegíteni, ki lehet bírni azt az 1-2 hetet…
Nagyon el vagyunk kényelmesedve, tényleg! Dédikémnek még vízcsapja se volt, kútról hordta a vizet. :)))
Szintén novemberi rettenet… Elmentünk a kínai szupermarketbe, egyszerűen beleszerettem… Mondjuk mindig büdös van a bejáratnál, az élő egzotikus halak, kagylók, csigák árasztják magukból a szagot… De ez más volt, és nem csillapodott. A gyümölcsöknél már alig tudtam visszafogni az öklendezést! :O
És még ilyen iszonyú bűzt nem éreztem! Soha! :O
Jártam nem egyszer szennyvíztelepen, láttam rothadó holttestet fekáliás szennyvízben, de ezt a bűzt soha nem fogom elfelejteni!
Aztán amíg a Gábor telefonált, megláttam! Négy durián gyümölcs… Az egyik felrepedt. Szaladtam onnan elfelé, a cukrászdánál már mertem venni levegőt. :O
Durián! A világ legbűzösebb, és állítólag legfinomabb gyümölcse. Kísérletező ember vagyok, de nem fogom megkóstolni… :)))
Egyébként jó kis hétvége volt, majd elmesélem.

dr.ahalan 2023.11.13. 23:45:15

Fárasztó egy nap volt ez, mennem is kellett, nagyrészt gyalog. Novemberben! Nem szerettem! :(
Gáborék egyik gépe megdőlt egy szőlődombon a Balatonnál a saras földfelszínen, volt izgalom, mire egyenesbe hozták… Szegény ember olyan nyúzottan, sárosan esett be enni, hogy rossz volt ránézni. :(
A hideg kirázott arra a gondolatra, hogy ő is vezethette volna. Szerencsére nem ő vezette. :)
A hivatal kellemes csalódás volt… A honlap szerint időpont foglalása kötelező. Foglalás ügyfélkapun keresztül… Aha! Az ügyfélkapum elveszett, a könyvelő használta, ő elfelejtette a kódot, már más az e-mail címem is, ilyenkor mi van? :O
Lehet hivatalos ügyfélkapu-segítségre időpontot kérni… On-line… Csak pont az a hivatal nincs a listán! Ilyenkor mi van? :O
Telefon. Zenél, zenél, minden ügyintéző foglalt…
Idegbaj, sírógörcs, üssön meg benneteket a guta, jóóóó? :(
Odabaktattam. Beszambáztam… Az a problémám, hogy nem működik az ügyfélkapum, időpontot szeretnék…
Az ügyintéző csodálkozott:
- Időpontot? Miért? Most nem ér rá? Üljön le…
Kettő perc alatt végeztem, megkaptam kinyomtatva, kitöltöm, szerdán beadom…
Furán működnek a hivatalok Magyarországon, kár lenne tagadni. Nyilván oka van… Nem becsületes oka.
süti beállítások módosítása