dr.ahalan

dr.ahalan

Éljen az ifjú pár, előre megyünk...

2023. szeptember 26. - dr.ahalan

 

Az idén még nem jutottunk ki az ARC-ra, de itt egy tavalyi fotó! Igazán eredeti. :)

 

A hétvége legnagyobb eseménye az esküvő volt, Gáborpapa húgának a lánya ment férjhez, és mivel tőlük pár percnyire tartották, hát tőlük indultunk, Gábor előtte átöltözött otthon. Elegáns volt, mint egy vámpír! :)

 

Nagyon trendi buli volt, kitelepült anyakönyvvezetővel, nagyon rövid esketéssel, utána büfévacsorával.

 

Az ifjú pár évek óta Spanyolországban él, már van egy tündéri kislányuk, úgyhogy érdekes volt a főasztal etetőszékkel. Imádtam!

 

A menyasszony húga viszont Máltán él, természetesen hazarepült a török-kurd férjével, és nekik is van egy kislányuk. Négy éves…

 

A két gyerek közt a közös nyelv az angol. A máltai hercegnő beszélni fog még gondolom törökül, kurdul, máltai nyelven, és talán kicsit magyarul, bár a család kint csak angolul szól.

 

A spanyolhoni tündér beszél angolul, fog spanyolul, és mivel a közös nyelv a családban a magyar, hát magyarul is. :)

 

Gáborpapa családja sokkal kisebb, mint Gábormamáé, így a vendégek nagy részét a fiatalok barátai tették ki, értelemszerűen rengeteg gyerekkel, tehát volt izgalmas játéksarok, bűvész, kint ugrálóvár, gyerekanimátor is.

 

A vacsora osztályon felüli volt! Csak a levest szolgálták fel, egyébként svédasztal volt rengeteg hideg előétellel, desszertekkel, büféasztal a főételekkel, mindenen feltüntetve az allergének! :O

 

Nem lehetett ellenállni! Tejszínes-fokhagymás lazac! Mustáros sertésszeletek! Párolt zöldségek! Tabulé! Steak-burgonya… Ezeket kóstoltam, de még rengeteg más finomság is melegedett…

 

A desszertek mind gluténesek voltak, nem is gondoltam rájuk, aztán amikor pont jóllaktam, akkor megjelent egy pincér, azt jelzi a rendszer, hogy az asztalnál van gluténérzékeny…

 

Hát mondom! Én! :O

 

Akkor az Ön desszertje tejszínes tápiókapuding áfonyával… És letett egy akkora csészét, mint egy müzlis tányér… Isteni volt, szép lassan legyűrtem. :)))

 

Aha dugig… Kajakóma. Kávét! :O

 

Aztán jött a torta. Három emelet, és minden gyereknek megformálva rajta cukorból egy-egy állat egy-egy meséből! Rengeteg állat… Először a gyerekek kapták meg a kedvenceiket, aztán jött a szeletelés… Hatalmas öröm volt nekik! Én értelemszerűen nem kértem. :)

 

És akkor egyszer csak láttam közeledni az ifjú asszonyt mosolyogva! Hozott egy hatalmas szelet tortát, tessék! Süttettünk glutén- és laktózmenteset is, sokan érintettek, ha kérsz még, akkor ott van a büféasztal mellett… :O

 

Könnyű piskótarétegek közt E80 krém, a tetején hatalmas növényi tejszínhab-torony… Meg kellett azt enni! :O

 

Életemben egyszer… Egyetlen egyszer ettem túl magam. Egyiptomban.

 

Most másodszor… Vasárnap délig nem is voltam éhes. Az éjszaka iszonyú volt! :)

 

Aztán nagy fanyalogva megettem mégis a húslevest, a sültet, még sültet… desszertnek fagyit. A héten fogyókúra! :))

 

Szóval rém elegáns, tökéletes rendezvény volt, Zs., a menyasszony intézett mindent on-line. Majd elmeséli a buktatókat, megígérte. Azt mondja, hogy kész horror volt! :O

 

Érdekességként említem, volt egy lakodalom máshol is, egy távoli galaxisban.

 

Ott elvárták a pénzt, volt menyasszonytánc, ráírták a meghívóra, pénzről szól…

 

Ahol mi voltunk, ott a jegyespár nem kért, és nem fogadott el nemhogy pénzt… Nászajándékot se! Előre jelezték, kéretik az összeget jótékony célra fordítani!

 

Úgyhogy persze köszöntöttük őket azért… Apró ajándékkal.

 

Nagy a különbség ember és ember közt, én mondom! A különbséget sok néven sok jelzővel nevezik.

 

Jó ez így.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr6718222809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2023.09.27. 23:39:33

Micsoda izgalmak! Állásinterjú, állásbörze VIP kóddal, és egy állásajánlat e-mail… Már akkor felröhögtem tiszteletlenül, amikor megláttam a csiricsáré, nagy magyar logót, meg a fejlécet. :)))
Ezt már egyszer eljátszották velem, húsz éves voltam, a „kommenyista rendszer” felelőst, számon kérhető embert keresett állami nagyvállalathoz, ígértek fűt, fát… Fizettek, mint a katonatiszt, becsületükre legyen mondva… :)))
Számlálatlanul szórhattam a pénzt főiskolásként, mindent, de mindent kifizettek az elvtársak!
Aztán persze rájöttem… Rendszerváltás, környezetvédelmi törvény, a Kismotor- és Gépgyár nagy mennyiségben eresztett le galvániszapot a földekbe. Arzént, ciánt, és más finomságokat… Hiába volt a diplomamunkám a szennyvíztisztító, a szemembe röhögtek. Pénz nincs rá, a többi a te felelősséged kislány… :O
Visszanevettem rájuk, és úgy hagytam őket faképnél, hogy csak úgy csattant. :)))
Elmentem maszek kocsmába pultosnak. Egy nap alatt kerestem annyit, mint kezdő mérnökként egy hónap alatt…
Most mérnökként az építésügyi kormányhatóság keresett meg…
Eltelt majdnem négy évtized. És semmi se változott.:)
Csak én lettem okosabb. Sok-sok év eltelt.
Egyszerű munkát szeretnék. Becsületes állást. Nem diplomás státuszt. Becsületes, élvezhető, értékteremtő munkát.

dr.ahalan 2023.09.28. 23:16:33

Reggel elsétáltam az első állásinterjúmra. A séta az ajtóm bezárásától a kézfogásig négy percig tartott… :)))
Szóval közel lenne, ismerem a helyet, nyugis munka, az alulról közepes fizetés se lenne baj, meglátjuk. Szimpatikusak. :)))
Tizedikéig úgyis van dolgom, majd akkor megbeszéljük. :)
Valami nagyon nincs rendben ezzel az országgal… Miért zsizsegnek a munkáltatók egy ilyen vén csontért, mint én? Tényleg ennyire sokan elmenekültek a fiatal értelmiségiek? Meg a közepesen értelmesek? Már csak a salak maradt? :O
Horrorka is mindig talál állást két perc alatt, a fizetéséből fenn tud tartani egy budai luxusalbérletet, van három cicája, jól tud élni. Mondjuk ő meg is érdemli… :)))
Közben a gazdaság romokban, hatalmas az indokolatlan infláció, nullára redukálódott az egészségügy, eltűntek az orvosok, csak az él túl, akinek magánorvosra van pénze, vagy becsületes orvossal kapcsolata. :O
Ma azt olvastam… Az öreg, beteg szavazó már nem érték. Nem kell neki se orvos, se műtét, se kórház. Egészségesen öt kiló krumplival megvehető volt láncszavazásra… Műtét? Milliókért? Na ne máááár! :O
Ömlik, dől az ámítás, hazugság, az igaztalan statisztika.
Rothad ez a narancs erősen, én azt gondolom…O
Kevés lesz ehhez már a katolikus egyház álszent, arannyal bevont biszbasza, miszerint légy engedelmes, és mehetel a mennyekbe egy boldogtalan, szenvedő élet után… Hányinger!
Recesszió. Tönk széle. Már nem is hazudják azt, hogy jönnek az európai pénzek. Ha jönnének? Mondjuk igazából kifizethetnék a Gáborék cégcsoportját… Az jó lenne. Nagyon jó! Bizony!
Csakhogy eddig sose a becsületesen dolgozó cégeket fizették ki először. Az volt az utolsó…. Először kifizették a mammont, Borkait, a drogos Tomi asszonyait, műkörmöket, atlétikai stadiont, több milliós Gucci-biszbaszokat, magánrepülőt, 65 méteres yachtot… Ennyi volt! Eddig, és ne tovább! :(
Elfogytak a becsületesek majdnem… Én se fizetek nekik többet. Se járulékokat, se kamu, lenyúlható adókat.… Elég volt a vállalkozói létből.
Végignézem, és kiröhögöm őket…
A free-n ugyanez történt kicsiben.
Most megnézem nagyban is: )))
NAGYON NAGYBAN! :)))

dr.ahalan 2023.10.01. 23:30:00

Még egy utolsó, késő nyári hétvége, átalakulóban az életünk megint, hát kiélveztük. :)))
Végre kijutottunk az ARC-ra, már az is kevesebb, Orbán-karikatúra már nem is nagyon ment át a zsűrin. Működik már itt is a megfélemlítés, a terror.. Jellemzője a diktatúráknak, nehéz gazdasági helyzetben nem tűrnek se humort, se kritikát, a padlásról is kisöprik.
Megvető, undorodó legyintés a részemről…
Viszont élveztük a Bikás parkot, elmajszoltuk az év utolsó híresen olcsó, hatalmas, és isteni finom fagyigombócait, a Gábor megjátékoztatta az izmait a park erőgépein, a hivatásos, padon öltözködő, divatos negyvenes erőember eltátotta a száját, és két harmincas kocka srác erősen megbámulta, ahogy fittyet hányt a gravitációra! :)
Nehéz hét jön. Tele izgalmakkal. Ősz van. Nem szeretem az őszt… Mindegy. Túléljük.

dr.ahalan 2023.10.02. 23:27:14

Megint egy tele-tele nap, Karikó Nobel-díjat kapott! A magyar asszony, aki az itteni kutatók elbírálóinak nem kellett, akit kiutáltak az országból, mert a család, a takarítás, a főzés, a bevásárlás, a gyereknevelés mellett is mert okosnak maradni, és mit ért el! Tenagyatyaúristen! :)))
Amikor elhagyta Magyarországot, akkor annyi idős volt, mint most én. És mert új életet kezdeni… Akkor én is megoldom! :))
Szinte látom, ahogy idegesen rágja az öklét kínjában a sok aszexuális, impotens, molyrágta vén mélykeresztény vezető… :)))
Aztán sütöttem még rakott cukkinit, jártam a könyvtárban, volt egy kis galiba. Én csesztem el, majd bocsánatot kérek, egy könyvet elfelejtettem… :)))
Nincs olyan helyzet, aminek okos ember hasznát ne tudná venni! :)))
Gábor jött, evett. :)))
Horrorkával ma sokat-sokat beszélgettünk, elvileg jön holnap csajos napra. Érdekes párbeszéd volt…
Tanul, okosodik, fejlődik, átalakul. Mindig más az „éngyerekem”… Máshogyan, más szavakkal ítél meg élethelyzeteket, ahogy eltelnek az évek. Jó szembesíteni a régenvolt énjével, az ő akkor volt érveivel, jó hogy megérti, és tud rajta nevetni. És jó, hogy kattog az agya, a rég elfelejtett emlékeket besorolja az agyába, rendszerezi az emlékeket, a tanulságokat, összevon… És talán megtanul meditálni. Meditálni jó dolog. :)))
Beszélgettünk még történelmi dolgokról… Hogy miért nem írom le, amit a családomról tudok. A szép dolgokat, a rossz dolgokat… Hogy kik voltak a dédnagyapák. Miért nem mesélem el a nagymamit? A dédikét… Édesaput! Hogy nyomuk maradjon a virtuális térben… Valami felhőben.
Mondjuk igaza van… Csak az idő! Az nagyon kevés!
süti beállítások módosítása