dr.ahalan

dr.ahalan

Esik eső karikára

2023. május 16. - dr.ahalan

 

Hát miféle május ez, könyörgöm! Itt van az ősz, itt van újra… :O Két hete alig láttuk a napot, és ha tavaly az aszályra lehetett panaszkodni, akkor most azt hallom, hogy elrothad minden a földben a sok víztől, a kertbe be se lehet menni, minden vizes, sáros, cuppogós! :O

Gábormamáék haza is jöttek néhány napra, nem érdemes ilyenkor a Mirákulumban maradni. :(((

Eszelősen izgul az ország jobb érzésű fele szegény Gálvölgyiért. Tény. Súlyos állapotában nem jött érte a mentő. Hogy személyesen ki vétkes és miben, az az eredmény szempontjából mindegy.

Egyrészt ahogy olvasom a face-en, ahogy hallgatom a betelefonálókat… Ez ma már mindennapos. A történetek megdöbbentőek!

Másrészt miféle cinikus hozzáállás ez „fentről”, miszerint Gálvölgyinek nem járt kivételes ellátás… Tényleg. Kivételes nem járt, de ELLÁTÁS azonnal igen… A büdös mindenit már! :O

Talán még akad olyan olvasó, aki emlékszik, hogyan veszítettük el Puncsa (Thabita)  barátnőmet. Félrediagnosztizálták, tüdőembólia, késett a mentő, rázták messze-messze Győrbe, aztán már nem sikerült újjáéleszteni. :(((

Aztán ugye vártam ma a futárt, jött is az sms, 11.00 és 14.00 között érkezik. Fél háromkor rátelefonáltam, negyed négykor már itt is volt… :O

Fülbevaló-fronton viszont szépen haladok, még mindig rengeteg új ötletem van, és elhatároztam, hogy nem fogom sajnálni az időt a fotózásokra. Minek van ez a rengeteg egyiptomi szobor, velencei biszbasz, ha nem használom, ugye… :)))

Tényleg nagyon elkényelmesedtem a fotózások kapcsán, egy régi vevőm hívta fel a figyelmemet, és igaza is van.

Jött ma egy nagy zacskó apró, színtelen roppantott üveggyöngy. Rengeteg, több ezer golyócska. ! Záporeső nyakéket is fogok készíteni, kristályszivárvánnyal… Már előre imádom! :)))

Erről eszembe jutott… Lehet hogy valaki kint felejtette az esőhívót a kertben? :O

Na tényleg! Esőhívót is készíthetek ezekből a gyöngyökből. Akár ötvenet is! :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9618125628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2023.05.17. 23:23:55

És ma egy kicsit kisütött a Nap! :)))
Fotóztam, odafigyeltem, szerkesztettem, már mutatkozik az eredménye. :)))
Rengeteget beszéltem ma telefonon, Horrorka ügye most nagyon aktuális, holnap nagy nap lesz… Gábormamával is sokat beszéltem, társasház-ügyben van problémája, új közös képviselő akarja lemancsolni a posztot, rengeteg pénzt kér. Lenyomoztam, abszolút gagyi az ürge, a cége pláne, semmi referenciája, honlapja nincs, a face-en nincs, a nettó éves árbevétele 70.000.- Ft… Még a telefonja sincs se az ő nevén, se a cégén. De miért a Gábormama foglalkozik ezzel? :O
Mert a többi lakó vagy közönyös, vagy végtelenül buta…
Gáborral megbeszéltük, a szülők menjenek vissza a Mirákulumba, nem kell nekik ezen idegeskedni… Mindennapos történet, nekem csuklógyakorlat, detélleg! Egy véletlenül, rosszul megválasztott, törvényt nem ismerő, ostoba és becstelen számvizsgáló próbál pénzt keresni a házon. Megkeresték, ráharapott… Nem lesz ez a menet neki jó. :)))
Mondjuk a házban laknia se lesz ezután túl jó… :)))
Erősen gondolkodom rajta, közös képviselet… A tanfolyam az én tudásommal és tapasztalatommal szinte semmi. A mi közös képviselőnk, a drága Mari maholnap hetven éves… Szívesen átadna tapasztalatot, kapcsolatokat. Cégem van hozzá. Igazából kedvem is lenne hozzá, csak nem egy házat, hanem harmincat intéznék… Galambszar, beázás, csőtörés, vulkánfíber bőrönd, odaégett, biztosító, meghalt, elmaradás, felszólítás, ügyvéd, reklámszerződés, zörög, hörög…Vakolat, függőfolyosó, takarítás, özvegy Kovácsné. Hát. Nem is tudom. :O
Majd eldöntöm… Igazából rengeteg pénz,a hatalmas nyugdíj lehetősége, és persze lehetőség arra, hogy rengeteg jót tegyek. :)))
Megfontolom. :)))

dr.ahalan 2023.05.18. 22:58:48

Rettenetesen elfáradtam ma agyilag, a fejem is megfájdult alaposan. Nehéz volt! :((
Reggel már totál depresszióval keltem, aztán következett az idegőrlő várakozás, Horrorkának ma volt az első bírósági tárgyalása hagyatéki ügyben, az aljas féltestvéreim nem, és nem akarják kiadni neki a köteles részt, letagadtak az első perctől házat, telket, céget, gyárat… És persze ahogy azokban a körökben lenni szokott, ajánlottak két fityinget. Majd. Egyszer. Részletre… :O
Milán elkísérte, az ügyvéd nagyon megdolgozott a pénzéért, utána persze alaposan kitárgyaltuk a történteket, és… Hát nevettünk is elég sokat. :)))
Hamarabb elindulnak, már ebben a hónapban a szakértői vizsgálatok, nem is mertük remélni! :)))
Alapos ingatlan-felmérések, céges könyvvizsgálatok, szerződések, árbevételek, raktárkészletek. Pénzmozgások, számlák, bevallások…
Nem értem én az ilyen embereket. Azt hiszik, ha besunyulnak a patkánylyukukba, hallgatnak, és sunyin kukucskálnak kifelé… akkor mindent megúsznak.
Embertípus… Ha bűne van, tartozása van, akkor hallgat, nem kommunikál, megsértődik, feltúrja az orrát az égbe dölyfösen, eltűnik, mint szürke szamár a ködben, és veszettül gyűlöli azt, akit megkárosított, becsapott, elítélt ártatlanul. :)))
Igazából én egy kicsit sajnálom is őket… Hát hogyan lehet ennyi bűnnel élni? Hogyan lélegzenek? Hogyan lehet, hogy ízlik nekik az étel? Hogyan mennek ki a napra?
Érdekes adat! A frre-n 23 ember kért tőlem kölcsön kisebb-nagyobb összeget… Ahogy lenni szokott, 90% nem adta vissza… Fele részük lekoccolt, a másik fele gyűlölködni kezdett… :)))
Gábor szerint betegesen idealista, és naiv vagyok…
Mondjuk Gábormama pont ennyire idealista, és naiv…
Hát pont ezért szeretlek benneteket Takács…:)))
És ez a mondat az, ahol kifizetődik a számla… Mert nekik EZ a mondat soha, de soha nem adatik meg. Kinek-kinek érdemei szerint. :)))

dr.ahalan 2023.05.21. 23:27:16

H:
Megint benyaltam valami vírust, három év alatt ötödszörre. Majd részletezem. :)))
Nem kellemes…
És hát meghalt. Elsirattuk.
www.youtube.com/results?search_query=azt+csin%C3%A1lok+amit+%C3%A9n+akarok

dr.ahalan 2023.05.22. 22:53:52

Vegyes hétfő volt, nagyrészt ágyban voltam, lehetetlen volt, hogy átmenjek a könyvtárba. A Gábor vitte vissza a határidős könyveket, hozott egy zsák gyümölcsöt, képtelen vagyok rendesen enni. :(((
Közben egészen egyszerűen elborzaszt, elundorít a közmédia hozzászólóinak, és a face-es trolloknak a kegyetlensége, kegyeletsértése… Amit ezek felhánytak a netre gyűlölködve Vágó István, Lang Györgyi halála kapcsán, az már nem is egyszerűen gusztustalan… Az már vastagon bűncselekmény, halottgyalázás…
Persze ez nekik nem mond semmit, magam is láttam, hogy amíg jóérzésű emberek megemlékeznek, vagy a „halottról jót vagy semmit” elvet követve nem szólnak… Addig ezek az ártány-tömegek fröcsögnek, ontják magukból a saját sikertelen, tyúkszaros életükben felgyűlt gennyet, imádnak lógni a csirkefarháton, és elméjük olyan üres, kényelmes, mint egy cella. Nem új jelenség ez…
A történet mindig ugyanaz. Szemétkedik. Lop. Csal. Hazudik. Cezaromán. Vagy pont náci.. De nem tud szembe menni a nagy igazsággal…Nincsenek érvei. Elmenekül gyáván, letilt a face-en, rejtegeti a férje előtt édesapu ellopott millióit… Ebbe halt bele a free is… Ugye? :)))
A hazugságokba, az igazságok tiltásába, a hamis statisztikákba.
Szánalmas emberek.
süti beállítások módosítása