dr.ahalan

dr.ahalan

Redisztoll és Graphos

2022. október 18. - dr.ahalan

 

Mindig tudok tanulni valamit, most éppen kollázsok szerkesztését gyakorlom nagy elánnal, még sose volt rá időm, ma rászántam egy órát… Elképesztő dolgokat lehet így összehozni. :)))

Gábor ma a telephelyen dolgozott, a favágókat várta, legnagyobb szomorúságára ki kellett vágni három hatalmas fenyőt, veszélyeztették az épületeket… Szóval terepszínű cuccban, bakancsban érkezett enni, elég szexinek tartotta a szomszédasszonyom. Mondjuk tényleg jó cucc, a tesója szerezte neki, német pilótaruha. :)))

Néztem még a neten varázstollakat, kedvet kaptam fa- és üveggyöngyök, kagylók, kavicsok  díszítéséhez. Micsoda választék van! Jó, mondjuk nem olcsók, de kellenek nekem! :)))

Erről eszembe jutott, hogy amikor műszaki suliba jártam valamikor a tatárjárás idején, milyen szenvedés volt a műszaki rajz. Először redisztollal nyűglődtünk, később kaptam egy Graphos készletet, nagyon vacak volt, állandóan beszáradt, és ha megsértődött, akkor köpködött.

A főiskolán már jó volt, vállalati ösztöndíjasként korlátlanul vásárolhattam írószert, az első utam a Rotring márkaboltba vezetett, ha jól emlékszem, akkor a Bartók Béla úton volt… És megvettem a legnagyobb Rotring csőtollkészletet, méretes fekete tokban volt. Imádtam! :)))

Ma már két fityingért le lehet tölteni mindenféle szerkesztőprogramot, könnyű ma a mérnököknek. Vagyis csak én hiszem azt! :)))

Kerestem még diós recepteket… Holnap fűszeres pirított dió a program. Tepsiben kell megpirítani, aztán egy csepp olajon megforgatni, kis só, méz és chili paprikapor. Holnapi program, állítólag isteni… :)))

A hét kedves történése Horrorka bajai látogatása volt, gyerekkorában sokat nyaralt ott, de azóta teljesen elfelejtette hogy mi merre van, úgyhogy segíteni kellett neki… Végül még Vodicára is kimentek a Milánnal, és voltak persze édesapu sírjánál is. Olyan hihetetlen… Drága édesapámat kilenc éve temettük, ugyanígy, októberben. Iszonyúan rohan az idő, és sose elég a nap arra, amit eltervezek. :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr4917957452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.10.18. 22:56:34

Hozzá egy jó ajánlat, ha akarsz egyszerre nevetni és borzongani... Mondjuk 2:52 után felsikoltottam, hozta rám a frászt a milliárdos szépasszony! :)))

www.youtube.com/watch?v=UooRyFmTbuw

dr.ahalan 2022.10.19. 23:39:53

Megint sikerült végiggályáznom a napot, hulla fáradt vagyok... Ezer apró-cseprő ügy, borítékolás, posta, levelezés, házügyek, délelőtt fotózás, ma is a diótörés lett a pihenés. :(((

Közben botrány botrány hátán, Jászberényben a német náci himnusszal fogadták a testvérváros német delegációját, a németek állították le elképedten... :O

Putyin meg egyre jobban kavarja, egyre nagyobb a káosz, egyre több a halott... már csak imbolyog, hülyéket beszél, megnéztem... Mi a francért nem vonul már vissza valamelyik luxusdácsájába, detélleg... Ehetne jókat, vele lehetne a maradék pár évben minden kölyke, orvosa, szeretője... Utazhatna is egzotikus tájakra, magam is megtámogatnám. De nem! Nem akar! :O

Kétségbeesetten ül öt emelet mélyen a bunkerében, és embereket gyilkoltat. Orosz katonákat, ukrán civileket, gyerekeket, terhes anyákat, semmit se értő paraszt öregeket... Vessetek meg, de nem értem. :O

Ahogy azt se értem, hogy sok magyar bugris ezt miért élteti... Miféle elaljasult nemzet lettünk ebben a végvonagló világban? He? :(

Na persze tudom... Ezzel lehet megmagyarázni, hogy a magyar infláció extrém magas. Világviszonylatban az utolsó előtti helyen vagyunk. Bizony! :O

Van egy ország a világon, ahol erősebben drágulnak az élelmiszerek... EGY ORSZÁG...

Vajon hova tűnik a pénz, hova tűnnek a megtermelt javak? Na hova? És hol vannak a Brüsszel által eddig NEKED küldött Euró-milliárdok? Te mit kaptál belőle a koronavírus tombolása alatt? Ingyen tesztek? Megsegítették a vállalkozásodat? Csökkentették az adóterheidet, járulékaidat a nulla bevétel okán? Detélleg...

Súlyos csalódás ez az év sokaknak, és ahogy megjósoltam az év elején... Elmentek a rosszak. Eddig három. Még kettőről fogok az idén jót, vagy semmit írni. Hidd el! Még sose jósoltam olyat, ami ne történt volna meg! A világjárványt is tudtam előre, ki lehetett számolni, de jött valamelyik régen elfeledett freemocska... Világjárvány? Kit nézel hülyének, te kretén? :O

Belehalt majdnem ötvenezer magyar, és még nincs vége...

Hát így. :)))

Iridj Varnew 2022.10.20. 13:26:18

Volt egyszer egy kisfiú, úgy hívták Antal. Minden osztálytársa utálta mert hülye volt, de a tanára különösen, mindig ordibált vele hogy “Megőrjítesz, olyan hülye vagy!”
Egy nap Antal anyja elment a suliba beszélni a tanárokkal, hogy hogy teljesít a fia. A tanárnő őszintén elmondta, hogy a fiú egy katasztrófa, hülye mint egy darab tégla. Az anya ezt nem fogadta el, és kivette Antalt az iskolából, majd elköltöztek egy másik városba…
25 évvel később a tanárnő szívrohamot kapott, amit túlélt. Az orvosok egy nyitott szívműtétet javasoltak, amit csak egy orvos tudott elérhető távon belül megcsinálni. A nő beleegyezett, a híres szívsebész sikeresen megoperálta…amikor a tanárnő kinyitotta a szemeit, egy jóképű doktor mosolygott rá.
A nő meg akarta köszönni az orvosnak a műtétet, de még mindig a gyógyszerek hatása alatt lévén, nem tudott beszélni. Az orvos csak azt látta hogy a nő arca lassan elkékül, kinyújtja a kezét és küzd, hogy valamit elmondjon, de aztán hirtelen keze leesett, szeme lecsukódott, és meghalt.
A doktor teljesen le volt sokkolva és nem értette mi történt, amíg meg nem fordult és látta, hogy Antal, aki takarítóként dolgozott a kórházban, kihúzta a lélegeztetőt hogy bedugja a porszívóját…
Ugye nem hitted hogy Antalból szívsebész lett?

dr.ahalan 2022.10.20. 22:25:18

@Iridj Varnew: Óóóó! Ez ütött, de erősen! :)))))

dr.ahalan 2022.10.20. 23:10:57

Nahát! Mi lesz vasárnap? Semmi se? Október 23.... Semmiféle ünnepség nem lesz a fővárosban? 1956. Ruszkik haza! Halottak, hősök emléke? Le vannak ejtve? Miért is most hirtelen? Detélleg! :O

Jajaja! Most nincs ruszkik haza. Most ruszkisimogatás van. Megint. Megvető legyintés a részemről... Undor a köbön. Nem szeretem a gerinctelen, elvtelen, köpönyegforgató embereket. A tolvajokat, hazugokat se szeretem, finnyás az Aha. :)))
Tőlük jobban csak a híveiket tudom megvetni, ezt a sok agysorvasztott idiótát... A műveletlen tuskókat.

Értelemszerűen a közelembe se jöhetnek... Imádom, szórakoztat, ahogy belebolondulnak. :)))

Gábor ma az új projekt helyszínén birkózott a dinókkal. Hatvan. Hamarabb ideért enni, mint ahogy Veszprémből szokott.

Székelykáposzta. Szereti. :)))

Holnap péntek... Rengeteg helyre kellene eljutnunk. Hosszú-hosszú a bevásárlólista, minden megint egyszerre fogyott el. :(((

dr.ahalan 2022.10.21. 23:32:33

És végre péntek! :)))

Hosszú bevásárló körút volt ez megint, itt szebb a hús, de itt azzal akarnak átverni, amott ezzel... Borzasztó! Mindenki próbál megélni, túlélni, nagyon kell figyelni, gyűlölöm ha a csirkecomb alá begyűrnek egy halom undorító bőrt például... :(((

Gábor természetesen már bealudt, cudar hete volt, Hatvan új projekt, kemény munka, elkezdeni is nehéz, valahol a föld alatt van egy cső, egy csap, egy elágazás, csak pont az adminisztráció hibás, tíz méterekkel. Erre-arra-amarra. :)))

Meg kell keresni... Najóóóóvan! :((((

Bevásároltam a mentes ABC-ben, egy csomó új dolog van, a kenyér már nem is tűnik olyan drágának a lisztes pékáruhoz képest! Sőt! A bagettem kicsit olcsóbb is, mint a Gáboré az elit pékségből! :)))

Szóval hétvége. Kaják betervezve, jövő héten majd megyünk eleget, most bekuckózás lesz. Gondolkodtunk bolhapiac-programon, de hideg van. :(((

Közben nagy örömmel vettem észre, egy csomó bugris ismerősöm, na meg rokonom... megsértődött a face-en a naplóm miatt, és bár sok-sok éve nem szóltam hozzájuk, már nem akarnak ismerni. :)))

Nagy terhet vettek le a vállamról, detélleg! :)))

Fellélegzett az Aha... :)))

Ma már nagyon keveseket jelölök vissza, a kezdetben hagytam elvadulni a gazt, kár volt. :)))

Igazából mennyi ember élete érdekel valójában? 20? 30? 40? :O

Ebből kb. tíz van fent a face-en... Se Gábor, se a szülei...

Aranyos sztori, egyszer tüntetni voltunk, amikor még azt hittem, hogy van értelme tüntetni. Rettenetesen nagy tüntetés volt, én vittem az ordibátoromat, skandáltam a ritmust, aztán jöttek a szónoklatok, és az egyik szónok felvetette... a face-en kell szerveződni, csoportokba tömörülni, hát tegye fel a kezét, aki nem tag...

És a messze-messze tömegben feltette a kezét az én párom, és az ő mamája. :))) Egyedül. :)))

Jó kis nevetés volt... :)))

Szóval hétvégi lazítás jön egy szomorú hét előtt... Kíváncsi vagyok, hogy mi történik vasárnap.

A nyughatatlan Irán meg közben nagyon csendben belépett Putyin mellett a háborúba, Izrael már készül a másik oldalon, eszkalálódik a cucc, kár lenne tagadni... És Magyarország megint, mint mindig a történelemben... a vesztes oldalon áll. Miért is nem lepődöm meg, detélleg... :O

Béke, mi? Aki ma békét hirdet, az a legnagyobb uszító. Undor a köbön! :(((

Iridj Varnew 2022.10.22. 08:19:13

Meghívó Orbán Viktornak, Magyarország miniszterelnökének!
Tisztelt Miniszterelnök Úr!
Ezúton szeretném meghívni Önt, a 2022. október 23-án Zalaegerszegen 17 órakor megrendezésre kerülő "a Szolidaritás ünnepe" rendezvényre.
Nagy örömmel értesültem róla, hogy a nemzeti ünnepünkön, nem Budapesten, hanem a mi kis városunkban fog ünnepelni.
Amennyiben sűrű programjába sikerül beilleszteni, szívesen meghallgatjuk az álláspontját és mi is elmondjuk a miénket.
Amit megígérhetek, hogy nem lesz szó:
- a Tiborcz-lámpákról, ami miatt évek óta balesetveszélyes a városunk
- helikopterezésről, szarvasreptetésről és egyéb "urizálásról"
- földekről, kastélyokról, uradalmakról
- Völner ügyről, ezen belül "Tóniról és Barbiról"
- az egészségügyről
- a propagandáról, Megafonról, Cöf-ről, Alapjogokért Központról
- az elszigetelődésről, ezen belül is lengyel barátainkról
- Tusványosról, ahol elmondta..., tudja mit mondott
- Eu-s pénzek lenyúlásáról
- Mészárosról, Garancsiról, Rasi saját lábra állásáról
- 100 milliós órákról, 20 milliós táskákról
- Rogán új feleségéről, aki úgy szárnyal egy videóban, mint Habony fénykorában Ibizán
- Lady mrd-ről
- a trafik-mutyiról
- túlárazott közbeszerzésekről
- a "bérbe adott" autópályákról
- arról, hogy miért nincs miniszterelnökjelölti vita
- "hogy miért Gyurcsány irányítja még mindig az országot"
Amiről szó lesz:
- oktatás helyzete
- új alaptanterv kidolgozása, szakértők bevonásával
- diákok és pedagógusok óraszámának csökkentése
- pedagógus életpályamodell
- az egyetemek ellopása
Summa summarum: várjuk szeretettel.
Ha bokros teendői nem engedik meg, hogy részt vegyen a rendezvényen, úgy "ezredmagammal" meglátogatjuk Önt, a Mindszentyneum megnyitóján.
Régen elmúlt tisztelettel és szeretettel:
Torday Renátó
"a Szolidaritás Ünnepe"
szervező
Telefon: azt hiszem felesleges megadni a számomat, hiszen ha jók az értesüléseim, akkor már úgyis lehallgatnak

dr.ahalan 2022.10.23. 23:14:41

@Iridj Varnew: És persze elfalazta magát, esélyt se adott az igaz szónak. Elmenekült... Undor a köbön, de ezt már megszoktuk. KRVLTB...

De köhögött, krahácsolt, fuldoklott néha... :)))

dr.ahalan 2022.10.23. 23:35:15

Nem szeretem. Vasárnap éjjel. :(((

Megint milyen nehéz hét lesz, pedig a Gábor kisikerített egy heti szabit, de már utánanyúltak volna... Rengeteg szabija ragad bent az idén is. Borzasztó...

Ehhez a héthez én ragaszkodtam... Kell ez nekünk! Szükségünk van rá, és nem, nem lehet megfizetni. Nohát! :O

Érdekes volt a mai nap... Tüntetések. A minielnök elvándorolt, elmenekült a Zalába.Mondott kordonok közé zárt pár tucat embernek néhány demagóg, ruszkisimogató szarságot, köhögött, prüszkölt, zsebkendőt nem használt... Hát igen... Neveltetés. :))

Igazából mindegy. Ma se ért el semmit a baloldal... Sokkal nagyobb, sokkal igazabb tüntetéseket szerveztünk 12 éve... 10 éve... 8 éve... :)))

Én már nem akarok tüntetni.

Több a bugris, mint az igaz, és kinevelik a pártkatonákból a családtámogató bugrishitelekkel az új bugrisokat. Szerintük így van ez jól... És harcolnak saját rabságukért! Hihetetlen, de igaz...

Azért mi maradunk szabadok. Ugye ez még nem baj? :)))

Pápuszi! :)))

dr.ahalan 2022.10.24. 23:03:55

Hétfő letudva... Holnapra, pontosan délre rántott csirkét ígértem a Gábornak, steak-burgival, coleslaw salival. Érdekes lesz megoldani, a káposztát, répát, hagymát már felvágtam, lereszeltem hajszálvékonyra... :)))

Aztán délután végre program van... Milyen fura! A Gábor családjában nincsenek pletykák! Detélleg! Nincs miről pletykálni... Nincsenek hatalmas bűnök, kiderült igazságok, nincsenek lenyúlt örökségek, senki nem épített kanadai, kómában fekvő nagybácsi hagyatékából két hatalmas, négyszintes pöffeszkedő házat a gyerekeinek, a Gábor családjában sok ember más, fura, érdekes... És becsületes. Ami nem divat manapság! ugye? :)))

Még emlékszem, amikor megmérettettem... Gábor vitt a Mirákulumba huszonsok éve... Szeretettel fogadtak. Horrorkát is szeretettel fogadták... A Gábornál sokkal idősebb nő. Elvált. Egy gyerekkel. :O

Gábormama egy idézettel jött, József Attilával... Csak úgy beékelte a mondatai közé.... Mellesleg. Simán folytattam, oda se figyelve... Nézett rám döbbenten. Nem ezt szokta meg a csuda jóképű fiai barátnőitől... Az unokatestvérei vérgazdag gyerekeinek párjaitól se... Megismertem a vájlingot... tudtam hogyan kell benne mosogatni. Megismertem a növényeket... Szólíts Marcsinak! :)))

Gáborpapa nehezebb ügy volt, vastag ellenszenvvel viseltetett az arany ékszereim okán... Nem keveset hordtam akkor, majdnem negyed évszázada. :)))

2010 óta persze már egy bank széfjében pihennek...

És Gáborpapa is megszeretett.

Hát igen! A dinasztia, ahol nincsenek pletykák, ahol minden furaság elfogadott, ahol tényleg érték a becsület, és felépült erre egy hatalmas kapcsolati cégcsoport 2010 után.

Mondjuk kurvára tudom szégyelleni a magam családját... :(((

Iridj Varnew 2022.10.25. 07:15:51

első!:)
kismaflám, a családot, a családját az ember kapja, nem választja.

dr.ahalan 2022.10.25. 22:30:45

@Iridj Varnew: Ez bizony nagy igazság... Sajnos. :)))
süti beállítások módosítása