dr.ahalan

dr.ahalan

Karácsonyfelejtő relax süvegben

2021. december 28. - dr.ahalan

 

 

Ezt muszáj megmutatni, minden évben fotósorozatot készítek a karácsonyról, fák, arcok, díszek, ajándékok, ételek… Emlék. Ezek itt az idei kedvenc ajándékaim, persze sok minden lemaradt a fotóról, könyvek, ajándékcsomagok saját termésű finomságokkal, rengeteg különleges lekvár, fűszerek, szószok, befőttek, csokik… Mindegy. :)))

 

És bármennyire is hihetetlen, az ott egy Teszlek süveg… Bizony! Kaptam még Horrorkától reptethető cikeszt is, de a csoda a süveg…

 

Persze beszél. Engem helyből bevágott a Mardekárba, ez elég csúnya dolog volt tőle… De nem ez a lényeg! :)))

 

Sose beszéltünk róla, de az „éngyerekem” tudja… Az én hippi-lakásom a sok-sok festménnyel, mütyürkével káosznak tűnik, de minden tárgy, minden kép… Emlék! Valós, igazi, élményanyagot felidéző, szeretetet felidéző, nincs üres tárgy egy darab se, egyiptomi koldusgyerekektől vett miegymások, emlékszem az arcukra, a pimaszságukra, az örömükre… velencei visszarévedések… Baja. Szász Endre. Horrorka millió formában itt él. És Gábor… Az ő felkajtatott Szász Endréi, és Horrorka kikutatott Szász Endréi… Olaszország. Boldog emlékek. És emlékmacik…

 

Sose őrzök meg emléket érdemtelenné vált embertől… helytől…

 

Harry Potter a járvány alatt eltűnt, elveszett a lakásból is, a gondolataimból is… Elhagytam valahol. Idő se jutott rá valahogy. A Velencében vásárolt hatalmas bársony boszorkánysüveget tavaly dobtam ki, a galéria korlátján tetszelgett évekig, megkopott, elereszkedett… :(

 

És most itt a süveg, az igazi, tessék banya! Rakd fel a korlátra, vagy ahová akarod! Hogy ne legyél mugli… Jó? Nézzél rá! És mi soha ne legyünk muglik… :))

 

A süveg kissé eklektikus módon a rém csúf afrikai faragott fa szoborra került, Ayeshát majd egyszer lefotózom… Dereka karcsú, mellei a hasáig érnek, a haja lenkóc… A galéria lépcsőfordulóján ácsorog… A meleg barátaimtól kaptam vagy 25 éve szülinapomra valamiféle indíttatásból… A maga csúfságában szép, tartalmas emlék ő is. :)))

 

Egyébiránt pihenős napok vannak, a Gábor is szabin. Talált magának tennivalót, tegnap  reggel kerregni, károgni, fuldokolni kezdett az asztali gépem… Igazából már el is búcsúztam tőle, rettenetesen öreg a drága, mindent átmentettem az új lapitopira,, de a Gábor nem hagyta! Kitisztította, elment, megvette amit kellett bele, kicserélte, most hasít megint a kisöreg. :)))

 

Aztán mivel karácsonykor elmaradt a hagyományos bajai halászlé, ezért ma bepótoltam. Ennyi történt… :)))

 

Politizálni most nincs kedvem… Maja és azték peyote fűzésmintákat akarok keresni a neten. :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr716795580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2021.12.30. 00:05:34

Gábor hazament ebéd után egy kicsit együtt lenni a szüleivel, holnap visszajön. Este borozgattak Gáborpapával, én meg gyöngyöt fűztem békében... Jó ez így! :)))

Egy régi-régi karácsony jutott az eszembe egy film kapcsán. :)))

Születtem én vala az én gyönyörű, zseniális édesapám, és szintén gyönyörű anyám ivadékaként. :)))

Szegény anyám se túl okos, se túl intelligens nem volt soha, se fantáziája, se humorérzéke nem volt... Amolyan irigykedő-gyűlölködő... "dögöljönmegaszomszédtehene" életet élt. Meg gondolom él is ott valahol Budapest balkánvidékén... Mindegy. :))))

Alig voltam öt éves, a nevelőapám berobbant az életünkbe... Nem is volt vele semmi baj, vicces figura volt... Amolyan lelkes pártkatona, nemesi háttérrel, zűrzavaros politikai nézetekkel.. Amikor anyám a húgomat szülte, akkor ketten kötötték a cipőcskémet az éjszaka közepén, valamiért át kellett cuccolnom a dédikéhez nagymamitól... Semmit nem értettem, de mindenki pátyolgatott, mindkét apu ajándékokat hozott, volt egy baba is, de nem engedték kivinni a kertbe, pedig szívesen elástam volna... :))) Rém hangos volt... :)))

Aztán Pestre költöztünk... Jött még egy gyerek... A balkánra. Iskolába jártam. Vertek... Mindig az anyám... Édesapu jött értem minden szünet legelső napján, és elvitt egy kicsit boldognak lenni... Nyáron is, karácsonykor is...

Aztán egyszer nem jött. A Papp-Szilágyi vérnemesi családdal ünnepeltem, a nevelőapám anyja szűcs volt, az apja ékszerész. Hitgyülisek voltak... Hatalmas, egybenyitott illegális panelben éltek, apám, anyám, féltestvéreim méretre szabott panofix bundában, én a kis piros dzsekimben... :)))

Ja! A kis vadember is itt van! :)))

Anyám aranygyűrűt választhatott az ékszerész dugdosott párnájáról, féltestvéreim hatalmas halom ajándékot kaptak a Hitgyülitől... Nagyrészt könyveket, illegális szörnyűségeket... Mindet nekem adták! Narnia! Mesevilág! Sose értették... :)))

Én nem kaptam semmit... Neked nem jár.. Cseléd leszel mindig.

Hát... Nem lettem cseléd! :)))

Aki még él, az boldogtalan... Jó leírni a boldogtalan karácsonyokat is.... Hogy édesapu miért nem jött értem azon a karácsonyon? Sose árulta el... Fogadd el, nem mindig úgy történnek a dolgok, ahogy akarod...

Aztán mindig csak szép karácsonyaim voltak.

És iszonyú jó végre leírni a valóságot úgy... hogy gyakorlatilag nincs a közelemben, nem liheg a fenekembe a kibaszott admin-Julesberta-gülüke kombó. :))

dr.ahalan 2021.12.31. 00:12:10

És akkor az év utolsó napja, kicsit jobb volt mint 2020... Az az év teljes kuka, ez most nem annyira. Tényleg! Alig emlékszem valamire 2020-ból. Csend, nyugalom, kedvesség... Karantén, hetente egyszer a Gábor bevásárolt, és nagyrészt itt tanyázott. Home office. Tanult, vizsgázott, én ékszereket pedertem.
Jókat ettünk, sütöttem, főztem, recepteket böngésztem, rengeteget olvastam... Millió zene, film, kis kiruccanások. Eltelt...

2021... Nagy-nagy szerencsénk volt a Gábor új vállalkozásával, ezt az évet is úgy zárhatjuk, hogy nem adósodtunk el, mindent kifizettünk becsülettel, nem vettünk fel semmiféle hitelt... Tele a hűtő, mindenem megvan, amit szeretnék... Jó így élni. :)))

A tenger mondjuk hiányzott az idén is, találtunk egy kerékpáros videót... A kedvenc horvát strandunk, sok-sok kilométer hosszan, indul Fazana szélétől, a kedvenc éttermünktől, (Batana) és megy egészen Stinjan-ig, végig a parton.. Végignéztük. Az ebédelős büfénk, a régi kemping, a kedvenc fánk a barátságos gyík-kolóniával, ott szoktunk kávézni, abban az új parti kávézóban... Ott a kikötő... Jajjj! :)))

2019-ben már hatalmas uniós támogatást kapott a partszakasz, elámultunk a változáson. Addig is minden ingyen volt, a tenger, a part, az öltözők, a wc-k... De addigra minden olyan egészen európai lett! És maradt ingyenes! :)))

Új kávézók lettek, a parti homokot naponta cserélték, tisztították, apró mesterséges öblöcskéket alakítottak ki, azokban naponta cserélték az aljat... Volt kialakított része a terhes nőknek, meg külön játszója a gyerekeknek... Rugalmas járda és bicikliút... Játszótér, zuhanyzó, számítógéppel tisztított wc... Mondom! Ingyen!

Csak halkan jegyzem meg... A Balaton is megkapta ugyanezeket a támogatásokat, ezért minden NATTYON-NATTYON fizetős lett, épült is mindenféle firlefranc... Nem modern, nem értelmes dolgok...És nem az egyszerű embernek. És minden hirtelen magántulajdon lett... A különbség olyan égbekiáltó, hogy üvölteni kell tőle... Detélleg! :(((

Szóval 2021... Talán nem is nagyon veszekedtünk az idén... Egyébként se szoktunk.

4-5 havonta kitörök, mint a Stromboli... Kikiabálom magamból a kis, összegyűjtött sérelmeket. Sistergő kukta-állapot... Elég hozzá egy hülye vevő, kötözködő megrendelő... Gábor rutinnal kezeli. Kedvességgel...

Ahogy 2010-ben mondtuk! Az első kapcsolati tőkecsoportok megalakulásakor! Legyél kedves... Segíts az arra érdemesnek, ha tudsz segíteni. Tartjuk magunkat az alapelvekhez... Már nagyon nehéz! Detélleg! :)))

Leginkább nehéz volt kirúgni magunk alól azokat, akik csak haszonélvezői voltak a rendszernek... Néha szerettük őket. :)))

2022? Új év... Másodikán megint behajózzák a Gáborék munkagépét, megy vissza a Lánchídhoz. Emelkedett a víz, új szerződés, új munka... Hatalmas megtiszteltetés. :)))

És pedig folytatom... Ékszerek, bélyegek... Csend, nyugalom, béke. Jó ez így. :)))

konzilium 2021.12.31. 00:30:09

kiderült a pszichés betegséged oka, sejthető volt

Khinem Saar Yale 2021.12.31. 06:34:05

ez él még??????????????????????????????????:):):):):):):):):)

konzilium 2021.12.31. 09:21:57

de mennyire jól, elsem tudod képzelni.. és majd utánad távozom, megvárom , ok

dr.ahalan 2021.12.31. 09:52:48

@Khinem Saar Yale: A büdös mindenit a vén múmiának, ettől nem lehet megszabadulni... Elmeháborodott, mindenki láthatja! :)))
A gonoszság tartja életben. :))))

konzilium 2022.01.01. 20:27:48

magadról beszélsz, mint midig, töröld ki ha nem tetszik, és nem én írok rólad, folyton.. leállhatnál végre, még nincs lezárva veletek semmi, csak, hogy képben legyetek..

Khinem Saar Yale 2022.01.02. 08:19:54

első!
zsetem, szumma, kumla ude.......és az elmaradhatatlan "elsem" (sic!)

boldog, békés, vidám új esztendőt!!!!!

dr.ahalan 2022.01.02. 11:40:38

@Khinem Saar Yale: Szépséges új esztendőt kívánok! "ELSEM" :))))

dr.ahalan 2022.01.02. 11:50:54

@konzilium: Na idefigyelj, te szomorúra szottyadt szagosbükköny! Hogy idepofátlankodtál, azon "MEGSEM" lepődöm, mindig is ilyen voltál. Gátlástalan, sunyi, szégyen nélküli....

Hogy jogilag tudatlanabb vagy, mint egy csákány... Azt is tudjuk. Unalmas. Pontosan 17 év lihegsz a hátsómban, és nyüszíted, hogy megyek a böribe naplózásért... Annyit hazudtál már, hogy felsorolni se lehet. Megbeszélted a bíróval, már a kezedben van az ítélet... Rémlik? :)))

Felvilágosítalak! Ez egy magánnapló. Ha ahhoz van kedvem, akkor a free összes mocskát megírom... Közöd se lenne hozzá... :))))

Maradhatsz, de legyél szerény, és viselkedj! Érthető? :)))

Egyébként a bokorleske zsíros bálnának üzenik, Derek Prince már 1960-ban felfigyelt a magyarok tragédiájára, és az 56-os szenvedőkre. Megszervezte az üldözött nazarénusok és baptisták támogatását... A Hitgyüli sokáig illegalitásban működött. Mint köztudott... :)))

konzilium 2022.01.02. 22:02:25

amit nyilvánosan írsz le, azért felelsz, bármilyen felületen, ahol ilyen hírhedteknek lehetőségük van .. saját ??

dr.ahalan 2022.01.02. 22:19:22

@konzilium: Na azt hiszem most váglak ki innen.... :)))

dr.ahalan 2022.01.02. 23:23:21

És újra béke honol... Egyetlen fogadalmam volt, elnéző leszek a bugrisokkal, muszáj velük együtt élni, életünk végéig az életünk részei lesznek, nem lehet őket levakarni se, belenyomulnak a privát szféránkba... Hát nem! A vén, aljas, becstelen szotyka... ez a ma már nincstelen, cégtelen, műveletlen, tanulatlan, tönkrement senki két nap alatt elintézte, revidiáltam az álláspontomat! :)))

De legalább jól szórakoztunk... :)))

A hír viszont letaglózott. Meghalt Homonnay Gergely. Egy törökfürdőben találták meg a holttestét, Rómában. Követtem... Kedveltem. Nem, nem hiszem el, hogy drogozott... Megint egy fura halál! :O

Egy vidám, homoszexuális, innen elmenekült, író ember halála, aki kritikával élt... Ugye? :O

Mi lesz Erzsivel? MI LESZ ERZSIVEL??? :O

Csudaklassz napok vannak mögöttem, de elindult az év, vevők, megrendelések, holnap a Gábor már értekezletre megy reggel, korán kelünk, úgy elment ez a két hét boldogság, hogy észre se vettük. :)))

2022... Bizonyos szempontból jó szám. De nem annyira... 2021-ben sokat gyászoltunk. Sok jó ember ment el... 2022-ben még több ember fog elmenni. Nem jó emberek... Hát így van ez...

Khinem Saar Yale 2022.01.03. 11:41:56

@dr.ahalan: jól tetted, csak a penész szagot árasztotta!! megőrül a magánytól, a jóléttől.
vén hülye.

dr.ahalan 2022.01.03. 22:16:39

@Khinem Saar Yale: A legalja... Ennyi bűnnel, gyalázattal, aljassággal, becstelenséggel hogy tud együtt élni? Talán még az "öregördög" is undorodik tőle... :)))
süti beállítások módosítása