dr.ahalan

dr.ahalan

Aha és a cukkini-fanatizmus

2021. augusztus 17. - dr.ahalan

 

 

Isteni most ez a lehűlés, nagyon élvezem! :)))

 

Durva hétfővel kezdtem, ezer dolgot sikerült a nyakamba kapni, de mára kisimult talán a hét, reggel elsétáltam a könyvtárba, utána pedig találkoztam a Nándoriban az egyik kedvenc vevőmmel. Évente egyszer-kétszer vásárol csak, de olyankor mindig váltunk gondolatokat, pont úgy látja a világot, ahogy mi. :)))

 

A politika mellett ma az is szóba került… Milyen furák a műveletlen, sikertelen férfiak, mennyire tudják gyűlölni az eszes nőket, szegény Dobrev is miket kap tőlük, mennyi bunkóságot, mennyi mocskot szórnak rá naponta. :O

 

Aztán a könyvelőnek sikerült összekavarnia a számlafeltöltést, még jó, hogy a megrendelő észrevette! Megállt bennem az ütő, de komolyan… :((((

 

Délután a Gábor jött, rakott cukkinit kapott, rengeteg a cukkini a Mirákulumban, nagyon szereti azt a földet, lehet élvezkedni. Most a cukkinisalátával kacérkodom. :))))

 

A fő téma persze most mindenhol Afganisztán. Mert most mi a csuda lesz? Komolyan sajnálom az országban ragadt nőket is, gyerekeket is, és komolyan megdöbbent, hogy milyen sok-sok pénzbeli támogatást kapnak a tálibok a nagyvilágból.

 

A vallási fanatizmus minden ép elméjű embert elborzaszt szerintem, mert soha nem valódi hitről szól, hanem elnyomásról, demagógiáról, tolvajlásról, erőszakról, és minden más mocskos, aljas dologról. A keresztény fanatizmus se különb, ha visszatekintünk a történelemre. :(((

 

És megindult a menekültáradat…  Persze felhorkantak a face-en a megvezetettek és agymosottak, sok beszari alak… Gyünamigráncsmegasoros… :)))

 

Nagyon jó érvelést olvastam, és milyen igaz! Azok, akik ma a kereszténység, szeretet és Jézus nevében ágálnak, tiltani kívánva az abortuszt, és részlegesen a fogamzásgátlást is,  azok miért nem gondolják helyesnek csecsemők és apró gyermekek befogadását? Mit mondana erre Jézus? Na? :))))

 

Jött az érv… Mert a szüleik is jönnek… Hát és? A család! Írva vagyon! Az apa férfi, az anya nő. Nem? :)))

 

Horrorkával is sokat csacsogtam ma, mesélt, beleszerettek ők is Pulába, és még mennyi mindent nem láttak! A föld alatti katakombák bejáratait megtalálták, az elhagyott laktanyát is, és persze a mi drága-drága Stinjanunkat. :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr6516663338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2021.08.18. 23:37:53

Vége a szerdának is, meg mondjuk ahogy elnézem... a nyárnak is. Úgy elreppent, mint egy óra. :)))

Fotózás kész... Fotózás után akkorát koppantam, de akkorát... Vettem egyszer egy albumnyi bélyeget, vágottakat.

Amikor kiadnak egy bélyeget, akkor sokszor legyártanak pár ezer darabot úgy, hogy nincs fogazata. Az a recefice a bélyeg szélén... És akkor ezeket ollóval kell szétvagdalni. Mindegy... :)))

A vágott bélyeg ritkaság, értékes, gondoltam eladok tízet, nem gyűjtöm úgyse.

Ki is pakoltam az albumból, lefotóztam elegánsan, aztán mielőtt feltettem volna... Megnéztem, ellenőrizem! :O

KETTŐ is hamis volt a tízből, durva papíron, ragasztóréteg nélkül... Ilyennel még sose találkoztam, detélleg! :)))

Szerintem 15 év után felesleges lenne reklamálnom a bélyeges bácsinál. :)))

Merthogy akkor vettem. :))) De lehet 16... 17... :)))

Holnap átnézem az egész albumot...

Csak halkan merem elsusogni, lehet hogy legalább a Gábor el tud menni holnap a Mirákulumba! Négy egész napra! :)))

Mindig is bőszített minket a huszadikai parasztvakítás, most egész sor tömegőrület várható, remélem legalább az átkozott tűzijátékot messzire viszi innen a potrohos, ez az egy jó szokása, nem szereti azt a csóró kerületek és hidak környékén tudni, harminc éve gyűlölöm az egészet, a tömeget, az állatkínzást, környezetszennyező, undorító... A repülőkről már ne is beszélve. Hogy itt mik történtek már! Ajvé! :(((

Vagyis ez így nem igaz... Az első években kiültünk a párkányra, még olyan is volt, hogy kibéreltek egy-egy ablakot. Élveztem a lakáskámat, fiatal voltam, szerettem a nyüzsgést, a tömeget, egyszer Enrico és barátai is eljöttek pont augusztus 20.-án, ámultak, és nézték a tömeget, a körúton a szex-shopokat, jót kajáltak, micsoda életed van Clarissa, micsoda lakásod! Mintha Párizs közepén élnél. :)))

Sose értették meg a nagy szomorú, magyar valóságot. Nem is érdekelte őket... Tőkések. Autókereskedők...

És ebben a kis lakásban részegen-boldogan énekelték a Bella ciao-t! Detélleg! Akkor még fura volt a világ, mulatságos...

Mára gyűlöletes lett, hazug, siralmas, szánalmas... Már a mi szépen berendezett, csillogó buborékcsodáinkba is beköszöntenek az ordasok, beteszik a lábukat az ajtórésbe, fizetnek sokat, próbálják bedarálni a mi szép világunkat, és muszáj őket beengedni. Undorító! Én mondom...

dr.ahalan 2021.08.20. 22:31:54

Ezt most nagyon-nagyon megszívtam! :O

Gábor a Mirákulumban, szerencsére. :)
Kellemes nap volt, a légi parádét elviseltem, megnéztem a neten a szittyapride képeit, iszonyú jókat röhögtem a mémeken. Gurulturul, bádogpista, sámán, kész vicc volt, komolyan! :))))

Rántott csirkeszárnyakat rágcsáltam, gyöngyöt fűztem, Harry Pottert bámultam. Jó volt. :)))

Aztán hétkor kezdtem megijedni, iszonyú tömeg kezdett vonulni, nyolcra tele lett a híd, akkor már láttam, és éreztem is, valami illatanyagot füstöltek el velem szemben hihetetlen mennyiségben, csodálatos illatok terjengenek még most is... Tényleg nagyon finom, kérdés az, hogy mennyire káros emberre, állatra, ugye... :O

Aztán jött a tűzijáték... 2010 óta mindig... MINDIG! a gazdag budai és belső-belvárosi népeknek lőtték, messze innen, két éve már hallani is alig hallottam. Élveztem!

Hát most megkaptam telibe! Velem szemben, a műegyetem elől lőtték, ide, a pesti oldalra. Szó szerint rengett a ház, én még ilyen zajszinttel nem találkoztam itt... Sokszor az orrom előtt robbantak a lövedékek, de tényleg alig pár méterre az ablaktól. A füst még órákig állni fog, alig lehet látni.

A hídon szerintem egy gyufát se lehetett leejteni, a buszok annyira tömve vannak, hogy gondot jelent becsukni az ajtókat. Hát... Ha ebből nem lesz baj járványilag, akkor tényleg Mária országa vagyunk... :O

És az emberek örültek ennek a szörnyűségnek, boldogan cipelik még most is a félig alvó gyerekeiket.

Halott rovarok a párkányon, megvadult denevérek, zavarodott madarak, szegény kutyákról már nem is mondok semmit...

Azt hiszem ez igazából az, amire azt mondja a köznép... Parasztvakítás. Kampányfogás.

És hogy szép volt-e? Gyönyörű volt, szépséges, mesebeli illúzió. Nagyon-nagyon drágán. Mennyi pénz, mennyi tetem, mennyi környezetszennyezés... Gyönyörű volt, de sokkal-sokkal boldogabb lennék, ha meg se történt volna... :(((

Harmincezer halott okán egyébként még illendőnek se gondolnám.

Aztán a sámánok, dobok, és kántálók... Vajon ki üldözte őket, mint kóklereket tüzes vassal? Ki fordult el kelet felől a civilizált nyugat felé? Na ki? Bizony Szent István... Micsoda sötétség uralkodik ma a magyar elmén?

Legalább a rockoperát néznék és értenék meg... De Nem! Muzsika Tv! Az kell! Meg sámántánc. Az eszem megáll! Detélleg! :O

dr.ahalan 2021.08.22. 23:12:27

Kedves napok voltak, szeretek egyedül lenni békében és nyugalomban. :)

Kora este megjött a Gábor, előbb hazafuvarozta a sógornőmet, a testvére még a Mirákulumban marad pár napig. :)))

Jött szőrösen, dzsungelfelszerelésben, bakancsban, hordta fel a rekeszeket, paprika, paradicsom, további cukkini-szörnyek... :))) Sárgarépa, zöldség, rengeteg petrezselyem persze, krumpli, csillagtökök, hagymafonatok, lekvárok, uborkák, szörpök...

Örülök. Persze hogy örülök... Csak hát...

Régen volt kik között szétosztani.

A Mirákulum kincseit...

Az egyetlen unoka Angliában. Vega és leszbikus. Őmiatta a sok cukkini...

A Gábormama testvérét a minap temettük. Nekik is van birtokuk, a szomszéd völgyben. Alig se látták, azt is Gábormama gondozta... Azzal mi lesz? A világhírű sógornő is beteg lett, egyetlen év alatt micsoda tragédiák! :O

Szomorúan fogadom a sok-sok termést... És megköszönöm.

Adja az ég, hogy a Gábor szülei még sok évig ott lehessenek a Mirákulumban... Adja az ég! :)))

Szerencsés emberek. Gábormama az én koromban már régen nyugdíjas volt, nekem még rengeteg évet kell gürcölnöm.

Amikor ő annyi idős volt mint én, akkor elmentünk Tunéziába bulizni! Mi ketten! Majd egyszer elmesélem! :)))

Khinem Saar Yale 2021.08.25. 07:09:17

tragédia!
fájdalommal megtört szívvel, és könnyes szemekkel tudatom, hogy a freelove hosszú szenvedés után feladta, elhunyt. végérvényesen kimúlt.
gyászolom.
a rüszmeteg gyíkarc belátta, nem érdemes több ráncfelvarrás, hazudozás, ígérgetés.
elhamvasztásáról később intézkednek!!!!

és sajnos a zöldek is kiestek. tele gatyával nem lehet focizni, örök igazság.

dr.ahalan 2021.08.25. 09:08:53

@Khinem Saar Yale: Évekig tartó, szánalmas agónia volt, egy sunyi, beteg elme végvonaglása. És úgy ment el megint, ahogy szokott. Hazug módon, ámítva, becsapva az utolsókat is. Megvető legyintés, kis undorodó fintor. Ennyi... :)
süti beállítások módosítása