dr.ahalan

dr.ahalan

Oltakozó Kleo, és a kamatos kamat

2021. február 09. - dr.ahalan

 

 

Már nagyon-nagyon kezd elegem lenni nekem is ebből az egész járványhelyzetből, utálom ezt az időt, millió a munkám, és nagyon úgy néz ki, hogy az idén se lesz javallott leruccanni a tengerhez…

 

A posta meg azzal szórakozik, hogy évente kicseréli a feladóvevényeket. Új nyomtatvány, viszed a levelet, visszadobják, írd újra, állj sorba újra… Kibacás! Miért nem írják ki előre egy hónappal? Akkor felkészülne az a rengeteg ember, ugye. :(((

 

Szóval nem múlik a járvány, már egy kisebb városnyi magyar ember meghalt, a bagoly nénit meg feljelentik végre, alapvető adatokat is eltitkol, pedig mindenkinek joga lenne tudni azokat. Sok vidéki még mindig nem hiszi el, hogy ez nem csak egy sima nátha.

 

Az van még, hogy küldözgetik a bankok a moratórium miatt megszaporodott költségekről az egyenlegeket az ügyfeleknek. Ördögi terv volt ez is, a bank nem jótékonysági intézmény, kivárta /kivárja a pár hónapot, az elmaradt kamatokat felszámolta, hozzácsapott egy jó adag mindenféle mondvacsinált költséget, az így kapott összeget pedig új hitelként, kamatos kamattal fizetteti majd meg. Olvasom a háborgókat, hallgatom a betelefonálókat, van akinek négyszeresére fog nőni a törlesztője, és olyan is van, aki a felvett összeg hatszorosával tartozik. :O

 

Jó, mondjuk nem azokat sajnálom, akik kocsit vettek, vagy „biszbasznagy” TV-t, hanem azokat, akik munka híján kaját vettek, meg számítógépet a gyereknek, hogy tanulhasson. Könyörtelen, mocskos világ ez! :(((

 

És miért nem tudnak az emberek számolni? És miért nem tudnak bánni a pénzzel? Nem is értem… Nyilván nekem is vannak hitelkártyáim valahol, baj esetére, de eszembe nem jutna használni őket csak úgy shoppingolásra.

 

Utoljára valamelyik arab országban ragadtattam el magam, a reptéren. Azt hiszem Egyiptomban. Az egész reptér egy nagy bazár, rengeteg free-shop, kellett néhány parfüm, pia, egy kis édesség. :)))

 

Aztán fizetgettem szorgalmasan a havi fityingeket, fene se figyelte… A CITI nem szólt, teltek az évek, az Erste átvette a számlát, és most kéthetente jön egy levél, meg egy sms… Költsem már el a túlfizetést. :))))

 

Szerintem ilyen idétlen emberrel még nem találkoztak, mint én. :))))

 

Mindegy, a heti munka nagyobb része készen van, holnap még odateszem magam, aztán jöhetnek a bélyegek, meg a gyöngyök. :))))

 

Azért a nők furák. Évekkel ezelőtt már elkészítettem ezzel a medállal egy láncot, mindenki elszörnyedt tőle. Fujjj, kígyó! :))))

 

Most újraterveztem, átfűztem, adtam hozzá egy kis egyiptomi, Kleopátrás nevet, szöveget, fotót, és már le is kapták… És még ketten szóltak, nekik is kellene. Kleo… Van még egy medál valahol, talán rálelek. :)))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr8116421878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.10. 10:18:09

első!:)
zsetem és a többiek!

"
padreemeritus
4 órája

Azért az érdekes, mikor egy bajai tajparaszt, migráns, retek Pestre emigrál, és elkezd vidékezni!!!:):):):):):):)
Egy őszinte önkritika a szóban forgótól: “Szerintem ilyen idétlen emberrel még nem találkoztak, mint én. :))))” idézet vége. wahahahahahahahahahha

És kitartás!!!"

ezt már csak én teszem hozzá, miszerint azért az érdekes, mikor egy hazaáruló svéd retek migráns impotens, fogatlan bűnöző magyarországra emigrál és elkezd mélymagyarkodni, hazaszeretetről észt osztani!!

a kélgyó ismét tökön harapta magát!!:):):):):):):):):):)
a maci meg nagy terpeszben, félkeményen várja antinkat egy kiadós mélytorokra:):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2021.02.10. 11:02:04

@Kálmán Barna Mikorka: Erről beszélek! A tagság. Műveletlenek, bunkók, sötétek, naplopók, bűnözők.
És levakarhatatlanok.
A társadalom legalja. A múmia és az ő barátai. Piha... :)))

dr.ahalan 2021.02.11. 00:23:30

Megint csak nehéz nap volt, Gábor este hatkor esett be, reggel kezdte. Hulla fáradt lesz megint péntekre. :(((

Ment is haza, Gábormama meleg vacsorával várta.

Nálam se volt jobb a helyzet, az ékszeresek is megbolondultak, a bélyegesek is.... Viszont ha jó a szimatom, akkor meg is van a hiányzó apró kis bizonyíték, erre most rábacol te majom! A gazdiddal együtt. Érti, aki érti! :)))

Buta vagy. :)))

Aztán az van, hogy itt a harmadik hullám. Járványilag... Állítólag valami egészen elképesztőek a szennyvízadatok. :O

Érdekes cikket olvastam a fura számsorról. 97,94,92... Hetekig. Hónapokig. Hát igen...

Volt szerencsém megnézni az egyik libsi csoportban a szőke csaj videóját. Az én gyerekem se közjószág! Detélleg! Kikérem magamnak... De azért ez van. Azok odaát asszonyságok és közjószágokat ellenek, akiknek büdös a munka. Lopnak, csalnak, hazudnak. Az ostobábbja minden nemzetszín demagóg szarságnak bedől, vérgenyák, fillérért, krumpliért az anyjukat is eladják, olvasottságért a haldokló anyjuk rothadó lábát is lefotózzák, és feltolják naplóba. Ostobák, műveletlenek és nagyon bunkók. :)))

Piha? Piha... Buborék, könyvek, zenék, filmek, festmények, művészet... Ölelés, összetartozás, kedvesség. Csudaságos gyógycuccok. :)))

Szeretem megmosolyogni őket. A trágyaszagúakat... Ők összehasonlítási alapot képeznek, a szenvedéseikkel, az ocsmányságaikkal, a hazugságaikkal, a tévképzeteikkel, a világba kiabált boldogtalanságukkal, a letagadhatatlanul ótvaros statisztikáikkal, a mocskos gondolataikkal, és kérem... A szenvedő, sok éve tartó vonyításukkal. Ugye? :)))

Régestelen régen, a válásom után szétdaraboltam az undorító koloniál szekrénysort, kidobtam a bársony nászágyat, és bölcsességeket ragasztottam a falra. A kedvencem Madách volt... És milyen igaz ma, mennyire ütős!

Tragédiának nézed? Nézd legott....

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.11. 05:59:06

"
Szildi
Szildi
Admin
9 órája

Látom ez rusnya proli q nem nyugszik. Magyarázkodik megint!!!! Vajon kivel akarja magát folyton összehasonlítani, újra saját életéről írogat?. Vagy álmodott valamit amit szeretne látni a valóságban? Talán a saját cége 10 millás veszteségéről adjon hírt, magyarázkodjon, de ehhez is kb, annyi közünk lenne , mint neki máséhoz… Erre mondják mindenki söprögessen a saját portáján. Firkáljon a semmire nem menő életéről, a cingár fiatalabb pasik felé irányuló “pedofíliájáról”, a borzalmas körülményeiről, a pénztelenségéről, az eltartottságáról, a tehén kinézetéről, a nagy karriert befutó ivarkáról, a saját nem létező diplomájáról,, Mit foglalkozik ez a még mindig azokkal, akikkel soha még egy szinten sem lehetett.. Pl. írjon arról, hogy őt milyen veszteség érte a férje eltávozásával, ha büntetésként élte meg az életében. Vajon mit fog írni, ha esetleg valami baj éri, megbetegszik, vagy mit tudom mi minden elérheti az embert. Sajnos szenved ez saját magától éppen eléggé, a nulla semmit fel nem mutató életétől. Egyedül a gonoszkodás amivel élen jár , ez a „sikere”. De ahogy hallom mindenki unja már az ilyen beszámolóit. De ez legyen a saját baja. Részemről csak kinevetem és igazán sajnálom, hogy ennyire beteg és nem fogok itt semmi konkrétumot, cáfolatot írni, hiába provokál.. Adósság?? kinek, mi és hol, ez a holdban jár, remélem bizonyítani tudja.. Ráadásul tanácsot soha nem kértem tőle , de miért is, mi köze lenne bármihez.. foglalkozzon a saját szerencsétlenségével, adjon tanácsokat magának, mert nagyon ráférne.."

külön kiemelném:

"................nem fogok itt semmi konkrétumot, cáfolatot írni..............."

tudom, tudjuk:):):):):):):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.11. 06:03:45

..és a professzor is villantott:

"
padreemeritus adatlap képe
padreemeritus 11 órák, 59 percek óta

És sokan vissza sírják azt a rendszert, mert akkor minden jobb volt!!! Meg a jó k**va anyjuk az!!!!
Válasz"

vissza sírják (sic!) :):):):):):):):):):):):):):):):)
a suttyó, tanulatlan retekmigránsbűnöző, aki svédben (sic!) húzta meg magát kommunizmus alatt:):):):):):):)
aztán onnan is kitoloncolták:):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2021.02.11. 08:43:28

@Kálmán Barna Mikorka: Múmia néni megint megugrott, sercegett a bérblogger tolla, és megszületett az írás. Ugyanaz a hazug, fröcsögő, bunkó car, 2457. változatban. :))))

(Megvető, undorodó fintor...) :)))

dr.ahalan 2021.02.11. 23:04:03

Ha csütörtök, akkor Ausztria! :)))
Valahogy beragadtam. Elővettem a Gábor befektetési albumját, az én privát albumomat, a zacskókban összegyűjtött bélyegeket, és összedobtam két klassz kis gyűjteményt a többszörös darabokból, élveztem. :)

Pihenésként fűztem gyöngyöt. Mi mocskos, alja prolik igazán tudunk élni. :)))

A nap híre, hogy a Gábor egyik barátja barlangász. Hobbiból. És azt hiszem Csobánkánál a múlt hétvégén ráleltek egy irdatlan nagy cseppkőbarlangra. A Gábor látta a videót, hát... Ez nagy robbanás lesz! :)))

Aztán még hideg is van, de nem csap be a tél! Már csak pár hét, és leshetem, ahogy zöldül velem szemben a Gellérthegy, és nyitva lehet az ablak egész nap. Ki kell bírni! :)))

És holnap már péntek! Kis takarítás, bevásárlólista,némi piperke, aztán lehet várni a Gábort... :)))

Külön köszönöm, hogy ilyen sokan unjátok az írásaimat, és csak azért klikkeltek ide, hogy az aszott, vén gonoszt bosszantsátok. Mert ő tényleg azt hiszi a csirkényi agyával, detélleg. És ez rém vicces. :)))

Tudja, hogy tömegek gyűlölik, és szerinte ez neki dicsősége, népszerűsége, és piacvezetése! Na nem ott! Oda a kutya se megy. Hanem itt... Az Ahánál! Ő aztán egy tündérkirálynő egyenesen! :)))

Én meg boldogan vagyok prolilány... Becsületem van. És igenis két diplomám. És nem vagyok saját jogon hazudott... És fiatal szeretőm is van, 20+ éve, és ha kell gondoskodik rólam. Bizony! Igen szép darab, a zsírpofi hét évig leskelte. Meg könyörögte így-úgy... :))

És az Aha megint bemutatja a kis virsli középső ujját nagy vigyorogva. Viccesek voltatok ma is kis hülyék. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.12. 19:04:51

"Szildi
44 perce
Egy kis vélemény nyilvánítás részemről.
A lufi, folyton a saját életét akarja kivetíteni, de egyáltalán ki volt egy mezei tagon kívül. Nem a családom, nem az oldal fenntartója, még csak nem ismerhetett korábban bennünket. Úgy gondolom nem együtt homokoztunk és soha nem barátkoztam kocsma tündérkékkel, nem ilyen emberek voltak a társaságomban.. Szegény férjem örökké figyelmeztetett is, hogy ne is keveredjek velük semmiféle kapcsolatba, mert látta amíg tanúja volt, hogy mit művelt a tag társaival, a moderátorokkal, jobb emberismerő volt mint én. A diagnózisa is megvolt, és eltudom képzelni ha szegény még élne, miket híresztelt volna róla is. Már akkor fenyegetett engem, (levél is megvan) hogy bemegy a rendelőjébe, cirkuszolni , a gyalázó újra egy halottról írogat, aki nem tudja megvédeni magát. Mindig is kereste olyan tagjainkkal a kapcsolatot, akikkel mint cég vagy személyes kapcsolatom volt. Volt egy tagunk akinek nagyon tetszett a free szoftvere. Tényleg tárgyaltunk vele, de ahová szerették volna indítani ott erre nem volt igény a vallás, a társadalmi közeg miatt.. Ők kerestek fel, szerették volna, variálgattak, mit tudom mit tárgyaltak a Zsoltival, de leginkább befektetés nélkül szerették volna hogy segítsen nekik. A fiam meg az üzletben eléggé naiv volt mindig , meg persze elhitte ő is, hogy majd az milyen jó együttműködés lehet, de végül nem lett belőle semmi. De a rusnya q- t alig tudták leállítani, mert elkezdte nyilvánosan híresztelni amit kiszedett , mint céges belső információt, ami nem tartozna senkire. Tőlünk kértek utána elnézést, a kiszivárogtatás miatt, mert már ügyvéddel tárgyaltunk, hogy mit tegyünk. Ez az féreg állandóan kíváncsiskodott, persze nagy szemétségeket kitalálva a nagy fantáziájával. Ismerheti mindenki mire képes. Egyszer még korábban, rendeztem a “jó naplózók ” számára összejövetelt nálam. Ehhez tudni kell, hogy akkor vele is normális volt még a viszony, úgy éreztem megbánta amit előző években művelt, a tagokkal, vagy akár velem szemben is.. De mivel tiszteltem a írói képessége miatt, megbocsátottam és meghívtam többekkel együtt.. Akik eljöttek, mint pl. Wiko, Tornászkata, Bellani, egyik Editke, és még jó páran, akik persze hozták is magukkal az oldalbordákat, akikről előre nem is tudtam kik jönnek fel, így került hozzám a G-ka is. (egyébként tényleg helyes , szolid fiatalembernek ismertem meg). A fiam is ott volt az akkori párjával, én meg mint háziasszony többnyire a vendéglátási tevékenységekkel voltam elfoglalva, alig voltam közöttük folyamatosan. Azt sem tudtam miről szólt a beszélgetésük, mi lett ami keverte a biztosítékot, de, hogy utána lett a nagy ellenségeskedésük, a támadások sorozata, mint Apraja falva stb..pár tag és Ahalan között az biztos.. Azt pedig jobb nem emlegetni, hogy utólag milyen privát infókat terjesztett nyilvános felületen, a lakásomban látott dolgokról, amiket folyamatosan az engedélyem nélkül fotózott is . Senki nem élt sem akkor, sem azóta vissza a bizalmammal, akit beengedtem a privát szférámba. Akkor úgy tűnt, jól sikerült az összejövetel, de természetesen tanultam belőle.. Egyáltalán, hogy mer ez a senki még ma is a nyomomban lenni, folyton velem vagy oldalunkkal foglalkozni. Mire fel követelhet bárki olyat amihez az égvilágon semmi köze nem lehetne, csak regisztrált tagként. Mire fel gondolja, hogy élete végéi köteles egy cég neki szolgáltatni.. Egyébként, mivel nálunk csak sms és banki fizetés volt, bebizonyítható, hogy kit és és mennyi veszteség ért., (már le volt állítva a fizetési rendszer). Utána néztem, abszolút bizonyítható. Akkor hekkelték le az oldalt , amikor kiírtam, hogy május végén levesszük, mindenki mentse le a dolgait, mert bizonytalan ideig vagy nem tudni meddig szüneteltetni fogjuk, mivel a program és az új felhős rendszer nem volt kompatibilis, át kellett programozni. A többit tudjátok, az adatbázisát feltörték és kitörölték (nem csak a miénket, mindenkiét aki azon a szerveren volt). Ezt olyan valaki olvashatta, aki értett az informatikához és egyszerűen feltörte és kitörölte az oldalt. Persze volt mentés, de az sem lett volna alkalmas, így annak az adatbázisát (nem a programot), az új adatvédelmi törvény miatt a cég is törölte. Azóta ez van, a fiamnak nincs ideje ide, mert mással foglalkozik, nem sok érdeke sem füződik, hogy újra beinduljon , de már nem lenne olyan mint a régi oldal. A facebook megjelenése után nagyon lecsökkent a látogatottsága, érthetően, hiszen tudjuk mire való. De az is jól látható mivé lett a net világa, mire használják a online felületeken a „vélemény nyilvánítás” szabadságát, amiről itt volt már sok tapasztalatunk. Az applikációkat a fiatalok szeretik, és ott tényleg nem lehet mást, csak ismerkedni , okos telefonok és erre haladt a világ. De én is mindig reménykedem, hogy egyszer csak lesz egy jobb webes felület, viszont több beleszólásom nincs, és újabb összegeket pedig kedvem sem lenne beáldozni a free-re .

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.12. 19:05:58

folytatás:
"...Nézegettem a régi mentéseim és olvasgattam, ezért kedvet kaptam hozzá, hogy írjak. Ma tényleg ki sem dugtam az orrom, de holnap már jön értem a lányom. Szép hétvégét kívánok a jó érzésű olvasóknak.. Sziasztok
ui: no, majd olvasni tőle, hogy hazudozok , miegymás, mert hát az ő igazsága, a “gazság” inkább..

Mint ahogy az sem hazugság, amikor a Stipit elvittem magunkkal Ciprusra, azon agyalt, hogy kellene megszervezni, a következő évben, a Klárikáékkal (lufi) együtt vissza menni, mert jól érezte magát. .. Egyet nem értek, azóta nem találkoztam egyikkel sem, akkor mi változott? A St, korrekten megmondta nem avatkozik bele, senki mellett és ellen, ezt tartja is.. De ez a görény azóta esett nekem, hogy kénytelen voltam beadni a bíróságra a becsületsértési pert, amiről tudjuk, hogy jelenleg átadták az ügyészségnek a zaklatása miatt. Miközben én ugyanaz az ember vagyok, mint akkor, legfeljebb öregebb, amikor még nyaralni akartak velem? Ugye mily érdekes.. egy tipp, talán az a baja, hogy nem ajánlottam fel neki, hogy befizetem. Látjátok, nem kell sok egy konfliktushoz, csak egy ennyi, aminek a konkrét oka meg sem nevezhető, elég ha valaki nincs kibékülve önmagával, ellenséget keres és kreál magának"

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.12. 19:28:11

lufi, kocsma tündér (sic!), rusnya q, féreg, ez a senki, görény,

a kis szabó gyerek szókincse, aki elmondása szerint sosem fordult meg "olyan" társaságban:):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2021.02.12. 22:20:55

@Kálmán Barna Mikorka: Kitolt magából mentolgőzös állapotában megint egy halom mocskos szart. Unalmas, ordenáré, mint mindig, de ezzel felhatalmazott, úgyis kedvem van néha régvolt free-s disznóságokról írni. Lesz újra bulvár, azt hiszem. :)))

dr.ahalan 2021.02.12. 23:27:14

Természetesen a múmia terel, magyarázkodik, vastag hazugságokat és ferdítéseket nyom ki a betegesen, levakarhatatlanul rajtam csüngő elméjéből, és ezt megfogalmaztatja a bérbloggerrel. Unalmas. :)))

Most más érdekességek izgatnak, mondjuk megjött a Gábor, elrobogtunk bevásárolni, telepakoltuk a hűtőt, és bekuckóztunk a jó meleg szobába. :)))

Olvastam, a járványhelyzet, a bezártság akkor kezdi ki az elmét, amikor a boldog emlékek kezdenek irritálóvá válni... Leteszteltem, nálam még mindig nem szemet bántóak a régi fotók, még virtuálisan is kellemes Velencében csatangolni, ráadásul ma olasz vacsorát ettünk.

A spagettit a Gábor főzte, ő hozta a szószt is, a bort is, ő reszelte a parmezánt a tányérra, koccantak a poharak, hallgattunk illő zenét, jó volt. :)))

Az első tengerparti nyaralásom jutott az eszembe, akkor első alkalommal kerestünk nagy pénzt Pali nénivel, az akkori üzlettársammal...

Igen. Meleg. Szeretem. Kussolsz büdös! Ma nagy ember, és nem mászik erkélyen... Mondom! Kussolsz náci! :O

Irány a tenger? Irány a tenger! Naná! :)))

Jesolo... Igazából olcsó szálloda volt, de hol volt nekünk még akkor összehasonlítási alapunk? Sehol... És Gábor se volt még sehol. :)))

Enrico-t is alig ismertem még, de eljött meglátogatni minket a Hotel Bepi-ben... Nézett nagyot, ez förtelmes... A legszebb szobát vette ki, és megdöbbent. Fölötte spanyol srácok ünnepelték az érettségit, és egyszer csak letoccsant mellé egy DINNYE! :)))

Másnap elit vacsorára vitt minket egy halétterembe, előre megtárgyalta a kosztot, lefoglalta az asztalt. ... Jó. Ettem már halat, bajai lány vagyok kérem... de azok a furaságok... Polipleves. Hatalmas rák, idegen ízek. Fura szörnyek. Grappa. Borok. A végén limoncello...

Aztán ő búcsúzott, autóba ült, és ment haza. Kedvesen integettem, puszit szórtam, aztán rohantam fel a szobánkba, kivágtam az ajtót, és bizony... Teleokádtam a fajanszot. Az egész hotel hallotta! És úgy röhögtünk a Palival, de úgy! :)))

Akkor láttam először Velencét, Enrico vitt el... Majd mutatok képet egyszer.

Hány éve is volt? 24? 25?

Szóval emlékek. Rengeteg emlék... A Gábornak a dinnye tetszik legjobban a sztoriból. :)))

Sok-sok évvel később meg is beszélték, és bár nem beszélik egymás nyelvét, de egy vacsoránál két dologban is megegyeztek!

1, A dinnye, az nagyon vicces volt...

1, Velem eltölteni fél órát... Az rettenetes! Negyed óra elég. :)))

Egész életemben három férfit tiszteltem, és négyet szerettem.

1, Édesapu
2, Enrico
3, Gábor

Őket szerettem és tiszteltem... Értelemszerűen most is.

Volt még egy majom, akit szerettem, de nem tiszteltem.21 évesen... Ma olyan admin-korabeli, nyolcvan felé botorkáló roncs, láttam a face-en. Mondjuk róla is lehetne mesélnem, detélleg! :)))

Mennyi, de mennyi írnivalóm van nekem...

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.13. 05:59:04

te jézusmária, atyaúúúristen!!!!
ez mekkora debil........!!!

"
Szildi
Szildi
Admin
Reply to Szildi
10 órája

E “úr” megint nem várja meg , hogy befejezzem, tudjuk, hogy ráér, de ezért igazán várhatna kicsit.. Itt ha változtatunk, csak úgy lehet, ha megjelenik, majd azután tudjuk javítani. Ejnye bejnye, hajt a tatár, vagy nincs más dolgod,,újra bizonyítja, hogy itt les.. Őrület, ha valaki ilyen tunya, de lehet párja nem bánja, addig sem kell vele egy levegőt szívnia.. (ha még mellett van egyáltalán)"

dr.ahalan 2021.02.13. 09:17:34

Vegyük górcső alá az elmúlt három bejegyzést, és a kommenteket. Nézzük a netre felgórt hazugságok, hablatyok, szómenések mennyiségét, minőségét, és tegyük fel a kérdéseket. Ki zaklat kit 15 éve? És ki is itt az elmeháborodott? :)))
Ugye? :)))

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.13. 09:22:06

"
Szildi
Szildi
Admin
Reply to Blablabla
40 perce

Miért nem mesélhetem el ami történt? ez volt, mindent bizonyítani tudok, mert amiket nyilvánosan, becsmérelt, rágalmazott, mentve van nálam. Jó pár közjegyzői hitelesítéssel. A privát levelei, fenyegetései is megvannak. De tudod mennyi minden lehetne, de ezek miatt nem írok , mert kifordítanák, újabb szemétségekre használnák fel. Itt nem lehet, mert azonosítanak, rágalmaznak, meghazudtolnak mindenkit..Ki a bér blogger?? ezt is biztos ő csinálja valahol valaki helyett, csak ezért emlegeti folyton..Mindent a saját életéből vesz. Ismerjük jól, nagyon beteg már az pszichéje.. A G-nak nem ártana felfigyelni rá, vagy a szülőknek, hogy behálózta, eltartatja magát egy ilyen semmi nő. Képzelem milyen boldogok lehetnek, -mint szülők-. Biztos ezt az életmódot szánták a fiuknak, ezért nevelték fel becsülettel. rájuk szállt, úgy mint ránk, csak másképp, nem tud tőle szabadulni. Tiszta sor.. világos helyzet. Vagy ebben is csak a fantáziál, miközben a valóság egészen más."

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.13. 09:22:45

"
Candice
Candice
1 órája

Tudjátok, mi a furcsa? Hogy ezek mindig pénteken, a legnagyobb tömegben mennek vásárolni, holott bármikor mehetnének.

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.13. 09:23:27

"
Szildi
Admin
Reply to Candice
32 perce

Pontosan , szerintem a vágyait ïrja le, amiről fantáziál. Ez a pasi csak eltartója, regi baratsaguk üzlettársi alapon van mellette, hülyit mindenkit. Vagy van egy sejtésem, de azt itt leírni nem szeretném, sok tipp nem lehet. De hogy nem életszerű amiről beszámol az tuti, vasmarokkal fogja azt a szerencsétlen fiút, nehogy normális csaladot tudjon alapítani..
(telón írok; biztos vannak hibak, es nincs időm vissza nézegetni)
No, ennyi elég róla, ma nem sokat leszek itt. Családi program lesz, mindjárt itt a lányom , sziasztok."

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.13. 09:24:10

látom, egyiknél sem volt a szokásos péntek esti himihumi:):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2021.02.13. 09:40:10

Két elmeroggyant aszottvarnyú, és az ő kitalációik. :)))
Az egyik saját jogon, a másik évente egyszer. :)))
Vacak lehet így megöregedni, mélymagányosan, beszűkült aggyal. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.13. 17:04:57

"
Szildi
Szildi
Admin
Reply to Szildi
17 napja

" Természetesen én is leállok, nem is volt szándékomba előhozni őket, mert abszolút nem érdekelnek. "

"Szildi
23 perce

Rólam is kezdett olyanokat terjeszteni, ami vele fordult ezek alapján elő.. pl.hogy nagy hassal stb.. hogy mentem férjhez.. Persze honnan tudhatná, hogy a férjem már harmadikos iskoláskoromban, csokit csempészett a táskámba, mert már akkor tetszettem neki.. Később pedig az apósom, -aki az iskola igazgató volt-, amikor meglátott, csak viccből is “kis menyemnek” szólított..Ja, és a férjem szeretője????, mert ő ismerte .. ah, szegény férjem annyit dolgozott, annyi betege volt, hogy örült amikor hazaért, energiája sem lett volna szeretőt tartani. A saját link életéből és fantáziából meríti a példáit.. mert egy eltartott lusta, rosszindulatú, gonosz némber."
"
"Szildi
Látható milyen , “hasas” voltam ? Ez a polgári esküvői fotónk, innen mentünk, az egyházira aminek a helyszíne a Bazilika volt .."

nekem különösen tetszik, ahogy megy a cicaharc a retekmigránskitoloncoltbűnöző lankadt farkáért:):):):):):):)
az egyik 75 éves, kiégett, a másik fejre állt hőlégballon, szintén érintetlen:):):):):):):):):)
nagyon lent a szint!!!!:):):):):)

dr.ahalan 2021.02.14. 10:43:34

Aztaaaa! Szófosás! Hablaty... Szó se igaz persze. :)))
A legviccesebb az, hogy Ciprusra akartam menni vele! ÉN! Soha... :)))
Jártam Cipruson. Mindkét felén. Unalmas hely. :))))

Valójában csupán 2-3 szerencsétlen motyetta okádik zöld habot attól a gondolattól, hogy vannak emberek, akik csendben, jól élnek, és még szexelnek is. Ebbe belezakkantak, és ez lett az életük. A mocsok virtuális öklendezése egy kihalt, csődbe ment oldalon. Ilyen is van... :)))

dr.ahalan 2021.02.15. 01:17:04

Jó kis hétvége volt ez megint, csend, béke, nevetés. Élmények. :)

Megbeszéltük, jó hogy nem született nekünk gyerekünk. Horrorkát közösen felneveltük, még az első randira is a Gábor vitte el, pont Egyiptomban dőzsöltem, utána fél órát konzultáltunk, horror telefonszámla volt! :)))

És politika. Sok-sok politika!

A Baleseti... Ott műtöttek, kézen-közön protekcióval, nagy ember. Iszonyú állapotok, rettenetes harc. Kis bajom volt, egy műtött bokából elszabadult drótocska... És most már fagyoskodó ápolónők, reszkető betegek, leromlott konyha. Románia, 1986. Borzasztó! :(

És persze a bulvár!

Erősen döngetett a múmia, megörökítettük, hazudott. Nem túl érdekes.

15 éve ezt teszi... 2007-ben sokat szemétkedett velem, szóltam neki. Álljon már le! Azóta ezt a levelet dédelgeti, azóta fenyeget, mert a bíró, az ügyész... És nem tudok megszabadulni tőle sehogy... Érted? 2007! Most 2021-et írunk...

A náci nem kussolt, természetesen a meleg , az buzi...Azt verni kell! Az az ember ma a 192 centijével kilóra megvehetné ezt a szerencsétlen, nincstelen, svédek által eltartott náci bozgort, de eszébe se jut persze. Azt se tudja, hogy létezik. Mélységesen megvetné... Vagy sajnálkozva, undorodva nézné. Ilyen is van? Szegény... Tudok segíteni? Kifizetem, remek fogorvosom van. Bűnös? Igen... Náci. Attól még emberféle. Meg kell tűrni. Olyan, amilyen. Minden embert meg kell tűrni, még ezt is...

Ott, ahol van. Persze. Egy zárt oldalon...:)))

Hát ez vagy te admin. És nem akarok veled nyaralni, utáltalak mindig, és úgy, de úgy szeretnék tőled megszabadulni! Meg a Zsírpofitól is is... Most komolyan! Nem takarodnátok el a privát szférámból? Én nem szeretnék veletek barátkozni, nem érdekel az életetek, az enyémhez meg semmi közötök. Undorodom tőletek.

Mennyi pénzbe kerülne, hogy lekoccoljatok? :)))))))))))))))))))
Mit nem lehet érteni ezen 15-16 éve.... Most komolyan!

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.15. 06:12:02

első!:)
azért a bálint nap elég jól sikerült!

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.15. 09:55:01

nagy úr a magány, a bezártság és még a motringról is lefogyott az anyag.
és hát persze a testi örömök is hiányoznak........
"
Candice
Candice
32 perce

Na, azért “álljunk meg egy szóra”! Ez Grétsy László műsora volt, Attila pedig “Kisgrétsynek” becézett engem néha, a helyesírásomra utalva.
2019-ben úgy ilyentájt kiregeltem a Free-ről. A két év alatt nem volt nap, hogy ne emlegetett, gúnyolódott, provokált volna a hobbit. Akkor most ki nem száll le kiről?
Azért jöttem vissza, mert kigúnyolni mulatságosabb, mint hallgatni. Detélleg!
Szemmel láthatóan nem tesz jót neki ez a vírushelyzet! Le van lassulva agyilag, nem figyel, elszólja magát, magas labdákat ad. A kedvencem a héten az “egész életemben három férfit szerettem” sztori volt, és akkor kihagyta szeginy Rudit! A férjét, egyetlen gyermeke apját! Ejnye!"

ötóraharmincperc!!!:):):):):):):):)
Na, sag schon! :-))))))

dr.ahalan 2021.02.15. 10:35:48

Hát igen. Nézzünk tényeket. 2019. Már évek óta halott volt a free, mert elvitte a török. Állítólag. Az adatokkal, minden fotóanyaggal együtt. Állítólag... Persze! :)))
2019... Már évek teltek el, nem voltam tagja a free-nek.
Ennyit a tényekről és az igazmondásról.

2019-ben már csak ritkán leskelt bokorból minket a zsírpofi, ez tény. 7 év után feladta. :)))

Az egy érdekes jelenség, hogy mivel köztudottan nem érti a humort, ahogy ez a betegségének köztudottan velejárója... Most egy egyszerű poén elért végre a tudatáig, és boldogan ismétli. Úgy véli sziporkázik végre. Boldog! Fél hat! Fél hat! Fél hat! :)))

Borzasztó lehet humorérzék és fantázia nélkül élni... :)))

Hogy a mocskos múmia miért engedi szegény halottaimat folyton gyalázni? Az számomra is érthetetlen. Ennél mocskosabb dolgot elképzelni se tudok. Hol a dédikémet gyalázza a náci hajléktalan, hol a Zsírarc pörög édesapun, vagy szegény férjemen. Mekkora undorító dolog már ez? Detélleg! És a rüszmeteg sárkánygyík ettől élvez... Mondom én, undorító egy társaság. És levakarhatatlanok!

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.15. 12:37:09

barjaival(sic!) :):):):):):):):):):)
"
Szildi
Szildi
Admin
Reply to Candice
38 perce

No, a mai olvasmányokon-amit ugye nyilvános felületre szán, hogy aki akarja olvashatja-, ezen tényleg nagyot nevettem.Mi itt csak reagálunk, mivel tudjuk kikről elmélkednek évek óta. Elég is. Ki kócol, ki után?.. mi a fenének regisztrált be az oldalunkra? , mi a fenének jött vissza, miután egyszer már ki lett téve a szűre? Mi a fenének koslatott, szaglászott az üzleti dolgaink után, mi a fenének zaklatott pl. engem privát elérhetőségeimen, ki hívta egyáltalán a free-re ? Hol volt ez neki kötelező, De elfelejtette, hogy tavaly még a fiamnak is írogatott, zaklatta privát alapon, ami megvan.. Miért nem tűnt el a köreinkből már x éve, pl. az ügyvédi felszólítás után,amikor még a face-n becsmérelt. , (polgári néven). Normális aki ezek után még mindig ilyen nagy baromságokat ír le amiket olvasni, ráadásul nyilvános felületen .. vagy tényleg nem emlékszik??.. Senki nem foglalkozott vele itt, amíg nem kezdett itt ki a barjaival mindenkit. Ha valakit utálni, de inkább megvetni lehetne az éppen ő, maradjunk ennyiben. Aki nem éri fel ésszel, hogy az oldalunk nem egy privát személy, hanem egy cég és azok tulajdonosait, tagjait rágalmazza polgári nevükön is. Persze, hogy fizetni fognak,, még szép, van olyan, hogy sérelmi díj, amire igényt is tartok, mindkettőtől, a hiteles bizonyítékok függvényében. Minél tovább másolgatnak innen, minél tovább becsmérelnek, minél tovább foglalkoznak velünk, annál nagyobb lesz az összeg.."

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.15. 12:43:24

szerintem énmártikámnak igenes fejlett humorérzéke van, csak nem mindegy kitől hallja a poént, íme:
"
Candice
Candice
Reply to Candice
47 perce

A bélus mint garde de dame! Vicces! :-)))))))
0
Válasz
padreemeritus
padreemeritus
Reply to Candice
26 perce

Én már reggeltől vihogok!!!:))))) Pali néni biztos nem ért rá!!!:)))))))
1
Válasz
Candice
Candice
Reply to padreemeritus
18 perce

Basszus, Tomo, ez a hét vicce, nem hiszem, hogy ezt már überelni tudja! :-))))))))"

lesz még ebből próbálkozás a fejre állt hőlégballon felállítására, felfújására.
:):):):):):):):):):):):):)
na, az tényleg vicces jelenet lenne.......
:):):):):):)

dr.ahalan 2021.02.15. 13:16:14

Úúúúristen! Az öregasszony teljesen összeomlott! Most komolyan! Az itt van, hogy ömlik belőle a trágya meg az ordenáré hazugság napok óta, de abszolút nincs képben a korokat illetően sem. Nem tudja milyen évet írunk. Sok-sok éve nem írtam ott egy mukkot sem.
Ez meg itt egy magánnapló... Miről hablatyol ez a szerencsétlen? :)))

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.15. 19:17:32

"
Candice
Candice
1 órája

Azt írja rólam a hobbit: “Most egy egyszerű poén elért végre a tudatáig, és boldogan ismétli. Úgy véli sziporkázik végre. Boldog! Fél hat! Fél hat! Fél hat! :)))”

Egy kérdésem lenne csupán: HONNAN tudja ezt a hobbit????
Tényleg sokszor írtam; pont annyiszor, ahányszor a szkatofil a szexet szóba hozta, DE ezeket a vekker úr nem másolta át mind!

Szóval, ami életszerű: itt sunyiskodik valamelyik nicknév mögé bújva az asszonyság"

nagyon úgy fest, és elhiheted ehhez azért elég jó az orrom, énmártikámat ma sem szeretgetik agyba-főbe!!!!
és akkor a kis esti himihumiról nem is beszélek.
szegény sallaigyerek sem tud rajta már segíteni:):):):):):):):):):):)
impotens is, nincs foga, és másik térfélen küzd:):):):):):):):)
a kumlai évek nem múltak el nyomtalanul:):):):):)

a rüszmi meg ugyebár............örül ha kiér időben a budira, nem még hogy lomposhoz jusson!!!:):):):):):)

ötharminc voltam:):):):)

dr.ahalan 2021.02.15. 22:45:31

@Kálmán Barna Mikorka: Pufipofa, aki csak évente egyszer... Meg az aszalt maradék vénasszony nagyon aktívak! És milyen boldogok! Foglalkozva van velük. :)))
Másra már úgyse kellenek senkinek. :)))

dr.ahalan 2021.02.16. 00:10:28

Undok hétfő vége. Túléltem. Akadt itt minden! A posta hülyeségei, nyűgös megrendelő, társasházi közgyűlés online szavaztatása, jogi mindenféle, Horrorkával értekezés hosszan, mindenféle ezer apró és cseprő, kész... :)))

Gábormamával is csacsogtunk egy jót, megbeszéltük a mindenfélét, és mikor akarunk már tökfőzeléket enni? Foglalja a helyet a fagyasztóban... Tényleg! Jövő hétvégén!Imádjuk! :)))

A drága! Decemberben kiszámoltam neki, mennyi pénzt termelt a csodavölgyben tavaly. Csak úgy hobbiként! Persze nem forintot. Szeretetpénzt, az egész család azt eszi. A testvérei is. Az egy szem unoka Angliában sajnos...

Minden héten kérdés... Krumplid van még? Nem ennél egy lecsót? Meggyhús van még? Egy jó pitéhez elég? Svéd uborkasaláta? Küldjek? Paradicsomlé? Rengeteg van! Egy kis szalonna! Alig hiányzik belőle, enni kell! :)))) Lekvárod van még? Kevés volt a sárgabarack az idén, de szilva van még bőven. :))

Mennének már vissza, nyugtalanok. Már minden rendes évi orvosi vizsgálaton túl vannak, lesik az időjárást, az előrejelzést. Még egy év, még pár boldog hónap, madárcsicsergés, rókák, őzek, erdő és... együtt! Nézd! Kibújt! Kivirágzott! És fészkelt! Már pirosodik! És nő... Érik a cseresznye a Tesónál, jöjjön! Mennyi meggy! A Klára majd örül neki. A Déva is...

Szeretem őket. Liberális úri népek. Becsülettel bírnak, tudással, és szép élettel. Intelligenciával.

Csak csendben jegyzem meg, igen jó véleménnyel voltak például a jó dokiról. Ismerték. :))) Zuglói polgárok ők is, nagypolgári lakásban, ahol megállt az idő. Valami csudaság, detélleg!

22 éve egy szép, fiatal fiú mellém szegődött. Gábornak hívták... És itt van mellettem ma is. És ha már annyira veszkölődik a mocskos gondolatú vén kurva a bdsm-cuccokon, hát szeretettel jegyzem meg! Igen.... De sose voltam domina. Sub voltam mindig, kissub néven voltam a Jeromosnál cikkíró, nyomozó, és akkor mi van?
A világ sokkal több, mint aminek hiszed.:))))

Csak a szerencsétlen életűek nem értenek semmit...Sose volt orgazmusuk. A tantrikus szex számukra népmese.Süket a fülük a zenére , tompa az agyuk a könyvekre, a filmekre.
Persze értem... Élnek, vegetálnak, kapaszkodnak belém, hogy még két perc figyelmet kapjanak... Nehéz teher! Utálom őket, a hányinger kerülget! Detélleg!

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.16. 06:51:36

"
Szildi
Admin
Reply to Szildi
11 órája

De azért benéztem oda és kerestem mit írnak (mindketten) a tegnapi “valentin” összebújásról? Ejnye már, elmaradt? ja, tudjuk E-nek talán segíteni kellett és már öregszik, elfáradt , nincs hozzászokva a fizikai munkához . De a szerkesztő mákvirág, vajon hogy ünnepelte a Bálint napi “páros” kapcsolatát..igazán beszámolhatna, hiszen annyi régi free-olvasói vannak, akik még bedőlnek neki
Mivel ők annyira ismerik, tudják itt kinek, mikor hogy telik az élete, mikor megy pl pipiselni, onnan, elkésik vagy sem, talán ennyire számunkra is érdekfeszítő lehetne, egy kis privát infójuk ha megosztanák.. …"

nocsak-nocsak!!! kiderült, a rüszmit SEM szegelte senki az epedához:):):):):):):):)

Så ska fittor tas!!!! (fittor többes szám):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
ötóraharminc voltam:):):):):):):)

dr.ahalan 2021.02.16. 08:50:40

@Kálmán Barna Mikorka: Valentin? Jó téma!
Nemigen szoktuk tartani, szerintem baromság. Nálunk mindennapos a törődés, a kis apró meglepi... De kérdezzünk vissza! Ez a két levakarhatatlan az elmúlt húsz évben miket kapott a kedvesétől? Ja... Hogy mélymagányosok... Senkinek nem kellenek. Hoppá, persze, bocsi! :))))
Aki másnak.... Trallala.... :)))

Kálmán Barna Mikorka 2021.02.16. 12:59:36

szerintem már énmártikámnak is feltűnt, baj lehet tóni répájával.
ezt üzente neki:
"
Candice
Candice
Reply to Szildi
1 órája

A fél héttel ugyan nem sokra megy, de tudod, mit? Legyünk gálánsak, és kívánjunk neki 3/4 9-et! Hátha! :)))))"

remélem olvassa a retekmigránshazaárulófogatlan impotens:):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2021.02.16. 18:35:18

Időt mér, akinek órája sincsen, delet álmodik, "délibábot"... Vagy déli bábot? :))))
Éhes disznó projekt. :)))
süti beállítások módosítása