dr.ahalan

dr.ahalan

És Afrika visszatért...

2020. május 26. - dr.ahalan

 

Ez döbbenet! Alig pislogtam kettőt, és máris vége a kedvenc májusomnak. :(

Dolgos hétkezdet volt, remélem a többi már a lazulás ideje lesz, mindenféle bolondos sütéssel, főzéssel. :)

Gábor ma megjelent a rendőrségen…Farmer, fekete zakó, fekete garbó, olasz cipő. (Máskor mindig botrányos póló, bőrdzseki… :))) ) Beidézték! Tanúként! Nézte döbbenten, valami 2018-as ügy. :O

És erre van idejük! Valami részeg letördelte a parkoló kocsik tükrét a Liliom utcában, és mivel ő is ott parkolt, hát megkérdezték, hogy látott-e, tapasztalt-e valamit. Két év után! Becarás! :)

Aztán volt persze szomorúság is, nemrég búcsúzott a világ Dibangotól, most pedig elment… Mory Kanté. :(((((

Emlékszem azokra az évekre, amikor kirobbant a Yeke yeke (Yé ké yé ké) őrület, nyugtalan volt az ország, pezsgett éjszakánként Budapest, mindenki rendszert váltott, kapargatta a gesztenyéjét, és bulizott. Halászbástya, Fortuna, Éden, meg az akkor kedvenc kis diszkónk, a Seherezádé. :)

A Sehiben hallottam először, ez egy aprócska kis bárocska volt a Nagycsarnokkal szemben. Hajnalra valamelyik kölyök megszerezte nekem kazettán a diszkóstól az akkori slágerlistával együtt, attól kezdve nyúztuk. :)))

Persze sok-sok zenét imádtam már életemben, az egynyári slágerekhez mindig fűződtek nagy romantikák, amik aztán elmúltak, elmaradtak, megfakultak az ősz beérkeztével, de a Yeke yeke jött velem az elmúlt több mint harminc évben.

Egyszerűen nem ment ki a divatból. Szólt az esküvőmön, szólt amíg Horrorkát járni, aztán olvasni tanítottam, szólt minden nyaraláskor, nagy utánjárással megszereztem a maga idejében a Solero CD-t az eredeti buborékkal, attól kezdve szólt a kocsiban. És szól ma is,  mindenhol, igen sokszor. :))))))

Táncoltunk rá Gran Canaria diszkóiban, Cipruson, Egyiptomban (Istenem! Afrika! :))), Olaszországban rengetegszer, a törököknél is… Mindenhol!  És teltek az évek, évtizedek.

Azt hiszem, mint minden örömzene, a Yeke yeke is  arról mesél, hogy sokkal jobb végigtáncolni, végigbulizni egy életet, mint besüppedni a kispolgári csökevények szürke és céltalan világába. Vagy valami ilyesmi… :))))

Mandinka nyelven! :)))

Gábor meredeken unja szerintem. De ő úriember… Gábormamának viszont sose mertem megmutatni. Illetve egyszer, de azt majd külön elmesélem! :)))))

Az van még, hogy megérkezett hozzám az első kóstoló az idei cseresznyéből. A héten biztosan lesz tejszínes gyümölcsleves. :)))

És azt hiszem… Kezdi magát megadni a számítógépes hangfal szettem. Irány a Média Markt! Mielőbb! :O

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9515718816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsós Rafael 2020.05.28. 07:31:28

első!:)
tegnap gyömöszöléssel, gyalázatos támadójátékkal, üres stadionban, de mégiscsak behúztuk a 3 pontot.
ilyen játékkal vasárnap felcsúton jön a díptrót!!!!!

a napok összefolynak, zakatol a gyár, hála istennek!!
a hétvége foglalt, nagy munka, rokonlátogatás, talán hétfőn lesz a gyereknap bepótolása......
mert a Lök várják!!!:):):):)

dr.ahalan 2020.05.28. 22:18:27

@Orsós Rafael: Vidám gyereknapozást kívánok. :)
A nagyobb baj, hogy Horrorka is követeli, pedig maholnap harminc. :)))

dr.ahalan 2020.05.28. 22:46:03

Régi naplómban találtam. Közmondás. Kitalálja valaki?

Aha életében igen nagy teret követelt valaha a dolog. Állva kérik, ülve adják, hátul nyalják, elöl nyomják. Mi az? :))))

Orsós Rafael 2020.05.29. 06:03:47

@dr.ahalan:
első!:)
nem árulom el a megfejtést, de annyit segítek a következőnek, hogy én is kaptam enver hodzsást, mikor itt voltatok :):)

dr.ahalan 2020.05.29. 09:20:29

@Orsós Rafael: Bizony! Tényleg! És amit én kaptam, azt beépítettem ékszerbe. :)))

Vezek Elek 2020.05.29. 11:01:40

@dr.ahalan: Nem bélyegezném meg azokat, akik esetleg nem találják ki, ezért én sem árulom el a megfejtést. :)))
Teszek fel képeket a csopiba... kíváncsi vagyok a véleményetekre!

dr.ahalan 2020.05.29. 11:27:15

@Vezek Elek: Ez jó volt, megnevettettél. :))))
A fotós témán elgondolkodtam. Szerintem jó ez így, kedves... ;)

Orsós Rafael 2020.05.29. 12:44:55

@Vezek Elek:
lucababakirálykisasszonynagypapaszemefényevalenytyinatyereskovamínuszegyfogú1.0 rövid szöveges üzenete a Messi távolból lucababtrambulinheNcegnőnagymamaörökmozgómotorosának:
NE KAPKODD EL A PÁRVÁLASZTÁST!!!!!!

( itt hever parlagon leonyid-lázár Messi , aki daliás, erős, alakja, mint a római harcosoké, járása mint a leopárdé, esze, mint a tenger!!)

:):):):):)

Vezek Elek 2020.05.29. 20:37:38

@Orsós Rafael: Az az igazság, hogy ma leinformáltam a tűzoltók védőszentjét és háááát áldásom az ifjú szerelmespárra!!! :))))

dr.ahalan 2020.05.29. 22:28:45

Gábor elrobogott cseresznyét szüretelni, munkája rengeteg lesz a Mirákulumban, mert bár Gábormamáék nagyon bírták a karantén alatt a korukhoz képest, de a füvet azért le kell vágni mindkét birtokon, fát kell vágni... Az elsődleges éjszakai tesztek szerint talán jövőre már mehetek én is, az idén még sajnos vannak bőven zavaró tényezők. :)))
De fogynak erősen! :)))

Az van még, hogy 22 napom van eldönteni, hogy merre tovább. Több lehetőség is van, nehéz eldönteni. Max. kettő-három külön ügy a bevállalható, kényelmes és szórakoztató, de nehéz a választás. :)))

Orsós Rafael 2020.05.30. 07:57:30

@dr.ahalan:
első!:)
22 nap rengeteg idő! a kiscsirkék pl. 21 napra kelnek ki:):):):):):):):):)

ma megyek a sztivi réj vónért!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dr.ahalan 2020.05.30. 08:50:10

@Orsós Rafael: Oké. Akkor igyekszem tojást tojni, és nekikezdek a kotlásnak. :))))))))))

Orsós Rafael 2020.05.30. 09:29:52

@dr.ahalan: a tojás ige!!!!
helyesen: nekikezdek tojatot tojni!!!:):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.05.30. 09:33:08

@Orsós Rafael: Világos! Köszönöm!
Tojatos nokedli, tojatrántotta, tojatóradar. :)))

Orsós Rafael 2020.05.30. 11:02:50

@dr.ahalan:
és ne feledd, estve tojatföstés ajakírral, majd kicsivel később toj-toj:):):):):):):)

meghoztam a sztivit!!!!!!!
süti beállítások módosítása