dr.ahalan

dr.ahalan

Velencei rágcsálók

2020. március 30. - dr.ahalan

 

Megint túl vagyunk egy karanténhétvégén, és súlyosan sérült a kapcsolatunk! :)))

Mivel a huszonsok év alatt rengeteg közös fotónk keletkezett, ezért átnézünk minden héten egy-egy albumot. Most pont 2017, Velence volt a soron. :)

Velencében már régóta nem szoktunk ebédelni, a turistamenü mindenhol pocsék... Helyette gyümölcsöket veszünk, aszaltat, frisset, mandulalisztből készült sütiket, és leülünk egy lépcsőre rágcsálni. :)))

- Tudod Takács... Ahogy te rágcsálsz, nem rágcsál úgy senki.... :))) (Van olyan fotó, ahol a gondolás meghökkenten nézi, ahogy folyik le az arcomon a baracklé, nagyon nevetek, Gábor valami elképesztő malacságot mondott, és csöpögtetem bele a hóbelevancot a csatornába. :)))) )

- Hát mondom! Te most engem LEPATKÁNYOZTÁL? :)))

És hozzávágtam Ikea Potkant, a plüsspatkányt. :))))

Figyeltük a híreket, kommunikáltuk mindenfelé, jókat ettünk... Eltelt. :))))

A vasárnap este kis nyugtalanságot hozott, persze a hidegbetörés okán... aztán nem is aludtam túl jól,  úgyhogy ma úgy döntöttem... kimegyek. :))) 

Két hete voltam bezárva. Úgyhogy délben kalandra fel! :))) Főleg mert végig előttünk, meg az Angyal utcán sugárban fertőtlenítették előtte a kukákat, és a kövezet egy részét. :))) 

Maszk, gumikesztyű. Háááát nem könnyű! :))) A szemüveg bepárásodik, az orrom azonnal tiltakozott a fogság ellen, de végül is elsétáltam a mentes boltig, aztán beugrottam a diszkontba némi édességért, és megnéztem, hogy megvan-e még a körút. :))) 

Itthon a tanult protokoll, szatyrokat letenni, cipő le, papucs fel, kabát karanténba, gumikesztyű kifordítva kidob, kezet mos, maszkot levesz, szárítóba tesz, kezet mos, arcot mos, kulcsot, pénztárcát áttöröl, csokikat is, átöltözik, megint kezet mos... :(((

Aztán nekiláttam a dolgomnak. Ma nagyon-nagyon fontos, hogy legyen dolog elég! Ebédre lecsó, Gábormama alkotta üveges, sok kolbásszal és tojással. Külön telefon! Hagyma nincs benne, kell alá pirítani! Tele a polc, egyétek! Évek óta mondom... :)))

Sózni is kell! :)))

Mosás, könyvelés rendbe tétele, régi iratok selejtezése, ezeréves előfizetői szerződések, házügyek, már elfelejtett céges biszbaszok, egy zsák papír. :))) 

(Meghozták a plusz kukáinkat, dorbézolás van! Négy környezetvédelmi kuka ingyen! :)))

Mi volt még? Fűztem egy kicsit, válogattam könyveket... Elég volt a krimikből, sok pozitív kell! Rejtő és gyerekirodalom. Mióta is nem olvastam útikönyveket? Ezer éve... Fehér Klára-Nemes László. Naná! :))))

Ami jó hír még:

1, Soros egymillió eurót adott a fővárosnak. Fertőtlenítés, vírusgyilok lesz belőle! :)) Köszönjük Soros, köszönjük Karigeri! :)))

2, A Mirákulumban minden szép, néhány gyümölcsfa elfagyott, de jól vannak, élvezik a hegyet, a teret, az őzeket. Tartják a karantént, vendég nem jön, ők se mennek át más présházakba egy teára, egy pohár borra... Integetnek, jeleket váltanak, kenyeret próbálnak sütni. Játszanak.  A baj csak az, hogy fogy a könyv. :(((

Logisztika, küldjetek listát, futárszolgálat a lenti útig. Vagy posta. Átveszed a ládát, gumikesztyű. Lefújod, hagyod... Kinyitod, örülsz, olvasol! :))) 

Hát így... :)))

Gábornak a héten csak három helyre kell elmennie. Ebből kettőt ma majdnem egészben letudott. És marad otthon... :))) 

Fura élet, de be kell rendezkedni rá hosszú távra, mert a bugrisok nem értik, és nem értik... Az előző bejegyzésemből, és az átmásolt kommentekből kiderül. Az odaátok! Megvető legyintés... Zsírpofi még a postára is elmegy egy kis bugyuta, szerelmes képeslap miatt. Gábornak napja...  Szánalmas! :)))

Ma is láttam három gyerekes anyukát a téren, egyik még babakocsiban... És nyomul, buszra száll, maszk nélkül. :O

Az ilyen... társadalmi alja emberek miatt már sok-sok ember meghalt a világban, és még több fog meghalni. 

Mert valójában mi is az, ami miatt mi ennyire vigyázunk?

Februárban Gábormama is, Gábor is,és aztán én is átestünk egy nagyon fura betegségen. Nem volt könnyű, de a csodadoki bogyói és kapszulái okán pár nap alatt túlmásztunk rajta... Nem tudjuk mi volt, de figyeltünk, nem érintkeztünk, pedig akkor még csak suttogták... 

Nem tudjuk mi volt, nem tudjuk meddig lappang, nem tudjuk utána meddig fertőz. Reméljük túl vagyunk rajta. :))) 

Aztán majd kiderül az antitestek okán... Addig meg várjuk meg, amíg a népek a fejükhöz kapnak, a bugrisok talán saját kárukon észhez térnek... Én meg maradok itthon. :)))

És holnap tényleg sütök sütit! Meggyeset! :)))

Pápuszi! :))) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9115574664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2020.03.30. 23:46:58

És igenis hallgasd meg, értsd meg! Ne legyél a társadalom szemete, ne legyél gyilkos! Ne legyél bozgor Tomó! Az ostobaságába belehal sok-sok ember...
Ne legyél értetlen!
www.youtube.com/watch?v=ZO-rpgTese0

dr.ahalan 2020.03.30. 23:53:07

És igen! Ahogy ő gondolja! Nevess rajta, és hidd el! Ezek ők. Az odaátok! A kocsmajáró bozgor, a kredittolvaj, meg az ő kicsi fia...

www.youtube.com/watch?v=Nxw3mkWa7Q4

És akkor érted... Korona? Kecógecó! Prolik! Kurvák! Szétcseszi a világgazdaságot! Nézd meg, és érteni fogod őket is. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.31. 07:27:01

első!:)
Ikea Potkanom nekem is van, saját kecóban!!!!

dr.ahalan 2020.03.31. 08:49:20

@Kálmán Barna Mikorka: Potkant mindenki vett, nem lehetett őket ott hagyni. :)))

A Soros-féle pénzt meg elcsesztem, javítottam, szereztem egy jó napot a Bozgor-Zsírpofi kettősnek. :)))

És süt a Nap! :)))

Híreket még nem olvastam. :O

dr.ahalan 2020.03.31. 11:08:24

@Kálmán Barna Mikorka: És az a bugyi! Haláli a vén csont, imádom! :)))

dr.ahalan 2020.03.31. 23:52:47

Fura nap volt, a helyzet is fura. Cikkek, felháborodott emberek tömkelegei, a koronavírus idején is mi állunk a világ pellengérén... Még pár nap, és hatalmas tömegek üvöltenek majd fel. A családok nem rendelkeznek megtakarításokkal, az árak ugranak felfelé durván, és... Nem jön majd semmi fizetés.
Magyarország nem akar segélyalapú társadalmat.
Mennyi az annyi? Hogyan lehetséges, hogy alig pár száz fertőzöttünk van hivatalosan, az orvosok, ápolónők mégis leterheltek, és nem elég a lélegeztetőgép? :O
Miért mennek a mentők sziréna nélkül? Miért tilos közzétenni a valós számokat? Miért nem szólhatnak az egészségügyben dolgozók?
Hogyan lehetséges, hogy az úszóink ilyen hatalmas számban fertőzöttek? Akkor az... Százalékra... Nagyon nem stimmel a statisztika, ez az árulkodó, ledönthetetlen, az aljasok által ennyire gyűlölt STATISZTIKA! :))))
És persze ez a blog is eltűnik lassan, ismerve a híreket, ugye. :((((
A blog.hu az Indexnek egy része...
Nem tudom mi jön most, de amíg lehet, addig írok.
Utána meg majd máshol írok... :)))
Aki érdemes rá, annak úgyis jelzem. :)))

A túloldalra a három reménytelen mélymagányosnak még üzenem... Utolsó orgazmus! Életemben először hazudtam naplóban. Igen!

Nem meggyes sütit sütöttem, hanem fahéjas-almást! :)))

És bónusz! Igen, elcseréltem, elcsesztem, összekevertem. Nem milliárd forint, hanem euró árfolyam... Egyiket se értettétek soha. A lebutított számológép is gondot okozott egész életetekben... :)))

Mindegy... :)))

Kis virsli középső ujj bemutat, nyelv kinyújt... :P

Pápá! Bye-bye! Garnéla és tényleg MINDJÁRT JÖN A FÉNY! Detélleg! Hi-hi-hi-hi! Bruhaha... :)))

A FÉNY!

Ami csúf árnyékot vet majd a bűnök mögé. Ahogy eddig tette. Kivetíti őket, megmutatja őket, és ítélkezik felettük. :)))

Így van ez jól. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.04.02. 07:15:59

első!:)

már mindegyik Lö múvisztár ,mert annyira élvezik az esti élőzéseket. van énekelés, szavalás, bohóckodás.
zabálni valóak, na. a legkisebb 8.7 kg!!!! dagadt hattyú:):):):):)
délelőtt "árubeszerzés" .......értitek???? árubeszerzés :):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.04.02. 09:01:42

@Kálmán Barna Mikorka: Kisvekni már 8,7? Atyavilág! :))))
süti beállítások módosítása