dr.ahalan

dr.ahalan

Félresikerült utazások

2020. március 05. - dr.ahalan

 

Ez volt a heti kedvenc, nanáááá, hogy drótozva. Vénusz kelyhe. :)))

Cudar egy hét ez, a legsúlyosabb a társasház közgyűlése volt. A lakónénik anno megértették mit akarok, emelgették a kezüket, tudták hogy amit lehet, azt megteszünk a házért. De az örökösök rettenetesek! :O

Még meg se szárad a pöcsét a tulajdoni lapon, de már követelnek. Tatarozást, pince felújítását, mindent. Ja! De magasabb közös költséget nem akarnak fizetni! És ilyen carozásokkal mennek el órák! :(

Aszongya... Az anyja emlékét sérti, hogy még az ő neve van kint a kaputelefonon és a postaládán. :O

Közös képviselőnk igazán türelmes, oké... Kicserélteti a kaputelefonon a táblát, de a postaláda magánügy. MIAAAZHOGY? És az örökös vitázik, és mondja... Rászóltam, elhallgatott nagy sértődötten. Öt percig! :((( 

Meg a galambok! Azokon mindig megy a siránkozás... Tetőháló kell! Mérgezzük meg őket! :O Ki kell lőni őket! 

Persze titokban mind eteti szerencsétleneket... Tubi, tubi... :)))) 

Az van még, hogy az akupunktit megúsztam. Gábor járt az angyaldokinál, hozott csodabogyót, reggelre rendbe is jöttek a hangszálaim. :))) Küldött még a doki immunerősítő bogyót, koronavírus ellen. Hát az egy lórúgás! Úgy érzem magam tőle, mint egy húszéves. Ki tudnám rúgni a ház oldalát. :))) 

Ennyi mára, és retró napló. 2012-ben naplósorozatot írtam a félresikerült utazásaimról, volt néhány elképesztő helyzet! :)))  

Ez valamikor 2002 környékén történhetett...

Repülővel mentem Enrico-hoz, de hazafelé Bolognában akkora hó esett, hogy megszűnt a légi forgalom. Én még ekkora havazást nem láttam! 

Átvittek Milánóba busszal, ott már hatalmas tömegek tolongtak a pultoknál, hát mondom... Hogyan jutok én haza? Álltam a sorban már egy órája, amikor kiabálni kezdett egy semmi kis ember, a nevemet. Hogy telefonáltak, menjek vele. Hááá mondom! Hova? 
De ez csak hadarta, hadarta, gyerünk, gyerünk!

Jó. Menjünk...

Folyosók, ellenőrzés, folyosók, végül felsikerített egy gépre. Hogy én most menjek. Zürich! Arrivederci! 

És kérem a kezembe nyomott egy sajtpapírt. Valami kézzel írott szart. Hát mondom ez hülye! Tenagyatyaég! Hogy jutok én haza? :O

Mindegy, akkor legyen Zürich! Első osztályon volt csak hely, kaptam mini italokat (akkor még azt is adtak), megvacsoráltam, és már ott is voltam Svájcban. 

Na jó... de hogyan tovább? Olaszul is alig gagyogtam még, németül még annyit se... Mindenesetre sorban álltam, oda is jutottam a pulthoz, még köszönni is tudtam... de most hogy magyarázzam tovább, hogy Bologna, Milánó, hó, meg sajtpapír? És Budapest? Mondtam angolul, olaszul, magyarul össze-vissza, mutogattam a sajtpapírt, a csaj csak mosolygott, és verte a számítógépét. 
Én meg már pánikban kezdtem lenni. Lecsuknak. Kitoloncolnak. Felakasztanak. Hol lehetnek a csomagjaim? Majdnem elsírtam magam, egyre hangosabban mondtam, hogy Budapest, és haza szeretnék menni...   

És akkor nagy sokára a csaj kifogástalan magyarsággal átadott egy beszállókártyát:

- Jó utat kívánok! 

A sajtpapírt sose tudtam megmagyarázni. Azt se, hogy ki telefonálta körbe a világot az érdekemben.  

Mindenesetre felhívtam a Gábort, ő vigyázott Horrorkára. Azt se tudta mi van velem...

Hát mondom... Mi lenne? Beugrottam Svájcba hazafelé, veszek némi csokit, meg kinéztem egy órát magamnak. :)))

Az óra máig meg is van... A csoki csak három napig tartott, pedig emberes mennyiség volt. 

És ez még a szolidabb történet, Rómában le is csuktak. Majd ezt is elmesélem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr6415506508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2020.03.05. 23:04:50

Az immuncucc: LIANHUA QUINGWEN. Magyar engedélyekkel rendelkezik, (OGYEI 6586/2010) úgyhogy gondolom kapható itthon máshol is. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.06. 04:24:29

első!:)
megkezdődött!!
megyek virágért.
majd eccercsak újra felbukkanok................valamikor.......

addig is, zsetem, flakkon, munkástanács, és dr. sallai -schindler:):):):):):):):)

Voltam 2020.03.06. 07:22:26

.

Második. :)

Zsetem, szumma kumla emlőstej, mert arra Kumlán könnyen rákap a kis kopasz. :D

"Az ártatlanság védelme", ezen röhögök már egy ideje. Ez valami olyan dolog lehet, amikor a szűzlány jó szorosan összezárja lábát, hogy megvédje az ártatlanságát? :D :D
A jog az ártatlanság vélelmét ismeri, tehát azt kell vélelmezni mindenkiről, hogy ártatlan, mindaddig, amíg ennek az ellenkezőjét jogerős bírói ítélet ki nem mondja.
De szolgáljon védelmére a fogatlan, agyatlan bozgornak (A bozgornak és nem az ártatlanságának, mert az rég elveszett Kumlán), hogy nem ő az egyetlen hülye, aki ezt rosszul használja.

"Még, még, még, még, még
Ennyi nem elég!

Repül a bálna
Repül a bálna
Ez a parancs
Érik a narancs
Repül a bálna
Repül a bálna
Aki hülye, az is marad!" (Republic: Repül a bálna)

:)

dr.ahalan 2020.03.06. 08:06:36

@Voltam: ÁRTATLANSÁG VÉÉÉDELME! Totál sötétség... Szerencsétlen, tudatlan vén csóró bozgor. :)))) (Megvető, lenéző legyintés.) :)))

Voltam 2020.03.06. 08:14:47

@dr.ahalan:

Na jó, hát lehet, hogy "svédbe" (Sic!) így mondják, hisz ott szerezte a jogi ismereteit. :D :D :D

:)

dr.ahalan 2020.03.06. 08:20:06

@Voltam: Akkor már csak az a kérdés, hogy miért nem a svédeken élősködik, és miért itthon pofázik a virtuális végbélben? Ja... Mert a svédek kigórták a féreg bűnözőt. :)))
Itt viszont remek csicskája lett Zsírpofinak, a mamácskának, meg a kicsi fiának. Értem. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.06. 17:28:12

@Voltam:
"PadreEmeritus
2020.03.06. 05:13

..... tévesen foGGalmaztam!!!:))))"

nem először!!!
elmondtam ezerszer, de sosem figyeltek rám, mert csak a vihánc megy!
ez a fasz idejár a lófaszért a tojócsövébe.....:):):):):):):)

és azért itt ugat napi szinten baromságokat, mert svédből (sic!) ki van tiltva. kitoloncolták. ott SEM kedvelik a rovott múltú bűnözőket.

az első nap vége, nem panaszkodom.......

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.06. 18:17:52

"PadreEmeritus
2020.03.06. 05:34
.......
Szerintem a Pápa volt aki miattad körbe telefonálta a világot, nem???? Bruhahahahahahahahahahahahahahahahahahhaa"

körbe telefonálta a világot....:):):):):):):) körbe - körbe:):):):):):):)
Visítok a röhögéstől!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):):):):)

minden egyes új megszólalásoddal magadat égeted, te főiskolai végzettségű (sic!)
:):):):):):):):):):):)

még egy paripa pénisz a tojócsövedbe:):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.03.06. 19:35:34

@Kálmán Barna Mikorka: Ha annyi ezresem lenne, ahányszor ő beégette magát a sötét agyával, már gazdag ember lennék. És tényleg idejár könyörögni naponta a bránerért. Évek óta. Ez az életének az értelme... Elmeroggyant, és kész. Papírral és Mömax számlával tudja igazolni! :)))

dr.ahalan 2020.03.07. 00:12:05

Egyébként kezdünk megfeledkezni a büdös kis damilhajasról. Hallgat előkelően, FINNANSZÍROZZA a mocskos csicskáját, vihorászik boldogan, hihihizik az idétlen, trágyából kirobbantott, írástudatlan parasztlány, a saját jogán sose volt doktor... és abban bízik, hogy elfelejtődnek a mocskos bűnei. Hát nem, nem fognak! :))))

A rasszizmus támogatása. Nácizmus eltűrése. Hatalmas kreditpénzek ellopása. Tömegek kitiltása előre megfizetett szolgáltatásból ok nélkül. Szellemi termékek eltulajdonítása. Adatvédelmi törvény sorozatos, tömeges megsértése. Tízezrek privát adataihoz való hozzáférés biztosítása ismeretlen, virtuális seggnyaló moderátoroknak. Nők kifosztóinak támogatása, bűnözőkkel való folyamatos bratyizás. Becsületes emberek börtönnel, vagyonelkobzással való nyilvános, évekig tartó fenyegetése. Kukkolás. Levéltitok folyamatos megsértése. Virtuális zaklatás. A pedofília eltűrése. A holokauszt-tagadás eltűrése. Becsületsértés. Halottgyalázás és kegyeletsértés. Fotókkal való visszaélés. Millió hazugság. Ocsmányság, trágárság... És persze a török!

És ezután is sztorizni fogok, valós történeteket fogok leírni, ahogy a kedvem tartja. Nem, nem úsztad meg ennyivel öreganyám. Még akkor se, ha a végvonaglásodban NULLA ember felelt a könnyes búcsúdra. A mocskod még mindig érdekli az embereket. És itt szeretik olvasni. Nálam. Mert tudod... Gyűlölnek téged. Azt hiszem. Okkal, és joggal. Mind, egytől egyig. Kivéve persze a diliflepnis bankrablót, aki annyira szívednek kedves... Meg a Zsírpofit, akit azért valós életű embernek nemigen hisz már senki. Elmeháborodottak. Veled együtt. :)))

És majd te mégy a bíróhoz, viszed a kinyomtatott bizonyítékokat, megbeszéled vele a büntetést, és már volt zárt tárgyalás, és a kezedben a végzés is. Tudjuk. :)))

Ilyet ma Európa közepén csak egy elmebeteg diktál egy másik, sokkal gyengébb tudatú elmebetegnek. Maradjunk ennyiben... :))))

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.07. 06:42:08

első!:)
( indulás előtt még megmentem)
NULLA ÓRA ÖTVENHÉT!!!!!!:):):):):):)
(KI IS BASSZA A REZET ÉJJEL NAPPAL A GÉP ELŐTT??)

"Szildi
2020.03.07. 00:57

A mai ámok fantáziájával bebizonyította, hogy mit művel egy elmebeteg, akinek sürgőss kezelésre lenne szüksége, mielőtt nagyobb baja lesz. Vagy a biróságnak kell majd elrendelni egy kivizsgalást ( amennyiben a hozzátartozó nem intézkednek előre,). Ezt egy szakorvos most elolvasta, amiket felsorolva latott leírva,, de neki ennyi elég volt , hogy megállapitsa a diagnózist, ami kezelest igényel a hölgynél, mert csak súlyosabb lehet. Nem froclizom, mert semmi értelme., sajnos aki ennyi éven át kezelés nélkül maradt, az eddig eltud jutni, csak az a baj, hogy aki beteg az nem érzékeli, csak a körülötte élők, Ha ők is elbagatelizálják, amikor ennyire bele csúszik a bajba, , azzal csak rosszaabbodást okoznának. Javaslat, vigyék el, vagy hívjanak hozzá pszihológust, ( mint amikor már a Bélájának gyanúja is volt, nem alaptalanul) intezkedjen ujra mielőbb.."

1. ÚJABB SEGGSZÁJ.........mert ugye bezárt már a bazár:):):)
2. sürgőss
3. elbagatelizálják
4. rosszaabbodást
5. pszihológust

az ékezethibákat most nagyvonalúan nem említem, de abból is kábé 6 db van........tudjuk, telóról ír, mert hajnali egykor azon könnyebb fáradt szemmel látni:):)
és mindezt csak az igazság véDelmében mondom:):):):):)

ami nekem a legjobban tetszett az a " mai ámok fantáziájával...." kezdetű mondat.
az olyan lehet,mint a szerelmi ámok??????
majd a Tanár Úr helyretesz.....:):):):):):)

Vezek Elek 2020.03.07. 07:48:37

@Kálmán Barna Mikorka: Látszik, hogy ezt nem a zsírpofi néni írta :)))) Ez vastagon a wq volt :)))) A stílus maga az ember! :)))))) Többször futottam neki, de vannak még mindig fekete foltok. :)))))) Tényleg kár lenne, ha megszűnne! Min röhögnék reggelente? :))))
Neked meg Mikorka kitartás!!! Már csak két nap és mehettek kipihenni a fáradalmakat! :))

dr.ahalan 2020.03.07. 09:01:03

Jóóó reggelt! :)))

Csatlakoznék Mikorkához.

1, Tényleg seggszáj. Nagyon-nagyon seggszáj. :)))
2, Tényleg ott kukkol éjjel és nappal, és les, mint a lukinyúl. Ennyit a gyöngy életről. :))))
3, Megint csak terel, mellébeszél, hablatyol, de nem válaszol. Sunnyog. :)))
4, Az állapotát jellemzi, hogy képes lekommunikálni, hogy éjfélkor neki rendelkezésére áll pszichológus. Ahogy neki már ugrott bíró, közjegyző is nem egyszer az éjszaka közepén, ugye.... :)))

Kedves kis játék volt, köszönöm a közreműködést öreganyám... De hogyan áll a török hacker ügye? :)))

dr.ahalan 2020.03.07. 11:15:28

És ahogy az úriasszonyok viselkednek! Bruhahaha... :))))

Szildi
2020.03.07. 00:57
Éjfélkor, tenyleg nem javitok, de legalább tudtok mivel figlalkozni, végre van valami az életetekben.Bizony, alig latom, az új kecómban csak telefonos mobil netem van, van sok dolgom. Tehat most átnéztem, kijavitottam, remélem a lénegre koncentráltok, nem a telón kiment írasra, Azt kivanom, hogy ottrohadjatok meg a klavitok elòtt, soha jobb sorotok ne legyen, szemét lusta prolik.

A helyesírási hibák száma 15. Legalább! :)))

Tiszai Attila 2020.03.07. 12:05:59

" Azt kivanom, hogy ottrohadjatok meg a klavitok elòtt"

khm...
na tessék, így ír az ingatlanbiznisz primadonnája, a jó házból származó úri hölgy, a felülmúlhatatlanság trágyadombja stb, stb....

á, nem lóg ki szájából a kapanyél, á, nem! :D

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.07. 15:35:19

"..a lénegre koncentráltok....."

akkor lássuk:

"Szildi
2020.03.07. 00:57

Éjfélkor, tenyleg nem javitok, de legalább tudtok mivel figlalkozni, végre van valami az életetekben.Bizony, alig latom, az új kecómban csak telefonos mobil netem van, van sok dolgom. Tehat most átnéztem, kijavitottam, remélem a lénegre koncentráltok, nem a telón kiment írasra, Azt kivanom, hogy ottrohadjatok meg a klavitok elòtt, soha jobb sorotok ne legyen, szemét lusta prolik.

A mai ámok fantáziájával bebizonyította, hogy mit művel egy elmebeteg, akinek sürgőss kezelésre lenne szüksége. Vagy majd a biróságnak kell elrendelni egy kivizsgálást ( amennyiben a hozzátartozói nem intézkednek előre). Ezt a mai bejegyzését egy szakorvos elolvasta, neki ennyi is elég volt , hogy megállapítsa a diagnózist, szerinte kezelést igényelne a hölgy, mert csak súlyosabb lehet az állapota. Sajnos aki ennyi éven át kezelés nélkül maradt, az eddig tud jutni. Ezzel csak az a baj, hogy aki beteg az nem érzékeli, csak a körülötte élők tudnak felmérni. Ha ők is elbagatelizálják, amikor egyre jobban bele csúszik az elmebajba. Javaslata, vigyék el egy kivizsgálásra, konzultációra (mint amikor már a Bélájának gyanúja is volt anno, nem alaptalanul) intezkedjen a környezete mielőbb..
A felsorolása tele gyűlölettel, személyiségi és céges hiterontással. Abszolút alaptalan állításokkal ( senkinek semmi adata nem volt megadva, mert nem is kellett, a moderatorok semmit nem láthattak egy nyilvános adatlapon felül). De gondolom tud majd adatokat produkálni, amiről tudomása van, konkretan bizonyíthatóan, mit lathatott pl. egy moderator. Azt is, hogy mennyi kreditet vett, az hová lett, ( önszántából, amit igazolni is tud, mobil és bankszámlájával, az is mikor és hogy használta fel, ASZF betartásával , ki mennyit csalt el a kvíz kijátszásával). Pl. milyen szellemi terméke volt, amiről nyilatkozhatott, milyen gyûlölethadjáratot folytatott már előzőleg, ki a náci és rasszista, ki a pedofil, bünöző stb…) hogyan tudta ezt egy mezei tagként szűrni.De kösse fel a grabancát, ha ezeket nem tudja bizonyítani,mert sokba kerül neki, vagy kap egy diliflepnit.. a zaklatásról, privát, becsmérlésről, rágalmazásról, általa tudott informaciók nyilvános adatok kiadásáról nem is beszélve. De majd az ügyvéd megkérdezi, szépen sorban, ahogy a blogjaban olyan alaposan felsorolta."

Tehat most átnéztem, kijavitottam, :
- a lénegre koncentráltok
- ottrohadjatok meg a klavitok elòtt ( én ilyent soha nem kívánnék senkinek sem, de azt megjegyezném, a parókás már megrohadt!!!)
- sürgőss kezelésre
- elbagatelizálják

mindent kijavított:):):):):):):)
és akkor kérdem csendben, szemlesütve, pironkodva, ki is a tanulatlan proli???????

és akkor most a legkarajabb,mert ezt eddig egyikőtök sem vette észre
ahalan bejegyzése:
2020.03.07. 00:12:05 íródott/született.
a vén boszorkány reakciója:2020.03.07. 00:57

és MINDEKÖZBEN, idézem betühűen:
".... Ezt a mai bejegyzését egy szakorvos elolvasta, neki ennyi is elég volt , hogy megállapítsa a diagnózist....."

értitek????? éjfél után MINDIG rendelkezésére áll a banyának egy szakorvos, aki diagnosztizál is:):):):):):):):):):):):):):)
de, most komolyan, hogy nem szakad le a mocskos pofájáról ilyenkor a maradék hámréteg!!!!
vén hülye.......:):):):):):):):):):):)

Vezek Elek 2020.03.07. 15:36:02

"Figlalkozzatok" a saját dolgotokkal!!! " Bizony, alig latom, az új kecómban csak telefonos mobil netem van!" valamint "remélem a lénegre koncentráltok!!!"
Szegény a wq! :)))) Nem telik nettre (sic!), meg szemüvegre. :))))))... meg hülye ahhoz, hogy egy helyesírási appot letöltsön.
Édes, jó Istenem!!! Mennyire szánalmas!!! Már kínjában átkozódik, prolizik, gondolom tehetetlenségében a löttyedt seggét veri a küszöbhöz "az új kecójában". :)))))
Úgy van neki új kecója, ahogy nekem új helikopterem. :))) Nem kicsit mitomán, illetve konfabuláló a nénike. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.07. 15:36:52

@Vezek Elek: nem akarok elkiabálni semmit, de eddig jó.......
kicsit bővebben: nagyon jó.

:):):)

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.07. 15:41:02

na itt a másik fasz!!!
szövegértés csimborasszója:):):):):):):):):):)
"PadreEmeritus
2020.03.07. 07:46

NULLA ÓRA TIZENKÉT PERC FIKAFOS !!!!!!:):):):):):)
(KI IS BASSZA A REZET ÉJJEL NAPPAL A GÉP ELŐTT??)
Nahát, ezzel a bélával megnyerted a főnyereményt fostalicska!!!! Amíg te olaszban árúba bocsájtottad magad, addig ő vigyázott horrorkára????:)))))))) MIÉRT nem a mami, tudod az anyád te retek????? Egyáltalán ismerik egymást???
A béla a csicskák királya, a papucsok hercege és a hülyék hülyéje!!!:):):):):):)
Most ez komoly fikafos??? FINNANSZÍROZZA???? Két N-el????:-))))))))))))) Bárcadiplomás, megint nagyot alkottál!!!:-)))))))))))

A szkatofil, meg csak árulja a virágot ott a sarkon, majd rád nézek valamikor, hogy nem lógsz e!!!:)))))))))))))))))))"

" FINNANSZÍROZZA???? Két N-el????:-))))))))))))) Bárcadiplomás, megint nagyot alkottál!!!:-)))))))))))"
na, ha ezt elolvassa özvegy doktor sásdi gyuláné doktor özvegy, könny szökik a szemébe a gyönyörtől:):):):):):):):):):) szerintem még soha ilyen szépet nem mondtak neki: bárcadiplomás:):):):):):):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.07. 15:51:25

@Vezek Elek: küldtem neked (IS) szívküldit a csopiban!!!:):):)

Vezek Elek 2020.03.07. 21:11:50

Na most aztán jól odamondott a vq. :)))))) Szeretne úgy kinézni és úgy érezni magát mint én. :)))) Szegény, szerencsétlen öregasszony, vagdalkozik tehetetlenségében. :)))))
"Azt kívánom, hogy ott rohadjatok meg a klavitok előtt, soha jobb sorotok ne legyen, szemét lusta prolik társulata ( csak rá kell nézni a druszák paraszt fazonjára, ami a face-n látható, magyarázni sem kell, annyira a buta képű, dagadt, debella megjelenésükkel), hogy mernek ezek egyaltalán másokat kritizálni, nincs tükör náluk? Röhejesek egytől-egyig."
Nyugi mámika! Van tükör is, meg potens partner is, ....nem úgy mint nálad! :D :D

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.08. 06:08:38

első!:)
mivel kevés az időm most, csak az igen erős kezdést teszem ide, majd estefelé kibontom/kibontjuk.

"Szildi
2020.03.08. 00:44

Kedves Elek (elég hülye a neved ). vq a jó édesanyád, aki egy ilyen pöffeszkedő (a free egyik legnagyobb curváját) a világra hozta. De nézz inkább a tükörbe mert borzadály vagy a malac képeddel, a bárgyú mosolyoddal. akinek teszel eléggé kifacsart ízlése lehet.. De sok sikert. Az ilyeneknek mint Te és a druszád, meg a bari (párjukat csaló), kurafiknak, más se járhat az eszükben, mert ez az életük .. Legyen, a Ti dolgotok, de én az ilyen embereket mindig lenéztem és átléptem. Teljesen más társadalmi rétegben éltem és ma is.. (bizony , orvosok, gyógyszerészek, mérnökök, értelmiségi emberek között töltöttem, az életem javát). Nem bulikban, hírhedt „szoptikusként”, (mindezt szemtanúk tanúsítják). Soha nem figyeltem az társaságod, nem is érdekelt, csak mióta az életmódodhoz hasonlítva becsméreltek. Jó, érthető nem volt gyerekszobátok, talán ez nem a Ti hibátok. A származásáról, hogy valaki a kocsmában nőt fel, vagy a tanyán, arról talán nem tehet. Ezt láttátok, tanultátok, így szocializálódottatok.

Az, hogy miről írok, nem tartozik rátok, nekem elég aki ismer és a véleményére adok, ez is a saját dolgom. Sajnálom, hogy nincs több infótok, pedig milyen jó lenne ha tudnátok miről témázni. Majd néha csepegtetek valami, de csak azért, hogy forduljatok fel, és kaparjátok magatokat, hogy az életben a negyedét produkáljátok.. Nem győzöm, hangsúlyozni, mindenki annyi amit elért, van aki kurválkodásban sikeres, van aki eltartottságban éli az életét, van aki egésznap otthon növeszti a sejhaját és trollkodásban az első, van aki botrány blogban érzi magát sikeresnek ( kinek, mivolt az életében a minta). A mi családunk sokat dolgozott, vagyont gyűjtött, gyerekeit segítette, én is ezt követtem mindig. De erről felesleges beszélni, mert úgysem tudjátok felfogni ..

Helyzet, nálam zajlik az élet, van mivel foglalkoznom,. Már majdnem készen van minden, ma pl.megvettem a fürdőszoba bútort ( hétvégi Kika akcióban, jó áron, ugyanott megrendeltem egy gyönyörű függönyt is, szép és különleges). A klíma már beszerelve, az új redőnyök is, várom ide is az új konyhám, gépekkel, de előtte festés és készen van , csak bútorozni kell. Agyő,, ha tudok belinkelek fotót is.. Mert nem szokásom hazudozni..lehet a Ti szüleitek nem így éltek, megöregedtek korán, és azt hiszitek akkor az a standard, le kell írni mindenkit aki elér egy kort. Pedig vannak példák, az én korosztályomban meg pláne. Ajánlom egyetek kevesebbet, ne dohányozzatok, éljetek értelmesen és soha ne vállalkozzatok szemét emberek javára, mert stresszt okoz és betegséget. De aki erős, célja van és értelmes élete az mindent túlélhet.
Ugye, egész más itthon a laptopomról írni, nem a telóról, ami tényleg hiba, hogy nem várom meg, amíg hazaérek és nyugodtan (mint ők, kipihenve elmélkedve leírjam, amire olykor gyorsan szeretnék reagálni), mert felháborít az a mérhetetlen szemétség amiről olvasok. De muszáj nekem is kiadnom a véleményem, és a telefonomon nincs helyesírási program, mert az IPhone -ra nem lehet letölteni.. plusz a mini klavi, ami azt csinál amit akar.. na, jó, nem magyarázkodom, de sokszor ez van.. majd igyekszem leszokni róla."

dr.ahalan 2020.03.08. 10:20:36

Nohát! A vén denevér erősen megdolgoztatta zsírpofit, kár hogy a kutyát se érdekli ez a sok hablaty. :)))
Persze a mocskáról, hazugságairól, bűneiről kussol. :)))
Már anyázik is, egyre ordenárébb, egyre ocsmányabban visítozik ott a bezárt bazár végbelében. :)))
Csak egyetlen dolgot említenék meg.
A jódoki halála után ő maga panaszkodott, nem hívta a baráti körből senki, eldobták, magányos.
Ezért kellett neki beköltöztetni azt a fura fazont...
És hogy most kikkel barátkozik? Láttuk, fotón. :))))
A társadalom legalja.
A mitomán szarságait már nem is említem.
Buta, műveletlen, nagyon hazudós, semmitérő, ocsmány szavú, aljas, sunyi, fantáziátlan, tehetségtelen, seggszájú, sikertelen, bűne meg ezer... Ennyi. :)))
És persze leginkább nagyon unalmas. :))))

Voltam 2020.03.08. 11:10:27

:)

@Vezek Elek:

@dr.ahalan:

Drága hölgyeim, sőt, kebelbarátaim!
Nőnap alkalmából fogadjatok tőlem egy virtuális (Kálmánka barátomtól vásárolt.) csokrétát, és két óriási cicipuszit! :D

:)

Vezek Elek 2020.03.08. 11:20:22

@dr.ahalan: Egyetértek! Nagyon unalmas már ez a vq! :)))) Tegnap már leírtam a véleményemet róla, de köszönöm, hogy kiegészítetted!Nagyon találó jelzőkkel illetted szerencsétlent! Saját mesevilágában tengeti a szaros életét.... láttuk milyen színvonalas társaságával. :)))))
És bizony elég sok "kifacsart ízlésű" férfiember van, akik kielégítik az igényeimet. :)))) Mindig is volt, van és lesz is, nem úgy, mint odaát a két vén csotrogánynak. :D :D :D Karban is tartanak fizikailag és lelkileg is!!!:))))) A két vq-t meg a gyagyást egye meg a szürkepenész a macskahúgyos homokozójukban! :))))

Vezek Elek 2020.03.08. 11:23:28

@Voltam: Köszi! Én a jobb cicimre kérem, (ha már osztozkodni kell az Ahával) az a nagyobb. :)))))))

dr.ahalan 2020.03.08. 11:26:09

@Voltam: Nagyon szépen köszönöm, nekem jó lesz a balos puszi! :)))

dr.ahalan 2020.03.08. 11:29:40

@Vezek Elek: Pontosan. Megvető legyintés, kis gúnyos félmosoly. :)))

Azért azon nagyon jót kacarásztam... Zsírpofi megírta a múmia nevében az öntömjénező, lepedőnyi szarságot, aztán átment a bozgorhoz, és felköszöntötte saját magát a nemzetközi nőnap alkalmából. :))))) És kész! Totál elmeroggyanás!
Ennél szánalmasabbat elképzelni se lehet. :)))
Nemsokára saját kilincsére fog ajándékokat akasztani. :))))

Voltam 2020.03.08. 11:37:31

:)

@Vezek Elek:

@dr.ahalan:

Drága hölgyeim!

A cicitekről való álmodozás teljesen elvette az eszem, és félreérthetően fogalmaztam. Természetesen cicinként gondoltam a két puszit. (Mivel megint csak hintázó cicik, mellbimbók lebegnek a szemem előtt, így szorzást rátok bízom. :D :D )
Ha csak egyet-egyet szántam volna, akkor azt feltétlenül közé, és nem biztos, hogy a cicik közé. ;)

:)

dr.ahalan 2020.03.08. 12:10:21

@Voltam: Megnyugodtam, féltem hogy az ikrek összevesznek a puszikon. De így mindkettő kap. Köszönjük! :)))

Vezek Elek 2020.03.08. 15:47:50

@Voltam: Ó de jóóóó! Úgysem szeretek osztozkodni senkin és semmin sem, ami az enyém. :) Persze más dolog a rászorultak megsegítése.:))))) Most már csak a sorrendet kell tisztázni. :))

Vezek Elek 2020.03.08. 15:54:02

Délelőtt még anyázott, délutánra már olyan bátorra itta magát, hogy koronavírussal átkozódik a vq. Csak nagyon vigyázz öreganyám, mert az átok visszaszáll és a te korodban és egészségi állapotodban akár végzetes is lehet ez a kedves jókívánság!!!
"Szildi2020.03.08. 15:22
Köszönöm a nőtársaim nevében is..
Olvasom a legújabb hazugságokat. Ugyan már, én ennek a kocsmás, prolinak, akinek szinte köszönhetem , hogy stressztől beteg lettem, pont ezzel bizalmaskodnék, még akkor sem ha más nem lenne a földön. Ilyen senkivel, csak a free felületén találkoztam, és elég baj, hogy komolyan vettem a sok személyeskedését és éjszakákat szántam az ámokfutásaira, hogy kordában tartsuk az oldalt. Akkor még nem volt gyakorlatom és soha nem találkoztam olyan elme betegekkel, akik a bárány bőrében ártanak annak akinek tudnak. A többit tudjátok, itt tartunk, remélem egyszer megkapja amit érdemel, de legalább egy korona vírust, a sorstól.."

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.08. 17:25:52

kedves klárik!!!
(hazaértem, bezártunk, kúúúrva fáradt vagyok, de csak annyit mondok, megérte)

Először is szeretnék nagyon Boldog Nőnapot kívánni!!! Nektek valóban nincs okotok magyarázkodni, ezeknek a csatornából szökött patkányoknak!! Aljas, kártékony rágcsálók és csak bűzt terjesztenek maguk körül!! Ezek az “embernek” látszó lények azok, akiket jobb lett volna, ha anyjuk inkább lenyel!! Meg az apjuk inkább egy hokedlit csinált volna helyettük!!!
Magukból kivetkőzött, proli, férges banda!!!

:):):):):):):):):):):)

és bocsánatot kérek, hogy ismét nekem kell a lexebb mondatra felhívni a figyelmem, mert ti átugortátok. ( még a tanár úr is, pedig hát, neki, ez igen magas labda kék hogy legyen.
idézném:
"Teljesen más társadalmi rétegben éltem és ma is.. (bizony , orvosok, gyógyszerészek, mérnökök, értelmiségi emberek között töltöttem, az életem javát). "

és akkor most engedjétek meg, hogy rávilágítsak, ha ez igaz , akkor kibaszott szar érzés lehetett évtizedekig számkivetettként ücsörögni a sarokban, a jó doktor árnyékában, mert ugye az nem vitás, hogy az értelmiségiek, orvosok, gyógyszerészek, mérnökök egyből levették, hogy ilyen setét nőt még nem hordott a hátán egész közép kelet európa!!:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
mert ugye, aki így ír : "hogy valaki a kocsmában nőt (sic!) fel, vagy a tanyán" az teljesen egyértelmű hol nőt (sic!) fel.....:):):):):):):):):):)

amúgy szerintem azért hörög még a rács mögül, azért nem zárt még be, mert LELTÁROZNAK!!!!:):):):):)
a bűnözővel:):):):):):)
a talpig becsületessel:):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.08. 17:27:00

Voltam Tanár Úrnak pedig a Nemzetközi Zoltán nap alkalmából küldöm jókívánságaimat!!!!!

Voltam 2020.03.08. 17:45:24

@Vezek Elek:

A sorrendiséget a kosárméret dönti el, és a csóklászás fordított tornasorban történik, azaz, a kisebb felől haladok a nagyobb felé, még el nem érek a jobb melledig, hogy ott megpihenjek kicsi. <3

:)

Voltam 2020.03.08. 17:49:49

@Kálmán Barna Mikorka:

Nagyon figyelmes vagy, köszönöm, igazán kedves tőled, hogy a nőnappal egybeeső egyéb ünnepeket is számon tartod!
( Persze az ünnep akkor lenne igazán szép, ha én tartanám számon Elek kartársnőt, kvázi vezeklésül minden korábbi bűnömért. ;) )

:)

dr.ahalan 2020.03.08. 17:55:10

@Kálmán Barna Mikorka: Nagyon szépen köszönöm! :)))

A vq? Hát meg lehet nézni, hogy az elmúlt két napban hogyan viselkedett, mennyi szennyet, mocskot, ordenáréságot tolt ki magából... Ez ő. És ez mindent el is mond. :)))
Egyébként meg a sittes pont hozzá illik a maga vérbunkóságával. Egy nyelvet beszélnek, egy társadalmi réteg. Madarat tolláról... Piha! :)))

dr.ahalan 2020.03.08. 17:58:19

@Vezek Elek: Már nem egyszer szállt rá vissza átok, meg lehet nézni... Az eredmények egyértelműek. :)))

Voltam 2020.03.08. 18:06:36

@dr.ahalan:

Köszönöm! Nagyon kedves vagy! ( Repetázhatsz puszi ügyben. ;) )

:)

Vezek Elek 2020.03.08. 18:22:10

@Kálmán Barna Mikorka: Először is köszönöm szépen a jókívánságot (itt is) :))
Majd engedd meg, hogy veled örüljek, hogy nem volt hiábavaló a fáradtságotok. Én sem tétlenkedtem ma, átrendeztem a fél házat, vágytam valami változatosságra, vettem pár antik bútort és némelyikbe már bele is költöztem... imádom őket. :))) Hiába na, már három éve lakom itt és muszáj időről-időre megújulni.
Jó pihenést! :))

Vezek Elek 2020.03.08. 18:25:47

@Voltam: Csatlakozom az előttem szólókhoz! Nőnap alkalmából nagyon sok boldogságot kívánok Zoltán nap okán, kedves Gáborka! :)))

Voltam 2020.03.08. 18:47:01

@Vezek Elek:

Pont kedvemre való, hogy nem vagy szűkkeblű a jókívánságok terén sem.
Köszönetképpen, én is számontartalak. ( Vagy legalábbis, tartanálak a számon. ;) )

:)

Voltam 2020.03.09. 05:57:58

:)

Első, zsetem, pápuszi, garnéla, emlőstej.

"Feléjük nem is lehetnétek téma", írja a szegény, szerencsétlen, elölről, hátulról agyba-főbe doktorált, szánni való nénike. Értitek? Feléjük nem lehetnétek téma. Feléjük. Nem náluk nem lehetnétek téma, hanem feléjük. És írja mindezt azért, mert kiskorában rossz volt a vallása. Akarom mondani, a hallása. :D
Ja, és még egy gyöngyszem: " Bolondulnak egy eltűnt oldalért és nem tudjátok megemészteni, hogy a játszófelületüket már senki nem hajlandó a számukra fenntartani."
Nekem meg úgy tűnik, hogy mégis. Mégis van egy olyan hülye, aki fenntartja azt az oldalt a mi "szórakosztatásunkra" (Sic!). :D

Na, akkor további vidám hétfő reggelt mindenkinek!

:)

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.09. 06:15:18

második!:)
záróra után szintén tilos az állatok etetése!!!!
ma jönnek a közületek, este 8-ig nem szabad lazítani!!!
negyedik negyed.
de, holnap befizetem a nyaralást, pénteken elhozom az új kocsit, és kifizetem az érószmissz jegyeket.
:):):):):):):):):):):):):):):)
addig is feédolgozásra a vén riherongy legújabb agypárlatát ajánlom, aki értelmiségi körökben, orvosok gyógyszerészek, mérnökök satöbbi körében mozgott, napi szinten vitatták meg a legújabb sekszpír feldolgozásokat, számoltak be egymásnak a legutolsó kiállításokról, kisplasztikai biennálékról, író olvasó találkozókon történtekről, és gyakorta használtak maguk közt külföldi szavakat.
ja.......mégsem:):):):):):):):):):):):):)
kibaszott ciki lehet mindig egy társaságban hülyének lenni, főleg ha ezt a többiek még éreztetik is vele:):):):):):):):):):)

"Szildi
2020.03.08. 22:41

Enverke a sötétség, rosszindulattal, a lustaság, élhetetlenséggel, mindez rád és a troll társaidra a jellemző. Elég régen látjuk mit műveltél éveken át a neten, nálam mentve is. Vajon a saját (kívülálló, ha van egyáltalán) barátaid mit szólnának, ha csak abban a blogban látható pályafutásod ismernék ( a free-ről nem is beszélve) . Még a párod sem tudja, mert észlelhetően elhúzod a csíkot a netről, amikor a munkából hazaér, fogalma sem lehet arról amit művelsz, miközben dolgozik helyetted is. A barátaim, társaságom vajon honnan ismernétek, senkit szerencsére., szóba sem állnának veletek. Feléjük nem is lehetnétek téma, tényleg lejáratnám magam ha rólatok mesélnék, vagy hogy egyáltalán leállok, válaszolok az ilyen senkiknek… A stílusban itt hozzátok igazodom, mert Ti ezekből értetek, nálatok ez a stílus, mint szoptikus és fajtája, nem írom újra kik. Bolondulnak egy eltűnt oldalért és nem tudjátok megemészteni, hogy a játszófelületüket már senki nem hajlandó a számukra fenntartani..
No, de örömmel vettem, hogy ma nőnap alkalmából egy picit dolgoztál is, gondolom nem győződ majd kipihenni a fáradságot és még valakinek érzed is magad.. üdv."

"A barátaim, társaságom vajon honnan ismernétek, senkit szerencsére., szóba sem állnának veletek. "
az öreg fotó hábert , smuncikát, nebcsikét, és a többi seggnyalót ismerem.
de, a legnagyobb, legkitartóbb, a leginpotensebb, a legkevesebb fogú, a legtöbb időt a rács mögött töltőt, schindler-sittes-sallai antalt , háááááát................................nem dicsekednék vele!!:):):):)

dr.ahalan 2020.03.09. 07:21:58

@Kálmán Barna Mikorka: És tolja, és tolja.

Összefoglalom. Hiába fontoskodik, évek óta innen senki nem akart vele egy társaságban lenni. Onnan is csak a maradékok talán. Nulla az érdeklődés az ő gyöngy élete iránt, úgyis tudja mindenki, hogy mekkora mitomán. Nevetséges és unalmas az öntömjénezése. :)))
A társaságának egy részét én is ismertem. Voltak köztük rendes emberek is. Úgy húztak el az oldalról, miután ez a szörnyszülött beléjük csimpaszkodott, hogy csak úgy füstöltek. :)))

Viszont arról nem akar beszélni a vén, velejéig romlott alja, hogy mi lett a török hacker ügyével, az ellopott kreditpénzekkel. A sok ezer átvert, becsapott, meglopott ember adataival...

Undormány egy szerzet, a hablatyolásával, mellébeszélésével, a maradék, végbél oldalával, a Zsírpofival, meg a bozgorral.

A franc se vágyik utána. Én sokkal jobban élvezem ezt a naplót, mint a régit. :)))

Vakvágányon vagy öreganyám! :)))

De szórakoztatásra még megfelelsz.... :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.09. 13:28:36

..és vége!! ( számomra. mert hajnikám még ezerrel dolgozik, hogy jusson rám is egy kis pénz)
gyalázat volt a délelőtt, olyan szagom van,mint a kórházi ágyon a betegnek, akit se nem látogattak a hozzátartózói, se nem fürösztötték meg a nővérkék.
( viszont férfias)
nagyon jól sikerült ez a 4 nap, jut most egy kis marhahúsra is a levesbe, elég volt a farhátból.
és nemm beszélve arról, most már VALAKinek érzem magam, mehetek a MÖMAXba számláért, vagy bújtathatnak a konfekció osztályon is:):):):):):):)
a tartalmas életet élő, az elfoglalt, a kecó tulajdonos, a MÖMAX, BAUMAX, VÍXINHÁZ és ÓRAÉXER napi látogatója, vásárlója, újból beindult, mert volt két szabad perce a csempézés, szaniterszerelés közben:):):):):):):)
( közben az öreg zorró meg othol (sic!) maga alá piszkol:):):):):):):))

olvassátok, fogyasszátok, derüljetek!!!!!

"Olvasom az újabb badarságot. Valamit összekevertek újra magatokkal. Soha nem az oldalunkról voltak a barátaim, a társasagom, és ma sem. Vagy, úgy kellene értelmeznem, hogy úgy éltem le az egész életem, hogy megvártam a nyugdíjas kort, majd megcsináltam egy oldalt, hogy végre legyenek “barátaim”. Na, ekkora hülyeség tényleg csak az ilyen pihent agyúak tudnak kitalálni. Attól, mert valaki beregisztrált, netán beszelgettünk, vagy a rendezvenyeinken, esetleg privát is találkoztunk, az nem azt jelenti, hogy az automatikusan a barátunk. Ez a szó az én ismeretemben mást jelent, nem nyugdíjasként szedtem ossze a free tagokból a “ barataim”. Csodálkozom, hogy ennyire keveritek a szezont és a fazont, de a baratsag fogalmát nagyon is.
Ti tenyleg itt szedtetek össze egymást, ezt pontosan én tudom. Nekem innen csak ismerőseim vannak, akiket, mert szimpatikusak voltak, vagy mert segitsegünkre voltak, privát emberkent is megismertem. Attól, hogy valakit beenged az ember a privát életébe, az nem jelent automatikusan barátságot is. Főleg, mert nem árt az óvatossag, ahogy a mai helyzet bizonyítja, hogy könnyen a disznók közé lehet keveredni ismerősként is, és mindig vannak olyan aljas emberek, akik visszaélnek a helyzettel, ez legyen mindenkinek intő példa."

szegény, szerencsétlen, szánni való vén kopperfilddávid!!!!:):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2020.03.09. 18:23:14

Isten látja a lelkem, sírok.
Ez már a vicc kategóriát is túl lépi. nemhogy bezár a bazár, bővül, fejlődik!!!
egy európai , vezető társkereső oldal HÍREK oldalára feltenni fotókat, videókat csak és kizáróla azért, hogy a tulajdonos/üzemeltető 75 éves édesanyja tudjon vagizni a bozgor előtt, háááát........
egyszerűen, siralmas!!!
seggszáj!!
nem először, de nem is utoljára!!
a gálám fordul ki az ilyen banyáktól!!!

"Szildi
2020.03.09. 17:46

Próba1.. megoldva, lehet feltenni fotót, videót.. "

Vezek Elek 2020.03.09. 18:46:16

B+!!!! B+!!!! B+!!!! hát ezen én is berosáltam! Annyira röhögök, hogy nem vagyok benne biztos, hogy tudok írni. Istibizi, ha lesz időm, elmegyek az OBI-ba fotózni :))))) Meg csatolok pár számlát, amin a vq hanyatt vágja magát, hogy mi pénzt költünk házra, felújításra. Ez tényleg nem normális! Ha idetenném csak az egyik antik komódom számláját, amit a hétvégén szállítottak ki, lehet, hogy infarktust kapna... (megsúgom, a kirakott számlája nem takarja be.) :)))))
Nehogy bezárd a homokozót vq, mert nem tudom mitől röhögnék ekkorákat! :))))))

dr.ahalan 2020.03.09. 19:07:11

És mi ez a car? Koszos függöny, koszos padló... Egy csálén nyomtatott, rosszul fotózott kamu biszbasz, összefirkálva. Jujjj, de primitív! :))))
Nem futja szkennerre? Vagy egy rendes fotóaparátra? :)))
És vacak, imbolygó ferde fotók valami áruházról? Minek? :)))
Ezzel most be van biztosan bizonyítva, ő csak saját jogán doktorokkal barátkozik, és tegnap megvette a Műegyetemet is! :))))
Csatlakozom... Röhögök, röhögök, röhögök! :)))
Nem hiszem el, hogy van még lejjebb. Pedig lesz! :)))
Seggszáj! :)))

Vezek Elek 2020.03.09. 19:33:21

Most, hogy megnéztem újra a fotókat.... hát hogyismondjam? .... azt mondanám, hogy ízlések és pofonok... (ha nem akarnám leírni a véleményemet), de azt mondom, hogy olyan, mintha 30 évvel ezelőtt nézelődnék. De hát mit lehet várni egy közel 80 éves nénitől??? :))))) Kár volt szerencsétlennek ezekkel a fotókkal próbálkozni.... kiderült, mennyire szegényes az ízlése! :)))))))

dr.ahalan 2020.03.09. 19:40:17

@Vezek Elek: Az a virágmintás fehér rettenet engem is elborzasztott. Csak fél szemmel néztem rá... Pont vacsoráltam. :)))
Biztosan nagyon-nagyon akciós. :)))

Vezek Elek 2020.03.09. 19:45:03

@dr.ahalan: Ott, falun, ahol nevelkedett, biztos ez volt a menő. :)))))) Mit tegyünk? visszakívánkozik a gyökerekhez. :))))

dr.ahalan 2020.03.09. 19:50:08

@Vezek Elek: Hát igen. Akasztó és környéke ma is igen elmaradott térség, tanyavilág. Tele előítéletekkel, és mindenféle álságos szokással.
A barátnőmnek ott lakott a nagymamája.
Ízlésformáló környezet, mint látjuk... :)))

Vezek Elek 2020.03.09. 20:04:18

@dr.ahalan: ÉÉÉÉÉs kitesz a vq egy olyan képet, amikor szétpakoltam az egész konyhában és nappaliban egy olyan állapotot, amit egy grillsütő összerakása előtt raktam fel a netre, amit bárki láthat. :))))))(a kép alatt az volt a kérdés, hogy vajon mi készül itt??) Nem tudom, hogy a vq összerakta volna-e????.... szerintem nem! Mire sikerült volna, addigra beszámíthatatlanná itta volna magát szegény, szerencsétlen öregasszony. :))))))

dr.ahalan 2020.03.09. 20:09:50

@Vezek Elek: Már megint hi-hi-hi-re kortyolta magát... Azt már nem is említem, milyen mocsok dolog! Leskelnek éjjel-nappal a neten, meg élőben, lopkodják a fotókat, tárolják kismillió évig, hogy visszaélhessenek vele. Másodosztályú, aljas népek, a társadalom legalja. A damilhajas, meg az ő két szem barátja! :)))

Vezek Elek 2020.03.09. 20:20:06

@dr.ahalan: Én csak röhögök rajtuk! :))) Engem tényleg megvidámítanak minden erőlködésükkel és saját maguk lejáratásával. Szánalmasak szegény párák! :)))) Több szót nem is érdemelnek.
Viszont elmondanám, hogy ma délben elmentünk a Sára asszonnyal sétálni egy gyönyörű erdőbe itt, a közelben és nem tudtam betelni a hangokkal, a fénnyel, az élménnyel. A fakopácsok dolgoztak rendületlenül, a békák kuruttyoltak, a madarak fütyültek, énekeltek, a nap sütött úgy, hogy nem kellett kabát sem mindehhez. Azt hiszem, itt a tavasz és ez mindennél többet ér számomra. Leszarom nagy ívben a vq-t, és mindent, ami vele kapcsolatos. Szánalmas egy senki.... és számomra ennyi!!!:))))

dr.ahalan 2020.03.09. 20:25:50

@Vezek Elek: Mondjuk én se szomorodtam el miattuk soha... :)))))

Igen, ma valódi tavasz volt, könyvtár előtt lesétáltam a Dunához is, imádtam! :)))

dr.ahalan 2020.03.09. 22:39:44

Totál kamu a számla, és az otthon, ahol rend és tisztaság honol... (Ezen nagyon röhögtem!...), szóval az a fotó 2003-ban készült valahol... :)))
Akkor még nem volt free, lehet hogy honolt a tisztaság, de azóta csak a virtuális penész és gonoszság szaga honol. Némi mentolillattal... :)))
Ennyit az igazmondásról, meg a bizonyítékokról! :)))
Kamu néni, meg az ő új otthonai! Haha... :)))
süti beállítások módosítása