dr.ahalan

dr.ahalan

Itt a vége, fuss el véGre! :)

2019. december 27. - dr.ahalan

 

Hát vége van. Jövőre én is picike grincsfát fogok kérni Gábormamától adventi koszorú helyett... "A Balázsnak az van banya!" :) 

Szentestére Horrorka érkezett, időben asztalon volt a bajai halászlé, a tálat már délelőtt feldíszítettem a 12 gyümölccsel, tettünk búzát és pénzt a terítő alá, a cserepes búza elérte a húsz centit. :)))

Jött a Jézuska, örvendeztünk. Az én gyerekem az idén illatba borított, kozmetikumokat kaptam, arcmaszkokat, parfümöt, fürdőző finomságokat, rengeteg "mentes" édességet, és egy gyönyörű kezdeti Szász Endre faliképet, ha jól gondolom, akkor a nyolcvanas évekből. Szentendre. Kerámia, fa és bőr. Gyönyörű! :) 

Aztán másnap délutánig csak beszélgettünk, (Mertabalázsabalázs, jatéllegabalázs! :))) hallgattunk régi, közös kedvenc zenéket, és még játszottunk is versenyre. Kijutóst. :)))

Nem buta az én gyerekem, én szinte napi szinten edzek, neki csak néha van ideje, aztán egyszer egy picivel megvertem, a második pályán már a döntetlenért is igen meg kellett küzdenem. :))) 

25.-én a Gábor jött, hazavitte Horrorkát, mire visszaért tálaltam a vacsorát, hagyományosan pulyka volt, majonézes-kukoricás rizzsel. :))) 

Jézuska 2.0. :)))

Végre itthon van a festményecském! Nagyon meglepődtem! :)))

Gábortól is kaptam illatot, Pink Sugar. A vattacukor illatú szerelem... Lou-lou szokott lenni, de abból most van elég. :))) Hát mondom! Megőrültetek? Büdös vagyok? :))) Vagy mi? :))) 

És még volt ajándékutalvány, egy hatalmas élmény volt tavaly is, tombolás a cseh üveggyöngyök közt! 

És Goral, és Gorjuss törölköző... Megaminden. :)))

26.-án Gábormama várt minket ebédre, töltött káposzta, halom sütik, gyümölcssaláta, kipukkadtazaha... Beszélgetések, ölelések, sógornővel, mindenkivel. Jézuska 3.0. :))) 

Mivel ott már majdnem mindenki megajándékozott  mindenkit, hát nagyrészt az én ajándékaim halmozódtak, púposodtak, meredeztek... Bontogattam boldogan. :))) 

Az ott mindig az ötletek karácsonya, rózsaszín tárolódoboz szett, maci formájú csavaros üvegek a gyöngyöknek, házi süti, csemegék a biofarmról és a Mirákulumból, rózsaszín pizsi, egy csodás medál Egyiptomból, macis ágynemű... és illatok. :))) Kézműves fürdősó, "megatöbbi"... :)))

Ma aztán a barátnő jött, Jézuska 4.0. :)))

Gyönyörű, hófehér karórácska, és egy pihe-puha pléd. Amolyan bekuckózós, télen benne olvasós, nyáron alatta szuszogós imádni való. :))) 

Kínait ettünk, az igazi, kínaiaknak való kínai étteremből. Méregerős robbantott kacsát, fűszeres-hagymás  csirkezúzát, rizzsel, harsogósra párolt kínai kellel, mángolddal. Mondjuk ebben szerintem kutyakaja is volt belemorzsolva... Vagy valami hasonló. Imádtuk. :)))

Hát így telt el 2019 karácsonya. Bóóóódogság, és "mégaztakartammondaniaBalázs...deképzeldbanya...abalázs..." :))) 

Gábor húzza a lóbőrt, estére barátot várunk megint vacsorára, jóízű beszélgetésre, de egyébként egész nap pihenni szeretnénk, és még az is lehet, hogy előveszem a gyöngyeimet. Nagyon-nagyon hiányoznak. :))) 

Pedernék egy picike nyakékecskét... :)))

A bulvárról nemigen lehet mit írni. Semmi. Állítólag volt valami ocsmány hitleres poén, valami gusztustalan fotó... de már nem láttam. Náluk ez mondjuk megszokott... (Megvető legyintés, unatkozó ásítás...) :)))

Majd 2020 megmutatja hogyan is áll Diké kezében az a mérleg. :))) 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr6315368604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2019.12.27. 23:54:29

És a kijutós játék, amiben döntetlent értem el Horrorkával... Pedig ő közben beiglit is evett! Diósat! Detélleg! :)))

games024.com/szabadulo.jatekok/city_metro_station_escape.htm

Voltam 2019.12.28. 12:00:45

:)

@dr.ahalan:

Lehet, pont a beiglitől olyan ügyes az a lány. Azt hiszem, bemelegítésként én is gyúrok egyet a beiglivel. Bal bicepszre mákossal, jobb bicepeszre pedig dióssal. Agyfényesítőnek pedig jöhet a gesztenyés beigli. :D :D

:)

dr.ahalan 2019.12.28. 16:05:38

@Voltam: És eljött a rengeteg ételmaradékok hete! Jöhetsz ide is, van mákos-birsalmás, és diós-mazsolás. :))) De kaphatsz kókuszgolyót is. Meg gesztenyepürét. Angolkrémes meggytortát esetleg? :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.31. 07:04:50

első:)
( és az utolsó bejegyzésem idén)

mindenkinek gigant ZSETEM!!!

youtu.be/wBd2nnsxdN4

dr.ahalan 2019.12.31. 20:23:17

Csatlakozom az előttem szólóhoz. Kívánok minden kedves olvasómnak sikeres esztendőt! :)))

Vezek Elek 2020.01.01. 02:56:25

Az igazi első :))))) ....csak mert most értem haza. Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek, aki arra érdemes. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.01. 05:48:47

a legigazibb második!:)

Nagy László: Adjon az Isten

Adjon az Isten
szerencsét,
szerelmet, forró
kemencét,
üres vékámba
gabonát,
árva kezembe
parolát,
lámpámba lángot,
ne kelljen
korán az ágyra hevernem,
kérdésre választ
ő küldjön,
hogy hitem széjjel
ne dűljön,
adjon az Isten
fényeket,
temetők helyett
életet –
nekem a kérés
nagy szégyen,
adjon úgyis, ha
nem kérem.

mindenkinek boldogabb, sikeresebb, nyugodtabb új esztendőt kívánok!!!

Voltam 2020.01.01. 16:57:39

:)

A legigazibb igazi.

Voltam: BÚÉK!

Barátaim az úrban!
Kettőezerhúszban
Legyen aranyatok rúdban
Annyi, mint víz a kútban
Malacaitok vagy húszan
Mindegyik jó húsban
Szerencsétek mindig csúcsban
Mára ezzel elbúcsúztam

BÚÉK!

:)

dr.ahalan 2020.01.01. 18:16:16

@Kálmán Barna Mikorka: Megörvendeztettél! Köszönöm! :)))

dr.ahalan 2020.01.01. 18:17:27

@Voltam: Sikeres újesztendőt! :)))

Vezek Elek 2020.01.01. 19:00:27

Törőcsik Julianna

Adjon Isten

Adjon Isten új évet,
Az új évben egy új széket!
Adjon elé asztalt, nagyot,
Terítéket, szép gazdagot!

Mindennapi kenyerünket,
A székünkön a helyünket,
Asztal körül helyet másnak!
Helyet az egész Világnak!

Adjon Isten jó szándékot,
Tiszta szívből ajándékot!
Erőt, tudást, akaratot,
Fehér lelket, patyolatot!

Adjon néktek békességet,
Szorgalmat, jó egészséget!
Igaz társat, hű barátot,
Tiszta házat, jó kabátot!

Jó kabátban jó nagy szívet,
Jó nagy szívben igaz hitet!
Igaz hitben igaz élet!
...Adjon Isten boldog évet!

Tiszai Attila 2020.01.01. 19:02:47

tizenharmadikként kívánok mindenkinek sikeres kezdetet és még sikeresebb folytatást!!

Tiszai Attila 2020.01.01. 19:41:36

ezúton kívánom magamnak: továbbra is vágyjon rám asszonyok garmada.
álmomban már megtörtént e csoda,csuda jó volt, csuda!
istenem, kérlek, tégy csodát! küldj nékem egy karéj pinát!

nem mondhatod, hogy sokat kérek, csak egy kicsit a hegyére. hisz ismersz, kicsivel is beérem.
kérhetsz cserébe bármit, lelkem mind odavetem, egyedül farkam hagyd, azt ne kérjed!!
hah, mit is kezdenél véle!

most így a végén ugorjunk az elejére,könyörgésem tetejére.
ha netán nincs polcodon karéj, akkor nem bánom, lehet egész,
kicsi vagy nagy, fekete, fehér, akár pepita.

dr.ahalan 2020.01.02. 00:01:48

@Vezek Elek: Ez egy nagyon-nagyon kedves vers! Köszönöm! :)))

dr.ahalan 2020.01.02. 00:02:52

@Tiszai Attila: Hát így még nem kérték az öregtől, az biztos! :))))

Bubcika 2020.01.02. 14:34:42

Hahhh!! Jó neked! Amit soha nem kapok senkitől semmilyen alkalomra a az illatszer. Pohár kotla konyharongy. Ehh.

dr.ahalan 2020.01.02. 16:03:42

@Bubcika: Szia! Sikeres évet kívánok! Szívből! :)))
Konyharuha? Cseréljünk! Az nálam mindig hiánycikk, adok érte sziszegőket! :)))
süti beállítások módosítása