dr.ahalan

dr.ahalan

Szigorú selejtezés hadművelet

2019. december 17. - dr.ahalan

 

Ráfordultunk az utolsó hétre, kényelmesen haladtam a hétvégén is, a Gábor igen rendes ember... Eszembe jutottak azok az adventek, amikor egyedül toltam le az egész adventi hacacárét, közben két évig egy bútorboltot is vezettem, és Horrorka még kicsi volt... Na az nehéz volt! :)))

Minden ablakom ragyog, tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom ezeket a törlőkendőket. Megváltozik tőlük az élet. :))) A csomagban négy darab van, neon színekben, és hatvan fokon moshatóak. :))) 

És folytatom a kegyetlen selejtezést. Ideje kigórni azokat az emlékeket, amelyeknek már nincs érzelmi hátterük. Elképesztő mennyiség gyűlik össze ötven év alatt, hülyeség. Romantikus biszbaszok, verseskötetek tele idióta idézetekkel, már az adományozókra se emlékszem... Meg a levelek! :)))

Egy időben minden üzleti partnertől bögrét kaptam így adventkor. És adták minden mellé, kávé, cigi, tea... Bögre. Évekig górtam ki őket. És még mindig van rengeteg! Kaspók, vázák, tálak... Értelmetlen ajándékhalmaz. Ki velük. :)))

Ja! És a mécsestartók és párologtató agyag és kő szörnyűségek! Áááááá! :)))

Táskák, hátizsákok, szütyők, retikülök. Kosarak, szatyrok, terítők, futók. Köcsögök. Ihatatlan divatborok régről. :)))

Gábor nagyon nevetett... Ezeket a terítőket miért dobod ki? Semmi bajuk...

- Hát mert csúnyák. Benne maradt a folt... azt meg vasalni kell. Nem vasalok!

- Tavaly is ezt mondtad, aztán mit kértél karácsonyra? Terítőket. És mit vettél pénteken?

- Az egy nagyon szép szürke-ezüst karácsonyi abrosz... Örök darab.

- És ez a huszadik karácsonyi abrosz, amióta ismerlek. Azok is örök darabok voltak! Persze karácsony minden héten van... :))) 

- Te csak ne monitorozd a karácsonyi abroszaimat, jó? Egy ilyen alkalmi pasi miért beszél bele mindenbe? Egy egy éjszakás kaland? He? :))) 

Felháborító... :))) 

Nekem úgy tűnik, hogy ezt a selejtezést minden évben végigcsinálom... És mintha a tárgyak visszaszivárognának! :O

Aztán ilyenkor minden évben kidobom a fél pár zoknik zacskóját... Esküszöm, a mosógépem zoknit eszik! Az idén nyolc darabot fogyasztott el...:)))

Szóval advent van. A naptárban Gábortól továbbra is csodagyöngyök, Horrorkától volt pálinkás csoki, parfümminta... Meeeeg... Nem jut eszembe. :)))

Biztosan megettem. :)))

Na és a szaloncukor! Kinyitottam a Tibit... Szép, ízléses, 360 gramm... Töpörödünk jól élünk, Magyarország jobban teljesít... Arany és bordó! És a végén... KÉK CSÍK! Ütött meg a guta. :O

Nem látszott a dobozban...

Meg nem ehetem, laktózos... Gábor elvitte, Gáborpapa jót nevetett, leült, levágta azt két millimétert, itt van lelkem, piros-arany szaloncukor, nincs rajta kék... :)))

Gáborpapa a nagy megoldó az én életemben... És mindenki életében, akit megszeret. :)))

Van még a bulvár. Alapos takarítás volt, most majdnem csak a kakamatyi mocska van fent... Mintha egyedül üvöltözne a világba az idióta. :))) 

Pedig azért volt érdekesség! Elkanyarodtunk a polgári per meglehetősen reménytelen és nevetséges emlegetésétől, és visszarévedtünk 2017-re, meg 2018-ra. És mint a háromkirályok! Megjelent újra az ügyész, a KÖZJEGYZŐ... és a bíró, akivel már 2017-ben megbeszélte a vén kecónepper a büntetést, miszerint megyünk a böribe. Azóta is viszi be neki az anyagot hetente, személyesen... :))) 

És a zárt tárgyalás meg arról döntött, hogy van nevünk... Eddig nem volt! De most majd! Beadja a sztárügyvéd, és akkor kezdődik megint a nyomozás, trallala... És a céges ügyek még csak most jönnek! :)))

Hogyan is kell... Izé... Kitnézelhülyénekte... :)))) 

Mondom én! Kivérezteti őket a bérblogger. Mennyi sok-sok emberrel megtette... Ahogy az oldallal. 

Mindegy, nem az én dolgom... Hallgatok egy kis karácsonyi zenét inkább. :))) 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr4015355342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2019.12.17. 01:47:43

@dr.ahalan: Azért a domináid, akik soha nem ültek le veled egy levegőt szívni... Jól benne is hagytak a carban. Végül is te zaklattál minket, te fenyegetsz életveszélyesen, te fotózod a házamat, te lopakodsz be, te tartasz kapcsolatot a bajai alvilággal, és te hirdeted magad nemzetközi társkereső portálon az én fotómmal... Téged nagyon átvertek, te sittes! Ugye maradhatunk ennyiben? :))))
A perben TE leszel a vesztes! :))
Úgy hátráltak ki mögüled, úgy hagynak a szarban.. ahogy a wikot hagyták.

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.17. 06:51:24

Két idős ember egy öregek otthonában a fa alatt üldögél és beszélget.
Az egyik azt mondja a másiknak:
- Antalom, én már 75 éves vagyok és mindenem fáj. Tudom, hogy te is az én
koromban vagy, te hogy érzed magad?
- Én? Mint egy újszülött!
- Tényleg?!
- Igen! Se fogam, se hajam és azt hiszem, éppen bevizeltem...

Vezek Elek 2019.12.17. 08:07:43

Azon az oldalon, soha, de soha nem másolnak innen:

"PadreEmeritus
2019.12.17. 05:45
Már megint nem vetted be a Frontint fikafos és rosszat álmodtál!!!:)))))))))))))))

dr.ahalan 2019.12.17. 01:47:43
@dr.ahalan: Azért a domináid, akik soha nem ültek le veled egy levegőt szívni… Jól benne is hagytak a carban. Végül is te zaklattál minket, te fenyegetsz életveszélyesen, te fotózod a házamat, te lopakodsz be, te tartasz kapcsolatot a bajai alvilággal, és te hirdeted magad nemzetközi társkereső portálon az én fotómmal… Téged nagyon átvertek, te sittes! Ugye maradhatunk ennyiben? :))))
A perben TE leszel a vesztes! :))
Úgy hátráltak ki mögüled, úgy hagynak a szarban.. ahogy a wikot hagyták.

A te képeddel hirdetem magam????:)))))))))) Totál elment az összes agysejted????:)))))))))
Mutasd már meg, hogy hol van az a link!!!!!!

01:47-kor még nem alszol és írod az agyrémeidet????:))))))))))

Be kell jelentkezni a válaszadáshoz"

Jelzem, hitelesen fényképezve is van! :)))))))))))... vagy hogy is mondja a mámika??? LOGOLVA :)))))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.17. 08:58:45

megébredt a bőregér is!!!
beszél marhaságokat már éhgyomorra.
"Szildi
2019.12.17. 08:47

Miről is cseverésznek, egy google fotóról, ahol pechjére bizonyíthatóan felismerhető, kész röhej. Viszont, Wiko köszöni jól van."

felismerhető valaki, akit ismernek. tudtommal, a tévedés minimális kockázatával, a fogatlan börtöntöltelék, személyesen nem ismeri.....
szerintem a bírónak, KÖZJEGYZŐNEK, bírónak, ez így, elég vékoNka.......
meg kíváncsi a diploma regisztrációs számára ( mert neki ez is elég)......ezen vinnyogok két napja:):):):):)
én is megnézném az ő diplomájának a regisztrációs számát ( tudjuk, orvosi, gyógyszerész szak) de lehet csak az örömipari szakmunkásképzőét tudná bemutatni:):):):):):):):):):):):):):):):)

Vezek Elek 2019.12.17. 09:29:46

@dr.ahalan: Nem a te házadat fényképezte, csak egészen véletlenül pont abban a házban laksz, .... ahova eljárkált megnézni, hogy kinek a neve van kiírva a csengőre, hogy le van e még szakadva a redőnyöd, ahova leskelődni járkált évekig. :))))) Ez tényleg ennyire hülye, vagy már az időskori demencia miatt ezekre nem emlékszik? :)))))) Mindenesetre én jókat röhögök rajta! :)))))

dr.ahalan 2019.12.17. 09:34:09

Micsoda hazug, sunyi népek! A legalja... Most komolyan! Én szívesen elviszem a bíró elé a diplomámat, és hozza majd a bőregér is a sajátját. Saját jogon! Meg a sittes is. :)))
És fel lehet sorakoztatni a bíró elé wiko-t is, Gabi nevű sosevolt testvért, nőfosztókat, meg persze a kankószóró nagy közpuncit is. :))) És persze a törököt! :)))
Igenis tény, a migránsok által börtönben meggyalázott picinke sittes az én fotómmal hirdette magát egy nemzetközi társkeresőn, az admin-tulajdonos tudtával és engedélyével. Tök mindegy, hogy mekkora volt a fotó... :)))
Osztán majd a bíró megmondja... De amíg nem mondja meg, addig én bizony felemlegetem őket nagy vígan, ezerszer is. :))) Kedves szórakozásom az nekem... :))))

dr.ahalan 2019.12.17. 09:37:27

@Vezek Elek: A fotó külön csemege jogilag. :))) Nem vicc! :))))
És ne feledjük! A hidegtál! Nagyon nagy röhögés.... Detélleg! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.17. 09:38:25

@Vezek Elek: ketten vagyunk már. én is derülök erősen!!!
az, hogy hónapokig a vezető társkereső portálon a börtön ribanca az ominózus fotót használta elsődlegesnek ( ab ovo ) párkeresésre az a parókás vénasszonyt nagyon nem zavarta!!!!
( pedig bizonyíthatóan felismerte!!!):):):):):):):):):):):):):):)
és ma reggelre is a saját piszkát eltüntette ( nálam LOGOLVA van minden!!) a csahosáét ott hagyta hátha rágerjed valaki, mondjuk a tarjóni rengeteg diplomás krémeslopó!!!:):):):)
vagy a nagyon okos nebcsike:):):):):):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.17. 10:16:40

a diplomás gyógyszerész ( 75) újabb gyémántja:
semmit tevés :):):):):):):):):):)
és még ő prolizik!!!

"Szildi
2019.12.17. 09:57

Láthatóan nagyon ráérnek, nincs más témájuk, ismerjük már a nihil életüket , azt a semmit tevést, csak lógnak a neten, hiszen más dolgozik helyettük . Nekem ilyen proli eltartottakra nincs több időm, vakarják csak magukat ahol vannak, abban a csodálatos (google fotón is látható) környezetükben és szívják a jó levegőt, kedvükre. Szép napot annak aki megérdemli."

és hogy ki lóg a neten????
az pont jól látszik!!!
a Zaszott Varnyú és az ő börtöntöltelék barátja!!!

szerintem járnak:):):):):):):):):):):):)

atibáról (sic!) mi a hír?????

dr.ahalan 2019.12.17. 10:36:30

@Kálmán Barna Mikorka: Valamitől nagyon idegesek... És kissé hiányolom az infót, most akkor testvérem az a Gabi, vagy nem testvérem? A bocsánatkérés megint elmaradt, a kutatás folytatódik, terelnek, mellébeszélnek, hablatyolnak, próbálják elmismásolni a tényeket, igazán vicces és szórakoztató a vergődés. :)))
És igen! Ahogy a gyöngyéletű kiabálja... Mi megengedhetjük magunknak, hogy advent idején netezzünk... Attól még állni fog a fa, lesznek ajándékok, és ölelések. Lesz jó érzés, az egész évi jól végzett munka okán, a szépen nevelt unokák okán, a becsület okán. Lesz hozzábújás a kedveshez, lesz őszinte nevetés. Igen... Ja! Hogy ez nekik nem adatik meg?
Hát igen. Kinek-kinek érdemei szerint, ugye... :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.17. 13:01:02

@dr.ahalan: szerintem most nagyot tévedtél!! a hozzábújás a kedveshez az tuti lesz. mint amikor az erdész a fát köböli:):):):):):):):):):)
a sittes meg magasabbra tekeri az őrlángot az olajradiátoron, és megölelgeti.
közben félhangosan mormolja a koránt, és révetegen gondol arkan kapitányra, mikor régen, tán épp szenteste, farpofáját feszegette a priccsen, és boldogan nyögött fel alatta!!!!

más:

tudja valaki , hogy mennyi is a PONTOS létszám a vezető társkeresőn??????
jól látom?
KETTŐ?????????????????????????????????????????
:):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.17. 14:00:02

"PadreEmeritus
2019.12.17. 13:57

A fikafos veri a mellét, hogy milyen csuda élete van!!!
Aha! A Meskán csúcsszezonban (!) csupán 6 (azaz HAT) giccset (ő úgy nevezi: “ékszert”) volt képes eladni.:))))))

Valszeg az élete minden szegmensében ugyanígy kozmetikáz mindent.
Mert nézzük csak:
VAN egy ronda teste és egy szopott gombóc feje.
VAN egy beteg pszichéje.
VAN mindenféle allergiája.
VAN egy lift mögötti, leválasztott, konyha nélküli lakása Budapest egyik legrondább terén.
VAN egy mamahoteles, erősen buzigyanús “tettestársa”.

Gratulálok! Irigylésre méltó élet! Detélleg!:))))))

Én csak azt kívánom neki, hogy a lánya szüljön egy feka muzulmán arabtól pár unokát, akik valóban muzulmánok lesznek!!!:)))))))))"

dr.ahalan 2019.12.17. 14:15:04

@Kálmán Barna Mikorka: Ha századszor nézem, akkor is arra jutok, hogy bizony nekem ezerszer több van, mint neki. Minden tekintetben. És van még valami, ami neki nincs, és soha nem is lesz. Köze. :)))
Mondjuk a lift mögöttit nem értem... :))))
Mámicska meg... Aki nem ér rá, dehogy ér rá! Serénykedik, most ár sorban a Dizzy dobozos üdítőért, 129.- HUF az ünnepi asztalra... Szóval a milliárdos serénykedő meg hiánypótolta az írását, de nem tudom lefordítani magyarra.
Idézem:
" De többet nem sorolok, mert még kiverné a biztosítékot náluk, azt hinnék, hogy amik a tények nálunk, az minden hozzájuk hasonló kitaláció és fantázia."
Oszt az ellopott kreditpénzekkel meg mi van öreganyám? :)))

Vezek Elek 2019.12.17. 14:34:04

@Kálmán Barna Mikorka: Édes, jó Istenem! Mennyi ideje van ennek a lelki nyomoroncnak így ünnepek közeledtével!!!! Azt lesi, hogy hány nyaklánc ment el a Meskán... Beszarok!!!! Milyen sivár, semmilyen élete lehet ennek a szerencsétlennek! Már-már sajnálom. Míg más a családjával, barátaival egyezteti az ünnepek alatti programokat, miközben jókat beszélgetnek, esznek-isznak, készülődnek, vásárolnak, addig ez a sorscsapás ül a gép előtt és lesi, hogy hány nyaklánc hiányzik a feltett készletből. :)))))))))))))))

dr.ahalan 2019.12.17. 14:59:18

@Vezek Elek: Ez azért is vicces, mert a Meskás boltocskámat bezártam egy időre. Azon meg évek óta rugóznak, kérdezősködnek a face-en ezerrel, hogy hol árulok még. :))) Kiröhögés van ezerrel. :)))

Voltam 2019.12.18. 08:18:30

:)

Tudatom minden itteni érintettel és érintetlennel (Ha egyáltalán létezik még olyan.), hogy meskás nyakláncot kizárólag én vásárolok, mivel csak ezzel tudok emeskálni, illetve elemeskálni, így a forgalmat egyedül generálom.
Ahhoz képest pedig nem olyan rossz az évi hat. Főleg, ha figyelembe vesszük a libidómat, valamint a népesség éves egy főre eső képviselőfánk fogyasztását. :D :D

:)

dr.ahalan 2019.12.18. 09:11:07

@Voltam: Jó. Beszéljünk a statisztikákról. Csak a meskán az eladott ékszereim száma meghaladja a négyezret, a kapott pozitív, leírt értékeléseim száma 2967. Negatív értékeléseim száma O. Hobbinak nem rossz.:)))
Most nézzük a free statisztikáit. A piacvezető társkeresőket.Több százezer regisztrált tag. Lóbox, randivonal. Elképesztő nyüzsgés... A free? Funkciók nulla, tagok száma a vén szotyorival együtt kettő.
Beszélgessünk még sikerekről és kudarcokról?
Az az olcsó poént már el se sütöm, nem sorolom fel, hogy ennek a szerencsétlen flótásnak, ennek sitten legyalázott, mélynövésű kakamatyinak mije van, és mije nincs. :)))
Az idén se vet elé senki egy tányér levest se karácsonykor. És ez mindent el is mond róla. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.18. 10:49:04

@dr.ahalan: azért, utólagos engedelmeddel, én felsorolnám.

Mert nézzük csak:
VAN egy ronda teste és egy szopott gombóc feje, haja nulla, fogai száma _elmondása szerint - 4 db
VAN egy beteg pszichéje, papírja is van róla, hencegett vele elégszer.
VAN mindenféle allergiája, elsődlegesen pina.....:):):)
VAN egy lift mögötti, leválasztott, konyha nélküli lakása Budapest egyik legrondább terén. Ellenben neki van ( pontosabban a tulajdonosnak van) egy olcsó vidéki albérlete, mert a kiemelten vastag nyugdíjából nem telik egy koszos újpesti bérleményre sem!!!
VAN egy erősen buzigyanús, hátpózolós “tettestársa”

Gratulálok! Irigylésre méltó élet! Detélleg!:))))))

öblös bruhaha, hátonpörgős térgycsaBkodós kacajok tömkelege!!!

és a szpíker ordít: ÖNGÓL!!!! öngóóóóóóóóóóóóóóóóóól!!!!!!!

dr.ahalan 2019.12.18. 11:16:48

@Kálmán Barna Mikorka: Ezt mondom én is, öngól megint és megint! :)))
És ha megengeded, egy kis felsorolás arról, amije nincs, és nem is lesz soha.
Állampolgársága, szavazati joga, karácsonya, kapott szülinapi tortája, családja, ölelő kedvese, büntetlen előélete, becsülete, sikerélménye, délceg termete, eleganciája, stílusa, tudása, műveltsége, humora... és még sorolhatnám.
És leginkább igazsága nem lesz soha. :)))
Így áll a mérleg nyelve, így bizony!
Ocsmány, trágár, ferde gondolatú, dokumentáltan beteg elméjű bozgor. :)))
Anya és kicsi fia pátyolgatottja. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.18. 11:58:29

@dr.ahalan:

ÉS EREKCIÓJA SEM LESZ MÁR SOHA!
hacsak nem köt mellé egy kerítésléc darabot:):):):):):):):):)

Vezek Elek 2019.12.18. 19:19:33

Itt vagyok, ragyogok....:) Vége a mai, az utolsó vizsgálati napnak és nagyon, de nagyon kivagyok. Erősen gondolkodom rajta, hogy holnap kiteszem a táblát, hogy technikai akadályok miatt ZÁRVA. Annyira elegem van a hülye vevőkből és úgy, de úgy elfogyott a türelmem igy, az év végére, hogy azt el sem tudom mondani! Nem baj, ha minden igaz, márciustól ismét ketten visszük a boltot és lesz időm egyik napról, a másikra kipihenni a nem normális embereket. Túlságosan elkényelmesedtem az utőbbi 11 évben, hogy napi 4 órákat dolgoztam, húzós volt ez a közel 2 év. Viszont megint tapasztaltabb, okosabb, erősebb lettem, aminek viszont nagyon örülök. Summa summárum, jó évet zárok, bármilyen szempontból is nézem. ( Az évnek ebben az időszakában szoktam mérlegelni, számolgatni és határozottan elégedett vagyok ezzel az évvel IS)
A bulvárhoz pedig annyit fűznék, hogy tudjátok mijük nem lesz odaát soha? Önkritikájuk, ami ha nincs, nagyon torz önképet és külvilágot láttat velük. Szánalmas mind a két törzsgárda tag.... Isten óvjon a való életben az ilyen emberektől! Ámen!

dr.ahalan 2019.12.18. 20:03:41

@Kálmán Barna Mikorka: És még a migráncsok se jönnek, pedig de nagyon emlegeti őket... Azt reméli, ők majd bekopogtatnak a hátsó kertecskéjébe, mint anno a priccsen. Ha már elől nem magasodik a jegenye többé. :)))
Egyébként azon gondolkodtam, hogy én is elkezdek anyázni... Mert ugye szegény mamát egy felmosóvödörbe áztatni az asszonnyal, az gáz. Még ha fürdőszobás lakásra nem is futotta a segélyből, ugye... :)))
De aztán úgy döntöttem nem kezdek el anyázni, nem süllyedek le az ő szintjükre. :)))
Oszt hun is vannak a prolik? :)))

dr.ahalan 2019.12.18. 20:05:40

@Vezek Elek: Mi se panaszkodhatunk cégesen se. Szépen, ügyesen intéztük, nincs egy fillér elmaradásunk se, hitelt se vettünk fel, ma ez nagy szó. :)))
Hogy eltelt a két év, tényleg! Még emlékszem az unokavárásod első izgalmaira a csopiban. :)))

Vezek Elek 2019.12.18. 20:20:00

@dr.ahalan: Na jó még nem két éves az unokám, hanem csak 16 hónapos, de a lányom az utolsó 5 hónapban már nem dolgozott, készült a babavárásra.... mert megtehette. :))) És most, igy utólag azt mondom, jól tette. :)) Én is ezt tenném. :)))

Tényleg nagy szó ebben a rendszerben kölcsön és hitelmentesnek lenni és kifizetni a sarcot.

dr.ahalan 2019.12.18. 20:22:47

@Vezek Elek: Igen, igen. Emlékszem. Azóta se értem, hogy bírtad ezt a két évet. De bírtad. Le a kalappal! :)))

Vezek Elek 2019.12.18. 20:30:35

@dr.ahalan: ÉÉÉéééés ahogy elnéztem a napokban az ajándékokat, amiket kaptam tőlük, ebben az évben adakoztam a: bohócdoktoroknak, az ökomenikus segélyszolgálatnak, a gyermekonkológiának, az uszkármentőknek, a vakvezetőkutyáknak, a gyengénlátóknak, a helyi oviknak, iskoláknak különböző rendezvényekre. Szóval csináljátok utánam ott, a túloldalon, ha már olyan qrva gazdagok vagytok! Higyjétek el, jó adni!... és nem csak most, Karácsonykor.

dr.ahalan 2019.12.18. 20:37:21

@Vezek Elek: Egy időben én is a Bohócdokiknak adtam, azóta is küldik a matricát meg a képeslapokat... de utálom, hogy igazoltatnak a postán, ha adakozol. Az idén a Krisna-völgy kapott ételosztásra, meg a kajagyűjtők a Tesco előtt... :)))
Még valamelyik állatmenhelynek fogok utalni, és a 444.hu-nak egy kisebb összeget :)))

Vezek Elek 2019.12.18. 20:48:34

@dr.ahalan: Helyes! Volt, amikor nekem volt/lett volna szűkségem mások jóindulatára, hogy adakozzanak (kaptam is nagyon sok mindent... ha mást nem, együttérzést). Ezt soha nem tudom elfelejteni. Most, hogy megtehetem, én segitek. És ez igy van rendjén! :)) Ha bejön az üzletbe egy elesett, szerencsétlen ember, biztos, hogy úgy megy el tőlem, hogy segitettem, megoldottam a gondját. És ez nagyon jó érzéssel tölt el minden esetben.

dr.ahalan 2019.12.18. 20:53:01

@Vezek Elek: És gondolom pont erre nevelted a lányodat is. Ahogy én. :)
Egyébként a dédikém mondta mindig, ha áldás hull, abból mindig kell tenni a szegények perselyébe, ha azt akarjuk, hogy máskor is hulljék. :)))
És tényleg szórta a templomban a perselybe, pedig nem volt gazdag. :)))

Vezek Elek 2019.12.18. 21:50:28

@dr.ahalan: Hát persze! A lányom sokkal érzékenyebb, mint én... ő még pityereg is. Nem lesz baj, ha én már nem leszek... ebben biztos vagyok. :)))

dr.ahalan 2019.12.18. 22:35:11

@Vezek Elek: Tényleg! Ez egy meghatódó generáció, Horrorka is könnyebben elsírja magát, a barátnőm lánya is. Mi a nyolcvanas években máshogy szocializálódtunk, azt hiszem a sírás kimaradt. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.19. 09:13:01

első!:)
tegnap - több napi előkészület, utánjárás, - megszereztem fk. lbaba1.0 szíve vágyát, elza a jégkirálynő palotáját!!!
minden kritériumnak megfelel, NEM ZENÉL, NEM ZÖRÖG csak világít!!!!!
már csak a legkisebb (vekni)lö megajándékozása a probléma, azt gondolom letudom pár ampulla pempörszt!!:):)
és már csak ötöt kék aludni!!!

dr.ahalan 2019.12.19. 10:32:02

@Kálmán Barna Mikorka: A Lego-palotát? Azt én is elfogadnám! :) Csinos! :)

Vezek Elek 2019.12.19. 12:44:28

@Kálmán Barna Mikorka: Én egy üdüléssel lepem meg a gyerekeket. Nincs szűkségük a 149-dik játékra, nyakkendőre, zoknira, sálra, turmixgépre.... stb. Együtt leszünk, társasozunk, főzünk, sütünk, eszünk-iszunk, jókat röhögünk.
Más:
Úgy látszik a gyagyás tóninak szelektív a látása, meg a memóriájával is erősen gondok vannak. Gyártsa csak a marhaságait CSOK-ról, orbánról.... egy idióta barom, de ezt már régóta tudjuk. Vergődjön csak mély magányában, rajtunk kívül úgysem veszi észre senki sem, ha lefordul a székéről. Szánalmas lúzer!!!

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.19. 18:14:58

" És igen engem pátyolgatott a mamám, mert volt!!!!"
(PadreEmeritus
2019.12.18. 18:18)

ha téged pátyolgatott volna a mamád, akkor nem lettél volna egy sittes buzi, egy börtöntöltelék!
hogy szopnád ki jó bő nyállal a vídiabetétes ütvefúrómból a jó meleg jamot!!!!

üsmeg öngólba kényszerítetted magad kissallai!!!:):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.12.19. 19:24:40

@Kálmán Barna Mikorka: Baromira szégyellhette szegény, ki örülne egy sittes lúzer gyereknek?
süti beállítások módosítása