dr.ahalan

dr.ahalan

A gonosz karácsonyi kobold

2019. december 03. - dr.ahalan

Neked van minden nap más csintalanságot elkövető adventi koboldod?  Nekem van. Divat. :)))

Csudaklassz hétvége volt, rengeteg nevetéssel, mondjuk munka is akadt, de bánta a fene. :))) A Gábortól kapott adventi naptáramban... Micsoda meglepetés! :)))) Első nap ezüst, második nap gyöngyház üveggyöngy csomag volt. Horrorkától első nap egy vaníliás-fehércsokis arcmaszk, második nap Q10 arckrém. :)))

Tegnap éjszaka pedig leesett a hó. Gyönyörű volt! :)))

Persze aztán egész délelőtt araszoltunk, szenvedtünk ide meg oda a városban... Nem, nem hiszem el, hogy a Karigeri hibája, hogy csak 86 hókotrója van ennek az irdatlan nagy városnak, abból hetven használható... és kigórták világba a közmunkásokat... Ugye! :(((

Kőbányán tragikus volt a helyzet, állt az Üllői út, a Déli-pályaudvar elvérzett, senki nem jutott el sehova... :(

Mindegy, szereztem féldrágaköveket, megkaparintottam a karácsonyi halászlébe a gluténmentes gyufatésztát, Horrorka természetesen rendes bajai tésztával eszi majd... :)))

Hoztam haza a Szederindából kaját, főzni esélyem se volt, dolgoztunk délután, és este még letakarítottam a parfümös polcot is a fürdőszobában. :)))

Hívott a sógornőm, ilyentájt mindig titkos információkat cserélünk, kinek mire vágyik a párja... És csacsogtunk sokáig. Ritkán van alkalmunk beszélgetni, pedig szeretjük egymást... Ő csendes, jó, olyan a családban, mint egy angyalka. Szerkesztő, diplomás tibetológus, csupajó ember... Én meg olyan vagyok, mint egy Pepin sógor női változata a négyzeten. :))) 

Gáborpapa kicsit őt szereti jobban, Gábormama engem. De csak icipicit! Persze ez se biztos, erről sose beszéltünk. :)))

Mi is volt még? Azt hiszem semmi. Hangulat, idióta angol krimi, kár volt az időért... Olvastam, illat szállt a Baba sai füstölőből, bömbölt a fűtés, nyitva volt az ablak, hullt a hó...és néha néztem a Dunát. Imádtam...:)))

Aztán hozzábújtam a Gáborhoz, és jó volt nekünk együtt aludni, együtt szuszogni. Adventi, boldog szuszogásod van Takács Bálint... :)))

A bulvárt ma kihagyom, bocsi... Úgyis csak senkinek nem kellő, undorító, rasszista, demagóg, félkegyelmű híg fos... El kell azt engedni már. Piha. :)))

Két éve lassan... Fikafosazanyád... A karácsony sokkal fontosabb... És jön a Mikulás is! Detélleg!

Nekem minden évben jön. Mert megérdemlem, és mert létezik... :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr4615335502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.03. 09:56:43

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!

ma még beüzemelem a moszkvai gépet, remélem délre, de legkésőbb kettőre végzek, utána majd csak a januári szabadságom alatt veszem elő.
( kódfejtés a Zoptikába majd privát, ha van rá igény!:):):):))
holnaptól sopping ezerrel, mert már három Lö-ről kell gondoskodnunk.
édes teher:)
és holnap este bödőőőőőőcs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dr.ahalan 2019.12.03. 18:47:26

@Kálmán Barna Mikorka: Három lö, sok-sok játék! Imádtam játékokat vásárolni Horrorkának! :)))
Jó szórakozást! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.04. 07:51:51

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!

ma este bödőőőőőcs!!!!!!!
térgycsaBkodós, hátonpörgős, teli szájjal viháncolós!!!!
remélem.

dr.ahalan 2019.12.04. 08:47:55

@Kálmán Barna Mikorka: Jóóó reggelt! :))) Kicsit irigykedik az Aha. :)))
Irány a fotózás! :)))

Voltam 2019.12.04. 14:17:37

:)

Ma történt:

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat élelmiszer adományokat gyűjt az egyik bolt előterében, ahol megszólítják a vásárlókat.
Itt játszódott le az alábbi párbeszéd, a szeretetszolgálat önkéntese és egy negyvenes férfi között, aminek fültanúja voltam.

Önkéntes:
-Jó napot kívánok! Karitatív céllal élelmiszereket gyűjtünk, ehhez kérjük a segítségét.

Negyvenes férfi:
-Nem tudom, mi az, hogy karitatív, de én becsületes magyar ember vagyok, semmi ilyesmiben nem veszek részt.

:D Vagy inkább :(

:)

dr.ahalan 2019.12.04. 17:44:01

@Voltam: Ez nagyon jellemző a korra. Egyébként tavaly hasonlót hallottam, ott a férfi megkérdezte, hogy ezeket mikor és hol osztják, mert ő rászoruló. Ehhez képest tolta a kosárban a karton sört, meg a méretes húsokat. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.05. 08:05:30

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!

elaludtam, bocsánat.......:)
parádé volt tegnap este....

dr.ahalan 2019.12.05. 09:36:04

@Kálmán Barna Mikorka: Én nem aludtam el. Előre megfontolt szándékkal ágyban maradtam, kávét ittam fahéjjal, narancslevet szürcsöltem, és olvastam egy órát. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.06. 07:32:28

első!:)
GIGANT ZSETEMSÉG VAN!!!!
volt a nagy szakállú, piros ruhás, piros orrú, meg egy csapat lábasjószág!!!!!
és nem kaptam virgácsot!!:):):)

dr.ahalan 2019.12.06. 10:38:27

@Kálmán Barna Mikorka: Sajnos én kaptam. :( De kaptam birsalmasajtot is. :)
Felét oda kell adnom Horrorkának. Szörnyű... :(
süti beállítások módosítása