dr.ahalan

dr.ahalan

Városaimról vaníliakrém közben

2019. november 18. - dr.ahalan

 

Megint vége, hogy a franc vigye el. És igen, természetesen bekuckóztunk, bár szombaton elugrottunk kicsinkét vásárolgatni, és elintézni a tűzhely cseréjét. Nem igazán tetszett amit a múltkor választottam, nagyon gyengén teljesített. :(

Nagy harcra számítottam, de simán el tudtuk intézni, a mostani már talán beválik, elképesztően finom vaníliakrémet főztem már rajta, és palacsintáztunk is este. :))) 

Természetesen gyártottam a 20 év tiszteletére néhány Harry Potter ékszert, ez a négysoros nyakék a Halál ereklyéi medállal azonnal el is ment. :)))

Híreket is olvastunk, víz alatt Velence megint, irtózatos a kár, hogy szakadna minden korrupt olasz politikus nyakába is egy zsák elrothadt szerves szemét és döglött hal! Ugyanez vonatkozik a klímaváltozást eltagadó elmeháborodottakra is mind! :(((

Áll a bál Baján is, sorban dőlnek ki a csontvázak, felébredtek az emberek, végre szót mertek emelni a megmérgezett, iszonyú vízminőségű Sugovica okán, a semmiből semmibe vezető híd okán... És hatalmas balhé, két milliárdos pályázati pénz... Lerombolnák a város legforgalmasabb terét, két főút találkozását, eddig is nagy torlódás volt, de most két sáv helyett egy sávos körforgalom lenne 12 zebrával, középen, a benzingőzben játszótérrel, és persze szökőkúttal. Baján valami fityeszes a szökőkutak betege, tele velük a város, közben alig van közvilágítás, nullára redukálták az ipart... Áhhh! Nem az én dolgom... :((( 

Fura volt látni, olvasni... a régi cimboráim ma nagy ellenségek... Abból lett öreg korára leginkább hazug szavú, akit pont az őszintesége okán szerettem meg. Jó ember volt. Tőle kaptam az első Szász Endre porcelánt, a legendás arckrém-tégelyt... :))) Hélia-D. :)))

Olvastunk még Ferencvárosról is sokat, de annyira megdöbbentő, hogy csak legyintek rá... :(((

Mi is volt még? Azt hiszem semmi érdekes... Unalmas egy élet, olvasva biztosan. Filmek, kaják, palacsinta... Ja... Ezt már mondtam. :))) És persze zenék is voltak. Mindenhez a megfelelő... :))))

Bulvár. Bekukkoltam a vegbelszag.hu-ra. Semmi. Bőregér hukkant egy apró hazug paraszt kivagyiságot, összeszedte a csepp erejét egy halványlila genyózásra... :)))

Egyébként a megszokott szarszag, végbélpara és fekáliazabáltatás okán elszenvedett... nyilván joggal kiokádott, életet tönkretevő traumák ocsmány és perverz lenyomata. Nem könnyű eset, egyértelmű... Én biztosan nem építeném rá egy nemzetközi társkereső híroldalát, és nem viselném el ennyi évig... :)))

Nem bírunk egy értékrenddel, ezt leszögezhetjük. Anya és kicsi fia ezt tartja elfogadhatónak. A szado-mazo szexet, a kakis-erotikát... Azt eltűrik, Kosztolányit, Munkácsy-t moderálják... Érdekes. :))) 

Azt hiszem lassan elszakadok tőlük. Nem jó ez nekem, undorít, büdös és céltalan. :))) 

Vesszenek bele a saját pöcegödrükbe. Eddig is kár volt őket életben tartani... De gyarló az Aha, én annyit, de annyit röhögtem rajtuk! :))))

Most pedig majd talán sorozatot fogok indítani az admin legnagyobb jogi katyvaszaiból! Iszonyú nagy a mappa! Ügyvédek, ügyészek... Közjegyzők, nyomozó hatóságok, bírók, mindenfene! Megyünk a böribe! Százszor! Én 2005 óta megyek, detélleg! :)))

Vidám korszaka volt az életemnek a free. Azt hittem, valami kedves, nyílt, becsületes naplófelület. Tévedtem. De majd leírom megint... :)))

Szeretem leírni, és szeretem, hogy olvassátok. :)))

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr4715310746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.18. 06:55:10

első!:):)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!
ÉS RETRO RÁDIÓ
és ügyész, és bíró, és közjegyző, és ki sem látok a munkából. és nem is érdekeltek.
sajnos hétvégén kimaradt a lök nyomorgatása mert kétharmados többségben voltak a taknyosak, a gesztenye csoport a vírusgazda, és a lök a vírushordozók. nem tudtunk találkozni, pedig jó lett volna, ádám, hajnal születésnap, kata névnap. az unokáim kiválóan beszélnek már magyarul, és a menyem is igyekszik, szorgalmas, a tiszteletemre tanul meg majd.......
a moszkvai csomagot beüzemeltem, hétvégén már majdnem teljes kapacitással üzemelt!!!

dr.ahalan 2019.11.18. 15:40:45

@Kálmán Barna Mikorka: Az oldalamat meg kifúrja a kíváncsiság Moszkva miatt. :))))

Vezek Elek 2019.11.18. 16:52:42

Leveletkaptamlájv! Képzeljétek ma hozott a posta egy ekszpressz :))) gyorsaságú levelet. Volt benne 3 db. DVD, a Harry Potter összes volt a borítékban. :))) Kicsit korán, de megjött.... a mikulás. Itt is köszönöm Pityunak! :)))) Lesz mit néznem üres óráimban. :)

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.18. 17:49:29

@dr.ahalan: ha kíváncsi vagy, nemcsak az oldalad lesz lyukas, hanem hamar meg is örexel!!!!:):):):):)

dr.ahalan 2019.11.18. 18:13:58

@Vezek Elek: De jóóóó! Majd mesélj, hogy tetszik! :)))

dr.ahalan 2019.11.18. 18:14:39

@Kálmán Barna Mikorka: Ma már biztosan nem öregszem meg... Talán holnap lesz rá időm! :)))

Vezek Elek 2019.11.18. 19:20:15

@dr.ahalan: Mindenképpen beszámolok.... csak most nem tudom eldönteni, hogy könyv, vagy DVD???? No, de majd túllendülök ezen a probémán is. :))))
Addig is élvezem a mindennapjaimat. :)))

dr.ahalan 2019.11.18. 19:29:37

@Vezek Elek: Én a könyveket olvastam először... Viszont a film szórakoztatóbb, könnyebben érthető. :)

Vezek Elek 2019.11.18. 19:43:54

@dr.ahalan: Meg gyorsabb.... és nagyon kíváncsi vagyok.... habár tudom, hogy a film meg sem közeliti a könyvet. (számos könyv-film kombón vagyok már túl). Na de jó úton haladok, ez a lényeg, .... már érdekel. :)))

dr.ahalan 2019.11.18. 20:00:38

@Vezek Elek: A filmből sok minden hiányzik, de kétségkívül totálisan visszaadja a könyv hangulatát. Én imádom minden részét. :)

Vezek Elek 2019.11.18. 20:43:09

@dr.ahalan: Asszem inkább most megnézem, mint elolvassam.... de egyik nem zárja ki a másikat. :)

dr.ahalan 2019.11.18. 22:50:01

@Vezek Elek: Igazad van! Jó csokibékázást! :)

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.19. 09:24:47

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!

már kora reggeltől üzemel a moszkvai gépsor, ma próbálom emelni az üzemidőt, a termelékenységet, lehetőleg a duplájára. tegnap 8 db prototípus készült ( ennyit tud tárolni egyszerre) ma megduplázom.
este meg megrohamozzuk geretbélék kapuját!

két más téma:
1. ne feledkezzetek el az Erzsébet napról, nekünk is van a csoportban egy kedves Erzsébet!!
2. keresem az East együttes 1986 c. bakelit ( vinyl) nagylemezét megvételre.
( fizetőképes vagyok!!)

dr.ahalan 2019.11.19. 09:44:43

@Kálmán Barna Mikorka: Szuper! Az Erzsébetet értettem! Istenke éltesse! :)

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.20. 09:57:21

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!

a termelés a maximumon, a gépsor üzemi hőmérsékleten, úgy fest napi 24 db üzembiztosan elkészül.

tegnap geretbél hozott egy kis pénzt, úgyhogy fejlesztés is elképzelhető:):):)

..és ma van hajnalkám születésnapja, azt hiszem megfürdök estére, hátha.......:):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.11.20. 12:01:37

@Kálmán Barna Mikorka: Már rájöttem! Ez egy orosz lekvárfőző készség, Cmetinka gyártmány! :)

Vezek Elek 2019.11.20. 12:21:54

@Kálmán Barna Mikorka: Isten éltesse sokáig erőben, egészségben Hajnalkát! Nagy ölelés neki! :)

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.20. 13:00:38

@dr.ahalan: maajdnem eltaláltad!!! nem lekvár, bitumen főző!!

@Vezek Elek: én is nagy ölelést tervezek!!! kb. olyan 14-25 másodpercest!!:):):):):)
( részletek holnap a bétán!!)

dr.ahalan 2019.11.20. 13:16:02

@Kálmán Barna Mikorka: Bitument nem kérek. Nem finom! :)
HAJNALKÁNAK BOLDOG SZÜLINAPOT! :)

Vezek Elek 2019.11.20. 13:17:20

@Kálmán Barna Mikorka: A minap még azzal vagánykodtál, hogy milyen aktív vagy! Látom!! :)))) 14-25 mp.... én inkább mélyen hallgatnék a helyedben.!! :))))) Vagy sürgősen szedd össze magadat! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.20. 13:47:05

@Vezek Elek: igenis erősen aktív vagyok!!!
( abban a 14 kötjel 25 mp-ben!!)

vén, öreg bankrabló nagyapám mondogatta mindig nekünk, kisunokám! aki a postakocsit nem becsüli, a bankot nem érdemli!!!!

szerintem te egyszerűen mohó vagy!!:):):):):):):)

Vezek Elek 2019.11.20. 18:50:50

@Kálmán Barna Mikorka: Mondták már mások is, hogy elég világos a májam :))))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.21. 06:58:50

@Vezek Elek:
white my???
:):):):):):):):):):):):)

amúgy meg
első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!
süti beállítások módosítása