dr.ahalan

dr.ahalan

Rigó Jancsi, és az ő Klárája

2019. július 24. - dr.ahalan

 

Az ember jön-megy a nagyvilágban, és lát, tanul millió dolgot, ez például meglepett. Hogy kerül a magyarok általam mondjuk nem is kedvelt, nem is ehető (tiltott) süteménye a pulai amfiteátrum színpadára? Ugye? Érdemes utánaolvasni, én megtettem. Kedves történet. :) 

Klassz napok ezek, gyöngyök és élvezetek. Az új vevő küldi és küldi a megrendeléseket, és van felkérésem esküvői ékszerre megint, nagyon élvezem. :)))

Pihenésként megtanultam hogyan kell Faberge-tojást fűzni medálnak, már négy sikerült, új vonal, kell az! :)))

Hogy ne legyek annyira boldog... Ma lecsattogtam kínai kajáért, amíg zártam a bejárati ajtót ránéztem a lépcsőház falára... Ezt is festetni kellene. :(

Aztán amikor hazaértem... Atyavilág! Hatalmas vízfolt,csöpög a födém a lépcsőházban... A szomszédasszonynál is...Telefon, közös képviselet, szerelő, nyomó szállt el, csere, mifene... Holnap azon a strangon nem lesz víz. És hogy néz ki! Jajj! :)))

Aztán felhívtam a közös képviselőt. Intéznéd a biztosítót? Persze...

A háznak van biztosítása, minden lakásra, és az osztatlan közös tulajdonra is. :)))

És itt bizony ezt a lépcsőház-szakaszt ki kell festeni. Majd jön  biztosítós ember, megalkuszunk, és csodacsini lesz a lépcsőház. :))) 

Megmosolyogtam... Lehet hogy átok törte a csövet? Valamelyik túloldali törődéskoldus átka? :)))

Persze nem. De ha mégis, akkor köszönöm! Számításaim szerint félmillió beficcent! :))) A bulvár meg úgyis undorító az elmeháborodott adminnal, az  ő kicsi fiával, meg a náci, fogatlan bozgorral.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr7214979350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Voltam 2019.07.25. 06:56:04

:)

Harmadik!! ( Mikorka és Elek még a korábbi blogban előzött meg szemérmetlenül. :D )

Zsetem, garnéla, emlőstej, felség jele: kandináv, isten álld meg a magyart, a ló örökösítési DNS-e, és felhívnám a közérdekű figyelmét a szatén szalvétára szagló szájak esetén, mert nagy tisztelője vagyok a múltjára és a jelenére is.

Májusi Mártaságok:

01.) „már is”
02.) „meglettünk örvendeztetve”
03.) „oda tette magát”
04.) „haza vinni”
05.) „vissza út”
06.) „Ezeregy éjszaka meséi”
07.) „fodrász szalon”
08.) „én nem értik”
09.) „Ő is minden rózsi”
10.) „felejtsetek el ott a másik oldalt”
11.) „eboláscsőcsű”
12.) „szarvas hiba”
13.) „500 km vezetett”
14.) „vissza tartva”
15.) „áhitattal”
15.) „össze zabálsz”
16.) „Kálámán”
17.) „anfiteatrum”

+1.) „kockázatot, is hogy bepisál”

Orális juniális:

01.) „Nevelő apád”
02.) „egy hetes száraz kifli”
03.) „ugyan oda”
04.) „Vissza számoltam”
05.) „beágyazta magát, a fejemben,”
06.) „össze hoz”
07.) „mind az”
08.) „halott” (audistis)
09.) „az ég adta világon”
10.) „mindenek előtt”
11.) „Globusz májkonzerv”
12.) „össze dobni”
13.) „nyílszívű”
14.) „Munkács tévéje”

Július Jules:

1.) „Bumáról fúj a szél”
2.) „végigpáztázva”
3.) „megjavítatja”
4.) „Már is”
5.) „probléma mentes
6.) „vissza jövök”
7.) „szedett vedett”
8.) „kivetni valót”
9.) „kis keresetű
10.) „szebb időket megért”
11.) „tomikat”
12.) „össze futottam”
13.) „meghívhatom e”
14.) „hozzá tettem”
15.) „hozzá téve”

Tátott szájú Márta, és az ő szopása:

1.) szarka lelkű, amit az eszetlen bigass szerint egybe kellene írni, így: "szarkalelkű" :D :D És ezt hagyják szabadon járni.
2.) tejes láda, amit az irtózatos farpofájú valagszáj szerint szintén egybe kellene írni, így: "tejesláda" :D :D Szerintem ezek után őt is hamarosan gondokság alá helyezik, mint a gazdáját. :D :D
3.) két évesen, amit az aljas hamisító átváltoztatott „két éves”-re, hogy egybeírandónak tekinthesse. :D :D Hát csoda, ha a pasik nem engedik be, és sűrű picsogások között kell a kilincsre akasztania még az ajándékot is? :D :D
4.) A "duma" az szerinte tulajdonnév, ezért nagybetűvel írandó, így: "Duma" :D :D És ezt nem lehet a kánikulára fogni, mert az irtózatos farpofájú, hordóbokájú valagszáj, mindig is irtózatosan kielégítetlen és ostoba volt, de amióta alámászott a sittesnek, azóta még kielégítetlenebb és még ostobább. :D :D

:)

Voltam 2019.07.25. 07:11:29

@Voltam:

:)

(Na nézzük, működik-e)

:)

dr.ahalan 2019.07.25. 08:41:35

@Voltam: Nálam megmaradt az egész. Látom. :)))

dr.ahalan 2019.07.25. 10:17:35

Bűzike virtuális szemétdombján megint elszaporodtak a nem túl irodalmi ordenáréságok. Ezekben a témákban érzi otthon magát. Ez az ő világa,nincs mit tenni. :)))
Meg se tudna lenni a sittes napi carevése és fikafosa nélkül. :))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.25. 13:09:38

"A felettem lévő bejegyzés nagyon jó lett volna, csak az utolsó mondat nem kellett volna bele
A “fikafosok” nem értik a viccet! Had fussanak már a yardra, majd ott megmutatjàk nekik, merre az arra!"

mondtam én, megénekeltem rég....... a közpina mindenhova dörgölőzik, mindenre hajlandó. szerintem már a markában tartja az öreg fogatlan törpe ernyedt cerkáját.
még az is meglehet, türelmes, életet próbál lehelni belé....
lesz itt még arcra élvezés.....................érzem.
kis figyelemért, kis pénzért, kis kreditért mindent!!!!

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.25. 13:36:04

a tudós asszony, a kárpátok géniusza, az elöl hátul önerőből, a világlátott, a köpönyeget osztó, a segget nyalató újabb gyöngyszeme:

"Amanda
2019-07-25 13:24

Régen eladták ezeket az un. államosított nagypolgári házakat minimum árakért, azt is részletre, nem csoda, hogy folyamatosan megy tönkre. Minden, toldozva-foldozva az “öröklakás tulajdonosok” által és várják hátha valaki segít rajtuk. Ez a “szemét” kormány, meg bankjai nem utalnak “Marshall” segélyt nekik erre. Ejnye-bejnye, még jó, hogy vannak biztosítók akiket félre lehet vezetni. Majd jön a fürdőszoba mennyezet újbóli beomlása, már legalább előfordult kétszer is, ahogy emlékszem a múltbéli ilyen beszámolóiból. Vajon a kémények átlettek építve, bélelve, cirkók cserélve az újabb törvényeknek megfelelően. Vannak ilyen kötelezettségek manapság, lehet ” többe kerül a leves mint a hús” , közmondás igaz erre is."

és az elmaradhatatlan nyelvi lelemény:
átlettek:):):):):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.07.25. 13:43:04

@Kálmán Barna Mikorka: Szeret mindenbe belepofázni, belelátni, ő már csak ilyen. Életének legszebb időszaka volt, amikor meztelen tiniket leskelhetett kamerán vég nélkül. Imádta! Most csak ez van.
Lehet filozofálni házügyekről. Ez is egyfajta orgazmus, nyolcvan felé igazán szép teljesítmény. :)))
És nem annyira undorító, mint amikor a bdsm-vágyairól vartyog... :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.25. 13:56:29

@dr.ahalan: bédéesem???? nemááááááááááááááááá:):):):):):):)
örül, ha nem piszkol maga alá, ha nem cselekszik be a tangába:):):):):):):):):):):):)

elit alakulat??
hős alakulat???
he???:):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.07.25. 14:12:50

@Kálmán Barna Mikorka: Édesem, megkérdeztem. Zéró. Nem ismeri.
De a csomagocska szaporodik. Szép színesen! Jövő hétre meg is lesz. :)))

Voltam 2019.07.25. 15:27:46

:)

Blablabla
2019-07-25 09:14

Ha már a Whiskys……
....... de ő akkor is egy “legenda”.

Vezek Elek 2019.07.25. 15:39:00

@Voltam: Ha eltűnne a bejegyzésed, vagy csak egy része, az azért lesz, mert megint fura smileykat másoltál be. Csókacsaládnak! :))))

Voltam 2019.07.25. 15:44:31

@Vezek Elek:

De pont ilyenkor nem tűnik el, ezt már megfigyeltem.
Tehát, ha valaki tud dúsabbnál is dúsabb keblű smilikat, akkor kérem ossza meg velem, én meg majd jól kitapétázom fele az Aha blogot. :D :D

Ellenben ebből ":D" nem szabad háromnál többet egymásután tenni, akkor ugyanis eltűnik minden, ami mögötte van, mert a blog.hu érti viccet, de nem szereti a röhögcsikélést. :D :D

:)

Vezek Elek 2019.07.25. 19:06:17

@Voltam: Na ugye, hogy eltűnt!! :)))))))

dr.ahalan 2019.07.25. 19:26:08

@Voltam: Istibizi nem én töröltem! :)))

Voltam 2019.07.25. 19:32:18

@dr.ahalan:

Akkor most juszt is Kosztolányi. :D

Kosztolányi Dezső: Szegény anyám csak egy dalt zongorázik.

Szegény anyám csak egy dalt zongorázik.
Egy árva dalt. Azt veregeti folyton
és megbicsaklik elefántcsont ujja
a fekete-fehér elefántcsonton.
És elfelejti, próbálgatja egyre
és szállni vágy, mint vérző sas a hegyre,
mert szállni tudna, szállni és röpülni,
de visszahúzza újra ezer emlék.
Ezt zongorázta kisleány-korában
s mikor apuskával egymást szerették.
Ezt próbálgatta, amikor születtem
és megtanulta, elfeledte csendben.
Jaj, mennyi vágy van benne, hosszú évek.
Egy szürke dalban egy szent, szürke élet.
Hogy össze nem rogy a szobánk alatta,
hogy össze nem rogy menten, aki hallja.
E dalban az ő ifjusága halt el
s a semmiségbe hervadt vissza, mint ő.
Kopog-kopog a rossz, vidéki valcer
és fáj és mély, mint egy Chopin-keringő.

:)

dr.ahalan 2019.07.25. 19:34:07

@Voltam: Nagyon szépen köszönöm! Imádom, gyönyörű!

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.25. 19:38:53

@dr.ahalan: aha! azonnal lépj be a csopiba, fontos!!!!

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.25. 19:47:30

@Voltam: a zongorista c. film zenéje, az valami elementáris. egy lengyel zongorista játszik sopent, fantasztikus. nagyon szeretem.
nem jut eszembe a neve, talán spilman.

Voltam 2019.07.25. 20:50:24

@Kálmán Barna Mikorka:

Igen, Wladyslaw Szpilmanről szól a film, és Chopin cisz-moll is Nocturne-je hallható benne. Azt mondjuk nem tudom, hogy ki zongorázik valójában, mert a képen Adrien Brody játszik, de hogy nem az ő zongorajátékát halljuk, az biztos.
Egyébként megfigyelted, hogy milyen kevés férfi képes jól játszani Chopin-t?
Szegény Kocsis is próbálkozott, de neki pl. egyáltalán nem ment.
Magyarok közül Szilas Alex és Érdi Tamás elég jó Chopin-ben, a régebbi idők külföldi nagy nevei közül Claudio Arrau. Az oroszok között ellenben elég sokan vannak, akik nem csak a kottát, hanem Chopin-nek és a zenéjének a lelkületét is értik, érzik, és annak megfelelően játsszák.
És sajnos, a nők közül is elég sok van, akinek nem megy Chopin. Aki azt akarja tudni, hogyan nem szabad Chopin-t játszani, az hallgasson megy Fischer Annie felvételt. (A finom és lágy billentések helyett úgy kalapál, mint egy gőzkalapács.)

:)

Vezek Elek 2019.07.28. 21:13:15

Részemről megjöttem, de sokkal jobban érzem magam a csopiban... mint eddig is láthattátok. Ott vannak az élménybeszámolók, a fényképek, a jó kis beszélgetések. Itt, ez igazából (szerintem) csak a nihil, senkiházi, szarkeverő vq-nak és sleppjének szól/szólt. Bevallom, én semmire sem tartom őket, ezért egyre kevesebbet fogok itt megnyilvánulni. Engem ez a három léhűtő sehol sem érdekel, ezért sem témát, sem támadási felüleletet nem fogok nekik szolgáltatni. Nem az a szint, amit én el és befogadok. A többi a bétán.... :)))))))

dr.ahalan 2019.07.29. 00:04:49

@Vezek Elek: Igazad is van. Ott sokkal többen olvasnak, sokkal többen szólnak hozzád, látom. Semmi baj druszám, ez az eredmény minden téren. A folyamat elindult, én meg naplózok tovább. A magam kis bugyuta módján:))

Vezek Elek 2019.07.29. 07:12:55

@dr.ahalan: Félre ne érts! Nem ellened irtam, amit... Olvasni továbbra is foglak, de számomra nagyon unalmas már ez a szardobálás. Tudjuk, milyenek, tudjuk, mennyit érnek, leirtuk már oda-vissza ezerszer, én meg nem vagyok olyan kitrartó, mint te, valamint rosszul kezelem a monotonitást. Pedig ez a verkli csak körbe-körbe jár. :))))

dr.ahalan 2019.07.29. 08:28:17

@Vezek Elek: Ebben teljesen igazad is van. Megbeszéltük. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.29. 08:44:55

@dr.ahalan: délelőtt 10 óra után hívlak!!!!

Jjudit96 2019.07.30. 20:53:08

Aha!!!! itt a jobb felső sarokban, az a kis szem és a mellette lévő szám mit mutat?

dr.ahalan 2019.07.30. 21:08:41

@Jjudit96: Hogy hányszor klikkeltek rá az adott bejegyzésre összesen. Tehát nem az olvasók száma, hanem a látogatások száma. Azt hiszem.
süti beállítások módosítása