dr.ahalan

dr.ahalan

Aki szörfkirálynőnek hitte magát a neten...

2019. június 11. - dr.ahalan

 

Végre igazi nyári hétvége volt, három nap, jó sok minden belefért. :)))

Kissé nehezményeztem dolgokat, mennyi ideje is nem veszekedtünk már? Utoljára talán a kislakásban, annak sok-sok éve. Semmi izgalom, szeretet, béke, én elkezdem a mondatot, ő befejezi... És fordítva. :)))

Valljuk be, unalmas... Erre aszongya felnézve a könyvéből:

Takács Bálint tényleg veszekedni akarsz? Akkor veszekedj! Kiabáljunk is? Mert akkor becsukom az ablakot. A témát meghatároznád? Előre szólok, nem tűröm az erőszakot! Javaslom, hogy előtte vacsorázzunk meg. :))))

Aztán ma délután eluntuk a meleget, és lecsattogtunk a Dandár fürdőbe. :))) Itt van tőlem 5 percre! 

A fürdő a harmincas években épült, cselédeknek, munkásoknak, szóval a szegény népnek. A nyolcvanas években a totál leszegényedettek látogatták, a legrosszabb hírű valami volt. :)))

Pár éve uniós pénzből felújították, hát valami kis csoda! Mondjuk elég drága csoda! :)))

Én még ilyen picike fürdőt, ilyen picike termál medencéket még nem láttam! Körben bérházak, de hihetetlen tisztaság, karra csatolható chip-rendszer, hatalmas fák, szauna, és korlátlan jégkása hozzá! Merülőmedencék, zuhanyok,érdekes emberek... Napozni is jó volt, ázni is jó volt, van egy kis színem, ennyi... :)))

Télen esténként lesz érdemes lemenni, nagy party-k vannak a külső medencékben főleg hóesésben. :)))

A bulvár ma kicsit más lesz. A vénasszony, aki vezető szörfösnek hitte magát! Riporterünk otthonában kereste fel a hatalmas bukás okán, íme: 

Riport:

 

R: - Köszönöm hogy fogadott. Néhány kérdést tennék fel a megszűnt oldallal kapcsolatban.

Sz: - Az oldal nem szűnt meg, ma is piacvezető, rengeteg taggal, rengeteg lehetőséggel.

R: - Ez egyszerűen hazugság. Az oldal nem működik, a tagok száma Önnel együtt három. Funkciók nulla, még adatlapot se lehet nézni.

Sz: - De nekem van két  lakásom. Magának mije van?

R: - Szóval folyik nyomozás a török hacker ügyében?

Sz: - Már közleményben írtam. Az FBI is TUDJÁK!

R: - Ők is nyomoznak?

Sz: - Biztosan, mert küldtem nekik ííímélt, pluginnal. Kettő plugint is rányaltam.

R: - És visszajeleztek?

Sz: - Továbbra is piacvezető web-es felület vagyunk, ennyi a közlendőm.

R: - Sok kitiltott tiltakozik, sokan nem is mukkantak a kitiltásukkor. Ön pofára kibacta őket.

Sz: - Mert prolik. Mindegyik proli. Mennek a börtönbe. Megbeszéltem a bíróval.

R: - Szóval ok nélkül tiltogatott?

Sz: - A szabályzatot mindig mindenhol be kell tartani. Én írtam! És ma se tartják be!

R: - Elfogadták a szabályzatot?

Sz: - Kit érdekel?  Pár proli curva, semmijük nincs! Eltartottak! Megveszem őket kilóra!

R: - Mit nem tartottak be a szabályzatból?

Sz: - Soroljam? Írtak a kék színről, az egyik pacalt evett, a másik valami Frida Kahlo nevű  migránsról áradozott folyton, néhányan találkozni akartak egymással a tilalmam ellenére. Találkoztak is! SZEMÉLYESEN!

R: - Ön teljesen antiszociális, és hülyéket beszél!

Sz: - Az egy magánoldal, és lesz nyitóbál az egyik kecómban.

R: - Most miről beszél?

Sz: - Sztárügyvédem van. Minden félévben ő intézi a nem befogadott feljelentések és peres anyagok új, módosított beadását.

R: - És a bíró?

Sz: - Az meg sztárbíró. Megvettem kilóra. Jó nehéz volt!

R: - Azt is mondják, noha saját jogon vallja magát doktornak, gyakorlatilag érettségije sincs, és khmmm… Szóval nagyon buta és műveletlen!

Sz: - Saját jogon tablettasajtoló segédmellékdoktor vagyok. Most látom! Magának fekete a haja? Maga miféle szerzet? Ugye nem akar megerőszakolni?

R: - Az nem a hajam. Az a sapkám, maga vaksi tyúk! Szőke vagyok!

Sz: - Be is festhette! Előre szólok, erőszak esetén sikítok! Itt van kint a barátom, az ólban. Félelmetes figura! Már bankot is rabolt!

R: - Ja! A muris, kopasz törpike, a rasszista vén hontalan és nincstelen?

Sz: - Nagyon helyes  magyar ember. Emberséges. Magyar embert sose küldene gázkamrába, és nem nem migráncsozna le! Csak a kitiltottakat, de azok elmebeteg prolik. Azoknak a  táborokban a helyük!

R: - Hogy az ilyen szép gondolatú, szép és ép testű emberek, mint Önök ketten… Uralkodjanak a Földön?

Sz: - Igen. Így lenne helyes. Mindent beköpnek, mint a döglegyek. Az oldalammal is ezt tették! Jöttek az idióta irodalmukkal, Kosztolányi, meg Ady! És a förtelmes zenéikkel! Undorító írások születtek szépségről, színekről, szerelmekről! Istenről kellett volna írniuk, annak haragjáról, a bocsánatért kellett volna esedezniük,  Csaba királyfiról kellett volna írniuk, de ezek még a becsületes emberek írásaiba is belekötöttek! A szép, magasztos, magyar eszmékbe! Kiröhögték!

R: - Pfujj, maga tényleg egy undormányos büdöske… Fejezzük is be! Akar még valamit mondani?

Sz: - A szabályzatot be kell tartani! Magának is! Etessétek a madarakat! Csak két penny minden csomag!

R: - Tudja maga egyáltalán, miből idézett?

Sz: - Nem én idézek. Maga teljesen tudatlan.  Majd a hatóság! A közjegyző? Vagy a bíró? Az ügyész? Hmmmm… Itt kissé bizonytalan vagyok!

R: - Maga szerencsétlen! A madáretetés honnan van? Irodalmi alapmű!

Sz: - Petőfi Ákos. Anyám púpja. Mindenki tudja, maga engem meg akar alázni! Maga egy proli. Magát is megveszem kilóra, és biztosan börtönbe kerül! Takarodjon kifelé, maga nincstelen… Maga senki, maga eltartott! Most mit röhög? MOST MIT RÖHÖG?

Magát is kitiltom! Mindenkit kitiltok! Micsoda szemét népség!

Megyek is, és megetetem az ólban azt a szerencsétlent… Csak ne lenne az is olyan ocsmány. És a seggében az a betokosodott szörny! Rettenet, hogy mit kell ma kiállnia egy talpig becsületes, művelt és intelligens, istenhívő úri özvegyasszonynak!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9414888078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SurpriseBarbie 2019.06.11. 06:15:12

Jó reggelt :))Nagyon jól sikeredett írás :)))))))))
Nálunk is jól telt a 3 nap ,barátoknál voltunk....és most újra indul a wellness részleg projekt.Most, hogy láttam Clarissa wellnessfürdőjét, úgy döntöttem mégiscsak kell nekem is :!)))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.11. 07:54:47

második!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!

szemelvények egy diplomás bejegyzéseiből, best of sallai fogatlan törpe:

"megoldani a bevándorlási váltságot"

:):):):):):):):):):)

Marlenkasüti 2019.06.11. 08:43:55

Jó ez a kép. Az jut róla eszembe, hogy egyszer rohadtul fájt a derekam és azt mondta a szomszéd Józsi, hogy feküdjek a vasalódeszkára. Mondom neki, komolyan gondolod, hogy felmászok a vasalódeszkára és ott fogok billegni egész éjjel?:):):)

dr.ahalan 2019.06.11. 09:29:47

@SurpriseBarbie: Miért is ne? Ha belefér! :))) Kis medence, kis szauna! :)))

dr.ahalan 2019.06.11. 09:31:14

@Marlenkasüti: A matracra szokták rátenni, a lakónénik mondták. :)))

Marlenkasüti 2019.06.11. 09:34:45

@dr.ahalan: Jó nagy baromság, a lábait meg hova tegyem?:):)

Vezek Elek 2019.06.11. 09:48:32

@SurpriseBarbie: Pedig ez még csak ideiglenes wellness, hiszen augusztusban költöznek és oda lesz majd egy komolyabb wellness center. :)))

@Marlenkasüti: Elképzeltelek a vágódeszkán.... :)))))))

Marlenkasüti 2019.06.11. 10:04:28

@Vezek Elek: Vágódeszkán? Ekkora vágódeszka már 10 személyes asztal lenne!:):):)

Vezek Elek 2019.06.11. 10:26:05

@Marlenkasüti: :))))))))))))))))))))))))))) Jóvanna! Itt volt a boltban két vevő, meg egy keretes nagykeres.... vágódeszkát sikerült írnom a vasalódeszka helyett. :)))))

Marlenkasüti 2019.06.11. 11:06:12

@Vezek Elek: :):):)
Milyen az az online szemvizsgálat? Meredten kell bámulnom a monitort? Most láttam a tv-ben, hogy már ilyen is van.

Vezek Elek 2019.06.11. 11:12:18

@Marlenkasüti: no comment! Képzelheted, milyen pontos eredményt kapsz. :))))))))))))) Arra jó, hogy jó sok pénzt kiszedjenek a hiszékeny emberekből. :))))

dr.ahalan 2019.06.11. 23:57:08

Fáradt Aha, elég sok minden összefutott erre a négy maradék napra, ráadásul a szomszédasszonyom felől szemérmetlen lecsóillat terjengett... Mehettem át a Spar-ba, meg is főztem, hat méregerős paprikával. :)))
Háááh! Pfűűűű! Vizet! :)))
Bulvár nulla, a szokásos. Unalmas... (ásítós smiley)

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.12. 07:08:39

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!
és KÁLÁMÁN!

szemelvények egy diplomás bejegyzéseiből, best of sallai fogatlan törpe:
"marha húsleves"

:):):):):):):):):):):):):):):)

francia, német, olasz, orosz és magyar győzelmek!!!!!!!!!!!!!:):):):):):):):)

államkötvényekbe fogok ma befektetni!!!!
:):):):):):):):)

Voltam 2019.06.12. 08:56:30

:)

Második. :)

Pápuszi, zsetem, garnéla, felség jele: kandináv, isten áld meg a magyart, mert váltság van. :D

Májusi Mártaságok:

1.) „már is”
2.) „meglettünk örvendeztetve”
3.) „oda tette magát”
4.) „haza vinni”
5.) „vissza út”
6.) „Ezeregy éjszaka meséi”
7.) „fodrász szalon”
8.) „én nem értik”
9.) „Ő is minden rózsi”
10.) „felejtsetek el ott a másik oldalt”
11.) "eboláscsőcsű"
12.) „szarvas hiba”
13.) „500 km vezetett”
14.) „vissza tartva”
15.) „áhitattal”
15.) „össze zabálsz”
16.) „Kálámán”
17.) „anfiteatrum”

+1.) „kockázatot, is hogy bepisál”

Orális juniális:

1.) „Nevelő apád”
2.) „egy hetes száraz kifli”
3.) „ugyan oda”
4.) „Vissza számoltam”
5.) „beágyazta magát, a fejemben,”
6.) „össze hoz”
7.) „mind az”

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.12. 09:00:13

@Voltam: bocsi, bocseszka, de géniuszokat csakis betűhűen!!!!

" isten áld meg a magyart..." helyett : áLLd...:):):):):):):):):):)

Voltam 2019.06.12. 09:10:46

@Kálmán Barna Mikorka:

Elnézést kérek!
Valóban hibáztam. Remélem, a fogatlan, bozgor sittes nem fog beperelni miatta. :D :D :D

:)

dr.ahalan 2019.06.12. 09:13:43

@Voltam: Tényleg nem értem, ez a szerencsétlen Bigass bepörgött teljesen már, gyártja az idétlen helyesírási szabályokat, kutat, keres évekre visszamenőleg... Közben tök hülye. Komolyan azt hiszi, hogy fájdalmat, keserűséget tud okozni egy ilyen senkijárta, lepusztult koszfészek oldalon, egy carcagú kopasz törpe mögé bebújva? Nekem ők tűnnek inkább röhejesnek, de nagyon. :)))

Voltam 2019.06.12. 09:22:48

@dr.ahalan:

Ezt a gazdájától tanulta. :D
Az is mindenféle szabályzatokat gyártott, amit az egész világhálóra ki akart terjeszteni kötelező erővel. A rettenetes farpofájú valagszáj pedig új helyesírási szabályokat alkot, amik felülírnák az MTA által elfogadottakat is. :D :D
De már alig várom, amikor a kiéhezett, évtizedek óta dugatlan bigass egyszer csak hoz egy olyan szabályt, mely szerint Kálmánka Mikorka köteles hátulról jól meghágni őt legalább hetente egyszer, mert azt én is kötelező erejűnek fogom tekinteni Baráth Barna barátomra nézve. :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.12. 09:25:06

@Voltam: ki tudja? tő le még ez is kitelik. egyszer írta a még heKKmentesen, hogy amikor svédbe járt egyetemre, akkor néha áthallgatott a malmői jogi karra is, hogy tudjon segíteni a "kollégáknak" a beadványokat, kérelmeket megírni:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
(saját jogán,, önerőből) Dr. Perma:):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.06.12. 09:26:01

@Voltam: Azt én is megnézném. Az lehetne a Nagy Kormolás hadművelet. :)))
Vitézi teljesítményt igényelne. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.12. 09:27:57

@dr.ahalan: .......és én/mi pontosan ezért olvassuk őket, hogy ki tudjuk csúfolni a szefo-sokat:):):):):):):):):):):):):):)

@Voltam: már alig várom e törvény elfogadását a felsőháztól!!!!

én megteszem, amit elvárnak tőlem!!!! hátha neki is jó lesz:):):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.12. 09:29:25

@dr.ahalan: saját szememmel olvastam, megerősíthetik a csopiban a többiek, ha nem hiszel nekem. ( már, ha emlékeznek, de ez nem olyan rég volt.)

dr.ahalan 2019.06.12. 09:30:29

@Kálmán Barna Mikorka: Felelőtlen vagy... Biztosan jó lenne neki, aztán beléd is szerelmesedne, pityogna a küszöböd előtt, és aggatná az ajándékocskákat a kilincsre naponta. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.12. 09:32:33

@dr.ahalan: ezeket a perceket várom!! az ilyenekért volt érdemes megszületnem!!!!
óóóóóóóóó, csak a Hajnal jönne máááááár.....!!!!!!!!!!!!:):):):):):)

dr.ahalan 2019.06.12. 09:41:24

@Kálmán Barna Mikorka: Ez jóóóóóó volt! :)))) Megnevettettél! :))))

Voltam 2019.06.12. 09:54:12

@Kálmán Barna Mikorka:

Drága "bahátom"!

Nézd el nekem, de nagyon vizuális típus vagyok, ezért látom magam előtt, ahogy a csöcsetlennek az irtózatos nagy seggét próbálod megfelelő magasságba emelni az aktushoz, és nagyon röhögök. :D :D
Valamint eszembe jutott Schwajda Györgynek a Lúdas Matyi c. hangjátékából egy részelt, miszerint:
"Mennél jobban felemeli
Annál jobban beleveri"
És ettől még jobban röhögök.

Bocsi, bocsi!

:)

Marlenkasüti 2019.06.12. 10:19:44

@Kálmán Barna Mikorka: Azóta beszéli a svéd jogi nyelvet. Ezen két napig vihogtam. Próbáltam itthon jogi nyelvtanfolyamot keresni, de nem találtam.:):):) Volt olyan jó, mint az alagútba lesés!:):):)

dr.ahalan 2019.06.12. 10:30:25

@Marlenkasüti: A haverja mesélte, sose tanulta meg a nyelvet, habogott, mutogatott mint egy idióta. Az volt a legnagyobb szívfájdalma, hogy a család folyékonyan beszélt, míg ő lemaradt. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.12. 10:38:52

@Marlenkasüti: köszönöm, hogy megerősítettél:):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.12. 10:40:40

@dr.ahalan: a saját anyanyelvét nem bírja tökéletesen!! akkor mégis mit képzeltél???
hogy angolul hogy kommunikál, az olvasható......... 4 éves gyerek szintje.
svédül nem tudom, mert nem ismerem a nyelvet, de kétségeim vannak.....
egy primitív fasz, na!

dr.ahalan 2019.06.12. 10:49:03

@Kálmán Barna Mikorka: Ritka egyszerű állatkája a világnak! :)))

SurpriseBarbie 2019.06.12. 18:31:32

Szêp jó estét..jól lemaradtam az olvasásról,de finisbe fordultunk lassan :)))
Volt a veresi tavon fürödni a sittes ?:))))))hát jó helyre ment.. kimutatták ott a legrosszabb a víz minősége és az odalátogatók is kritikán aluliak :)))igaz másra nem telik neki :)))))Miért is nem Luppára,Domonyba,Rukkelre..esetleg Gyömrőre megy fürdeni?jaaaa az már drága neki :)))))))) nem

dr.ahalan 2019.06.12. 20:42:57

@SurpriseBarbie: Ha ilyen ütemben haladtok, akkor nyár végére készen lesztek... Asztaaaa! :O

dr.Léda 2019.06.12. 22:31:14

Nagyon tetszik ez a napló.:D Óriási a fotó és az interjú.:D Abszolút visszaadja a vq mellébeszéléseit és idiotizmusát. :D A színes asszociációst is megolvastam, csak nem volt időm megdicsérni, mert nyárnyitó kiránduláson voltam.
A lecsóval és a töltött paprikával én is úgy vagyok, ha megérzem az illatát, kész leszek és nekem is azon nyomban meg kell főzni.
A paprikának csodálatos, ínycsiklandozó illata van, amikor sül, vagy fő. Egyszerűen ellenállhatatlan.:)

Holnap beírom a google-ba a piacvezetést, megnézem, mennyit gyarapodtak.:D:D

dr.ahalan 2019.06.13. 00:44:12

@dr.Léda: Köszönöm. És ez még csak töredéke annak, amit a múmia próbált letolni a népek torkán. Kíváncsi vagyok, hogy meri-e a hatóságot is hülyének nézni. Két éve tolja a freelove a gagyi marketinget, 12 évig csapták be, kopasztották meg az embereket. Visszaéltek privát adatokkal, magánlevelezéssel, tanúm van rá, hogy a perverz bőregér leskelte a meztelenkedő fiatalokat a videochat-en anélkül, hogy azokat figyelmeztette volna... Itt tette, az én gépemen, és a gép biztos helyen van. :)))
Annyi a bűne, hogy élete végéig ülhetne börtönben... Csalás, lopás, életveszélyes fenyegetések tömkelege, becsületsértés, számszakilag bizonyítható adócsalás, a cég bevallott bevétele a töredéke se volt annak, amit kreditfizető tagonként a publikált tagság befizetett, milliós volt a regelt tagok száma. Ha nem volt annyi? Fogyasztók megtévesztése. Nincs tovább, nem tud hová menni tovább. :)))
Nincs idézés, nem mentünk börtönbe, nem vette el a lakáskámat olyan ocsmány, mocskos módon, ahogy a többit szerezte.
Már a legostobább is felfogta, megértette.
Tömegek gyűlölik.
Most persze hallgat, sunyít, gyáva egy szar ő is, a fia is...márpedig addig nyüstölöm őket, amíg bíró elé nem állunk. Az ő költségére...
Vagy élete végéig el kell viselnie, hogy meggúnyoljuk. :)))
Nem tiltja a törvény. :)))
Vagy esetleg becsületesen szólnak, bevallanak mindent, megtérítik a károkat, bocsánatot kérnek nyilvánosan. Mondjuk erre nemigen látok esélyt, de a kapu nyitva van. :))))

dr.ahalan 2019.06.13. 01:13:31

@dr.ahalan: 2005-ben figyelmeztettelek öreganyám! Ne kekeckedj velem, én becsületes ember vagyok. Nem találsz te rajtam támadási felületet soha. Nem is talált egyik szemétláda barátod sem, a Bigass hány éve is szenvedi az Aha-szindrómát? A kretén kis kakamatyiról ne is beszélve... A Judea. A wiko. És a többi...
Nem hallgattál rám. Nem hittél nekem. Hát... Így jártál! Nyelvet kinyújt, középső ujjával bemutat az a csintalan aha, és egyébként nyasgem. Életed végéig kínozni foglak az igazságunkkal. Minden nap! Bizony! :))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.13. 06:49:31

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!!
meg persze a KÁLÁMÁN!!

a ma reggeli "egy csepp " Grétsy László:
"voltak ifjúsági gárdisták is....."

:):):):):):):):):):):):):)

Új freelove, alkalmazás és hírek
2018-05-12
fladmin
Freelove Hírek
16 hozzászólás
Kedves Freelove felhasználónk.
Mint már értesülhettél, be kellett zárni végleg a régi freelove oldalt.
Viszont, addig is, amíg nincsen kész az új freelove oldal és alkalmazás, addig elkészítettem ezt az átmeneti freelove oldalt, ahol tudtok regisztrálni és az ilyen cikkekhez hozzászólni.

"Blablabla
2019-06-13 06:00

Én aztán nem akarok ám senkit megzavarni a rögeszméinek kiélésében, csak felmerült bennem, hogy nem lenne egyszerűbb egy évtized után már abbahagyni a tombolást?
Rengeteg energiát felemészt, és egy hiábavaló dologra szánt időt annyi másra fel lehetne használni.

SurpriseBarbie 2019.06.13. 06:57:42

Én meg fetrengek az ágyában, a röhögéstől.. :)))))Mert ez a nyomorék (mert az,papírja van róla..svéd) sittes miket nem irkál :)))) Tudod neki legalább van lakása saját jogán, sőt családja is :) nem mint neked,aki attól retteg ,hogy nehogy hőgutát kapjon a lepukkant albijában, mert egyedül fog megnyúvadni odabent,senki sem nyitja rá az ajtót :))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.13. 07:38:06

Kedves freeloveosok!

Hosszabb idő után jelentkezünk. Egy majdnem 1 éves fejlesztés eredményét szeretnénk bejelenteni.

"Szildi
2019-06-13 07:33

Ilyen amikor valaki teljesen bekattan.."

:):):):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.13. 07:58:59

@Kálmán Barna Mikorka:
második, kibővített, átdolgozott hozzászólás:

"Szildi
2019-06-13 07:33

Ilyen amikor valaki teljesen bekattan.. ha a sok barátja látja amit művel, csak van közülük valaki aki tudja mit kell tenni, szerintem, sürgösen kezelésre van szüksége."

:):):):):):):):):):):):):):)

mondja mindezt az, aki zárójelentéseket, kórházi képeket posztol folyamatosan:):):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.06.13. 08:15:05

Nohát! Hogy megugrott a három kicsi rémség a gagyicar.com-on! Hányingerük és pánikrohamuk van az igaz szótól. :))) Három semmi ember. Egy kivénhedt csődtömeg, egy sikertelen, beteg nyugger. Egy valóban nincstelen, sunyi törpebozgor, akire a kutya se nyitja rá az ajtót, meg egy arctalanul bujkáló kamuluvnya, aki bár családanya, több faszt fogott... mint kilincset. Vidám kis társaság! A teljes tagság! Na meg persze a Bigass. Hűűűű, de sokat számít a szavuk! Ugye? :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.13. 08:25:35

@dr.ahalan: szólni kéne a parókásnak, térjen vissza a zárjegyesre, mert akkor talán nem írni ilyen marhaságokat!!!!:):):):):):)

dr.ahalan 2019.06.13. 08:33:13

@Kálmán Barna Mikorka: Egész életében marhaságokat írt. Ilyen kis csirkényi aggyal mit is írhatna? Novellákat? Ugyan már... A nagy baj az, hogy ír, hogy mukkan, hogy erre a szerencsétlenre volt bízva a free... Meg lehet nézni, mi lett belőle. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.13. 08:37:14

@dr.ahalan:
mi lett belőle??? hát nem látod, kismaflám?????!!!!
piacvezető társkereső oldal!!!!
egy 73 éves nő, meg egy 67 éves férfi kínálja veszettül a bájait:):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.06.13. 08:44:03

@Kálmán Barna Mikorka: Te! És ezek tényleg azt vizionálják, hogy jelentős tényezők, látják maguk előtt a rajongói tábort, néha autogramot osztanak álmukban ott az elhalt, senki által nem látogatott, bűzlő netes Csernobil hátsó udvarán. Hihetetlen! :))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.13. 08:55:43

@dr.ahalan: ".... nemzetköziek lettünk, azaz a freelove, mint alkalmazás megjelent számos más országban is."
te látod, ahogy a nagyfarkú niggák, vagy a kecskéjüket megunt arabok, szexuális tartalmakkal, illetlen üzenetekkel, arcpirító intim fotókkal árasztják el a parókás, vagy a kitoloncolt bűnöző, vagy pl. répás margit, kósza, a nógrádi sokdiplomás adatlapját????:):):):)

ahogy mártikám várja a francia csigazabálók erotomán rohamát, hogy legalább a nyelvet gyakorolhassa.........vagy meleg " erőemelő, hátpózos" mihály reggelente izgatottan nyitja meg a levelesládáját, hogy írt e neki lajos???

mert én látom:):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.06.13. 09:10:00

@Kálmán Barna Mikorka: Nagyon röhögök. Maradjunk annyiban. :)))
Látom magam előtt, ahogy felsorakoznak a legszebb ruhájukban, ezek a csodálatos, hibátlan testű, ifjú emberek a feddhetetlen erkölcsükkel, a ragyogó fantáziájukkal, sziporkázó elméjükkel, és várják a nagy nemzetközi szerelmet. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.13. 09:19:03

@dr.ahalan: Yldinek egy kritérium kell csak, van e kecója a jelentkezőnek? egzisztenciálisan rendben van e???
és akkor megmutatják neki fekete afrika közepén a tapasztott sárkunyhót, ami kiadó egyetemista lányoknak, mellékelnek egy térgyig érő "függőón"-t, és érdeklődnek, virágmintás vagy sárkányos, kinyőlt, viseltes köPPeny van e a méretükre???:):):):):):):):):):)
a svéd diplomás spermatartály meg el lesz árasztva , karcsú, csinos, szép frizurás bárányokkal, kecskékkel.
:):):):):):):)

dr.ahalan 2019.06.13. 09:22:01

@Kálmán Barna Mikorka: Kéééész! Vidám reggel volt, köszönöm! Megkönnyeztem! :))))

dr.Léda 2019.06.13. 09:25:01

@dr.ahalan: Mindannyian tudjuk, kinek van kezelésre szüksége.:D Abban a fejben sem gyenge a baj, amivel olyanok társaságát keresi valaki, akik évekig sz@rrá alázták. Az eltorzult, beteg elmék mindig másokra mutogatnak, pedig hát..van otthoL (sic!) mit sepregetni.:D

Mellesleg nagyon szomorú, annak ellenére, hogy a vq-t százak figyelmeztették, valami nincs rendben nála, mégsem jár szakemberhez, mint látjuk. A gyerekei meg hagyják tombolni egy kihalt torzón, ahol már a felületeket is megvonták, de ez a szerencsétlen még mindig veszettül ugat.:D:D

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.13. 09:33:19

@dr.Léda: a klasszikus: mindenki hülye, csak én vagyok helikopter!!!:):):):):):)

Voltam 2019.06.13. 09:39:39

:)

"Blablabla
2019-06-13 06:00

............ Csak azért szólok, mert én egy szív ember vagyok❤❤❤ ............"

És tényleg, a közvagina egy igazi szív ember, azaz, nagyon sokat szív, miközben szopik, és rendes közvaginához méltón bizony minden testnyílását a nagyérdemű rendelkezésére bocsátja.
De vajon tényleg olyan jól szopik és ügyesen szív, ahogy azt magáról állítja?
Mikorka barát letesztelhetné már egyszer, mert nekem vannak kétségeim, azaz, tartok tőle, hogy még kurvának is csak másodosztályú, hiába dicsekszik azzal, hogy mennyit szív, ha azt ügyetlenül csinálja.

:)

dr.ahalan 2019.06.13. 09:40:04

@dr.Léda: És tényleg sok-sok ember figyelmeztette! Százak. Ha csak azokat számolom, akiket ismertem... És még most is ugat. Szemétkedik, acsarog, veri a tamtamot. Millió hazugság, rossz döntés, lezüllesztett vállalkozás... semmi nem győzi meg ezt a szerencsétlent. Semmi!
Hát akkor viselje a következményeket. :)))
Hogy miért nem kezeltetik? Ez jó kérdés... Gondolom nagy általánosságban lecarják. Nem fontos. Még nem tartják ön- és közveszélyesnek. :))))

dr.ahalan 2019.06.13. 09:44:31

@Voltam: Az külön kérdés, hogy ez a szutyok, akit már mindenki kiseprűzött... Ez a senkinek nem kellő köpönyegforgató penészvirág miért ugat bele mindenbe? Kérdezte valaki? Kíváncsi rá valaki? Fontoskodik, osztja az észt, hátha beesik még neki a nyomorult kis életkéjében ott a csatornázatlan tanyaközpont földútján egy-egy kósza pénisz. Piha. :)))
Orálka! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.13. 09:45:55

@Voltam: elnézést, azért vannak korlátaim!!! hisz még gyereklány!!!!!!!!!!!!!! becsuknának érte...........meg a szeme is nagy............nem vállalom!!!:):):):):)

Voltam 2019.06.13. 09:49:28

@dr.ahalan:

"köpönyegforgató penészvirág miért ugat bele mindenbe?"

Azért, mert éppen volt pár perc, amíg szabad volt a szája, és gondolta, kihasználja ezt az időt valami nem megszokottra, azaz, szopás helyett most inkább "ugatott" egy kicsit.

:)

Voltam 2019.06.13. 09:54:20

@Kálmán Barna Mikorka:

Ez nagyon antiszociális hozzáállás!
A köz javára igazán felvállalhatnád ezt a feladatot. "gyereklány"-nak nevezni egy vénasszonyt, az pedig költői túlzásnak is erős. Annak a "gyereklány"-nak már felnőtt gyereke van, és leginkább is bőven benne van a nagymamakorban még ha unokái nincsenek is.
Azt meg végképp nem értem, miért baj, hogy nagy a szeme.
Szerintem te csak kifogásokat keresel, mert nem vagy hajlandó a közösségünk érdekében a legkisebb áldozatra sem.

:)

dr.Léda 2019.06.13. 09:55:36

@Voltam: Pedig megkértük már nem egyszer szépen, koccoljon le rólunk, úgy látszik folyamatos figyelemre vágyik, otthon nincs neki elég.

Más: írok ma Neked gémélt, történés van.:)

Voltam 2019.06.13. 09:57:15

@dr.Léda:

Rendben, várom!
Küldjél cicis képet is. :D :D :D

:)

dr.Léda 2019.06.13. 10:25:50

@Kálmán Barna Mikorka: Vagy a sárga villamos.:D:D
@Voltam: Küldtem levelet, de nem cicist.:)

Voltam 2019.06.13. 10:30:12

@dr.Léda:

Szűk marokkal méred a markolni valót, ha még képet sem mutatsz róla. :D

Válaszoltam, és igen, a marhapörköltet elsősorban tarhonyával szeretem.

:)

dr.Léda 2019.06.13. 11:16:12

@Voltam: Nokedli is passzol. :) Nálunk most zöldséges csirke a divat, a fiam reformokat vezetett be, de néha felrúgom a konvenciókat, nagyon jó ötletet adtál hozzá.:)

Voltam 2019.06.13. 11:27:50

@dr.Léda:

Hidd el, nekem csupa jó ötleteim vannak, pl. arra vonatkozóan is, hogy mit csinálhatnál még a lábaddal a konvenciók felrúgásán kívül. ;)

:)

Tiszai Attila 2019.06.13. 14:10:58

w.b.y. világa:
sellő

A sellő egy fiúra lelt
Kedvesévé tette
Test a testet átölelt
S lebuktak nevetve
Hogy szerető is megfulhat
Azt elfelejtette.

A sellő egy fiúra lelt
Kedvesévé tette
Test a testet átölelt
S lebuktak nevetve
Hogy szerető is megfulhat
Azt elfelejtette.

A Cultura Magazin cikke csak engedéllyel másolható.

Tiszai Attila 2019.06.13. 14:15:54

nem kétszer írta, hanem én vagyok ügyetlen.
az utolsó megjegyzés megjelenítése nem véletlen.
kultúra!
vágod? :D

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.13. 18:58:37

"Fingom nincs ki lehet az a “haverom”, aki halott engem svédül beszélni és szerinte csak makogtam, meg mutogattam!!!
SENKI a freeről nem halott engem svédül beszélni,....."

mindenki halott!!!:):):):):):):):):):):):):):):):):):O):):):):)

"PadreEmeritus
2019-06-13 12:34

Ez a voltamka és a kis horvát gyerek nagyon jó vágásúak, csak az a baj, hogy a vágás hátul van rajtuk!!!:))))))))))))"

bevallom, rájöttem,miért szopatják a börtöntölteléket!!!
mert hátul nincs vágás rajta!!!:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

a perma meg roncsolja a fogzománcot, kihullik, protkó........és cuppog élvezettel:):):):):):):):):):):)

antal,antal, fasz voltál, fasz vagy, az is maradsz!!!!!:):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.13. 18:59:55

"a becsületes ember, meg NEM hazudik, és NEM talál ki történeteket!!!"

a becsületes ember csak bankot rabol!!!!!:):):):):)
meg plafonba lő, és megfekteti az öregeket.

és élvezi.

mert bűnöző!!!!

dr.ahalan 2019.06.13. 19:08:17

@Kálmán Barna Mikorka: A Kakamatyi-Bigasss kettős egyre vadabb hülyeségeket tol ki magából. HALOTT!
Drakula halott, és élvezi! :)))
Hogy ebben a történetben ki hazudik... Hát az meg erősen kiviláglik ugye. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.13. 19:17:41

@dr.ahalan: eklatáns példája, mártikám elment unokázni, nem figyelt a sittesre, és ismét kiderült, a nevét nem tudja leírni helyesen, egyedül. egy gyökér!!!!!!

viszont a parókás csúnyáját lefetyeli naphosszat, ergo, szabadon játszhat!!!

" az ég adta világon nem történik semmi,...."

:):):):):):):):):):):):):):):):)
ég adta:):):):):):):):)

4 osztályos surmó!!!:):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.13. 19:20:27

"Ingyen sem laknék Pesten, fel nem cserélném semmi pénzért ezt a jó tiszta levegőt....."
mondja ezt az,akinek nem telik pesti albérletre:):):):):):):)
újpest nem pest, tanyaközpont!!!!:):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.13. 19:24:18

az ünnepi könyvhétre jelenik meg sallai antal: kumlai emlékeim, arkan lovasa voltam c. memoárja:):):):):):):):):):):):)
ízelítő: musztafa jól kever éjjelente, de a kecskénél nem jobb!!!
bokafogás a zuhanyzóban, homlok a csempénél!!!!

a szerző dedikál szombaton 10-től 11-ig.
bilincsben:):):):):):):)

dr.ahalan 2019.06.13. 19:39:59

@Kálmán Barna Mikorka: Ja! Azért lakik egy lerobbant cselédputris falusi albiban, mert jó a levegő.
Nem azért, mert csóró, meg eladósodott, dehogy! :)))
Persze! Gábornak meg nincs lakása... Ja! De. :)))
Ég adta! Na... A helyesírás professzora! :))) Sík hülye! :)))
Megviseli ez a meleg... :)))

Voltam 2019.06.13. 19:50:21

@dr.ahalan:

Tudom, hogy te szereted a bozgor sittest, és mentséget keresel neki, de hidd el, nem a melegtől "Sík hülye!", ahogy te fogalmaztál. Ez az állapot nála független az időjárástól és hőmérséklettől is.

:)

dr.ahalan 2019.06.13. 20:00:36

@Voltam: Pfujj, miket nem mondasz? Én szeretem? Ezt a kakaszagú impotens vén varangyot? Pfúúúúj! A Bigass szereti, meg a bőregér. Azoknak jó lesz! :)))
süti beállítások módosítása