dr.ahalan

dr.ahalan

Aha, a motoros

2023. június 13. - dr.ahalan

 

Imádom a Pinterest-et, elképesztő képeket dob fel! Édesapunak például pont ilyen motorja volt, ott állt az udvaron, néha felemelt rá, és azt játszottuk, hogy motorozom… Ugyancsak kellett nyújtózkodnom, hogy elérjem a kormányt, valahol van is erről egy fekete-fehér fotó. :)))

Egyébként egész életemben gyűlöltem a motorokat, főiskolai mérőtáborban voltunk Magyaregregyen, a barátnőm pasija elvitt egy körre az új motorjával, csúsztunk, buktunk, repültem, egy bokor fogott fel.

A dolgok történnek sorban, van min törni a fejünket, Gáboron egyre nagyobb a nyomás a munkahelyén is, egészen elképesztő sztorik vannak.

Bajban van az építőipar, egyre-másra állnak le a beruházások, megint mindenki tartozik mindenfelé, teljesedik a káosz.

Olvastam, Horrorkától is hallom, egyre kevesebbet vásárolnak az emberek… Szombaton délután elruccantunk a Savoya Parkba, vannak dolgok, amiket szeretek az Auchanban megvenni, fűszereket, tisztítószereket, törlőkendőket, karamellkrémet, szóval ezer apróságot.

Nagyon jó a csemegepultjuk, állati finom cuccokat lehet kifogni, de mindig olyan hosszú a sor, hogy elmegy az étvágyam… Most az egész áruházban alig lézengett pár ember, a csemegepultnál egyetlen vásárló ácsorgott, és a kasszáknál se tülekedett szinte senki. :O

Szombaton, kora délután! :O

A háború is egyre rémesebb, láttam a videót az orosz „záróegységekről”! Borzalom! :O

Meghalt Treat Williams… Legyen neki könnyű a föld! Iszonyú nagyot alakított az életemen a Hair, 14 éves voltam, és életemben először láttam, hogy lehet máshogyan is élni, lázadónak és bátornak lenni. :)

Na aztán meg a járdasziget! Ahhh… Majdnem egy hete bontják-építik. Zaj, por, piszok. Majdnem háromszor akkora már mint volt, felbontották, átépítették a buszsávot is, a buszok kínos-nehezen sorolnak be a forgalomba.

Valakinek erre van pénze, pihent agya… Csak remélni merem, hogy nem építenek fölé lombkoronasétányt. :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr4618145932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2023.06.14. 22:57:57

Végre tudtam egész nap dolgozni, délelőtt fotóztam, lement a nagymosás, ágynemű, tavaszi kabátok, válogattam bélyeget, élveztem a saját energiámat. :)))
Gyengének, tehetetlennek lenni iszonyú állapot! :((
A megkövérített járdaszigetet ma teljesen bebetonozták. Kár volt abban reménykedni, hogy hagynak 2-3 négyzetméter helyet valamiféle életnek. Pár szál fűnek, esetleg cserjének… Baromi ronda! :O
Teljesen értéktelen, felesleges. Sőt! Káros! :O
Eddig is lámpás zebra vezetett rá, csak pont a járdaszigetről nem vezetett semmilyen út. Lehetett tovább menni a buszok elől ugrálva, vagy a sávok között halált megvető bátorsággal szlalomozva.
33 éve nem értem… És most nagyobb lett… Nagy magyar valóság! :)))
És politika… Áprilisban lejárt a tűzoltóink élet- és balesetbiztosítása! A Belügyminisztérium nem köti újra… Ha meghal egy, ha bármi éri, hát dögöljön meg… A család? Kit érdekel? A mélykeresztények… Ugye? Döbbenet!
Az egész világon a legnagyobb megbecsülés illeti meg a mentőket, a tűzoltókat, csak megint „mimagyarok” vagyunk kivétel…
Én még ott voltam a Bohócforradalom-tüntetésen, hatalmas élmény volt! Akkor vonták meg a korkedvezményt, a juttatások egy részét a tűzoltóktól, rendőröktől, katonáktól… Kellett a pénz a Lölö-zsebbe… Most megint kell. A többszöröse.
Boldogtalan egy ország ez…

dr.ahalan 2023.06.16. 23:34:38

És péntek, végre! :)))
Nem egyenesednek ki a dolgaink sehogy se, mindig akad új kötözködő hivatalnok, új aljas ember…Mindegy. Péntek! :)))
Voltunk ma tárgyalni kétszer, aztán bevásároltunk, este koccintottunk egy pohár borral, angolszalonnát vacsoráztunk paradicsommal, retekkel, és utána egy tálból cseresznyéztünk.
A Gábor fáin az idén nem volt cseresznye a Mirákulumban, vásároltuk. :)
Holnapra bőséges húsleves a terv, és kontaktgrillen fűszeres csirkemell. :)))

dr.ahalan 2023.06.19. 22:50:09

És egy új, nagyon nehéz hét kezdete. Ez nem a mi nyarunk… :(
Hajnalban a Gábor ment dolgozni, én még egy kicsit visszabújtam… Aztán a szokásos hétfői őrület. :O
Takarítani már nagyon kellett, lelevelezni, beszkennelni, foxpostot intézni, új dolgokat feltölteni…
Annyi jó azért volt, Horrorka jött, hozott Meki-t ebédre, beszélgettünk négyig. Mindenféléről. Arról is, ami most történik. Azonnal megértette. Okos gyerek. :)))
Gábor jött enni, megvitattuk a fejleményeket, és megegyeztünk… Biztosan lesz péntek! :)))
süti beállítások módosítása