dr.ahalan

dr.ahalan

Gyöngybazár és a zöld hal

2023. május 03. - dr.ahalan

 

Apróságok a gyöngyfűző asztalkámról, ezekkel pepecseltem az elmúlt hetekben, és ott van köztük Pindur is. :)))

Mondjuk a barátnőmnek van némi igazsága, normális ember nem fűz izzó cigarettát Miyuki delica gyöngyből… Nekem kedvem volt hozzá, és kész! :)))

Közben végre május lett, nekem ez a kedvenc hónapom, én is májusban érkeztem erre a sárgolyóra, és Horrorkát pont a születésnapomon hoztuk haza a kórházból. :)))

Akadt rögtön a hónap második napján izgalom, tegnap este hatalmas robbanásoktól fagyott meg az ereimben a vér. :O

Mivel tavaly már volt részünk ebben, egy őrült az egyik lakásból indított tűzijátékot, hát rohantam rögtön ki a folyósóra…  Most szerencsére nem a házból lőtték, hanem a szomszéd szálloda tetejéről, de a mi udvarunk fölé. Iszonyú volt! :O

Tavaly a fél ház számolta reggel a károkat, és lestük a fecskepárt, túlélték-e…  Sajnos az idén csak egy fecske érkezett, nem használja a fészket sem, csak nap közben repked az udvaron, csiveg, rémisztgeti Ica mama macskáját, persze szomorú látvány így magányosan. :(

Örömhír is akadt, nem is egy. :)))

Például kaptam megrendelést koszorúslány ékszerekre, öt szett, öt szín. Nagy divat mostanában bizonyos körökben a szivárványszín az esküvőkön, nekem nagyon tetszik. Élvezet lesz dolgozni nekik! :))

Mondjuk a sárga hiányzik a mostani sorból, és még nem tudom honnan szerzek pasztellnarancs (pezsgőszín)  kristályokat, de majd megoldom. :)))

Az Aldiban megint lehet kapni a kedvenc rumos-kókuszos csokigolyónkat, már kezdett kétségbeejtőnek tűnni a helyzet. Gábor hozott is azonnal némi mennyiséget. :)))

Erről eszünkbe jutott… A Soroksári úton volt régen egy isteni csokidiszkont, nagyon olcsón lehetett csudaságokat, retró finomságokat venni nagy kiszerelésben, a Zizi például félkilós zacskókban volt, a zselés cukor szintén…

Történt egyszer, hogy a Gábor beszerezte a mindennapi rücskösömet, vett két csomaggal, vitte a kocsihoz, két hivatalnok-szerű nőszemély meglátta, nééézd mennyi Zizi! Biztosan gyereknek viszi! :)))

Egyébként egészen megdöbbentő, hogy bizonyos tengeri halak mennyire imádják a Zizit. :)))

Szóval május van! :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr1618116280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2023.05.04. 23:28:55

Már több mint két hónapja csak egészen rafinált trükkökkel tudok feljönni ide, a naplómhoz…
Mindegy, ma még sikerült, ez is valami. :)
Reggel alig tudtam felkelni, pedig korán szoktam… egészen egyszerűen képtelen voltam felébredni, úgyhogy visszagömbölyödtem a Harry Potter felhőpaplan alá, begyűrtem keményre a fejem alá a tollpárnámat, és szundikáltam békésen majdnem nyolcig. :)))
Egyrészt megtehetem, másrészt pedig semmi sürgető ügyem nem volt. :)))
Ma kivételesen meghallgattuk a CPAC-beszédet. Fura és kicsike összejövetel volt, kissé szagló résztvevőkkel. Diktátorok, bukott politikusok… A beszéden jót mulattunk, Magyarország maga a siker, a csoda, a keresztények mennyországa, a nyugat már nincs is, csak a hadereje tartja szinten… :)))
Hát… Mondom! Minden tekintetben az utolsók közt kullogunk Európában, és a statisztika bizony gyilkos dolog! Igazat mutat, és jövőt jelez. Sokan ettől totálisan kikészülnek, és saját sírjukat ássák… Láttunk ilyet ebben a naplóban is szerepelni az évek alatt, nem keveset. :)))
És láttuk az eredményt is, ami mondjuk a free-t illeti. :)))
Az öntömjénezés, a hazugsághalmaz, a mocskolódás ideig-óráig hozhat sikert, de ha az igazmondó szól, érvel és bizonyít, az ellen nincs csodafegyver. Soha nem volt, és nem is lesz. :)))
És holnap végre májusi péntek lesz! :)))

dr.ahalan 2023.05.05. 23:48:27

Péntek! :)))
Gábor valami isteni szerencsének köszönhetően szabin van, jött a kis franciával, kicsit fura a hangja a mi kis drágánknak, motorcserés lesz, eldöntöttük. Kerül, amibe kerül. Szeretjük. Családtag, és kész… Krapancsák Tódor! :)))
A hűtő tele, jöhet a hétvége…:)))
Örömhír! Tegnap hatalmas csivitelést hallottam, rohantam ki a gangra, két fecske keringett boldogan! KÉT FECSKE! :)))
Hívott még az Erste jogi osztálya… Nemigen tudnak mit kezdeni velem, nagy magyar történet. Naplót érdemel, én mondom! :)))
Már persze ha lesz lehetőségem még írni itt… Igazából kezdem unni ezt a fenyegetőzést, a sunyi terrorban tartást.

dr.ahalan 2023.05.07. 23:36:09

Végre! A semmilyen tavasz után az első nyári hétvége volt, május, meleg, miegymás! :)))
Délelőtt ébresztettük Horrorkát, boldog szülinapot kisded!
Majd közösen ünneplünk, ha ráér…
Később visszahívott, verset mondok banya! Isten éltessen az anyák napján! És elmondta újra, 31 évesen is, mint minden évben. Gyönyörűen, kedvesen… Fecske Csaba: Jó leszek! :)))
Öreg korára sírós lesz az Aha, meghatódik könnyen. Hát van ennél szebb tradíció? Most tényleg… :)))
A nyári meleggel megpezsdültek a boltocskáim is, egyetlen nap… Sőt! Húsz perc alatt annyi pénz jött be, hogy csak pillogtam! :O
Alig csak elküldtem a számlákat, meg a tudnivalókat, már fizettek is… :O
Újra fel kell töltenem a bélyeges boltocskáimat, megint ki vannak fosztva alaposan. Ez jó! :)))
Új, kedves ismeretség. Bélyegeket vett, a férjének lett kedve a bélyeggyűjtéshez, pénzük van, a csajnak egzotikus ruházat web-shop-ja van, szárik, kendők, hidzsábok, burkák, csadorok.
Most a férj bélyegekkel molyolna…
„Eddig autókban utazott unalmában, tele az udvar, jobb ha bélyegekkel tölti az időt, legutóbb egy Zsigulit hozott haza, hát tudod.. Mi semmit nem tudunk a bélyegekről. Segítesz? ))) „
Persze hogy segítek… Ámbár egy Zsiguli felújítása szerintem sokkal élvezetesebb, és nagyobb üzlet… Nem az én dolgom. :)))
Volt még magyaros gombaleves, csirkecombfilé gazdagon sütve krumplipürével, uborkasalátával, és desszertnek egy kis karamellakrém. :)))

dr.ahalan 2023.05.08. 23:57:39

Még mindig csak a spájz felől, az oldalajtón tudok bejönni ide, és vicces módon ez szó szerint értendő! :)))
Bolond hétfő volt ez, meleg, kedves, hosszú. Sok munkával… Gábor szabin, ehhez képest egész délelőtt hívták, aztán elrobogott, délután visszarobogott a közös cégecskénk ügyében, találkozott emberekkel, bankolt, e-mail-eket küldött, én közben elsuhantam a Corvin-ba feladni a bélyegeket, ékszereket, a foxpost-ügyeket már tegnap elintézte az én párom, igen kényelmesen kisétált a Tűzoltó utcáig, hatalmas dolog ez a Foxpost, kár lenne tagadni. :))
Végre nyár van. Élvezem! Májusi napfény, fagyi éhgyomorra, egész nap alig-textil, XXL-es jégkockák a mélyhűtőben… És remélem csuda hét jön! :O
A politika: Tiltakozó gyerekeket fújnak le könnygázzal? Mert tanulni akarnak? Méltó módon? Tényleg? :O
A 13 havi nyugdíjat mondjuk vastagon felzabálta az infláció, ki volt ez találva… Hatalmasat ugrottak a banki kamatok, kezdik beszedni a sápot a gyerekes családoktól is… Hát! Ez kellett a népnek, ilyen rózsát téptek, ilyet szagolnak. :)))
Infláció? Hogyan is számolják? A gőzmozdonyok elvi ára mínusz 20%.. Senki nem gyárt, és nem vesz gőzmozdonyt… A húsipari termékek ára? 80%. De a kozmetikai vatta mínusz 22%!
Átlagot számolunk, bejelentünk, közzé is tesszük, egyre horrorisztikusabb az egész, és közben én vagyok kitiltva a naplómból, pedig mindent összehangoltam, itt vagyok, van arcom, van nevem, van testem, és van becsületem. :)))
És ezt a blog.hu nem ismeri el.
süti beállítások módosítása