dr.ahalan

dr.ahalan

Emlékek napja

2022. november 01. - dr.ahalan

 

Sokat nézegettem az elmúlt két napban régi fotókat… Ő Dió!

Szóval elindult a november, azonnal szét is esett a hét rendesen az ünnepek miatt, nem lehet előre tervezni semmit, ráadásul itt volt az óraátállítás is, mindenki mindennel el van maradva, utálom. :(((

Mindenesetre a Gábor megjött hétfőn a Mirákulumból borostásan, volt 24 óránk, beszélgettünk sokat. A halottainkról is. Mi már nagyon sokat temettünk azok közül, akiket szerettünk, vagy kedveltünk.

Ilyenkor mindig felemlegetjük a szép élményeket, és milyen feledékeny az ember… Az istennek se jutott eszembe a méregerős olasz boszorkányfőzet neve, a neten kellett rákeresnem! :)))

Tabitha (Puncsa) barátnőm jött egyszer hozzánk látogatóba két napra, a Gáborék lakásában tanyáztunk, este a Gábor elvitt minket vacsorázni, utána a Kertemben iszogattunk, hangulatos, meleg nyári este volt. Hazafelé sétáltunk, a T-mobil ott promózott a ligetben, rózsaszín világító labdákat osztogattak, szereztünk mi is egy párat… Aztán Puncsával ketten kiültünk Gábormama konyhájába, és hajnalig beszélgettünk. Jégbe hűtött Stregát ittunk illedelmes apró stampedlikből, és hatalmasakat nevettünk. Csodálatos emlék! :)))

És még egy italos emlék. Dió, az én agyontetovált, félelmetes kinézetű, vajszívű barátom szerette  a whisky-t. Akkor még én is szerettem. Azidőtájt nagyon sokat kerestünk a Gáborral, úgyhogy karácsonyra kaptam tőle egy ötliteres, állványos Chivas regalt… Onnantól a Dió hetente egyszer-kétszer felugrott munka után „ötórai teára”… Ez fontos is volt, akkor még kiskamasz volt Horrorka, nem bízott még a Gáborban, kellett neki egy apapótlék, vagy felnőtt titokgazda, aki modern, laza. Súgott-búgott a Dióval, imádták egymást… Szegény Dió emlékét egy apró tetkó őrzi Horrorkán, ő harcolta ki nálam, hogy engedjem. :)))

Mindkét barátunkat télen, hóban, mégis hatalmas sokaságban temettük, a Diót az olvasói búcsúztatták, blogger volt, és nagy fórumozó a net kezdete óta, pont olyan ősi netcsavargó mint én. Ahol én voltam, oda jött ő is, és fordítva. :)

Kint, a sírnál, a fagyban egy barátja elővette a trombitáját, és eljátszotta az Il Silenzio-t… Addig nem sírt senki, mire vége lett az zenének, és felemeltem a fejemet, szinte mindenkinek az arcán csorogtak a könnyek.

Amikor Puncsától búcsúztunk, akkor akkora volt a tömeg, hogy messze a sírok közt is álltak a volt tanítványok, még külföldről is hazajöttek néhányan. És mindenki, mintha összebeszélt volna… Hófehér és rózsaszín virágot hozott.

Drága barátok voltak, jól esett róluk beszélni…

Édesapuról nem szóltunk most. Ő annyira része még mindig a mindennapjainknak, annyira elevenen él bennünk, nem kellett külön megemlékezés.

Beszélgettünk még Dédikéről, nagymamámról, lakónénikről, más barátokról, rokonokról. Beszélgettünk. Kicsit velünk voltak.

És az élet megy tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9017968268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.11.02. 23:02:00

Már két nap eltelt az undok novemberből... Meglepően kedves nap volt, a Gábor a gigaépítkezésen kezdett, nem szabad írni róla... Megvető legyintés. :(((

Öt helyen vannak projektjeik, van három saját gép, 3 gépkezelő, egy bérelt gép... Rohanás, őrület... Hétfőtől elszabadul a pokol... A Lánchíd-projekthez ragaszkodnak. Az fontos! :)))

Szóval nehéz hetek lesznek...

Alkalmazkodom, és nicsak! Azonnal sikerült feladnom a Gábor kacifántos lottószelvényeit... Aztán alig kellett várnom a Corvin-ban a postán. Megünnepeltem, micsoda botrány a vidéki posták bezárása! A hatalom a saját bugrisait bünteti.A Fórumban hallottam, nagyváros, ötből négy posta bezár... :O

Nem az én ügyem...

A mozgólépcsőn egy kellemes külsejű, húsz év körüli fiatalember megszólított. Roma... Láthatóan az edzőteremből jött. :)))

- Hölgyem! Kérdezhetek valamit! Olyan jó illata van... Mi ez? Hol lehet megvenni?

Pink Sugar... :))) Köszönöm! :)))

Vettem két könyvet. Vásároltam a Tűzoltó utcai Aldi-ban... Vettem 1.399.- forintért negyven deka német Gouda sajtot... A magyar gagyi trappista? 20 deka ugyanannyi.. Mi is volt még a kosárban? Kedvenc olasz gluténmentes kekszem, almás...

Aztán hazajöttem.

Gábor jött este hatkor, megette a babgulyást... A sales-manager este hétkor még hozott valami hevedereket és különös szerkezeteket ide, a házam elé...

Iridj Varnew 2022.11.03. 07:32:52

@dr.ahalan: este hatkor babgulyás?????
bátor....
nagyon bátor!!!!:):):):):)

dr.ahalan 2022.11.03. 22:51:29

@Iridj Varnew: És milyen finom volt! Bajai fehér óriásbab, hófehér. Az áztatással 3 cm hosszú, és gesztenyeízű! Csodabab! :)))

dr.ahalan 2022.11.03. 23:25:58

Micsoda randa nap volt, igazi november! Utáltam, de csak azért is tettem a dolgomat, közben pörgettem zenéket, filmeket, majd csak vége lesz ennek a hónapnak is. :(((

Rettenetesen bosszant, hogy minden zene és játék előtt szeretett kormányunk az orrom alá tolja a hazug propagandát. Mitől vannak most ennyire berezelve, detélleg... :O

Szankciós infláció... Hát persze! És az Ostorbánia (Ostobákia) lakói, az ostobákok elhiszik... Mi is a valóság? Hát lássuk! :)))

Vásárolgattam, sajtot kívántam. Alapvetően híve vagyok a magyar termékeknek, de most mit láttam? Na mit?

Büszke magyar trappista sajt, 20 deka. 1.700.- Ft! :O

Kettővel jobbra saját márkás nyugati gouda 40 deka, nem akciós, jó minőség... 1.400.- Ft!

Nagy büdös francot szankciós infláció... Még ilyen moslék forintárfolyam mellett is az van, hogy az osztrák, német gazda sajtja itt, nálunk... Adóval, inflációval, az ottani munkások ötszörös bérével... cakkumpakk... 3.500.- Ft/kg.

Az elhibázott gazdaságpolitika következményeként a magyar gazda agyonadóztatott sajtja 8.500.- Ft... A legmagasabb Áfa, a legmagasabb járulékok, a hétszeres gázár... Aztán megdöbbenve tapasztaltam, a fideszes nem is tudja, lezuhant a földgáz világpiaci ára :O

Azt se tudja, hogy ötödannyi pénze van a borítékban a többszörös árak mellett. Nagy részüknek a falvakban esélyük sincs arra, hogy eljussanak egy Lidl-be, vagy egy Aldi-ba. Van a szomszéd városban CBA, meg Coop...

Sok helyen megszűnt a buszközlekedés, utolsó közösségi térként felszámolták a postát a nagyobb falvakban is.

És kérem! Lekapcsolják a falusi közösségi wifi-t! Nem kell net tinektek... Energiatakarékosság! Nem kell a face, nem kell a mindenféle úri huncutság! M1. M2. Duna TV. Ingyen. Török sorozatok. Farhát. Jó az úgy...

Biztosan én hazudok... Persze! :)))

Érdemes lenne egyszer bemenni egy CBA-ba, megnézni az árakat, meg a vevőket... Most komolyan! Csak kevés még az inger... Egy évtizede nem tudom rászánni magam! :)))

Nekem is van gyomrom, kérem... :)))

Mindegy. Holnap péntek... Még egy nehéz nap... A Gábor várhatóan csak este jön vidékről, amit lehetett, azt megvettem, átalakítjuk a menetrendet, most ez van...:(

Megoldjuk. Mi mindent megoldunk! :)))

dr.ahalan 2022.11.05. 00:06:34

És péntek! :))))

Este jött, belapátolta a sült csirkecombokat extra fűszerrel, ropogós sült burgival, Mirákulum-salátával, ittunk előtte egy kevés jó bort, koccant a két pohár, most alszik elégedetten. :)))

Holnap ő vásárol egy hétre, én főzök. Ez egy ideig így lesz, nem fér bele, nem lesz közös péntekünk. Egyedül húzom a saját közös cégünket, a nagy pénzt most ő keresi. Ez van...

Egyébként élvezi, tele van sztorikkal... Hatalmas építkezés, majdnem négyezer munkás a terepen naponta, mindenféle náció. Rengeteg munkagép, az övé a második legmenőbb... Mert van egy, ami újabb, modernebb! Mint egy óvodás, detélleg! :)))

A gépkezelők beszélgetnek... Milyen cég ez? Külföldi a tulajdonos? Mennyit fizet? Van felvétel?

És hát szerényen megjegyzi... Ő a tulajdonosa. Aztán leül közéjük, megeszi a szendvicsét, amit én csomagoltam tegnap este, elolvassa az üzit, megeszi a kis dugicsokit, és szerintem boldog... :)))

Jó ez így!

Péntek!

Végre sikerült megnéznem a Krisztinkánk-videót, hatalmasat tudott tenni Baranyi Krisztina az ATV-n,
így kell ezt. Őszintén, egyenesen. Ellenállva... Hazug vagy, becstelen vagy, nem vagy, nem létezel... A Youtube-on nincs fent, az M1 le is tiltotta azonnal, vadásszák, de a hírhugónál talán még elérhető!

Talán még megnézheted!

hirhugo.hu/2022/11/04/botrany-az-atv-studiojaban-baranyi-krisztina-eligazitotta-az-odahivott-fidesz-propagandistat-video/

dr.ahalan 2022.11.06. 23:16:06

Vasárnap. A gyűlölt november hatodik napja... Szombaton a Gábor bevásárolt, néha felhívott, közben főztem, zöldséget hámoztam... Melyik csirkemellfilé kell? Van hely a mélyhűtőben? Akkor megveszem a családit... Tarjából hány tálcát? :)))

Pocsék idő, bekuckózás... Elképesztő! A járvány idején is élveztük, most valami csodaként éljük meg a jó ételt, a filmeket, a zenéket, a kifizetett számlákat, a meleget, a fürdővizet, a fényt, a TV-t, a netet, a biztonságot. :O

Basszus! Olvastunk cikkeket, hallgatunk zenét, játszottunk... És látjuk a kormány hazugságait, amit az orrunk alá tolnak. Játékok előtt, zenék előtt... Kötelezően. Iszonyú sok pénzt fizetnek érte, a te zsebedből, az én zsebemből... Milliárdokat! Csak a hatalomért...

Ennyi sok pénzből kifizethetnék a pedagógusokat. Becsületesen! Detélleg!

Vagy meggyógyíthatnák a betegeket! Rendbe is tehetnék az egész egészségügyet... Eszükbe se jut...

Iszonyú idők jönnek. Se válságkezelési terv, se semmi. A segélyrendszert megszüntették törvényileg. Lex Megdöglesz...

Ma olvastam egy cikket, tömegek élnek súlyos fogyatékkal. Se ők, se a gondozó családtagok, se a befogadó intézmények nem kaptak semmiféle támogatást, semmiféle emelést 2010 óta... A pelenka ára az ötszöröse, a kakizsák szintén. Vagy talán több..

Járvány, háború, gazdasági válság!

Hát... Szívből kívánom minden odaszavazónak a kínos tapasztalatok megélésén alapuló megvilágosulást, detélleg... :(((

dr.ahalan 2022.11.07. 23:16:38

Hétfő letudva, értelemszerűen én intézem az ezer apró-cseprő dolgot, Gábor reggel hétkor már vidéken van, és jó ha este hatra, fél hétre ideér enni.

Szóval mentem ma is ezerfelé, a lottózóban kissé meghökkentem. Majdnem üres volt, rendezgettem a borítékba az egyik asztalnál A Gábor feladott szelvényeit, egy meglehetősen kapatos hatvanas manó ült a másiknál...

Átszólt, ma milyen nap van? Hétfő?

Átmosolyogtam, igen. Hétfő...

Mire indultam volna, már az ajtónál állt, és imbolyogva megkérdezte:

- Jössz, baba? :O

Anyám borogass! Se köpni, se nyelni nem tudtam egyetlen másodpercig, aztán megkerültem, kinyitottam az ajtót, leidiótáztam, és elvágtattam... Még utánam szólt! Figyelj máááá! Van lakásom!

A Gábor úgy nevetett amikor elmeséltem, hogy azt hittem sose hagyja abba! :)))

Egy hét alatt két beszólás, a parfümös fiú a plázában, és most ez... Elszoktam tőle, és persze tudom, hogy az illatnak szól csak, három parfüm van, ami kétségtelenül és igazolhatóan megbolygatja a férfiak agyát... Illetve négy! Már amikről én tudok...

A Shalimar, az arab világ titka. Sose fogom megérteni, nem szeretem, de működik. A Lou-lou, a kedvencem. 35 éve! Hagyma nem biztos hogy van itthon, de Lou-lou igen. Cacharel. A harmadik a hagyományos Opium. És valamiért a hétköznapi kedvencem, a Pink Sugar... Egész életemben azt vallottam, hogy lehet a nő bármilyen csóró, bármilyen szerencsétlen, ha nincs parfümje, akkor élete sincs. Az illat az élet, a remény, a jövő, titokzatos út a férfihez. :)))

Sokszor jártam életem során bulikban, társaságokban, szórakozóhelyeken. Észrevettem, hogy a magányos nő kenhet magára bármilyen kozmetikumot, szempillaspirál, púder, rúzs, szemceruza.. alapozó, műköröm, hordhat bármilyen frizurát, ruhát, selyemharisnyát, ha nincs illata, akkor sikere sincs...

A férfi se nem néz, se nem lát. De az illatot érzi! :))) Az belemászik az agyába, bele bizony! :)))

Aha-titkot olvashattatok! :)))

Szóval hétfő letudva. Holnapra van egy izgalmas ékszerrendelésem, egy medálhoz kell ékszert alkotnom, peyote fűzéssel. A Delica gyöngyöket már összeválogattam, mindenből van egy kevés régi áron. Egy év alatt akkorára nőtt az áruk, hogy most ezt a nyakéket majdnem harmincezerért tudnám elkészíteni. Egy kis bizsut! :O

Gábornak pedig rántott csirkemellet ígértem, krumplisalátával. :)))

Iridj Varnew 2022.11.08. 06:55:06

@dr.ahalan: első!:)
a lassan 70 éves impotens börtöntöltelék, arkan kapitány faszhuszára, visszatért a jól megszokott életformájához, a naplózás terén.
beszólások, kajaképek, az osztályfőnök sebbe nyalása habzó szájjal:):):):)
de!
se pina, se baszás, se nő.........már ha érted.
magányosan cibálja a faszát egész nap a hideg olajkályha mellet:):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2022.11.08. 08:40:59

@Iridj Varnew: Igen, hallottam róla több síkon is. Szerencsére nem ügyem. Messze van. Egy távoli galaxisban. A bűze se érződik erre... :)))
süti beállítások módosítása