dr.ahalan

dr.ahalan

Rainbow hadművelet

2022. október 04. - dr.ahalan

 

Ennek a logónak mondjuk aktualitása is van erősen, de igazából eszembe se jutott volna felrakni, ha nem bőszít fel egy undormányos betelefonáló. Fórum….  Az a megszokott, humortalan bizergény, a konzervatív emberszabású „eresztény”, letolta kioktató stílusban az unalmas narancsos-kövéri propagandaszöveget, a tanár tanítson, ne sztrájkoljon…. Meg a többi hasonló sunyi, aljas, demagóg „semmitérést”… Nah!

Ebben nincs semmi különös, de akkor elkezdte gyalázni a logót, ki se mondta a szivárvány szót, sütött belőle a gyűlölet minden másság iránt, fröcsögte a maga fekete-fehér-szürke igazságát. Felbosszantott! :)))

Egyébként egész életemben nagy élvezettel hergeltem és gúnyoltam az ilyesforma lényeket.  Könnyű őket indulatba hozni, és akkor még nagyobb marhaságokat tudnak kiadni magukból. :)))

Én a magam részéről szívből drukkolok a pedagógusoknak! :)))

Kezdenek mások is felbátorodni, reggel az Ecseri úti telepen a kukások nem vették fel a munkát, és készülődnek a kollégáik is. 10-12 éve még magas munkabéreket kaptak, de aztán nagyrészt elmaradt az inflációkövető emelés. :(

Mindegy… Nekiláttam a diónak, most mindenhol tálcákon, lapokon, tepsikben dióbél szárad, meg persze zellerlevél, petrezselyem, gyógynövények. Vajákos Aha! :)))

Nagyon tudok bánni a dióval, kitanultam a szakmát! :)))

Anyámnak istene volt a pénz, Baján ha mellékkeresetre volt lehetőség, akkor hajtott engem is, a nevelőapámat is, volt fűszerpaprika-földünk, szedtünk részesben meggyet évente, egyszer még az onatéra nevű növénnyel is próbálkozott, amiből állítólag szívgyógyszert gyártottak. (Nemigen találtam róla anyagot a neten… ), nyolcvanas évek eleje. :)))

Akkoriban rengeteg volt Baja környékén az elállamosított, elromosodott, lakatlan tanya, alig járható utak mentén, és persze ott maradtak a diófák, nőttek, nőttek, és rengeteg termést hoztak, ahogy most a Mirákulum fái. :)))

Szedte, aki ismerte a tanyák helyét, másnak úgyse kellett. Tetemes halom jött össze mindig, nekem kellett esténként tördelni, anyám meg árulta kis csinos celofáncsomagokban a munkahelyén, ahogy ez akkor szokás volt. :)))

Úgy tudom precízen megütni a diót, hogy a héja négy részre hulljon, és a két fél épen kerüljön ki. Dédikémtől tanultam. :))))

Sikere volt a diónak, sose volt benne csonthéj… :)))

Szeretek diót törni, és most nagy öröme lesz Gábormamának, oszthatja bőven a barátoknak, rokonoknak. Csinos celofántasakokban. :)))

Kap persze Horrorka is bőven, és én is sütök almás-diós sütit. Durvára darált dióval, kis mézzel. Valami isteni! :)))

Igazán az a boldog az életben, akinek a kis örömök is bearanyozzák a napját.. Ezt is dédikétől tanultam.

Csak úgy mondom. :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr2817946934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.10.05. 00:38:46

És még a pedagógusok helyzete... Nem nekem jutott eszembe, a face-en találtam. Holt költők társasága. Hatalmas film, persze! Holnap megnézem, 12 év alatt gondoskodtak róla, hogy elfelejtsem. Ahogy a Hairt se tolja túl sokat az állami média. Van helyette Tótgabi... Rogyásig! Tiritarka biszbaszban! Jóvanazúgy...

Valahogy így kellene mindenhol!

www.youtube.com/watch?v=PZJA4k72glo

Iridj Varnew 2022.10.05. 07:38:35

első!
..és milyen igazat írtál ismét.
emlékezz, a svéd börtöntölteléket, a maga 6 osztályával 2 perc alatt ki lehetett hozni a sodrából:):):):):)
a buta, tanulatlan agymosott érvelni soha, csak mocskolódni tudott, és tud a mai napig is.
rüszmeteg , a saját jogán doktor és közszereplő, szintén a párja.
és én teli torokból csak nevetek rajtuk.....:):):):):):):):)

dr.ahalan 2022.10.05. 09:21:48

@Iridj Varnew: Tééényleg! Él még a mélynövésű náci csöves törpe? A kakibakis néne még mindig pátyolgatja? :))))

Iridj Varnew 2022.10.05. 10:57:21

@dr.ahalan: élnek, de már egyik sem nemizik!!!:):):):):):):):):) marad a fröcsögés nekik....

dr.ahalan 2022.10.05. 22:55:14

@Iridj Varnew: Még mindig tolják? Szerencsétlen, lecsúszott vén petyerkák... :)))

dr.ahalan 2022.10.05. 23:52:33

Hatalmas tüntetés volt a mai, szívet melengetett. Tényleg!

De! 2010 és 2014 közt minden tüntetésen ott voltam, azok ennél sokkal hatalmasabbak voltak, de a cinikus bagázs akkor is csak bosszút állt, fenyegetett, megfélemlített tömegeket... 2014 után nem tüntettünk többet. Minek? Tudomásul kellett venni, a vidéki bugris megvezetettek sokkal többen vannak, mint mi... Szavazók. Három kiló krumplival megvehetőek, kormányzatilag elbutíthatóak, és a média szinte teljes bekebelezésével megtéveszthetőek.

2010 után is tüntettek az egyetemisták, a felsőoktatásból a tandíjakkal kizártak, ők is harsogták... Ők a jövő. Nagy részük régestelen régen nincs az országban...

Mellesleg a kormányzati média alig-alig említette a mai tüntetést, és ami szót ejtettek róla, az is annyira volt hamis, sunyi és hazug, hogy mindent el is mond a "rendszerről".

Nehéz nap volt, a dió-projekt miatt alaposan elmaradtam a munkáimmal, kicsit utol kellett érnem magam, a közös képviselő is hozott vállalkozót, még mindig a függőfolyosók ügye a téma, ez végre normálisnak tűnik, nem vizionálja azt, hogy néhány lötyögő korlát miatt lebontatjuk az összes függőfolyosót... Készcsókom! Látom! Kicseréljük acélra a rozsdás tüskéket, betonnal rögzítjük, és műgyantával kiöntjük. Van 4-5 négyzetméter vacak IKV-s műkő két emeleten, az repedt! Becsorog a víz, szétfeszíti a jég a betonvasat. Betonozzuk, műgyantával kiöntjük. A többi rész hibátlan, csak csúnya. Statikailag egészen rendben van... Kis kozmetika, esetleg a korlát mázolása, ha belefér a végén. Értem én! Küldöm az árajánlatot... Hallottam, mérnök magácska, nem lehet becsapni. Én meg nem szoktam senkit becsapni, a munkatársam szólt, régen dolgozik a háznak, a maga fürdőszobáját is ő újította... Ő küldött! :)))

Na ugye! Ezt mondom két éve! És jöttek, méricskéltek, bontottak volna, rengeteg millióért! Jön a társasház nekem egy doboz csokival, detélleg! :)))

Közben beszélgettünk... Húsz éve dolgozom együtt a közös képviselő csajjal, mégis keveset tudtam róla... Már hetven éves! Azt hittem velem egyidős! :O

Tavaly elvesztette a férjét. Mindketten átestek a betegségen, minden különös baj nélkül, aztán a doki bactatni kezdte a férfit. Beletolta a Szputnyikot a hetvensok éves bácsiba... Öt komoly alapbetegség mellett! Még két nap volt az élet. :(

M.-nek rengeteg képviselt háza van, nagyon nagy bajokkal találkozik naponta. Sokkal nagyobb a baj, a nyomor, a kétségbeesés, mint gondolnád Klárikám... A tietek egy gazdag ház, csak két halottatok volt, ha jól tudom. Szépen bejönnek a közös költségek, a reklámból van bevétele a háznak pluszban, nagyon jó munkát végzel. Tényleg! Köszönöm! :)))

Büszke az Aha... :)))

Igaz... Egyszer hagytam magam korrumpálni! Igazán! :)))

Egy vállalkozó hozott számlát, írjam alá, sürgősen kell a pénz, vészhelyzet van a családban... Jó! És a feleség üzletéből kaptam utána valami sampont meg hajbalzsamot! :)))

Nagyon sok vállalkozó kerülgetett, próbált megvesztegetni. Soha többé nem jöhettek ide... A társasház ügyeiről is írhatnék rengeteget. Történelem.... Mocskos történelem ez is.

Ahogy az országé. A családomé. Meg a freelove.hu.-é is... Ugye? :))))

Hát igen. A becsület nehéz, drága teher, gyűlölet, irigység és düh öleli körbe. Pont olyan, mint az arany... Szeretem viselni. Hosszú távon jó befektetés.

Állandóan és stabilan emelkedik az árfolyama.

Legyőzhetetlen. :)))

dr.ahalan 2022.10.06. 23:09:02

Megint jó sűrű nap volt, akadt munka elég, a Gábor is alaposan megkésett délután, fáradtan jött enni, de azért addig nem ment el, amíg meg nem oldottuk a bajt... Pofátlan vevő általam nem jelölt szállítási módot kért, persze sunyi módon. A vétel után át is utalta az árat és a normál postai díjat. Nem szeretek pitiánernek lenni, megkapja a csomagját, aztán értékelem, és majd próbáljon vásárolni azután! Pedig kereskedő, fontos neki a jó híre, és már jó sok emberrel eljátszotta ugyanezt... Hihetetlenül sok a tirpák, fillérért alja gané, honnan kerültek ezek elő? :O

Nincs elszállítva a szemét. Sztrájk volt. Megegyeztek, holnap szállítanak. Karigeri jól tárgyalt, beírtam neki egy piros pontot... MZP sunyisága okán nagyon haragudtam rá sokáig, még most is haragszom... :(

Házat tartottam. Maradt bőven holnapra is a tartásból. :)))

Holnap már péntek... Két hete várok rá. Nagyon ránk is fér! :)))

A pedagógusok sztrájkja, engedetlensége reménytelennek látszik. Rengeteg a sztrájktörő, igazából sokkal többen vannak... Besúgók, sunyi leskelők, megalkuvó iskolaigazgatók, tankerületi mocskos csinovnyikok, megfélemlítés, retorziók, undorító...

Tisztelet az egyenes gerincű tanároknak, a szülőknek a diákoknak...

A nagy magyar narancskirály meg néz ártatlanul jobbra, meg balra a maga csicskacsatornáin... Hogy mi van? Mint aki pukizott a tömegben büdit. Szólt valaki? Nem hallottam. Mindegy is már... A lényeg a "megasorosmegamigráncsgyurcsánykurvabrüsszel" . És kész.

Hogy ki fog tanítani?

A sztrájktörők. Mélymagyar mocskot. Összevont osztályokban, 18 fokban, a számítógépeket be se szabad már kapcsolni. Takarékoskodás van!

Hitelre kunyeráljuk a gázt Putyintól. Jó magasak a kamatok, és egyéb költségek. A Nemzeti bank valahogy eltüntetett pár ezer milliárd forintot. :O Mindkét oldal készül a nagy robbanásra. Szörnyű lesz, és szörnyűségében is érdekes. Iszonyúak lesznek a veszteségek, rettenetes lesz a pusztulás.

Elkezdődött. A számlát mindenkinek meg kell fizetni. A Jóisten X-re játszik. :)))

dr.ahalan 2022.10.08. 00:02:38

És végre péntek! Meghitt... A Gábor alszik, szuszog, nehéz hete volt, az ablak még nyitva, jó az idő. :)))

Rendes heti nagybevásárláson vagyunk túl, négy helyen jártunk. A végösszeg majdnem meghaladja egy közmunkás havi bérét, pedig nem vettünk semmit, ami ne lenne szükséges a mindennapi élethez. :O

Ruhára, vegyi árura, cifraságra nem volt szükségünk... Úgy nagy általánosságban vastagon túlvásároltam magam egész életemben, sokkal több cipőm, táskám, kabátom, poncsóm, festményem, könyvem, gyöngyöm, bélyegem, ékszerem és más egyéb biszbaszom van, mint amire valaha szükségem lehet... :))) Helyhiány...

Szóval nem vásároltunk luxustermékeket... Vettem egy rózsaszín, mikroszálas mop-ot akciósan. Háromféle húst. Felvágottakat. Gluténmentes és nem mentes pékárut. Akciós szőlőt. Más zöldség vagy gyümölcs nem kellett, az van a Mirákulumból... Ja de! Egy karfiol! Az kell, lesz rakott karfiol a jövő héten... :O

Tejtermékek, felvágottak, karamellkrém, bor. Tejföl, egy kis sajt, joghurt, csoki, tejkaramella. Tárkony. Meg persze a cigi. Ennyi. :O

Nincs gyerekünk, akiről gondoskodni kell... Bölcs döntés volt 25 éve... :O

Osztottam, szoroztam ma a pedagógusok átlagbérét... Összehasonlítottam a mi kis szordínós életünkkel ebben a kis gyöngy öröklakásban, Budapest belvárosában... Hogy mi van? Albérlet minimum 150 ezres. Vagy hitelből, orbánilag támogatottan lakás. Ugyanaz az összeg, ki van számolva... Majd lesz sokkal több is, tudjuk...

Minimum két gyerek. Azok is ennének. És kellene nekik bicikli, hátitáska, füzet, könyv, játék, szaloncukor, mikulás, állandóan szorít a cipő. :O

És akkor a rezsi! Gáz, villany, TV, net. Egyszerűen lehetetlen kifizetni...

Mélyszegénység. Nyomor...

Közben Hatvanpuszta...

Szeretném hinni, hogy itt megindult valami.

Iridj Varnew 2022.10.08. 15:39:01

na, az önerőből vén faszszopó riherongyot ismét bezavarták tátott szájjl a faszerdőbe:):):):):):):):):):):)
még mindig azt hiszi ő a mindentudó:):):):):):):)

"#Szolgálatiközlemény
Jó reggelt Naplósok!
Letelt a 72 óra, ezért mély sajnálattal tudatom veletek, hogy Ildikó Sásdit "Admin tiltás" csoportszabály szegésért, a mai napon végleg kitiltottam a csoportból.

dr.ahalan 2022.10.09. 23:26:15

@Iridj Varnew: A Föld légteréből kellene kitiltani ezt a mocskos, hazug, becstelen vén szutykot. Annyi a bűne, mint a tenger... :)))

dr.ahalan 2022.10.10. 00:16:04

Nahhh! Lehet várni a következő pénteket, ez a hétvége is kimúlt! :(((

Szombaton délután elmentünk a Godot-ba, megnéztük a gerillakiállítást, beszélgettünk, kávéztunk. Rengetegen voltak... Aki teheti, az menjen el! Urbex helyszín, rengeteg fiatal művész, tényleg jó befektetés!

Ma a Gábormamát mentünk szülinapra köszönteni, vittük az első adag dióbelet is. Nézett döbbenten, még rengeteg van. :)))

Mit lehet ennyi dióval kezdeni? Jó... Osztogatja az ember. Diós kalács, diós beigli, diós süti kéthavonta. Diós palacsinta. Diós birsalmasajt... Birsalmát is rengeteget termett a völgy. :O

És azután? :)))

Szóval kaptunk rizskoch-ot, meggysziruppal. Édes hétvége volt, ha már Óbudán jártunk, akkor Daubner... Nagy szívás volt! :)))

Persze azért jó kis hétvége volt ez is, megmosolyogtuk a hídrobbantós szülinapi videót, őrültünk az ukrán sikereknek, egyébként észrevehetően csökkennek a tejtermékek árai, ma láttam reklámot... A multik vastagon akciózzák a tejtermékeket, kicsit elpofátlanodtak... A tehén nem eszik kukoricát, nem fogyaszt túl sok áramot, mégis az égbe mentek a sajtok árai... :O

Persze azért az infláció, az infláció. A háború generálta, Orbán rettenetesen rossz gazdaságpolitikája megsokszorozta, lopni már nem engedik, Brüsszel nem ad pénzt, ezért az inflációt növeli, hogy Európa legmagasabb Áfa-bevételéből fizetni tudja a mammont, ezt az elképesztő vízfejet Magyarország testén.

Egyre kevesebbeknek lesz ez így jó.

Persze ez rém szórakoztató lenne, és lehetne rá legyinteni... Mint ahogy minden másra. Például Horrorka hagyaték-ügyére. Idővel az is nyert ügy lesz, és addig csak hízik, és hízik az egész gusztustalanság, és akkor kirobban, mint egy gennyes pattanás, kifreccsen... Igen.

Számtalanszor végignéztem. Ahogy a kommunizmus összeomlott. Ahogy a rendszerváltás kudarcot vallott. És ahogy a potrohos bugris meglovagolja ezt az egész borzasztóságot... 12 éve! Bizony. :O

Buborék. Godot... Tervezik, elmennek a franciák felé. Pénz van elég. Értelem nincs. Levegő nincs. A kiállítás még itthon fog maradni. Ők kint akarnak élni.... Ott is lesz kiállítás. Gábor legkedvesebb unokahúga... :(((

dr.ahalan 2022.10.10. 23:37:50

Nehéz hétfő volt, a Gábor reggel kávéval, narancslével keltett, és már rohant is... Délután beesett fáradtan egy órára, szava is alig volt, rengeteg a gondja. Megőrült a világ... :O

Voltam könyvtárban, még nyitva találtam. Nem tudják, hogy bezárnak-e... Ha bezárnak a gyógyfürdők, a szállodák, a múzeumok... ha a hatalmas rezsiköltségek okán vállalkozások tízezrei mennek csődbe megint, akkor ők miért is maradnának nyitva? :O

Csak hogy értsük! A rendszer a 14 forintos paksi áramot sokszoros forintért lőcsöli rá az önkormányzatokra, és a lakosságra. Erre még jön Európa legmagasabb Áfá-ja, meg a pofátlanul magas rendszerhasználati díj. Mondom! 14 forint! Nézd meg a villanyszámládat! :O

Ahogy Prágában, úgy Berlinben is tüntetők várták a "mimagyarok" miniszterelnököt. Bulis rendezvény volt zenével, és zúgott a megszokott O1G...

Tudtad? Nagy mennyiségben rongálják az emberek a tízforintos érmét.... Egy G-betűt ütnek tüskével a nullába.. Keresd az érmét, egyszer sokat fog érni! :)))

Ami rettenetes, az a rakétatámadások Ukrajnában. Putyin már gyáva harcolni, katonája is alig van, rakétákkal támadja Kijevet. Óvodákat, lakóházakat, játszótereket, megint színházakat... A civil ukrán lakosságot gyilkolja. Nem fér a bőrébe ez az elmebeteg...

Persze erről nem beszél a jó magyar kormányzati média... A forint árfolyamától ma felsikoltottam... Aztán lenyugodtam. Lesz majd itt még rend, a pusztuláson, a romokon serken az új élet, csak túl kell élni. Addig meg a kis vagyonom biztonságban van. Aranyban, valutában, gyöngyben, féldrágakövekben... A bugrisokat meg temesse el a történelem.... Ezt kérték, ezt kapták. Így van ez jól. :)))

Iridj Varnew 2022.10.11. 09:40:01

első!!:):):)
újabb kisfinomság, csak hogy tanulj.......a 75 éves rüszmeteg nem fér a bőrébe...

"Antal Sallay
15 ó.
·
Sziasztok! Kénytelen vagyok segítséget igénybe venni, hogy tisztázzak pár dolgot. Meglepett, hogy tiltva lettem, mert régebben a saját privát face oldalamról kitiltottam az itteni admint. . Én nem itt ezen a platformon tiltottam a csoport létrehozó admint (Éva zs Majoros). Ez évekkel ezelőtt volt, amikor hsz-ben (Ahalan-Rita féle csoportban), már nem emlékszem a konkrét csoport névre, de ott is minden voltam, amit a csoport létrehozója hangoztatott. Szóltak akkor is, nézzem meg, miket írogatnak rólam, miután az ott az ellenem irogató személyek neveit letiltottam, hogy ha ilyen rossz a véleményük a privát személyemről, akkor inkább ne lássák a face személyes oldalam. Nos, ebbe került bele az itteni „admin” Éva, akinek a hsz-t, üzeneteit, itt már egyáltalán nem láttam.. Először fogalmam se volt kinek volt ilyen jó ötlete, hogy megpróbálta összehozni a régi tagságot.. örültem nektek. Ez viszont azóta megváltozott.. Nem tudom, személyes bosszú, vagy milyen okból, olvastam, mert először elküldték nekem a „szavazási” akcióját. Már ez is furcsa volt, mi a fiammal, akik révén Ti összejöttetek, miért kell egy volt tulajra szavazni? Jó, rendben, sok ellenségem volt, köszönve annak, ami zajlott bizonyos tagok folyamatos piszkálódásai, hazugság sorozatának következtében. Lehet sokan nem tudjátok, ügyészségi szakban van egy polgári peres eljárás a két főkolompos ellen, akiknek az állítását bizonyítaniuk kell hitelesen. Amit becsatoltam, hiteles közjegyzői dokumentumként a bíróság tovább adta az ügyészségnek, mert úgy ítélték meg, hogy az kimeríti a zaklatás , rágalmazás bűncselekményét. Még nem zárult le. Ezek a személyek még mindig szítják a tüzet, nem álltak le, és most kiderült számomra, hogy sikerrel. Ezúttal felvetődött bennem, hogy az amiért végleg tiltva lettem innen, az egy előre megtervezett helyzet volt, csak úgy szórakozásból, bosszúból, hatalomból. Mire alapozom. Szavazásra bocsát, majd mielőtt szavaznátok „véleményezi”, hogy miért ne szavazzatok rám (ugye, egy adminak TILOS! befolyásolni a tagokat- egyik fő szabály). De mert én őt az ellenem tett hsz-i alapján anno kb. 2019ben, vagy régebben a saját face oldalamról kitiltottam, nagyon jól tudhatta, hogy nem fogom látni, amiket ő itt ír a tagoknak. Nekem utólag küldték el, így fogalmam sem volt arról, hogy felszólított, pl. 72 órát szabott meg, hogy szüntessem meg tiltását.. Amúgy időm sem volt, mert egész héten sok volt programom, dolgom, napokig be sem néztem. No, a lényeg, ez történt. Természetesen írtam neki, de erre levett az ismerősei közül, nem adott rá lehetőséget, hogy tisztázzuk. Csak azoknak szerettem volna ezt megírni, akik velem együtt nem értik, hogy és miért történt és egyáltalán érdekli őket. Nem baj, mérgező közegben semi keresnivalóm, sütkérezzen a „sikerben”, csak egyet ne felejtsen el, hogy ez egy olyan közösség, ami nélkülünk nem jött volna soha létre.. Érezzétek jól magatokat és ne hagyjátok, hogy pár ember megossza újra a társaságot. Az itteni admin (Majoros Évának) sok boldogságot a sikeres eljárásához és vigyázzon nehogy mással is ezt művelje. Én pedig úgysem szeretnék már olyan csoport tagja lenni, aki eleve így indít, megoszt, , csak úgy hobbiból kizár, büntet.. ha ettől boldog. Aki még jó szívvel emlékszik rám, azoknak sok szépet, írjatok kedvetekre, örüljetek egymásnak, (én a héten lettem 75 éves., csak ez az ami ellen nem tehetünk, minden más rendben). puszi Sásdi Ildikó Remélem Tomo nem lesz ezért büntetve, tiltva innen, mert segítségével tudatni szerettem volna a tagoknak, hogy mi a helyzet velem kapcsolatban"

érted??? ki van baszva,,,érre visszamászik a svéd börtöntöltelék hátán.......

dr.ahalan 2022.10.11. 23:28:50

@Iridj Varnew: Szokás szerint pofátlan, álszent, szemtelen, teleszarja hazugsággal az írásait, és akkora az arca, hogy hányingert kap tőle minden ép értékítélettel bíró ember. Műveletlen bugris... Elvihetné már az öregördög így nyolcvan évesen... Detélleg! :(

Mellesleg egyértelműen ezt nem ő fogalmazta meg, hiába vannak benne a gondosan elhelyezett helyesírási hibák. Csak azt nem értem, hogy én hogy kerültem bele a történetbe... :O

Elmebeteg! Detélleg! :)))
süti beállítások módosítása