dr.ahalan

dr.ahalan

Fecskecsivit májusnak havában

2022. május 03. - dr.ahalan

 

 

Régen mutogattam ékszert, most brossokhoz van kedvem, azt hiszem még nem is igen készítettem ilyesmit. :)

 

Aki nem követi a hozzászólásokat, az nem tudja… Tegnap a harmadikon az egyik lakásból tűzijáték-sorozatot eregetett valami barom, az udvarra, a tetőre meg a térre, nem kevés kárt okozva.

 

Már reggel korán rohantam ki, a folyósón kint volt szinte mindenki az emeleten, nézték a károkat. Itt egy ablak repedt, ott egy ajtókeret, cserepek estek le a tetőről… De nem ezen izgalmaskodtunk igazán, lestük a fecskéinket, akik aztán nagy-nagy örömünkre meg is jelentek fél kilenckor! :))) Túlélték! :)

 

Felhívtam a közös képviselőt, a lakásban bérlők laknak… Egy fiatal pár. A fiú elrohant otthonról, nem lehetett megállítani, a lány nem nyitott ajtót. Állítólag látták, volt olyan lövedék, ami a konyhájukban robban fel. :O

 

Értesítettük a tulajdonost… Ennyi. :(

 

Komolyan egyre több az őrült a világban, és ki vagy nekik szolgáltatva. :((

 

Annak örültem, Szabó Magda felbukkant az érettségi tételek közt… Mostanában megint forgatom a Freskót, nem tudnám megmondani, hányszor olvastam már. Rácsodálkozom mindig a párhuzamokra, a tűpontos karakterekre… És mindig fedezek fel újat és újat! :)

 

Tényleg! A Gábor is mennyire szereti a paradicsomsalátát, és milyen ritkán készítem… Majd erre figyelni kell! :)

 

Aztán… Olvastam ma egy cikket, a belgák rácsodálkoztak a zsugorinflációra, náluk ilyen még nem volt. (Zsugorinflációnak hívják azt a jelenséget, amikor a gyártó nem az árat emeli, hanem kevesebb terméket tesz a csomagolásba, mondjuk nem tíz deka felvágottat, hanem csak nyolcat.)

 

Ezen elgondolkodtam, Magyarországon már a 2008-as válság óta ilyen kiszerelések vannak nagy tömegben, sose vezették ki őket, ezekből az adagokból mennyit lehet még csökkenteni? Jön a decis tejföl? Vicces lesz… :)))

 

Az van még, hogy a 168 óra is elesett, azt se lesz érdemes olvasni többet. A TASZ viszont kiperelt egy csomó eltitkolt egészségügyi statisztikát, megdöbbentőek. :O

 

MZP pedig MÁRIS együtt pózol Lázárral… #namitmondtam… :)))

 

És fontos még megemlíteni! Május van! A kedvenc hónapom! :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr3317823145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.05.04. 23:39:19

Nem jó tavasz ez, nyomaszt ez a fürdőszoba-felújítás, Horrorka se boldog mostanság, bizonytalan... A Milán nem akarja elengedni, a következő jelölt... hát nem felelt meg az elvárásoknak, nem ment át a vizsgán. A kibérelt lakásában se úgy haladnak a felújítások, ahogy eltervezte... Pfff... Volt mit beszélni ma is! :(((

Közben furán fájogat a derekam... Új jelenség! 57 év! Ez van! Nem tudok hason fekve olvasni, és ugye... egész életemben törökülésben ültem! Meg jógapózban... Hát most alig készítek el egy láncot a szamárfészekben, az ágyon... És fáj! Ropog! :O

Kamaszkoromban simán fejen tudtam állni, a kézenállás alap volt, tornász voltam, a gerenda nem volt az ellenségem, kerékpároztam, a Dunában úsztam, eveztem versenyszerűen. Hát mi történt a testemmel?

Persze el kell ezt fogadni. Oszt jónapot! :))

Gábor is csak este jött, integettem neki, már megismerem a buborék-Toyotát is a hídon, milyen kedves... Detélleg! Yariska. Nőnemű... A kis francia hímnemű. :)))

Este Ágival csacsogtam... Sokat! Jól is esett!

Igyekszem nem kihasználni, de folyton doktor... Kérdez! Mármint tényleg az, nem olyan kamu szar, mint az admin a free-n... Aki ugye visította, hogy saját jogon, meg joga van, és sztár ügyvédje! :)))

Érdekes jelenség, a történet mindenkit érdekel... Az admin története. Hogyan lett egy műveletlen, süket parasztlányból egy piacvezető társkereső mindenható adminja?

Hogyan volt ura mindennek. Hogyan olvasta el a leveleinket.... Hogyan blokkolta őket! Hogyan tiltott ki előre megfizetett szolgáltatásokból százakat... Hogyan hamisította a statisztikákat! Azért én azt gondolom, hogy ezt ne felejtsük el! :)))

Khinem Saar Yale 2022.05.05. 09:06:32

csak zárójelben. a reál tegnap olyan nagyot hozott a konyhára, hogy még most is olvasgatom.
nagyon nem szeretem őket, de az üzlet az üzlet!!!
fkl.babanagypapaszemefényevalentyinatyereskovavilágszépnádszálkisasszony a tegnapi szavalóversenyen, a saját korosztályában 41 induló közül a nagyon értékes második helyet szerezte meg!!!!
vasárnap délután szabadon választott: fagyi vagy fagyi:):):)

a fradi meg néha bealszik.
nem is értem.

dr.ahalan 2022.05.05. 22:51:49

@Khinem Saar Yale: Reálhoz gratula! :)))
Kisnádszálkisasszonyhoz pláne:))

dr.ahalan 2022.05.06. 23:22:25

Péntek! Hatalmas nyüzsivel kezdődött, órákig azt se tudtam mi van...

Meghalt Berki Krisztián. A celeb... #jótvagysemmit... Ezt az őrületet! :O

Tőlem pár lépésre, a Tinódi utca elején pár éve felújítottak egy böhöm malomépületet, divatos lakásokat alakítottak ki benne, akkor ezek voltak Budapest legdrágább ingatlanjai, egy csomó manapság divatos influenszer, meg celeb költözött be ide. Berki Krisztián is.

Reggel iszonyú ricsajjal jöttek a rendőrök, sokan. Aztán érkeztek a riporterek, a fotósok, parkolóhelye egyiknek se akadt, leálltak... Bárhol, mindenhol, akadályozták a forgalmat, szaladtak. Az őrület egész nap folytatódott, a Gábor alig tudott leparkolni... :O

Pedig rántott csirkecombot sütöttem! :)))

Aztán elmendegéltünk a balkánra, zsákmányoltam a szivárványszínű vattacukorból, (rengeteg pénzért! ), vettünk hülye ízű dobozos üdítőket a nekemnek, meg vásároltunk még egy halom biszbaszt... Kell nekem! :)))

Aztán kávéztunk egyet, bevásároltunk, hazajöttünk. Péntek...

Nézegettem a neten... Igazából szeretem a puzzle-t.... Persze nincs időm rá. De majd ha öreg leszek! Milyen jó szórakozás! Jó film, jó zene, és puzzle! Totál relax! :))) Igazából figyel már évek óta kettő a galéria gardróbjában, dobozban... Na de! Ezek 3D-sek! Detélleg! :)

Párizs! London! A piramisok! A Szent Márk-tér... Meg kell venni... Ingyenes szállítás, ez hétezer, az négyezer.... És akkor kis szomorú... Magyar parlament... 690.- Ft. Mélységesen leárazva a magyar csoda. A gyönyörű... Hát mit tettél Orbán?

Mindegy. Nem az én ügyem. A mi buborékunkban hűtőben a kész gyümölcsleves, izgalmas lecsós sült karaj tervezve, és kipakoljuk a fürdőszobát.

Khinem Saar Yale 2022.05.07. 19:09:25

Szildi
Szildi
Admin
Reply to Szildi
3 órája

Ilyen “parasztlány” , voltam, és még azt is híresztelte egyik blogjában, hogy “nagy hassal” elvetettem magam . Amúgy csak megjegyzem, általános iskolás korunkban is már “együtt jártunk” a férjemmel.. De ez az örült senki, elméleteket gyárt , annyira hülye , hogy az nem kifejezés.. plusz egy irigy, eltartott, kocsmatündér persona. Sikerült megismernie engem mint nyugdíjast, aki 60 éves korom körül, felszámoltam a régi vállalkozásomat, majd a fiammal befektettem egy oldalba, sok időt, pénzt rászánva. Beregisztrálva, betolakodott és azóta szemétkedik, mindenféle piszkos fantáziát gyártva a tulajok ellen. (jó, tudjuk mindenki magából indul ki). de ez egy beteg, aki a neten éli ki magát. Sok-sok saját piszkos fantáziájának megfelelő félre információt közölve, embereket lejáratva, adatokra utalva, személyiségi jogokat sértve rágalmaz, . Komolyan , az ilyen emberek nagyon sajnálatra méltóak, és nagyon betegek is. Igaz már öregszem, de ma is sokat dolgozom, van célom, nem másokat bántva, jó helyzetben és kiegyensúlyozva élek.

dr.ahalan 2022.05.08. 10:35:58

@Khinem Saar Yale: Mondom én! A gonoszság konzerválja a hazug, vén sárkánygyíkot! :)))
Sztárügyvéd, mi? Ő már megkapta az ítéletet, előre megbeszélte a bíróval! :)))

És nem tud elcsitulni, ez még a pokolból is ki fog kaffogni valahogy! :)))

dr.ahalan 2022.05.08. 23:32:41

Vasárnap este. Nem szeretem. :(((

És micsoda ocsmány hét lesz! Mész, malter, por, kosz! És akkor még szerencsés vagyok, igazi mesterember! :))) Igazi team, igazi szakik... Sok-sok éve dolgoznak a közös képviseletnek, ismernek jól. Én is őket...

Manapság? Érték. Ugye?

Hogy mennyi cucc tud felgyülemleni egy fürdőszobában! Aszta... :O

Minipolc 23 díszes mini parfümös üveggel, a világ minden tájáról. Szahara-olaj, Shalimar, a kelet kedvence... rengeteg tunéziai és egyiptomi érdekesség, olasz és francia divatcégek termékmintái... Kis csinos, üres üvegek, és mennyit, de mennyit mesélnek! :)))

Igazából a Shalimar sose volt a kedvencem... :))) Ha már kelet, akkor Lou-lou... A Szahara-olaj se hatotta meg a Gábort. Büdös, és ragad. Kihagyhatjuk, mint egzotikus élményt? :)))

Hagyjuk ki. :)))

Szóval nehéz hét lesz. Most pont bocsi, de leszarom a kettyós Márta vergődését. Remélem ettől majd jól megsértődik és eltakarodik a picsába.... De persze nem fog eltakarodni... :)))

dr.ahalan 2022.05.09. 23:16:46

Ezt nem lehet kibírni, tényleg! :(((

A hétvége klassz volt, szombaton ebéd után átsuhantunk Horrorkához, szülinapja volt... A Milán... már csak barátként egzotikus és titkos szusi-vacsin izgalmaskodott éppen. :)))

A Bikás parkban volt talink, sétáltunk, és kérem... A tavaly felfedezett fagyizó megnyílt, és NEM EMELT ÁRAT! A pályaudvari csücsökben, a piacnál... A normál gombóc is 6-8 deka, 250.- Ft! Nem bírtam legyűrni kettőt se, és korrektül jelzik a gluténmentességet! A park pedig egy élmény. Detélleg! :)))

Ma megnéztem az orosz győzelmi ünnepet... Undorított a vonulás, ahogy ezek verték a bakancsukat a földhöz... Elkínzott mosolyok, görcsös fegyvertartás... Csinnadratta... A repülők parádéja elmaradt, az időjárás miatt... Ragyogó napsütés volt! :O

És láttam fotót. Orosz tank Ukrajnában... Az elejére rákötözve egy mosógép... Rengeteg fotós van Ukrajnában! És iszonyú mennyiségű fotókat töltenek fel. Face! Pinterest!

Halottak. Bomló tetemek. Tömegsírok. Szülés közben megerőszakolt nők. Ezek ők. Oroszok. Hogyan lehetett ennyi förtelmes férget kinevelni a facebook korában?

Már csak Orbán támogatja Putyint. Senki más a világon... Senki! És vannak putyinista trolljai, és akár hiszed, akár nem... Vannak valós támogatói! Bizony!

Iszonyú világ...
süti beállítások módosítása