dr.ahalan

dr.ahalan

Bevásárlólisták háború idején

2022. április 12. - dr.ahalan

 

 

Ez aztán bolond nap volt, igazi áprilisi őrültségekkel! :)))

 

Hogy is tanultuk? A járványt a válság követi, és hozza a háborút. Utána a romokon épül újjá az élet, felvirágzás, épülés, modernizáció, mindez  manipuláció, és mégsem elkerülhető, hisz bár hatalmas áldozatok árán, de mindkét oldalnak érdeke. Nem hittem, hogy tanúja leszek, pedig minden korosztály megélte, mióta világ a világ… Érdekes! Fura!

 

Átmentem ma a Spar-ba, előtte megreggeliztem a Mekiben… Jól megnézegettem az árakat, egy normál doboz Medve sajt AKCIÓSAN 539.- Ft volt ma. A hidegkonyhai cuccok árai horrorisztikusak, a gluténmentes tészták és kenyerek áráról meg jobb nem is beszélni, detélleg! :O

 

Hazafelé elsétáltam az új minierdőig, élőben is nagy marhaságnak gondolom… :)))

 

Itthon kicsit pletykálkodtam a folyósón… Érdekes dolog ez, a földszintre új pár költözött, kitettek az udvarra egy ledes, háromégős kandelábert, egy tündéri fa padot, és sok növényt nagy cserepekben. Egy falatka vintage Párizs! :)))

 

Azóta sokkal többen vannak kint… Persze a tavasz is közrejátszik, de hol itt, hol ott beszélgetnek a lakók. Este is. Nagyon jó! Mint régen-régen, amikor Horrorkának 30 nagymamája volt. :)))

 

Este mindig kitoltam egy kicsit a babakocsiban nyáron, illatoztak a virágok, és izgatottan jöttek a lakónénik, jól evett ma? A pelusban minden rendben volt? Menjetek szórakozni néha… Majd én vigyázok az angyalkára! Na! Pont te? Majd én vigyázok! Te még piskótát se tudsz sütni! Mit adnál neki? Pacalt? Micsoda szép emlékek ezek is. :)))

 

Aztán elszabadultak a dolgok, borítékolni akartam, a vevő csomagautomatába kérte, gondoltam leellenőrzöm a címet, mert nem mindig stimmel. Magyar Posta  hivatalos honlap… Ezen a számon Szegeden van automata, Pesten az adott helyen nincs… Nyomozás. Ott csak eMag-box van… Telefon, ügyfélszolgálat. Aszongya a csaj, abban a kerületben nincs… Keres egy közelit. Mondja a címet… Hát mondom! Ez ugyanaz! Tényleg… Gubanc van, köszönte hogy szóltam, megnézte, küldhetem, aktív a hely…  Csak más az irányítószám. Totális káosz van ebben az országban! :(((

 

Horrorka volt ma nagyon szomorú, meg kellett műteni a legöregebb cicát… :(((

 

Izgultunk.

 

Miért kerül ma egy röntgen, egy félórás műtét „kedvezményesen” állatvédőnek majdnem százezerbe egy cicánál? Nem értem… Hogyan szenvednek az állatok, hogyan pusztulnak el ebben az embertelen országban? Hát persze az emberélet se túl drága, eszméletlen magas halálozási mutatók… Mindegy. Nem az én dolgom. A nép ezt kérte, erre adott voksot.

 

Jahhh! És hogy szóljak, reszeltek a rezsicsökkentésnek! :))) Egyébként a kampány része volt, a nyugdíjasoknak kompenzációs pénzek lettek beígérve néhány héten belül… Komoly fogadásokat kötöttem! :)))

 

És végül egy érdekes kísérlet, ajánlotta valaki… 7 napig (lehet napok kihagyásával, de fontos a teljes nap, 5 hétköznap, 2 pihenőnap…) óránként leírok három szót… Ami arról az óráról eszembe jut. Persze nem a face-en, de érdekel. :))

 

Érdekes!

 

Kávé, Putyin, Rieu

 

Tusfürdő, web-shop, fúrás

 

Teregetés, szemét, Spar

 

Teszt, e-mail, szerződés

 

Krumpli, mosogató, Ági

 

Csomagautomata, keresés, telefon

 

Stampworld, locsoló, gyöngy

 

Sütés, csirke, saláta

 

Várakozás, Rosenblum, Fórum

 

E-mail, telefon, Gábor

 

Finom, kávé, szavak

 

Mosogató, rendelés, frissítés

 

Backgammon, Bond, pinterest

 

Gyöngy, rágcsa, diszkó

 

Bart Bonte, e-mail, Spártai

 

Jó éjt, Mirigyek (Tojó), blog…

 

 

 

A Tojóból a kedvencem a kucsmás bácsika az aktatáskával. :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr817806769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.04.13. 23:09:32

Ezt mondjuk elbaltáztam, kissé elkényelmeskedtem a napot, teljesen elfelejtettem... A Gábor már holnap este itt alszik, a Nagypéntek okán... Holnap majd kapkodhatom a tapicskóimat, hogy mindennel készen legyek. :)))

Mozgalmas ünnep ígérkezik, buliböjttel. Buddhistazsidóellenzékicsakazértis buliböjttel. Kell nekünk! Most pont erre van szükségünk! :)))

A politika ma nem játszott, igazából nem is történt semmi olyan, amire nem számítottunk...

Ma rászántam az időt... Hát ez a mételymárta, ez az én elmeroggyant őrültem igen szorgalmas lett, csak úgy ontja magából a mocskot. :))) Lassan tíz éve tolja... Már nem sok van neki a teljes elborulásig! :)))

Átmásol, véleményez, mocskolódik, belebugyborékol mindenbe, amihez semmi köze, olyan mint a bugris paraszt fingja a fürdőkádban, hiszi hogy nagyot robbantott, pedig csak a bűze terjed a kiscsaládban... hazudgál, halottat gyaláz itt-ott, kegyeletet sért néha, leskel, levélkézik, bokorban kuporog, próbál publikálni a maga fantáziátlan, kisiskolás stílusában, egy lenullázott, zárt portálon. Rém vicces, meg persze mondom... Elmebeteg! :)))

Na de! Most aztán alakított! Nagyot! Figyelj!

AUTÓT VÁLASZTOTT A GÁBORNAK! Analizált, megnézte a begyűjtött adatokat, a bokorból lőtt fotókat, felállította a profilt, bemérte a cégeink nettó árbevételét, lenyomozta a lehetőségeket. Visítottam a röhögéstől, tényleg kell új autó, nekem eszembe se jutott... Majd a Gábor vesz valahol valamit... Milyen színű legyen Takács Bálint? Nem, nem lesz rózsaszín... Ez az idióta leült az autószalonok kínálatai elé, és ELTERVEZTE! Hogy mi legyen... Hát! Ezt pénteken biztosan elmesélem! És NEM fogják elhinni... :)))

Elmeroggyanatban nagyot lépett ez a szomorúra rottyant tengeri tehén, megelőzte vastagon a múmiaszotykát... Manapság minden vidámságnak örülni kell, ugye? :)))

És persze probléma a kalács... Gábor nemigen tart rá igényt, gluténmenteset nem akarok, sütni se akarok... Horrorka okán felírni! Colomba! Holnap azt is venni kell...

Húsvét utánra meglepit tervezek. A hozzászólásokban bemásolok néha ezt-azt megint az "adminmocska" mappámból. Csak úgy... Kis free-romantika. :)))

Khinem Saar Yale 2022.04.14. 06:56:10

lső!:):)
olvasom
beszarás
szégyen

dr.ahalan 2022.04.14. 22:46:03

@Khinem Saar Yale: Ugye? Ehhez még kaptam ma egy alig pár napos képernyőfotót, a rüszmeteg sárkánygyík még mindig admin, valami rendszerhiba okán megjelent a neve mellett... Azért még feltápászkodik néha, és tol némi mocskot... A velejéig romlott két vén szutyok. :)))

dr.ahalan 2022.04.14. 23:04:18

És akkor tavaszi szünet. Miniszünet... Nem baj, az is valami! :)))

Reggel azzal szembesültem, hogy szóltak... Elzárják a vizet, a tacskós bácsi lakását újítják fel a harmadikon, meghalt, elvitte a Covid őt is.. Szerettem. Húsz évig ápolta a beteg feleségét, életben tartotta, fürdette, szerelmet adagolt neki, szép szavakat... Együtt olvastak, együtt néztek filmet... A néni haláláig nem engedett be senkit, utána engem mégis... Sétáltatta az öreg kutyát, aztán... elment... :(((

Most fúrnak, átépítenek, rettenetes... Nem lesz víz! Egy óra múlva elzárják... Főzni kell, mosni kell, takarítani, hajat festeni, zuhanyozni.. Átszerveztem, megoldottam, vizet vettem. :)))

Aztán annyira akartam, hogy a Gábor korán jöjjön, és jött is, már háromkor lekanyarodott a kis francia a hídról, integettünk, és alákapcsoltam a levesnek, négykor elgurultunk bevásárolni, koccintottunk vacsora előtt vörösborral, az idő is csodás volt ma, mi kell még? Ugye? :)))

Horrorka a kedvenc gyerekkori kajáját kéri húsvétra.. Tényleg! Ezer éve... :))) Ajándékok rendben, kajalista beszerezve. Hát jöhet az ünnep! :)))

dr.ahalan 2022.04.16. 23:48:24

Rendkívüli bejelentkezés... :)))

Nagypéntek, Wasabi, Ági! Pont összepasszolt az időpont, leszerveztük, mentünk érte Buda tetejére, jó volt végre személyesen is átölelni.... Hónapok óta beszélgetünk, a Gábor vette észre az adatlapját, sokáig nem is mondta el, hogy ki ő, micsoda neve van...

A Wasabi kicsit csalódás volt. Régen jártunk már ott, átalakult. A szalagon már a japán sushi kaják mellett thai és koreai falatkák is érkeznek. Igazából a japán háttérbe szorult, wasabit külön kérni kell, csak makik és nigirik jönnek, de eltűnt a kedvenc kishajóm. A thai konyha nekem nem ismeretlen... A makik és nigirik teljesen sótlanok, és nincs só az asztalon. :(((

Viszont sok érdekességet is levadásztunk, ettem thai marhát szójaszósszal, barackbefőttel. Sokféle rákocskát salátaágyon. Szardellát méregerős paprikával. Az édességek nagy része gluténes volt, ezt nagyon elegánsan egy táblagépen ellenőrizni lehet. Ettem valami vaníliás levest licsivel... Finom volt. :)))

Nem marad a kedvencünk... Sokkal jobb japán éttermeket ismerünk.

Az már külön érdekesség... Egy Wasabi running vacsora egy főre annyiba kerül, mint amennyit 2010 óta családi pótléknak, egy szegénységben élő gyerek eltartására az Orbán kiutal. Havonta! Fura. És undorító... :(((

Ágit hazavittük, felhívott minket a meseházba, és csak beszéltünk... beszéltünk... beszéltünk... Pohár is koccant, úgyhogy hajnal háromkor aludtunk el a saját ágyunkban... :)))

Ma pedig egészen egyszerűen pihentünk. Sokáig alvás, hajnali pisilés után lusta összebújás, félálom, tradicionális kaja, heverészés, kis gyöngy, kis film, kis zene... Beszélgettünk. Sokat. Jó volt...

És holnap is jó lesz! JÖN A NYUSZI! :)))

Khinem Saar Yale 2022.04.17. 06:49:45

Astrid
Astrid
Tag
32 perce

„Rendkívüli bejelentkezés”!!! :)))) Ó, hogy a macska rúgja meg! :))))
Már azt hittem, történt valami fontos! Hogy megnyerték a lottó ötöst!:)))))
Vagy eljegyezték a horrorkát! Vagy nagymama lesz a fika! :):):)

De nem! Mindössze annyi történt, hogy egy netes „ismerőssel” elmentek hármasban vacsoráLni! Ejnye! :))))
Persze elhiszem, hogy annak, akinek nincsenek 3d-s barátai és nem jár sehová, annak egy éttermi vacsora is nagy élmény, na de mégis! :)))

„…jó volt végre személyesen is átölelni…. Hónapok óta beszélgetünk…”
Mondjuk ezt az Ágis sztorit egyszer már elsütötted, Rudikám! Ippeg két hónapja! :)))))
“Érte megyünk, haza is visszük, persze…” – emlékszel??? :))))
Még meg is jegyeztem, hogy:
„Hát persze! :))))))
Helyesen:
A BÉLA érte megy, a BÉLA haza is viszi, persze… :)))))))
Mert az idióta fika nemhogy diplomát nem tudott szerezni magának, de jogosítványt sem! :))))”
Jók ezek a keresők, mindent vissza lehet keresni két másodperc alatt. :))))

Aztán: „hajnali pisilés”. Mi van??? Már ez is téma??? :)))
Mondjuk hajnal(i) három! – csak mondom a „nagy írónőnek”. :))))
„Pohár is koccant, úgyhogy hajnal háromkor aludtunk el a saját ágyunkban… :)))
Ma pedig egészen egyszerűen pihentünk. Sokáig alvás, hajnali pisilés után lusta összebújás, félálom…”
Esmeg nem jön ki a matek, fikanéni! :))))))) Nem kellett volna túllihegni! Ejnye! :))))

dr.ahalan 2022.04.17. 10:35:04

@Khinem Saar Yale: Szerencsétlen betegelméjű vén szotyka... Eddig se volt rendben mentálisan, most hetven felé baktat, szembesült azzal, hogy az elmúlt húsz évben mindenki elzavarta maga mellől, senkinek nem kellett, és ennyi volt... Már mindig egyedül lesz! :)))

Csak halkan jegyzem meg, természetesen van diplomám, van jogsim, utálok vezetni, és nem hosszabbítottam meg. Beleragasztottam Che fotóját. És ezt ő nagyon jól tudja, ahogy azt is, hogy milyen tyúkszaros, sikertelen az ő élete... Se munkája, se hobbija, se sikerei, se emlékanyaga, se pasija, se esze, se fantáziája, se humora, se stílusa, se tehetsége... se... se... Egy végtelenül értéktelen, kozmás, üres élet egy mentális betegséggel terhelten.

Azt nem írta, hogy mikor jön leskelni a bokorból? :))) Süt a Nap! Ilyenkor már itt szokott lenni! :)))

Egyébként szép ünnepet! Nekem megjött a nyuszi! :)))

Khinem Saar Yale 2022.04.17. 14:41:17

Astrid
Astrid
Tag
1 órája

Óóóó, de beindult a fika! Milyen vehemensen támad! Se! Se! Se! :)))))))
De jajjj, ezt már megírta más, kicsit jobban, kicsit szebben; üsd csak fel a JózsefAttilaÖsszest! :)))))
„Nincsen apám, se anyám, se istenem, se hazám, se bölcsőm, se szemfedőm, se csókom, se szeretőm.” :))))))

És magyarázkodik! :)))))
Jogsi, diploma: egyiket SE mutatta, nekem biztos NEM, nincs is neki, hogy is mutathatta volna??? :)))
Che Guevarával pedig a helyében nem példálóznék; egy gyilkológép volt!
Akit érdekel, itt elolvashatja: tortenelemcikkek.hu/node/329
De hát minek is ezt magyarázni egy személyiségzavaros idiótának? Úgysem érti!
Che is az volt, összeillenek! :))))

Inkább arról csobogj, kicsi patak, hogy HOVÁ tűntek mellőled az emberek???
A kommentelőid? A nagy haverok? Hä???? :)))

Ja, és megint az a fránya matek! 2010-ben regisztráltam a Free-re. Milyen „húsz év”-ről beszélsz te, detélleg??? Húsz éve még nem is volt Free! Ejnye!!!! :)))))))

Khinem Saar Yale 2022.04.17. 16:35:11

Astrid
Astrid
Tag
37 perce

Jajjjj, bakker! Kimaradt a lényeg!!! Majdnem átsiklottam felette!!! Ejnye! :)))))
Azt írja a fika: “„Pohár is koccant, úgyhogy hajnal háromkor aludtunk el a saját ágyunkban… :)))”.
Saját ágyukban? Mééér’ kell ezt így kihangsúlyozni??? :))))
Hát KINEK az ágyában kellett volna elaludni??? Az Ágiéban??? :))))
ÉDESHÁRMAS volt??? Nohát! Miért nem mesélsz róla, rudi??? :))))))
Ezzel kellett volna kezdened! Máris nem lenne olyan unalmas a blogod!
#mindigcsakabéla! Ejnye! :)))))))

dr.ahalan 2022.04.17. 19:54:09

@Khinem Saar Yale: Jesszum! Teljesen elborult, ezzel töltötte a húsvét vasárnapját? Nincs unokázás, már azokhoz se engedik oda? Aha-beteg, detélleg! :)))
És miért kellene nekem megmutatnom neki bármit is? Mi ő? Ő is hivatalos személynek véli magát? Ez de beteg... :)))
És ha lenne édes hármas? Akkor mi van? Köze annyi lenne mint esze. Nulla... :)))
Egyébként igen, a saját ágyunkban. Volt más alternatíva is. :)))
Abban igaza van, húsz éve nem volt még free, de ő már akkor se kellett senkinek a férjecske félrepolkázott szebbel, okosabbal, ahogy mesélte... Én csak tíz éve mondtam neki, hogy nem szimpatikus, nem akarok vele semmiféle kapcsolatot. Hát... kissé nehezen érti meg. :)))

Azóta bolyong körülöttünk, mint valami félresiklott részeg orosz műhold a Föld körül. És mocskos, gennyes dolgokat tol ki magából az Isten idiótája.

Che meg nekem kedves. És kész... A Gábornak még van három viselhető Che-pólója, az enyémek már szétszakadtak sajnos, ronggyá hordtam őket... :))) Nekem viszont zászlóm van. Szép nagy. :)))

dr.ahalan 2022.04.17. 23:56:21

Sűrű nap volt, reggel a Gábor ébresztett, kávéztunk, és ő ment is, gurult a Mirákulumba, sikerült két egész nap szabit kiutalnia magának, csütörtökön már megbeszélése lesz, nem lehet elmaradnia...

Megjött a nyúl, hozott édességet, jóféle italt. Hallgattunk egy kis ébresztő zenét, ezt:

www.youtube.com/watch?v=-MZrgXR75Tk

Ugye jó leszel Takács Bálint? A hűtő tele, egyed a felvágottakat, egyed a téliszalámit... Reggelizel? Megígéred?

(Ez a mániája! ) :)))

Jóóó! :)))

Délelőtt kényelmesen elkészítettem az ebédet, jött Horrorka, igen jót ebédeltünk, aztán délután csacsogtunk... Hát! A Milán-ügynek vége, nagy szeretettel élnek még egymás mellett, de már meg is van az új lakás, baráttól bérelve, már dobozban a hóbelevanc... A saját két cicáját viszi, és a kis félszeműt, a Milán megtartja a saját cicái mellé a fekete démont. :)))

Én is pont ilyen cikornyás utat futottam meg a magam idején, nem egyszer hagytam magam eljegyezni, hanem hatszor... És mégse sikerült a nagy álom. A házasság. Azóta vagyok boldog, amióta egyéjszakás szeretőm van. Ugyanaz, huszonsok éve... :)))

Horrorka átprogramozta az ajándék fogalmát, sok édességet kaptam, és mellé extra étolajat, és a kedvenc sajtjaimat. Orbán-húsvét, most ez a divat... :)))

Azért ez fura! Nem egyformán mentek fel az árak 2010 után, érdekes megfigyelés! A whisky ára sokáig nem változott. Évekig! A vodka egyszer ugrott hatalmasat... Na de! Boursin sajt, a kedvencem!

2010-ig a Metro-ban vásároltunk... Hogy a Metro-val mit tettek, az külön megér egy írást, de nem az én dolgom. Mindegy. Hagyjuk... :(((

2010-ben egy 150 grammos Boursin 980.- forintba került. Mondjuk elég drága volt... Akkor egy kiló alma 24.- forint volt, egy kifli öt forint...

Ma a Boursin 1.700.- forint, ha a neten rendeled. Almát nem találsz ötszáz forint alatt... A kifli? Ugye? :)))

A Boursin egy középkategóriás sajt... Még nagyobb az áreltérés az extrém élelmiszereknél. :O

Azok nem drágulnak... A gazdagabbak még gazdagabbul élnek. Fura világ. Detélleg! :)))

És még az van... Az én zakkant Mártámnak köztudottan nincs diplomája. Vagy van? Megmutatja? Még neve sincs... Nem is Márta! Még a neve is kamu. A gyerekeivel is kamu néven tart kapcsolatot a face-en... Valamikor Horváth Gyuláné volt... Rém ciki név... Aztán volt mindenféle kamumárta... Soha, senkinek nem mondta meg az igazi nevét. Lakásokba tolakodott be kamu nevekkel. Az enyémbe is. Sose hívtam, úgy üzent, eljönne ő is a csajos találkozóra. Nyilván egy bűnöző volt valamikor.... Gyáva szar. Elévült számlagyáros kiselejtezett kisnyugdíjas macája. :)))

Beszélgessünk iratokról? Tényleg? :)))

Elmebeteg.

Van még kérdés? Érdeklődve várom! Beszélgessünk még! :)))

Hehe... :)))

Maradtam tisztelettel: Markos Klára :)))

Khinem Saar Yale 2022.04.18. 08:59:12

Astrid
Tag
2 órája

Úgy látom, Rudolf Imréné nagggyon felmérgelte magát.:)))))
Szeginy, szeginy rudi! A béla elhúzott a völgybe, ráadásul az orrába tolták a saját blogján a kommentjeimet. :)))) Valamit kellett már reagálnia rá! :)))))
Mondjuk legalább történik valami a végtelenül lapos blogjában! :)))))
Mi került mikor mennyibe! Nemár!!! Kijjjafrancot érdekli??? :)))))
Ejnye, fikusz, pörgesd már fel magad! :)))))

Átment támadásba. És teljes tagadásba. Ahogy szokta. :)))
Ami neki nem tetszik, az nincs is! :))))))
Én sem létezem! Nevem sincs, életem sem, diplomám sem, sőt: unokáim sincsenek! :)))))
Mind a három sincs!!!! És nem fogunk ma semmilyen tojást keresni! Detélleg!!! :))))

Próbál provokálni! Ejnye! Az a vonat elment már! :))))
Jót röhögtem, fikanéni, de ma tényleg nincsen több időm rád! :)))))
Javaslom, vedd be a gyógyszered, de NE igyál rá!!! Nehogy megint a földön fetrengve találjanak rád! :))))))

dr.ahalan 2022.04.18. 09:26:01

@Khinem Saar Yale: Ez de édes! :))) Na akkor mi is a neve ennek az elmebetegnek? Hol volt az iskolája? Ne tereljünk... Beszéljünk az iratokról. :)))

Ha már őszinteség, ugye... :)))

Tojást pedig vasárnap keresünk. Hétfőn a locsolók jönnek... Mint köztudott. Én már illatozom a szomszédasszonyom unokái által. :)))

dr.ahalan 2022.04.18. 23:16:17

Ez kedves, csendes nap volt. A Mirákulumban nem volt túl jó idő, de nagyrészt levágta a Gábor a füvet a ménkű hatalmas hegyoldalban Gáborpapa volt szőlője helyén, és a mi meredek földünkön is. Virágoznak az ősöreg, hatalmas cseresznyefák, rengeteg a vaddisznó, és van pimasz vadnyúl. Jön-megy, lelegel... :)))

Gábormama is hívott, csacsogtunk... Nem felejtettem el az idén sem. :)))

Gábormama Horrorka gyerekkorában jött velünk hűségesen minden évben Jesolo-ba nyaralni pótnagyiként. Ők ketten laktak egy szobában a szállodában, a reggelinél találkoztunk, együtt strandoltunk, aztán esténként mi mentünk be Velencébe romantikázni, ők pedig végtelen sétákat tettek a parton, mesét olvasott, úsztak a medencében, megbeszélték a "titkos" ügyeket, csudijó volt... :)))

Gábormamának is meglettek a saját kedvenc olasz finomságai, egy bizonyos grissini, egy bizonyos keksz a délutáni kávé mellé, csinos süticske barátnők látogatásai kapcsán, mentolos, hamar olvadó retikülcukor. :)))

Horrorka felnőtt, de a finomságokat minden évben beszerzem húsvétkor, és ő minden évben rácsodálkozik. :)))

Gáborpapának pedig minden évben ilyenkor jár egy palack jó chianti... :)))

Mondjuk a balkáni üzlet nagy segítségemre van így járvány idején, a Gábor vastagon utálja... :)))

Emlékek.. Gábor az első nyaralásunkkor nagy szeretettel meghívott minket a Szent Márk téren egy kávéra... Én azt hiszem kávét kértem, a gyerek Horrorka kólát... A számla egészen elképesztő volt. :)))

Gábornak a szeme se rebbent.. Simán kifizette kétheti bérét, amit annál a veszteséges számítógépes cégnél kapott, amit akkor pont felvásároltam egy forintért. :)))

Így lettünk üzlettársak.

A céget hatalmas haszonnal eladtuk. Nagy nyereséggel, nagy adóteherrel bíró cég vette meg. Leírható veszteségnek. Adócsökkentőnek. Így kezdődött.. Velencében. :)))

A kilencvenes években... Bizony! :)))

Khinem Saar Yale 2022.04.19. 07:51:07

első!:)

tegnap egész délután ( mert a vér szerinti nagymamák felülírták a pogromot) tojat hunterkedés volt.
sajnos lujzibéééjbe erősen belázasodott éjjel, de ez sem tartotta vissza hogy szügyig a fűben ordítozzon az öregekkel, és egy egy tojatot bezsebeljen. fasza nap volt!!!!

"
Astrid
Astrid
Tag
Awaiting for approval
1 órája

Huhhh! Úgy látom, volt élet a botrányblogon! :))))
„Beszéljünk az iratokról.” – követeli a fika. Mérgében még a felkiáltójelet is elfelejtette kitenni! :)))))
„És miért kellene nekem megmutatnom neki bármit is? Mi ő? Ő is hivatalos személynek véli magát? Ez de beteg… :)))” – írta két napja. :))))))

Rudikám, csak nem képzeled, hogy hivatalos iratokat fogok neked feltenni a netre???:)))) Ejnye!!!
Saját magamat ásnám el, azonnal ráfognád, hogy hamisítvány, photoshop ésatöbbi :)))))
Mint ahogyan azt anno az utazós fotóimnál is tetted! Nemár! Nem fogok bizonygatni neked! :)))
De beszélhetünk róla, persze! :))))) Az államvizsgám jeles lett! A szakdolgozatom is, amit pszichológiából (!) írtam „Érzelmi klíma és családrajz” témában. Nyitott könyv vagy! Detélleg! :)))))

Aztán meg kioktat! Mert ő tudja! Punktum!!! :):):):):):):)
„Tojást pedig vasárnap keresünk. Hétfőn a locsolók jönnek… Mint köztudott. Én már illatozom a szomszédasszonyom unokái által. :)))”
/SAJÁT unokád mikor lesz, rudikám???/ :)))

Hát akkor most jól figyelj, fikanéni, mert NAGY tévedésben vagy; kevered a szezont a fazonnal! :))))
A „húsvéti nyúl” jön vasárnap reggel – „mint köztudott” -; apró fészekbe teszi az AJÁNDÉKOKAT a lakásban: nálunk általában mesekönyveket, kifestőket, diafilmeket, pár csokitojást és az elmaradhatatlan áfonyát hozza.

Khinem Saar Yale 2022.04.19. 09:13:34

Szildi
Szildi
Admin
Reply to Astrid
2 perce

Megnéztem a híres blogot, ahol a hírhedt hölgy gyártja a elmebeteg vágyait, azt amit elképzelt, ( mint mindig, miközben csak az ábrándjait írja le úgy mintha igaz lenne). A másik jómadár ha csak nem gusztustalankodik, akkor csak másol és másol . Ennyi, semmi nem változott, vagyis nincs új a nap alatt.. Ez az életük és kész. Hagyd is őket, sajnálni való kettős, soha nem lesz nekik jobb életük, szót sem érdemelnek.

dr.ahalan 2022.04.19. 09:27:13

@Khinem Saar Yale: Jó kis családi program... :)))
Lánylönek jobbulást! ! :)))

Zsírpofira nincs mit mondani. Azzal kellene kezdenie, hogy bemutatkozik a valódi nevén, és bocsánatot kér azoktól, akiket több mint egy évtizede megvezet, és még szóba állnak vele... Már ha van ilyen a két freepenészen kívül. :)))

Ezt nem lehet megmagyarázni azzal, hogy használt biszbaszokat kerestet csokitojás helyett húsvétkor állítólag az unokáival... Nem is értem, hogy miért nekem írta? Miért beszélget ez az elmeháborodott hozzám tíz éve? Világosan és érthetően elmondtam, leírtam százszor... Nem akarom a közelemben, nem kedvelem... Mit nem ért ezen ez a világ barma? Detélleg! :)))

Érzelmi klíma... Persze! Lópikula! Az! :)))

És akkor én égtem be... Hát hogyne... Tényleg aktuális lenne egy orvosi vizsgálat ennél a kamumártánál. :)))

dr.ahalan 2022.04.19. 22:10:41

Még mindig ezen röhögök! Érzelmi klíma... A hetvenes években! Persze... Mellesleg évekig egészen más diplomát hazudott magának, valami nyelvi biszbaszt. :)))

Hát ilyen ez... Horgolt Andris is volt szőke is, barna is, meg még sok egyéb. :)))

De a nevét nagyon titkolja, ejnye... 12 éve él hamis néven... Azért ez sokat elmond róla azt hiszem. :)
süti beállítások módosítása