dr.ahalan

dr.ahalan

Évkezdeti motyorgások gluténmentesen

2022. január 04. - dr.ahalan

 

 

És akkor 2022… Ennek a fotónak itt a helye!

 

Csendes szilveszter volt, leszámítva persze azt a rengeteg tűzijátékot… Volt amikor 15-20 helyen is láttuk, hallottuk egyszerre, szemben egész Buda villogott. Nem szeretem… :((

 

Úgy, de úgy sajnálom ilyenkor az állatokat!

 

Elsején hagyományos újévi ebéd Gábormamánál, korhelyleves, lencsefőzelék bőrös malaccal, és a sógornőm isteni sütijei. :)))

 

Aztán most pár napig visszafogott kajálás van, és végre előkerültek a gyöngyök. Tele vagyok tervekkel, ötletekkel, jó lesz visszarázódni a rendes hétköznapokba. :)))

 

Az ünnepek örömei közé tartozott a teljes Harry Potter sorozat, megnéztem az összes filmet, és persze a nagy bumm… A Harry Potter 20! :)))

 

Mindig is érezni lehetett a voldemorti kommunikáció, és a világban eluralkodó populista lópikula közti párhuzamot, mára ez egészen meghökkentően kiviláglik…

 

Ostobaság, gonoszság, kapzsiság mindenfelé. :(((

 

És persze Homonnay Gergely halála. Mindent igyekszem elolvasni róla, az olasz nagy lapok cikkeit is… Fura helyzet, nagyon érdekes dolgokat olvasok a csoportokban is, mert ugye szegény már nem élt, előtte órákig senki nem érte el… Aztán a halála után, de még a vizsgálatok megkezdése előtt jóval aktivitást mutattak a netes dolgai. :O

 

Persze óhatatlanul beleszaladtam a mocskolódókba, a halálán élvezkedő, buzizó férgekbe is… Hát ilyenek is vannak. Pont mint a halálfalók, hogy stílusos legyek… :(((

 

Istenem de jó, hogy nem tartozom közéjük… :)))

 

Gergelyt Horrorka is nagyon szerette, a cica miatt főleg, ő mondta sok évvel ezelőtt, érdemes becsatlakozni, érdemes olvasni őt is, és persze az Erzsi-féle vonalat is. Attól kezdve ki nem hagytam. :)))

 

Remélem Perintfalvi össze tudja majd rakni, hogy mi is történt valójában.

 

Hát így indult 2022… Kíváncsi vagyok hogyan alakul a járványhelyzet, megint emelkedik a szennyvízben az örökítőanyag mennyisége, persze ez a nagy családi összejövetelek eredménye. És már kikerülni se nagyon lehet, az oltottak nagy része észre se veszi hogy fertőz, és mire kiderül, már megvoltak a kontaktok. :(((

 

A politika! Hát igen. Választási év lesz, MZP egyre többet hibázik, nem is foglalkozom már vele. Nyilván elmegyünk bedobni a voksunkat, aztán meglátjuk mi lesz…

 

Hatalmas az államadósság, nő az infláció, történelmi csúcson a lakosság eladósodása is, erre még rátolják majd a bankok a rossz politikai döntések által keletkezett veszteségeiket, nem lesz vidám a világ errefelé. :(((

 

Hát miféle vezetés ez? Most őszintén… Tízmilliárdokat küld Orbán a szerb kisvállalkozók megsegítésére, támogatja hatalmas pénzekkel a románokat, de az itthoni  magyar kisvállalkozók szinte semmit, de semmit nem kaptak a károk enyhítésére.

 

És most mi történik? Kiküldi a kunyerálós leveleket csekkel…Nyugdíjasoknak,  családosoknak, kisvállalkozóknak, fizessenek még neki a kispénzű emberek, mert kell a kampányra! Na erre varrjál gombot! :O

 

És mulatkáznak! Piros volt a paradicsom… Meghalt egy közepes városnyi ember, és mulatkáznak! Hihetetlen! :O

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr716803928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.01.05. 23:29:42

Gergely halála sokkal fájdalmasabb, sokkal elképesztőbb, mint gondolná az ember lánya... Olvasom az olasz sajtót, nagyon meg vagyok döbbenve! :O

Olvasom a kommenteket... Az olasz sajtó szabad.

Szerda volt. Lefotóztam az új ékszereket, leszedtem a karácsonyi dekorációt, kimostam a terítőket, beszedtem a manót a bejárati ajtó rácsáról, szép, kedves ünnepek voltak. :)))

Holnap leszedem a fát, a betlehemi figurákat már visszagyömöszöltem a dobozukba... Külön érdekes játék, 30 éve vettem őket! HARMINC ÉVE! Multidrogériában... Alig kerültek egy ezresbe, persze az akkor még pénz volt! :)))

Úgy örültem neki! És még ma is örülök neki... A dobozban hungarocell benyomatok... Ide fér be Mária, ide Menyhárt, ide Boldizsár... :)) Hat éve a vaterán negyvenezerért kelt el egy teljes készlet. :)))

Már szerda... Kettőt kell aludni, és itt lesz a Gábor! :)))

Gábormama felhívott, kinyílt a szomszéd kertben a hóvirág! Ilyen korán még sose tette... Baj van a világgal! Fura, díszes madarak repkednek... Kijönnek az Állatkertből, nyilván éhesek, átrepülnek a fideszes, rettenetes, undorító, értelmetlen BIOizé felett... Valami rettenetes mű, célja sose volt igazából, csak úgy elvették a Vidámparkot, és építettek valami rettenetet... Aztán ott is hagyták félig készen. Senki, de senki nem akarja megnyitni... Mert mi ez? :O

Most tényleg... Mi ez az üveg szar? :O

Mondhatnám, hogy nem az én dolgom, pedig de... A Gábor ott él! A lábát se teszi be az elölt Városligetbe, beszélni se hajlandó róla. Ott nőtt fel... Ismerte a fákat, a mókusokat... Ott sétáltattunk kutyát. Ott ültünk a "liberális" kocsmák teraszain... Amikor a kibaszott, Gáborba beleszerelmesedett zsírvalag betelepült szerdánként a Wagon-ba, akkor átmentünk a Kertem-be... És elvette az Orbán azt is...

Persze értem... Kis helyi probléma... Zuglói izé... Miért is érdekelné a szutymószörcsögi bugrist? Leszarja... Sok millióan vannak. Mesterségesen ostobának kinevelt tahók, örülnek, ha van mit enni... Van laposhús vasárnap, meg mulatós zene korlátlanul... És mennyi pénz ömlik! Jön a postás... És hozza!

Undorító ország... De sajnos magyar vagyok... Én itt akarok élni.

dr.ahalan 2022.01.07. 23:18:57

Óóóó, végre péntek, a mi megszokott péntekünk! Igazából nem volt nehéz hét egyikünknek sem, én kényelmesen végeztem mindennel, a Gábor az irodában intézett miegymásokat... Ennyi. :)))

Ma bevásárlás előtt elmentünk a gyártelepi izéboltba, nem mintha szükségem lett volna valamire, hanem csak úgy. Élvezkedni... Néhány féldrágakő füzér, pár sor üvegtekla gyöngy, faragott kagyló medálok, olyan leopárdjáspis gyöngysort kaptam, hogy majdnem elsírtam magam a gyönyörtől! :)))

Ma volt itt egy nagyon kedves,nagyon fiatal vevőm. Harmadszor vásárolt nálam, óvónő. Megsoványodott a járvány alatt... Négyszer volt pozitív a tesztje másfél év alatt, mindig van fertőző gyerek, ez van. Beteg igazából ő nem volt, az elején még betartották a karanténidőket, meg természetesen minden kolléga oltva van... halottjuk sincs, de vannak gondok. Az idősebbeken nagyon látszik, hirtelen fogynak le, hirtelen öregszenek, fáradtak, felejtenek, hibákat vétenek.

Miért nincs ebben az országban korrekt tájékoztatás a valós adatokról? Most tényleg... A WHO üvölti a világba már mióta... A Favipiravir NEM gyógyítja a koronavírusos betegeket... Sokkal, de sokkal hatásosabb gyógyszerek léteznek. Kína és Magyarország ezt nem akarja megérteni... :O

És Japánban lehet még kapni. Slussz...

A héten az ismerőseink közül hat lett koronavírusos. A Gábor tesójának a barátja meghalt... Egy évvel volt fiatalabb nálam. Jó ember volt. :(((

Megérdemelt volna rendes, gyógyító gyógyszert. Meg is fizette volna.... Neki az nem járt. Az egész világon mindenki megveheti... Nem értem. :O

Itt a január, és itt vannak az új áremelések... Pillogtam meglepetten! A nyugdíjasok választás előtti csalipénze, kampányátverése úgy fog elolvadni márciusra, mint a hó. Mondjuk kicsit olcsóbb a téliszalámi, de a sűrűn vásárolt termékek bizony alaposan megugrottak, főleg az étolaj, a cukor, a pékáruk... Persze várható volt... :(((

Picinkét hosszabbodnak a nappalok. Szeretem figyelni. :)))

Gergő ügyében izgalmasan alakul a helyzet, az olasz ügyész NEM zárja ki az idegenkezűséget... Sőt! :O

Mindegy... Péntek! Gyümölcsleves a hűtőben, izgalmas hús lesz, hagymával, tejföllel, sajttal sütve, fűszeresen. Laza főtt krumplival.

Holnap este egy kis light buli.... És könyvek, filmek, zenék, gyöngyök, bélyegek... :)))

Már olasz kommenteket, és fórumokat is olvasok, egészen elképesztő! :O

dr.ahalan 2022.01.10. 00:06:54

Hétvége vége... Ettől kicsit morcos vagyok. :(((

Gyújtottam Baba sai füstölőt, a Gábor kicsit fintorog. Neki túl édeskés, azt hiszem... Elmúlt az idő, tíz éve megőrültünk tőle, a Gábormamáék mellett játszótérnek bérelt kislakásunk falai is árasztották, sok évig voltunk ott nagyon boldogok. :)))

Azért jó kis hétvége volt! Új év, új stílus ékszerfronton... Majd megveszik valamikor. Nem fontos mikor. Élvezem készíteni, formabontó, ki fog lógni a sorból... :)))

Face... Igazából nem szeretem, nagyon ritkán mukkanok, de örülök a rokonok, régvolt ismerősök sikereinek, csendben megsimogatok egy-egy lelket... Tolókocsis, kedves... Boldog, sikeres, és ott a barátnő mellette... Nem tette tönkre az igaz barátságot a mocskos szemét zsírarc, évtizede lassan... Imádom a fotóikat, az élményeiket. :)))

Izgalmasan alakulnak a dolgok a csoportokban is... MZP nyíltan beszámolt. Graz... Hmmm... Bátor ember... Orbán miért nem tiszteli meg a magyar népet azzal, hogy kiáll egy nyílt vitára MZP-vel? Detélleg... Mert hogy a Gyurcsánnyal nem állt ki többet, az érthető... De ezzel se? Tényleg? :))))

Voldemort ennyire gyenge? :)))

Olvasom, hatalmasat ugrik a sertéshús ára... Az egyiptomi élmények után nagyon sokáig nem ettem sertéshúst. Nem vallási okokból, csak valahogy undorodtam tőle... :)))

Aztán a malacperselynek odaadták a piacot, nagyon olcsó lett... Készült nálam megint fasírt, és rakott mindenféle... Legfeljebb ritkábban esszük. :)))

Rezsicsökkentés! Na az is! 2010-ben kb. 11.000.- forint volt havonta a villanyszámlám... Nem volt valami nagy összeg. Aztán csökkentették... 9.700.- Energiatakarékos izzókat vettem sok-sok pénzért... 2011... 12.000.- forint.. 2022? 22.000.- forint.... Trükközés, átverés.. Mit nem lehet ezen érteni? Detélleg...
süti beállítások módosítása