dr.ahalan

dr.ahalan

Adventköszöntő covidalitásokkal, és csokimikulásokkal

2021. november 30. - dr.ahalan

 

 

És akkor végre advent! Már nem olyan advent, amilyenek a régiek voltak, de csendes lesz, nyugodt. Remélem... Elf-idő!

 

Nem készítettem az idén se adventi naptárakat, viszont Gábormama ma megküldte az adventi koszorúmat, gyönyörű lett, vidám. A nagytakarítás is ballag előre, az ablakokat a Gábor vállalta itt is, odaát is, hozzá ne nyúljon senki, mert begurulok! :)))

 

Ma olyan gyönyörűen sütött a nap reggel, hogy elmentem egy kicsit dolgokat intézni, postázni úgyis kellett a vevőknek, úgyhogy megvettem még néhány ajándékot, a Mikulás már jöhet is! :)))

 

Ma érdekes üzenetem jött a TV-re, a Telekom tájékoztatott, hogy az Euronews magyar nyelvű adása megszűnik… Napaszmeg! :O

 

Az Euronews cáfol, de én már nem tudok semmin meglepődni, ez az utolsó független hírforrás, ahonnan magyarul lehet tájékozódni, az összes többire így, vagy úgy rátenyereltek. Hát mikor van az „elég”? :((((

 

Közben szó szerint berobbant a járvány, és már készül az ötödik hullám, minden tiszta káosz, ahogy hallgatom az ismerősöket, olvasom a face-t… Egyszerűen semmi nem működik a kellő szinten, sok hivatal elérhetetlen, súlyos a tanárhiány, ha egy lebetegszik, akkor nincs helyettesítő, közben covid-os gyerekek iskolába járnak, a szülő félti a munkahelyét, nem marad otthon akkor sem, ha ő maga érzi magán a tüneteket. És félti persze a gyereke jövőjét is, ha elakad, sose tudja pótolni… Mert természetesen az állami iskolákban már nincs korrepetálás se régestelen régen. :(((

 

Miért nem kapnak az iskolák legalább ingyen maszkot, teszteket, fertőtlenítőszereket? Miért nincs korrekt tájékoztatás? Még azt se lehet pontosan tudni, hogy a fertőzöttek mettől meddig fertőznek?

 

Miért olyan őrült drága nálunk a gyorsteszt? Miért kerül más országokban az ötödébe? Millió kérdés, és nincs válasz soha…

 

Mi történik ezzel a világgal? :O

 

Mondjuk az is igaz, rengeteg szép történet is születik, a szülők csoportokat hoznak létre, maguk tanítják on-line  a gyerekeiket, játékosan, mindenki azt magyarázza a többieknek is, amit ért… Én is így tanultam Horrorkával nyolc évig, mert hát a tanerők már akkor se voltak a topon… Tisztelet a kivételnek! :))))

 

Hogy valami vidámat is meséljek, ma találkoztam Télapóval. Biztosan az igazi volt! :))))

 

Igazán kíváncsi vagyok, hogy mit hoz nekem… :)))

 

Erről az jutott az eszembe, már egy éve a brüsszeli ereszmászásnak! :)))

 

Horrorkával csacsogtunk a minap telefonon, hallom hogy motoszkál… Hát mondom! Mit csinálsz? Aszongya a cicák Mikuláscsomagjait pakolja, és köti az apró virgácsokat. A Hypo nem kap, ő nagyon jó cica… Most a Luca a legrosszabb, leelőzi a Manót is… Luca az a fekete jószág, akit nyáron találtak a testvérével együtt az út szélén iszonyú sérülésekkel. Laktak nálam egy ideig, hát… Imádtam őket, de egy percig nem lehetett unatkozni! :))))

 

Boldog adventet minden jóérzésű embernek! :))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr4516769912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2021.12.01. 23:16:18

És tényleg advent van! Jár a fényvillamos, nem csak a hagyományos, de mögötte sorjázik egy új, nagyon modern... Nemigen tetszik, de piroslik az áramszedője! :)))

Durva dolgok történtek, a Gábor két napig tolta Veszprémet, ma már A. is jött dolgozni... Aztán adventi csoda! Került gépkezelő valahogy, remélem megfelel... A Gábor most négy napig lesz készenléti ügyeletes a Lánchídnál, nagyon alacsony a Duna, hát megkértem Tlalokot... Most ne essen eső! :)))

Hó se! Sehol se... :)))

Mert akkor lesz hétvégénk, és holnap legalább egy ablak villogni fog. Négy hatalmas ablakom nyílik 4,3 méter magasan a Dunára, Budára, a Gellérthegyre. Nehéz ügy tisztán tartani, hidd meg nekem! :))))

dr.ahalan 2021.12.02. 23:00:49

Ez durva! Borult minden, a Veszprém-projekt teljesen elázott, akkora esőzés volt, de akkora... A Duna viszont emelkedik, majd kell a bárkához gépkezelő, már ha lesz hajózási tilalom engedély más hajóknak, de azt be kell szerezni... Szóval nem tudom mikor látom a Gábort, mikor esik be, és mennyi sarat hurcol be. :)))

Ez kb. karácsonyig így lesz! :((((

Türelem...

Ma pont az eső miatt el tudtunk menni bevásárolni hétvégére, és meg tudtam vásárolni megfelelő mennyiségű szaloncukrot az Auchan-ban... Én mentem előre, ő beugrott a Savoya-postára egy bélyeges vevő küldeményével, amíg ezt feladom, addig pakolhatod a kosárba szaloncukrot Takács Bálint! :)))

Sajnos senki nem állt előtte. :)))

Belapátolta a thai wok-kaját is, közben telefonált. Háromszor hívták. Ha nem lesz készen Veszprém... Mi a jogi eljárás? Hogyan lehet kérni halasztást? Az alvállalkozó nem vonul fel vizes területre... A Samsung is várja a gépet, már parton kellene lennie, de a Lánchídhoz még kell! Kész őrület, komolyan... :O

Ha nem élvezné ennyire, akkor roppant módon haragudnék, detélleg! :)))

Aztán az van még, hogy találtam egy igen izgalmas oldalt, mindenféle őrült ajándékötletek! A beststuff.hu! Egy órán át szórakoztam vele, van ott minden őrültség! Sült tücsök több ízben. Szexes kaparós sorsjegy. Szextársasjátékok. Vajkaramella chips. Őrült gumicukrok... Szakállra akasztható karácsonyi díszek. AHA dobozos kávéital. Ikonikus pólók, bögrék, és más egyéb őrült, izgalmas és sokszor undorító izék....Rengeteg Harry Potter relikvia... :)))

Mondjuk az időnyerő medál 22.000.- Ft. Én már akkor megkaptam Horrorkától, amikor megjelent a piacon! Kötelező... Most egy bögrével szemezek, amiben a varázsbot magától megkavarja a kávét... És egyáltalán! Miért nincs még nekem varázspálcám... Ugye? :)))

Szóval izé... Elköltöttem egy kis pénzt. Iciripicirit... Detélleg... Izé...

#pinocchioorromvan... :)))

dr.ahalan 2021.12.03. 23:48:29

És akkor péntek. A Gábor megjött nyakig sárosan, este hétkor, Veszprémből. Gyorsan dobott egy zuhanyt, felvette a játszóruhát, egy pohár bor, vacsi... Talán megússzuk a hétvégét, elvileg telefonügyeletes a Lánchídnál, ha hívják, akkor menni kell. Remélem nem hívják majd, és nyugi lesz... Tárkonyos csirkeraguleves a terv, és lecsós rakottas hús... :)))

Én is sokat dolgoztam ma, katonás rendbe vágtam mindkét bélyeges-macis polcot a galérián, közben ötletbörzéztem a sógornőmmel ajándékügyben, kiderült... szereti a rózsakvarcot! Na ajvé... :)))

Összekerestem egy halommal, és nagy gyönyörűséggel pedertem neki egy rafinált kis láncot, két pár fülbevalót, egy kulcstartót, meg egy kis alkalmi nyakéket shamballa gyönggyel középen, körben rózsaszín kristály...

Gábor kissé meghökkent, szegény Éva... Kimondta a szót... RÓZSASZÍN! És már ugrottál, mint Floki a lábtörlőre! Legyen elég...

Még egy karkötőt... Karkötőcskét! Lécci!

Na jó... Egy karkötőt!

Imádok rózsaszínnel dolgozni, elképesztő raktárkészletem van rózsaszín kristályokból, üveg gyöngyökből, de az az igazság, hogy rózsaszín ékszert nemigen lehet eladni, becsontosodott, romantikátlan és humortalan nép lett a magyar az elmúlt tíz évben, a kalocsai csiricsáré terjed, de azt meg nem készítek... Nem áll rá a kezem valahogy... :)))

Ma Horrorkával értekeztem jó sokáig karácsony-ügyben, az idén ő az ünnep házigazdája, úgy tűnik lemond a gyerekkori karácsonyok kényelmes élvezetéről, 31 év... Ugyanaz a forgatókönyv, percre pontosan! Szomorú tőle megválni, de elég sokáig húztuk! :)))

Imádom, hogy advent van... Holnap ablakpucolás lesz, a Gábor majd cipeli be a létrát... Hagyományosan elmorogja, a következő egyéjszakás csajomnak először a belmagasságát nézem meg! 2,5 fölött menekülök! Detélleg! :))) Mióta is szajkózza? 24 éve? :))) Imádom! :)))

dr.ahalan 2021.12.05. 23:51:59

Nyüzsgős hétvége lenullázva, mostunk ablakot, kiporszívóztuk a galérián a macikat, sokan mosásra ítéltettek... a Gábor ment oltásra, meglátogattuk Horrorkáékat Mikulás-ügyben, eladtam, leleveleztem, kicsit lazultunk is, és elfogyott az idő! :(((

És milyen mocskos az időjárás! A Nap alig mutatja magát, szürke és sötét minden, volt ugyan egy kis hó... :)))

Ma háromszor érkezett mentő a térre, harminc éve lakom itt... Régen havonta egy mentő állt meg, lestük... Mi történhetett? :O

Orbán levelet ír a románoknak, vegyék fel a magyar állampolgárságot, lehet azt... Ígér ingyen pénzt, szavazatért cserébe! Ördögi! Gonosz! És azt hiszem legyőzhetetlen... :(((

Közben cukiskodik pénzszivattyú alapítványnál, mézeskalácsot díszít adománynak az éhező, tanulástól elzárt magyar kisgyereknek... Egy darabnak. A fotó kedvéért. Milliárdokat ad érte. A mi pénzünkből, a te pénzedből, Európa pénzéből... Ezért ördögi! Mert mindent aztán el is tesz saját zsebbe. Ott van az jó helyen... És elégedetten simogatja a pocakját.

Sok-sok undorító emberrel találkoztam én már életemben, beleértve Ceaușescu-t is... A fiába én magam is belebotlottam a Gellért bárjában, törzsvendég volt. Egy gusztustalan féreg volt. Hitlernél alig kicsit jobb... De ez... Hát már bocsánat! 2010 óta szégyellem, hogy magyar vagyok! Azóta sokszor nyaraltunk Horvátországban, a barátaink arra kértek, olaszul beszéljünk a boltban, kocsmában, strandon... Nem kell a feszültség! :O

Lassan 40.000 a halottak száma, elpusztult egy nagyvárosnyi ember értelmetlenül... elképzelhetetlen szenvedések közt. Minden értelemben az utolsó helyek egyikét foglaljuk el a járvány statisztikáit illetően... És nincsenek válaszok, nincsenek adatok, nincsenek tesztek, nincs ellátás...

Csak halottak vannak. És sivító mentők... Budapesten még vannak mentők. A zsákfalvakban már régen nincsenek...

És én akkor ezt nem szeretem.

dr.ahalan 2021.12.06. 23:39:33

Megint legyűrtünk egy napot, én dolgoztam, könyvtárba rohantam,megrendelt ajándékért... este hétkor esett be az én párom nyakig sárosan Veszprémből, alig maradt pár percet, ma Gábormama várta rántott hússal.

Gyere, adok egy puszit... Ma csak ennyi...

Aztán a posta! Itthon voltam, vártam a csomagot! Kifizettem a kiszállítás díját! KRVNYTKT... Kaptam egy döglődő nyomtatóból egy alig olvasható cetlit a postaládámba, felvehetem a százas postán... Dögvész és pusztulat, metrópótlók, tömegnyomor, vagy mehetek taxival... :(((

Holnap minimum panaszt teszek... Úgyse történik semmi! Kínából érkező két csomagomat nyúlták le röhögve, tömegjelenség... Jó az nekik, te meg ne vásárolj olcsón mindenfélét ingyen szállítással a magyar posta nemzetközi szerződéseinek keretében...... Az nekik nem jó. Lenyúlják, kibontogatják, elárverezik bontatlanul 1.- forintról.... Mit tudsz tenni ellenük? Semmit se... :)))

Hogy az egész világon működik? Hát itt nem... :)))

Mert ezek lopnak. Ezek ilyenek.

Központilag. Elrendelve. Kiszámolva! Sunyin röhögve! :(

És találnak hozzá postást, ügyintézőt, kovidos, rémült, életéért, megélhetéséért küszködő csemegepultost, akit dolgoztatnak, és méri a tíz deka párizsi mellé a halált... Betegségtagadók...

Én azt gondolom, hogy nem ők a bűnösök.

Ők csak túlélni, lakni, és enni akarnak....

Akár emberek halálának árán is... Ösztön!
süti beállítások módosítása