dr.ahalan

dr.ahalan

Ízek és imák, valamint bazinga!

2021. október 12. - dr.ahalan

 

 

Még egy kedvenc plakát az ARC-ról! :)))

 

Kezdeném azzal, hogy az üzemanyagok literenkénti ára elérte és meghaladta az ötszáz forintot, minden előrejelzés szerint hatalmas áremelések várhatóak. És még mindig van olyan ember, akinek ez tetszik… :O

 

Ledaráltam az undok és nehéz hétfőt, még arra is jutott energiám, hogy eltipegjek a könyvtárba, és hozzak haza kínai kaját… Na nem igazi kínait, megsirattam azt a kis éttermet a könyvtár mellett, elpiszkolódott kirakat, bent por, piszok… Bezártak! :((((

 

Valódi kínaiaknak való étterem volt, egészen más ételekkel, sokszor nem is tudtuk mit eszünk, de olyan ízekhez biztosan nem jutok hozzá többé… A kedvencem egy bizonyos szaftos bordácska volt, nem tudom milyen állat lehetett, a fűszereket is csak sejteni, találgatni lehetett benne, néha felbukkant egy-egy csillagánizs… szóval az az íz valami páratlan volt! :)))

 

Horrorka volt nálunk vasárnap, áthozta azokat az ajándékokat, amiket nyáron, a második nyaralásukkor vett nekem a horvátoknál. Valahogy nála felejtődtek. Sose mondtam neki hogy a kedvencünk, mégis egy palack Plavac-ot hozott, és sok édességet. :)))

 

A korculai nyaralásunk igazán vacak volt, de a kirándulások, a borászatok, és persze Pupnatska luka feledhetetlenek, ott kóstoltuk először ezt az erős, fűszeres bort 2010-ben. :)))

 

Boldog az én gyerekem, rózsaszín kerékpárral jött, és ugye… a Milán… Meg a Milán és a Milán. :)))

 

Aztán az van még, hogy végignéztem az Agymenőket. A Gábor évek óta nézi edzés közben, szereti, én csak most adtam be a derekam… És tényleg jó! Szerethető fiatal tudós kockák, velük egy butácska pincérnő... És bazinga! :)))

 

No meg persze a politika! Innentől tavasz végéig minden nap fog történni valami, az ellenzéket máris megosztotta ez a fura figura, ez a MZP. Abszolút felismerhető minden aljas mondatában az a vonalvezetés, ami miatt itt tartunk. Demagógia, populizmus, agresszió, gőg és féligazságok… És még amiket olvasok róla! :O

 

De ez van, majd meglátjuk… Lehet hogy tényleg ez kell a népnek. Ha ő győz az előválasztáson, akkor muszáj lesz orrot befogva, undorodva rá tenni az x-et…

 

Persze sokkal boldogabb lennék, ha minden nő elmenne előválasztani, mondjuk lehetne ez egyfajta tiltakozás a családon belüli erőszak ellen. Nem jó ember az mégse, aki veri a gyerekeit, én ezt vallom! Még akkor se jó ember, ha utána szemét forgatva, bűnbánóan imádkozik jó (k)eresztény módjára vasárnap a templomban… Dédikém de gyűlölte az ilyeneket!

 

Bár alig érintkezett valakivel, mégis mindenkiről mindent tudott, aki bejáratos volt az apró kis templomba, szánta a vert nőket, imádkozott értük, és csendben átkozta a rosszvérű, sokszor dologtalan férjet, sokszor nem is hiába. :)))

 

Mondjuk ezt a tudását rám hagyományozta… :))))

 

Azért Babis elcsúszásának lehetett örülni persze, és hogy stílusos legyek a mai „vadászós”  világban… szeretett vezetőnk barátai közül egyre többre fújják meg a hallalit. :)))

 

És újra nyakunkon a kórság, már készülnek a kórházakban… :((((

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr7316719158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2021.10.14. 23:07:36

Lassan vége a hétnek, eddig elég kemény volt, de nem volt gubanc, holnap még egy kis háztartás, pár e-mail, és jöhet az élvezet! :)))

Beleszerettem a Jysk-be, meg az ő akcióiba, detélleg! Az új paplanom olyan, mintha egy bárányfelhőben aludnék, valami álomszerű! Most egy gamer-székkel kacérkodom, kezd nagyon lelakott lenni a forgószékem, irodai széket nem akarok, mert szeretek törökülésben ülni a gép előtt is, borzad is miatta a Gábor is eleget. :)))

Szóval kell az a gamer-szék, mert egy igazán jó, kényelmes, széles főnöki forgószék már elég keményen százezer felett van...

Amíg a Gábor káromkodik az összeszerelésnél, addig majd átmendegélek Ica mamához egy teára. Sürgősen meg kell beszélni a lépcsőház világítását! :)))

Aztán érdemes figyelni a politikára, én nem tudom mivel vette rá MZP a Karigerit erre a sok hülyeségre... Mire jó ez? Az viszont tetszik, hogy ha jön a demokrácia2.0 esetleg... Akkor elszámoltatják az ország kirablóinak jó részét. Sógort-komát-havert... Tételezzük fel. Jó lenne. Visszakapná a nép a Balatont, a kastélyokban lehetnének megint öregotthonok, stb... Álom, álom... :)))

De a tervezett törvény neve! Pereputty-törvény! Felvidultam a szótól, detélleg! :)))

Az van még, hogy rendeltem hat éve húsz aranyozott medált valami madonna-ábrázolással külföldről. Sokáig nem is foglalkoztam vele... És mire nekiláttam, a nagyker oldaláról eltűnt a tétel leírása, csak az szerepelt a vásárolt tételeknél, hogy aranyozott acél Madonna medál... Na passszmeg! :O

Hat éve keresem!

És most egy hívő vevőnek betettem egyet ajándékul a borítékba, és megkérdeztem, szerinte mi ez...

És Madonna csodát tett! Tudta! Aparecidai Miasszonyunk, a csodatévő... :)))

Hogy micsoda ékszerek lesznek ezekből! Tenagyatyaúristen... :)))

Khinem Saar Yale 2021.10.15. 06:33:48

első!
zsetem, szumma kumla ude...............
egy jó, ismétlem jó gémerszék is 100 körül van.
tudom.......
nemrég vettem.
:):):):)

dr.ahalan 2021.10.15. 09:08:13

@Khinem Saar Yale: Így igaz, régóta sóvárgok.. A Jysk akcióban kínálja, szélességre és terhelhetőségre néztem, és az ár a fele... Még megfontolom. :)))

dr.ahalan 2021.10.16. 00:17:45

És végre péntek.

Gamer székek kilőve, kicsike ülőfelület, se széle, se hossza... silány borítás... Megnéztük élőben. Rá kell szánni tényleg azt a hatalmas pénzt, ha jól akarom magam érezni a számítógép előtt.. :)))

Borzasztó! Egyetlen szék egy közmunkás több mint két havi TELJES fizetése... Vagy majdnem két havi átlag nyugdíj. Csak hogy üljek.. :O

Közben Mallorca... Pezseg az élet, rákukkoltam a kamerákra! Ezek azért tudnak élni!

MZP meg hasít, ahogy a diktátor megszabta... Eldöntötte, lefizette, kizsarolta.

Állítólag.

Micsoda undorító emberek. Hogyan tudnak így élni? Mit lélegeznek? A saját bűzüket?

Hogyan fogják ezt elmagyarázni a gyerekeiknek? Orbán unokái mik lesznek?

Beszélnek majd egy kicsikét magyarul? Alig hiszem....

Gábor megjött, piacon járt. Hozott egy hatalmas darab marhahúst, holnap megsüti a maga

dr.ahalan 2021.10.17. 23:38:22

Megint itt a randa hétfő... Túl kell élni, és kész. :)))

Jó kis hétvége volt a megszokott programmal, megspékelve az előválasztás miatti vizsgálódással. Sokan mondanak mindenfélét, teóriák repkednek, szidalmak, reménységek, franc se tudja mi történik valójában, izgalmas téma volt, majd meglátjuk... Ami nekünk szabva volt a becsületünk által, azt megtettük, osztán a NÉP meg majd viseli a saját döntéseinek a terhét. Ahogy eddig is tette... :)))

A többi nem a mi dolgunk. :)))

Nekem továbbra se szimpatikus ez a zavaros, agresszív, kicsit se őszinte, gyerekverő, volt(?) fityeszes, de majd oda fogom tenni az ikszet... És boldogan fogom kritizálni, ha netán miniszterelnök lesz... :)))

Addig még sok víz lefolyik a Dunán úgyis... (Megvető legyintés...)

Érdekes cikket olvastunk a mi korosztályunkról... Mi vagyunk azok, akik ugyan megkaptuk fiatalon a nyolcvanas éveket, a rendszerváltást, és lehetőségünk volt bulizva meglovagolni, kikerülve a nagy tolvaj pártkatonákat, akik akkor is elloptak mindent... Kevesek tudtak élni vele... Én tudtam. :)))

Anyáink, apáink akkor korkedvezménnyel nyugdíjba mentek, és jobb esetben élnek azóta is csendben, biztonságban...

A mai fiatal is megkap mindent, és ha nem tudott külföldre menekülni, akkor a hitelek és támogatások széles tárháza áll a rendelkezésére, már persze ha szül, eladósodik, engedelmeskedik...

Mi nem kaptunk soha semmit ingyen. Nem is adósodtunk el. Lehetőségünk se volt rá, illetve volt... Nem, nem vettünk fel devizahitelt, nem éltünk, és nem élünk a tukmált hitelkártyák bűvöletében, és mondom...

Semmit nem kaptunk ingyen. Se támogatást, se segítséget. A járvány alatt se!

Mi nem tartozunk senkinek. Én nem is tartoztam soha igazán jelentősen. :)))

És amíg ez így van, és nekem megadatik a tehermentes öröklakás a Duna partján, a főváros szívében... És amíg kényeztetve vagyok a Gábor által, és mindent megvehetek amire vágyom... Addig kit érdekel MZP... Ő kell? Hát vigyed magyar! A tied! :)))
süti beállítások módosítása