dr.ahalan

dr.ahalan

Az egyformaság gyönyörűsége

2020. február 17. - dr.ahalan

 

A Pinteresten találtam a fotót, aktualitása van, tavaly a bolhapiacon kifogtam egy bontatlan doboz kanálkát, és imádom. Hatvanas évek.... :))) 

A hétvége az egyformaság nyugalmával zajlott, béke, nyugalom, könyv, jó falatok, filmek, zenék, politika, drótékszerek, csevegés vevővel, baráttal, barátnővel, semmi érdekes. :) Tavasz! :)

Megmosolyogtuk a Posta Imre történetet, elképesztő dolgok történnek ebben az országban. Itt van a Daróczi Lilla esete is... Simán hamisított egy doktori oklevelet, és karriert csinált vele. :(

Saját jogon! Nagy magyar valóság! :)))

A bulvárt azt hiszem mindenki elunta. Jó sokáig tartott. Itt két évig, összesen 15 évig. :)))

Helyette 2008-as naplóm van. 

Akkor már béreltük a kislakást játszótérnek, ez a Gáborék lakása mellett volt, és évekig laktunk félig ott. Imádtuk, de aztán eladták. :))) 

Akkor jártam először a megújult Lehel téri piacon, és azonnal akartam fonott kosarat... És mindent! :)))

 

 - Na itt a kosarad, nesze! Ezért nyivákoltál?


 - Jaja... Kösziiii! (cuppantás)


 - Rakjuk bele a húst...


 - Nem! Az olyan véres, meg gusztustalan... 


 - Akkor a zöldségeket!


 - Neeeemáááá! Olyan koszosak!


 - De hát zacskóban vannak!


 - A zacskó is koszos, koszos kézzel fogta meg a krumplis ember! Láttam!


 - Jó, akkor mit tegyünk bele?


 - Várj, belepakolok... Sütőpor, vaníliás cukor, gyorsrizs, befőttesgumi, golyórágó, cigi, újságok... Látod! Mennyi minden belefér! Már tele is van, csak az a világválogatás CD fér még bele, amit kinéztem magamnak ott ni! Olcsó! Te most megveszed nekem, aztán szomjas leszek például, és iszunk egy Fantát. Jó lesz?


 - Rettenetesen jó lesz... (kis fintor, megadó sóhaj...)

A büfé felé menvén gyanakodva szemlélte a CD-t, és félénken érdeklődött, hogy ugye nem nála akarom hallgatni ezt a biszbaszt... 
Sietve megnyugtattam, hogy DE! 
 :)))) 

(2008)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9015479108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása