dr.ahalan

dr.ahalan

Tavaszvárás és ananász

2020. január 23. - dr.ahalan

 

Ez a Pinterest tényleg olyan lett, mint a drog. Millió érdekes téma, és bármerre kanyarodsz... Hihetetlen fotók, és döbbenetes ékszerek, történelem és festészet... Túlságosan kitágult a világ, azt hiszem. :)))

Egyébként is zagyva hét ez, kedden sok munkával, és sok idegeskedéssel, aztán szerdán Gábormama kérésére bőrös malacot sütöttünk, megkívánta tőlünk. :))) 

A hétről egy emléket örökre el fogok tárolni! :)))

Mostanában vacak a krumpli Budapesten, ami jó... az szerintem megfizethetetlen az átlag magyarnak, a Gábor a múlt héten 400.- forintért vett gyönyörű burgit mindkét háztartásba... (Ehhez képest a héten 390.- Ft volt a Spar-ban a hatalmas, friss ananász darabja... Imádtam! Hát ez van! ) :)))

Szóval fogtam a legnagyobb krumplikat, hámozgattam, kockáztam... De nem fértek el a kezemben sehogy se. :))) 

És ehhez egy gyilkosan éles kés... Farigcsáltam, nem tudtam félbe se vágni, megugrott, kicsit káromkodtam... Gáborpapa nézte, kiült az arcára a döbbenet, meg a rémület! Imádtam! :))) 

Aztán rákérdeztem... 

Megfelelte:

- Lelkem! Ehhez a krumplihoz ott a vágódeszka! :)))

Sose leszek felnőtt. Sose! :))))

Az van még, hogy megbetegedett a kávégép. :(((

Szörcsög, alig hörög, meg csak csöpög. Alig főz. :((( Azt hiszem nézni kell újat! :(((

Gábor szerint ki kell tisztítani a felső szűrőt. Hát mondom! Mifenét? Majd holnap megcsinálja... Ha nem, akkor muszáj lesz venni újat, és nem, nem rózsaszínűt! :))) Nem, nem keresek rá a neten... :))) 

Momert 1169... Izé... :)))

Ma meg fotóztam, sütöttem ebédre csirkét, és krumplit... És vágódeszkán vágtam! Mondjuk elég unalmas volt. :))) 

És ma tényleg gyönyörű volt az idő! Letekertem délután a fűtést, kinyitottam az ablakot, és sütött be a Nap! Órákig! Imádtam! :))) 

És igen! Holnap péntek! Zaklatott napnak ígérkezik, de aztán... Jöhet a hétvége! :)))

A bulvár nemigen hozott semmit, már nem csak Kosztolányi, József Attila, meg Munkácsy van kitiltva, de Kölcsey is "buznyák". Ahogy a Rákosi hasonmás, meg az ő puffadt arcú macája lehozták a friss hírekben. Dicséretes, hogy az iszonyatos helyesírási hibákat javították. Kis fáziskéséssel! :))) 

Hát így... :))) 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr8015423822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2020.01.24. 08:52:12

Látom néha a blog.hu is akadozik. :)))

dr.ahalan 2020.01.25. 00:27:11

És végre péntek! Ma a budaörsi Auchan volt soron, uzsonnára szusi, aztán bevásárlás. :)))
Az árak jelentősen megugrottak, főleg a felvágottak, piák, a zöldségek, gyümölcsök, és persze a mentes cuccok. :(((
Európában megjelent a koronavírus, Kínában áll a bál.
A forint mélyponton, fél milliárd állat halt meg az ausztráliai tűzvész okán. A tűz az űrből is látható.
A Nagy korallzátony nagy része elhalt... (A tűztől függetlenül...). És akkor biztosan ezt mind a Soros intézte. Meg a környezetvédő, liberális, mocskos értelmiségi csürhe. Maga Kosztolányi! Meg József Attila! :)))
Mindegy. Bekuckóztunk, akartunk bolhapiacra menni, de hideg van. Maradunk itthon. :)))
Úgyis elkapott valami izé... Egy hete prüszkölök néha, meg fújom az orromat. :(((
Holnapra zellerkrém levest terveztem, és csiripörit bajai módra. És lehet hogy sütök valamit. Nálam most muffin-időszak van. :)))

A világ meg olyan, amilyen... Mi akik olvastunk anno sci-fit... Tudtuk. És láttuk filmeken. Szóltunk ellene. Én még tanultam is. :))) Most őszintén? Hány ember olvasta Fehér Klára Oxygénia című könyvét az olvasóim közül? Nulla...

Nem az én dolgom már. Környezetvédelem? Letettem a fegyvert... :))))

Öregszem, és szeretem élni az életemet. Elmegyek a még tiszta tengerhez. Ezt remélem... Még néhányszor. :)))

Ennyit szeretnék még az élettől, és sok-sok könyvet, filmet, zenét,megpedert ékszert, Gábor ölelését, saját orvos-barátaim biztonságát, Horrorka boldogságát, és kész. Mindenem van, amire valaha vágytam. Mindent elértem. Majd egyszer megmutatom annak, aki érdemes rá. Ahogy eddig is tettem. :)))

Aztán roskadjon rá a Földre az, amit megérdemel az emberiség. Már persze utánam! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.25. 08:52:39

első!:)
zsetem, flakkon és emlőstej!
"Kezem egy jó hírrel"" krizis van"
"Erről ennyit!!"
" meg van minden" a holnap délelőtti nagy versenyre. túró, tejföl,vaníliás cukor,kakaó, barackleQár, palacsintasütő ( manuális!).
a versenyzők tegnap óta állapotban vannak, izgulnak, nem esznek, fenik a fogukat a győzelemre.
de, előtte még a szentélyben van megjelenésem, hátha jól kezdődik a tavasz.
hétfőtől, ha elcsitult már a gyerekzsivaj, ha már újra minden a szokott kerékvágásban, újra bekapcsol az orosz meleg hengersor, mert újabb cca. 110 db munkadarab érkezett.........
""Róviden és tóményen" ennyi a mai nyitó.....

játék!!

a kérdéssor:
1. a kis sallaigyerek ( a mindenhonnan kiebrudalt bozgor) hol nyaralt az idén?
( plusz 1 pontért, aki tudja, tavaly merre nyaralt?)
2. kivel nyaralt a kissallai gyerek?
( férfi nevet is elfogadok)
3. áll még a kissallaigyerek répája?
4. van e nője a kissallaigyereknek? ( vagy kanja?)
5. mi a közös a kissallaigyerekben, aneroksz (sic!)ildiben és bólémi énmártikámban?

minden jó válasz 1 pont!
hajrá!

:):):):):):):)

Voltam 2020.01.25. 09:50:23

:)

Második. (Örök.)

Zsetem, pápuszi, szumma kumla ude, Kecó Pongrác és tómény, be az arcba róviden, de csak is hercegnői itókaként. :D

Legújabb gazdasági hírek szerint a kormány hathatós intézkedéseket tett a pénzromlás mértékének csökkentésére. Ennek következtében jelentős mértékben esett a horgászzsinór ára, melyből számottevő mennyiséget vásárol fel a BM, hogy a déli határon szolgálatot teljesítők ezzel horgásszák ki a kerítés tövéből a migránsokat.
A fogyasztási volumen érdekében a belügyminiszter elrendelte a damilok egyszer használhatóságát, így ezen intézkedések pozitív externáliájaként az elölről-hátulról agyba-főbe doktorált damilhajasok kvázi állami támogatással juthatnak újabb, ízléses és főleg olcsó vendéghajhoz.
A parókakészítés logisztikáját az Ínségmunkásoknak terpesztő közvagina készítette el, melynek fontosabb elemei:
1.) az alapanyag-szállítás a gyártás helyére, melyet a kumlai börtönviselt, fogatlan, agyatlan bozgor fog elvégezni rehabilitációs jellegű társadalmi munka keretében a puncicsabdával.
2.) a parókák meghorgolását a rettenetes farpofájú, hordóbokájú valagszáj vállalta magára, lévén, hogy ilyen jellegű munkákban már nagy gyakorlatot szerzett, amikor ezzel a technológiával készített pasit magának.
3.) az elkészült, és ürgebőrbe kötött póthajak átadása. Erre titkos kecókban kerül sor, ahol a kormányhatározat ezen végrehajtói egy szimpla kávé mellett csoportképet készíthetnek önmagukról, szintén állami támogatással.

:)

dr.ahalan 2020.01.25. 10:06:25

@Kálmán Barna Mikorka: Palacsinta? És még 110? Izgalmas napoknak nézel elébe! :)))

Látom a Rákosi formátumú büdös bozgor meg az ő puffadt Mártamacája megugrott... Nyughatatlan népek. :)))

dr.ahalan 2020.01.25. 10:08:04

@Voltam: Muszáj volt felolvasnom, volt bruhaha, hihihi, meg minden. :))) Jóóóóó reggelt! :)))

dr.ahalan 2020.01.25. 10:13:50

És természetesen hogy ne legyek adós a mai bozgormocsokért, hoztam valami érdekeset abból az időből, amikor a vén múmia 46 éves férfinek adta ki magát, és loholt utánunk mindenfelé a neten.
2017... :))))

Semmi nem változott, ha jól látom.

caffe (#565899) - Üzenet - Csevegés
Válasz 17.10.25 08:35

No, most jól szórakoztam, az őrültek naplóját olvashattátok ezen a portálon... hiába zárva a bolondok háza, beteg emberek ilyen oldalon élhetik ki magukat. De ide, erre a szintre tenyleg nem szabad lealacsonyodnom..
Lehet nem jól írtam, de ügyészségnél is van az anyag a hivatalos értesítés alapján, tény, hogy nem vagyok ebben jártas, de gondolom tudják mit kell tenniük. Nem hagyom annyiba arra mérget vehettek.. van akit ismerek név szerint is.. minden csak idő kérdése..

több infó nix... agyalgassatok tovább , én meg jól élek.. a free pedig vegre tiszta, viszlát..

Hát... A free azóta totál kitisztult, ez tény! :)))

Voltam 2020.01.25. 10:22:44

:)

@dr.ahalan:

Örülök, hogy a közönségednek is tetszett, amit felolvastál. :)

Igen, a free azóta teljesen kitisztult, de szegény caffe agya meg teljesen elborult. (Mert a természet egyensúlyt tart. :D Azaz, akinek az egyik lába rövidebb, annak a másik hosszabb. :D :D )

:)

dr.ahalan 2020.01.25. 10:32:22

@Voltam: A damilhajas webes felületéről nyugodtan elmondhatjuk, hogy öt kategóriában is díjnyertes országosan:

1, A legveszteségesebb
2, A legundorítóbb
3, A legigénytelenebb
4, A legkihaltabb
5, A legrosszabb hírű

Gratuláljunk neki! :)))

Voltam 2020.01.25. 10:33:33

:)

@dr.ahalan:

Gratulálok!!! :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.25. 11:11:10

csak egy szolid felvetés:
ugye, senki nem lát szoros (!!!) összefüggést a közpina hetek óta tartó némasága és a frei kávézóban megtartott "vezetőségi" közt????
:):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.25. 11:14:35

@Kálmán Barna Mikorka: Most a zsírarcú mutatkozott erősebbnek, és ideiglenesen ő uralkodik a 46 éves férfi (damilhajas) elméjén. Csatát nyert, de szerintem háborút nem. Közpuncinak szerintem lehetnek még rejtett tartalékai. :)))
Fogadni nálam lehet. :)))

Voltam 2020.01.25. 11:16:56

:)

@Kálmán Barna Mikorka:

Egy biztos, hogy a "közpina" és a "szoros", azok össze nem egyeztethető fogalmak. :D

:)

Voltam 2020.01.25. 11:18:18

:)

@dr.ahalan:

A "közpuncinál" semmi nem rejtett, még a tartalékai sem. Minden közprédára van bocsátva általa. :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.25. 11:33:11

@Voltam: antagonisztikus????:):):):):):):)

@dr.ahalan: (csak egy tipp, by puzzlearcú seggnyalató) szerintem ki van tiltva.......

:):):):)

dr.ahalan 2020.01.25. 11:46:38

@Kálmán Barna Mikorka: Szerintem a tiltógombot az adatlapokkal és a regisztrációs panellel együtt a zsenizsé már régen leszerelte, és elvitte a MÉH-be. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.25. 11:56:46

"PadreEmeritus
2020.01.25. 11:22
.......És akkor bejön Norbi elmélete, hogy az elhízott ellő tehén már nem kívánatos a pasijuknak!!!....."

és akkor emlékezzünk kicsinyet.
az esküvői fotón a kis sallai jány még ellés (sic!) előtt, mondjuk úgy nem volt nádszálvékony, a hátán gumipók fogta össze a ruhát:):):):):):)
orcája, fejformája édesapjáéra hajazott vö. nem volt beesett, szikár......
azóta,mint tudjuk, két kis tejeskávé színű fekete fürtös , gyönyörű kislány anyukája.............kb 115 kilósan.
teljesen megértem az arab férjet, ha esténként kioson az ólba a kecskéihez, és egyet-egyet megrak izomból:):):):):):):):):):):):):):):)
kumlán a kényelemben, a jó koszttól a kis sallaigyerek is felcsípett egy 10 kötjel 15 kilót, amit mára tovább növelt a kiemelt nyugdíjának köszönhetően, így nem csoda ka a kis hátpózolós is elhagyta, mert nem kívánja már..........:):):):):):):):):):):)

Ó Anti, Anti, Anti.
Véletlen a randi.
De a meglepetés csak másnap ért,
Amikor kirúgtak a csókodért.

:):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.25. 12:05:39

@Kálmán Barna Mikorka: És tényleg? Vett valamit karácsonyra az arab uncsikhercegnőknek a szerető bozgor nagypapa? Nem? Nahát! Micsoda egy csóri... :)))
A lány meg tényleg elég debella, nem is értem a nagy mellveregetést. :)))

Voltam 2020.01.25. 12:06:07

:)

@Kálmán Barna Mikorka:

"kumlán a kényelemben, a jó koszttól "

Tényleg, az mennyire lehet kínos, ha valakinek csak a börtönben van normális, kényelmes élete? (Ld. napi takarítás, tiszta ruha naponta, meleg étel naponta kétszer, stb.)
Nem csoda, ha cserébe még az araboknak is odaadta magát, és mekegett is közben, mert azok ahhoz voltak szokva.

:)

dr.ahalan 2020.01.25. 12:06:11

Gábor nagyon röhög... :)))

Voltam 2020.01.25. 12:08:20

:)

@dr.ahalan:

"nem is értem a nagy mellveregetést"

Mivel ehhez értek, szívesen bemutatom neked. ;) (Csak a végén legyen kéznél papírzsepi. :D )

:)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.25. 12:16:24

@Voltam: az nagyon kínos, mi több.....
de, mondjuk ha te vagy megszorulva, már tudod az utat, kitaposták előtted, plafonba lövés, hangoskodás, metro lekésés, kumlai beutaló, satöbbisatöbbi.
mondjuk, ha benned van tartás ( és tudom, hogy van) te már a bejáratnál közlöd, hetero vagy!!!:):):):):):):)
a kis sallaigyerek ab ovo nagyterpeszben ment be a műintézményben, combközépig letolt gatyában( ilyeneket gyakorta látni amcsi dokumentumfilmekben, vagy fekákon nyújorkban)
:):):):):):):):):):):):):)

Voltam 2020.01.25. 12:17:17

:)

@dr.ahalan:

Ilyet csak akkor írhatnál, ha még nem fordult volna elő veled ilyesmi. ;)

:)

Voltam 2020.01.25. 12:20:16

:)

@Kálmán Barna Mikorka:

Értem én, hogy letolt gatyában, amivel jelezni kívánta a szándékait, de az nem túlzás, hogy négykézláb? (És nem az "alkohol tartalmú szeszes italok"-tól.)

:)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.25. 12:23:40

@Voltam: most hogy említed, látom magam előtt, ahogy a fogatlan ámde borotvált kloákájú jelzi, felvenném a bakot!!!:):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.25. 12:25:46

@Voltam: Szerencsére sűrűn előfordul. :))))

Azért az tök vicces, ahogy ez a szerencsétlen bozgor üvöltözik teljesen egyedül odaát, a segglyuk-oldalon. Mint egy idióta, detélleg! :)))

Voltam 2020.01.25. 12:38:01

:)

@dr.ahalan:

Te cemende! :D És még én vagyok a malac? :)

Erről az "egyedül üvöltözik"-ről meg lázadó korszakom zenéinek egyike jut eszembe:
"Szabad vagyok - mondta a majom a rácsnak
Én nem – mondta a rács. - Engem majmok köré zártak" (Rolls Frakció: Szabad vagyok)

:)

dr.ahalan 2020.01.25. 12:44:29

@Voltam: Látom hasonló értékrenddel bírtunk tiniként. :)))

dr.ahalan 2020.01.25. 17:45:40

A másfél méteres büdibozgor meg az ő puffadt orcájú macája megint toltak egy mocskot, most pont Horrorkát leskelik vadul. Beteg elmék... :)))

De ahogy ígértem, egy újabb emlék, az utolsó idők egyik hazugsághalmaza. Jó sok érdekességgel. :)))

Jó szórakozást! :)))

elég volt
2018-08-13SzildiNaplók16 Comments
archívumba tettem mindent, ne keressétek a bejegyzéseim..
16 Comments. Leave new
Szildi2018-08-13 20:09
amit ma is olvastam, borzasztó, remélem hitelesen igazolni tudja mindegyik azt a sok aljas ocsmányságot amit írogattak, (főleg, hogy személyesen nem ismernek és a családi viszonyaimat sem ,..de egy megjegyzés : nekem vannak a világ legrendesebb gyerekeim, akik már rég bebizonyították ,-sajnos, volt rá alkalmuk.- hogy mennyire számíthatok rájuk.. ) mert az nem vélemény nyilvánítás volt, hanem súlyosabb kategória,, mentettem a többihez.. ilyen híresztelésért is felelni fognak!
Reply
Szildi2018-08-13 22:18
A gyerekeimnek megmutattam, mert nagyon kezd betelni az a bizonyos pohár.. Lecsesztek. anyu, mi a fenének olvasod őket,, mit számít neked 5-6 ilyen senkik véleménye..ez mind mániákusan free függő, beteg ember. Saját magukat járatják le azzal a sok aljassággal, magukról állítanak ki bizonyítványt. Hasonló irományaikért kellett őket tiltani az oldalunkról csak akkor egymást pécézték ki, ezek nagyon szerencsétlen, értéktelen emberek, ne foglalkozz velük!! .
Ok, de azért majd kérem a bizonyítékukat az állításaikról, ha nem tudják, akkor nagy sérelmi díjat fognak minden hazugságért. fizetni
Reply
Szildi2018-08-13 23:48
A gyerekeim nem akarnak beleavatkozni, mert nem helyeslik azt sem, hogy én egyáltalán olvasom és reagálok (válaszolok) nekik. A fiam majd ott ahol kell elmondja véleményét, de nyilvánosan nem foglalkozik ezzel, nem pálya neki.. Elfoglalt nagyon, kiröhögi a trollokat és humorral próbál leállítani engem is.. bár félt.. ,mert tudja, már min mentem keresztül. anno, akkor is ilyen aha félék miatt stresszeltem magam, és beteg lettem… . Még arra sem hajlandó nyilvánosan többet kiírni, hogy mikor fog az új oldallal kijönni. Abszolút nem érdekli a véleményük, nem akar nekik megfelelni, sőt tenni akar ellenük másképp, A lányom pedig egyáltalán még beszélni sem szeret ezekről, ő soha semmi balhéban nincs benne, egyébként sem szokott, van éppen elég dolga, már rég nem érdekli mi zajlik bizonyos alja oldalakon. Nálunk a családi együttlét nem free-ről szól és máskor, aktív időszakban sem az volt téma, pedig ő volt mellettem a másik üv, helyettesített amikor beteg lettem.. Vannak, voltak szakemberek, akiknek megvolt a feladatuk, mint most majd az ügyvédnek, ezért fizetjük őket.. A dolgukat majd elvégzik, amikor kell, nem járunk felesleges köröket (csak nekem szokásom itt reagálni, ami tudom elég nagy baromság, de én ilyen vagyok és kész..).
Ahácskából ha nem lett volna olyan amilyen, tényleg jó blogvezető lehetett volna, de sajnos, már az eső ismeretségkor átvert ( buli szervezés Récseiben) ezután én ilyenekkel ,akik nem korrektek és zsarolni próbáltak, nem kokettálok.. Volt utána még egy próba időszak, amikor közel engedem, de olvasható amit azóta is folyamatosan visszaélve kiadja amiket pl. látott, vagy halott nálam.. stb Ilyen embereket kerülni kell nem a közös együttműködés a cél… De legalább elárulta, hogy mi az oka ennek a bosszúhadjáratnak.. végre tudom, most kiderült..
Reply
Szildi2018-08-14 07:20
Telóról írtam, hibákat nem lehet javítani
Reply
durcijulcsi2018-08-14 05:47
Mi az oka? Hadd tudjam én is. Egy hete nem olvasom.

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.25. 19:31:30

@dr.ahalan:
erről eddig nem is beszéltél!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
láttál nála halottat?????????????????????????????????

"............. kiadja amiket pl. látott, vagy halott nálam........."

:):):):):):):):):):):):):)

rommá nyertem magam!!! a fradi behúzta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vezek Elek 2020.01.25. 20:03:34

"És akkor bejön Norbi elmélete, hogy az elhízott ellő tehén már nem kívánatos a pasijuknak!!!:-)))))))))))))))))"

Mekkora ellő tehén lehetett ennek az elmeroggyant gyagyástóninak az anyja, hogy egy ekkora marhát szart ki erre a világra???

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.26. 08:37:23

első!:)
zsetem, flakkon és emlőstej!
"Kezem egy jó hírrel"" krizis van"
"Erről ennyit!!"

és akkor emlékezzünk kicsinyet.
az esküvői fotón a kis sallai jány még ellés (sic!) előtt, mondjuk úgy nem volt nádszálvékony, a hátán gumipók fogta össze a ruhát:):):):):):)
orcája, fejformája édesapjáéra hajazott vö. nem volt beesett, szikár......
azóta,mint tudjuk, két kis tejeskávé színű fekete fürtös , gyönyörű kislány anyukája.............kb 115 kilósan.
teljesen megértem az arab férjet, ha esténként kioson az ólba a kecskéihez, és egyet-egyet megrak izomból:):):):):):):):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.26. 09:05:43

majd kíváncsi leszek, hogy a T.Bíróság előtt özv. dr. sásdi gyuláné mit fog válaszolni, ezt miért lehet, miért engedi, miért tűri, miért tapsol hozzá évek óta?

"PadreEmeritus
2020.01.26. 08:56

A te anyád szart ki SZOPtikuss!!! Már akkor olyan hülye voltál, hogy eltévedtél a szülőcsatornában és a másik lukon jöttél ki, így lettél seggszülött!!!:):):):):):):):):)

És az FF mikor látogat meg, remélem lőttök pár képet együtt és ki is teszitek!!!:))))))))))))))))"

freelove.hu
az európai, a vezető társkereső portál!!!
özvegy dr. sásdi gyuláné és sásdi zsolt tulajdona, üzemeltetők.
gratulálok!!

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.26. 09:23:23

"PadreEmeritus
2020.01.26. 09:15

Vezek Elek 2020.01.25. 20:03:34
“És akkor bejön Norbi elmélete, hogy az elhízott ellő tehén már nem kívánatos a pasijuknak!!!:-)))))))))))))))))”

Mekkora ellő tehén lehetett ennek az elmeroggyant gyagyástóninak az anyja, hogy egy ekkora marhát szart ki erre a világra???

És ehhez mit fog szólni a bíróság???:)))))))"
a hormonzavaros, elmerokkant, törpének, valaki, aki iskolázottabb magyarázza már el, mi a különbség egy nyílt blog, és egy társkereső portál között.
mert így a T.Bíró csak visszazavarja a vénassszonnyal együtt kumlára, max. kap egy liter vazelint is:):):):):):):):)
elbúcsúzhat a kecskéitől:):):):):):):):)
bent a migránsok majd újra szétfeszegetik a csoffadt farpofáit, és rövid időn belül megest úgy fog szopni protkó nélkül, mint a csecsemők, a fiatal afrikai menekültek és a muszlimok legnagyobb örömére:):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.26. 10:58:42

@Kálmán Barna Mikorka: Szervusztok! :)))
Jól látod. Ez egy magánblog, az meg egy hivatalos, nemzetközi társkereső. Persze a sittes diliflepnis, ezért használja a puffadt orcájú az ő naplóját. Nem büntethető.
De a vén szotyori, meg a kicsi fia igen. :)))
Micsoda köpedék egy társaság! Undorító! :)))
A társadalom legalja.

dr.ahalan 2020.01.26. 11:08:53

És a mocskoskodásért egy kis közelmúlt, majd érdemes lesz erre is rákérdezni a bíró előtt. ISNO COMMENT! :))))

"Szildi
2019-10-30 13:53

Véleményem. Nem tud a saját maga életmódjától elszakadni, mert nincs más példa előtte. Részeg neki az agya, vagy beteg a fantáziája amikor a saját élete szokásait ráhúzná másra. Büszke arra, hogy kocsmában dolgozott évekig, majd a “bdsm” tudományában képezte magát, (tipp, hogy a gyakorlatban is, aminek később a tudósítója lett, de ez minek is nevezhető? KVÍZ kérdés). Elhihető, hogy fogalma sincs milyen a normális élet, milyen amikor valaki dolgozik , gyerekeket nevel , nem hobbival , bulizva tölti ki a napjait, a hanem felelősséget vállalva, haladva, végig dolgozza az életét. Ugyan már, azt sem tudja eszik vagy isszák. Csak a saját “rehabját” nyomja, mert az idegrendszerének erőt kell meríteni , hogy bírja fantáziával a sok mocskolódást. Egyszer sem olvasni tőle, hogy színházba , koncertre vagy más programokra járna, minden nap ugyanaz , borzalmas unalmas élete lehet. Minden éjszakai naplójában, csak az okoskodást, ócsárlást olvasni, mindegy, kiről és miről, csak károghasson (amihez előtte -valószínűen, “csicsikázni” kell a fél a napot, hiszen több éves életformája), majd éjfélkor útjára indul a számára elérhető “gyönyör”, mert semmi más nincs az életében. Nem is jár neki, sajnálatra méltó és szerencsétlen ember az ilyen."

A puffadt írta, a vén múmia kicsi fia majd felvállalja biztosan. :)))
A nemzetközi társkereső hivatalos híroldala. :)))

dr.ahalan 2020.01.26. 23:42:37

Bekukk! Nahát! Megint a kivagyi, bugris rongyrázás, erős nagyotmondás, én a töredékét se hiszem el... És egyébként is! Mennyi mindent nem lehet pénzért venni! :)))
Szeretetet, tiszteletet, orgazmust, műveltséget, élményanyagot, fiatalságot, egészséget, fantáziát, humorérzéket, szép szerető ölelését, nevetést, és sorolhatnám reggelig. :)))
Én azt hiszem mi itt mind, de mind sokkal gazdagabbak vagyunk, mint a vén mocsárszörny, akinek annyi az élet... Ül a gép előtt 15 éve a ma már senkinek sem kellő, elavult, használhatatlan, kihalt, bűzlő torzón, és kavarja a cart. Ezen túlmenően itt leskel, mint valami megszállott. Mindent elment, lefotóz, kimásol, konzultál a bérbloggerrel, fontoskodik, néha feljelentget, kiterjeszt, hazudgál bíróról, ügyészről vadságokat, kétes egzisztenciájú alakokkal csehózik, és nyugodtan kijelenthetjük... Könyv sose kerül a kezébe, zene soha nem izgatja a süketke füleit, a filmet nem érti, a művészeteket valami úri huncutságnak tartja... Pont ahogy az általam is jól ismert akasztói tanyavilágból az ötvenes években pártvonalon kiemelt kiöregedett parasztlánytól elvárható. Szánalmas. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.27. 07:10:38

első!:)
zsetem, flakkon, duna house, otthon centrum, ISNO COMMENT!!!!
szegény szerencsétlen, szánalomra méltó özvegy doktor sásdi gyuláné.

a tegnapi kihívást lucababakirálykisasszonyegypontnullaelzanagyapaszemefénye nyerte 3 (!!!!!) darab túróssal.
második lázárleonyidmesszi 1.5 darabbal.
a leKKisebb, lujzielladefrászkiwifejűordítógép nem indult, még szopik!!

a tippmiksz nagyon szépen hozott hétvégén.........
reggel leszedem a képeket a gépről, teszek a bétára néhányat, türelem.
és beindítom a meleg-hengersort ismét.

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.27. 07:58:00

éhgyomorra becsúszott máris egy kis proli kurvázás!!!!!!!!!!!!!!
" Egyáltalán mi köze lenne bárki privàt életéhez, milyen jogon mer minősíteni...." írja a szerző......
dézsavűű...........

"Szildi
2020.01.27. 07:35

Gyártja a baromságait a proli c….va, valószinűsítve saját életèből, vagy a fantáziàjából idézve. Egyáltalán mi köze lenne bárki privàt életéhez, milyen jogon mer minősíteni, terjeszteni olyan elméleteket, amikbe soha nem láthatott bele. No, kérem, ezért megyünk biróság elé, ahol majd minden becsmérléset, híresztelését konkrét bizonyitékokkal kell neki alátámasztani.. Amennyiben nem tudja, akkor nagyon sokba kerülhet ez neki. Sajnos, ilyen amikor valakit egy pszichikai beteg egyén folyamatosan zaklat, immár lassan tizenéve, nem képes leszállni az áldozatáról.
Ettől persze jól vagyok, jól élek, nekem tényleg van családom, folyamatosan programokra, szinházba, koncertekre járunk, mint régen is. Soha nem egy internetes portálon bizonygatva, hogy milyen a privát életünk, (amihez senkinek semmi köze nem is lenne). Akik örökké a magukról nyilvános oldalakon beszámolókat tartanak, azért teszik, mert valamiféle visszaigazolást várnak, hogy mégis “ valakik” szeretnének többnek, jobbnak látszani. Amit tudunk róluk – a saját beszámolókból – az elég sivár, leginkább csak a fantázia szüleménye, mert ahhoz tényleg van tehetsége.
Szép napot, nekem ma is van mit csinálnom. Bye-bye"

dr.ahalan 2020.01.27. 08:13:33

@Kálmán Barna Mikorka: Milyen unalmas, milyen szánalmas, detélleg. :))) Mindig ugyanazt tolja ki magából... És csodálkozik, hogy mindenki, de tényleg mindenki lekoccolt mellőle. :)))
Ő meg az ő gyöngy élete! :)))

dr.ahalan 2020.01.27. 08:58:00

@Kálmán Barna Mikorka: Kutyát se érdekli, és senki nem is hiszi el. Tavaly azt állította, hogy lakást vett a Hotel Boscolo épületében. Azon nagyon röhögtem mondjuk... De egyébként mint említettem volt, engem kb. a mocskai, bűnei, tolvajlásai, hazugságai, becsületsértő, undorító viselt dolgai érdekelnek. Pont. De arról hallgat, lapít, terel... :))))

Vezek Elek 2020.01.27. 10:55:36

Olvasgatva az előzményeket egy kérdés merült fel bennem. Nem értem, ha valaki olyan jó üzleti érzékkel megáldott egyén, mint aki évek óta ezt harsogja magáról, miért tette tönkre a jól menő vállalkozását (és saját bevallása szerint nem az elsőt!!)??? Ne akarja már nekem bemagyarázni, hogy a tagok miatt!!!! A többi társkereső miért él és virul, virágzik??? Ott is vannak bomlasztó tagok, de az üzemeltető nem bratyizik senkivel, hanem következetesen végzi a dolgát, megfizet embereket a rend fenntartásáért és nem a tagok közül emeli ki őket, kezükbe adva a bírói pálcát, támadási felületet biztosítva ezzel a többi tag részére. Be kéne már látnia a szegény, szánalmas öreg nénikének, hogy ez elqrta, nem kicsit, nagyon! Nem kéne másra mutogatnia, hanem egyszer végre a tükörbe kellene néznie és eloldalognia szépen, csendesen. Nem pedig olyan tüzet élesztgetnie, ami már a büdös életben nem fog lángra kapni. Mert igenis ő szítja a tüzet!!! Belehalna, ha nem bizonygathatná a saját érveit, a szánalmas magyarázkodásait, fenyegetéseit és a sorozatos dicsekvéseit nem tehetné közzé.
Én személy szerint nagyon örültem a múlt héten, amikor azt olvastam, hogy nem lehet belépni hozzájuk, azt hittem megjött az esze a kicsi fiának és bezárta véglegesen a tyúkszaros, macskahugyos homokozót. Csalódtam benne, tévedtem. :((

Vezek Elek 2020.01.27. 12:04:35

@Kálmán Barna Mikorka: Látom, a püffedt arcú néni is felébredt :))))) Csak ne lennének ennyire átlátszóak!!!! Ismét jót nevettem!! :))))))))))) Szegény szerencsétlen, szánalomra méltó öregasszonyok! Csak sajnálni tudom őket! :))) Na megyek, megsétáltat a Sára. :))))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.27. 14:23:35

milyen aktív banya, akinek nincs ránk ideje,mert elfoglalt, tartalmas életet él, neki kikapcsolódás a költözködés, a zongora cipelés:):):):):):):):):)
és mégis......
"Szildi
2020.01.27. 12:13

Látom Enverke , Blog nevén Kálmán Barna Mikorka , valódi nevén Horváth György, aki ellen már feljelentés ment és azonosítva (új lakhelyével is). Remélem nem veszi rossz néven és nem fog kicsit sem piros lenni, ha a kiderül róla mit művel egésznap egy oldalon .
Csak egy kis rágalmazás, becsületsértés, személyes adatokkal való visszaélés, amit most elektronikusan elég már továbbítanom a megfelelő helyre."

"elektronikusan elég már továbbítanom a megfelelő helyre":):):):):):):):):)
óvja szerető családja, az egyetemista unoka, ne kelljen a nagyinap mászkálni ebben a csúf időben, csúszós úton, még seggre esik véletlenül:):):):):):):):)
Szegény szerencsétlen, szánalomra méltó öregasszony!!!:):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.27. 15:07:33

dübörög a biznisz!
nem fogjátok elhinni, most olvastam a bőregér hirdetését a jófogáson, idézem:

"Eladtam a postagalambomat! Már hatodszor!"

már minden világos!!!!!!!:):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.27. 16:12:53

Megjöttem, csudijó nap volt! :)))

Látom a bőregér meg a zsírarcú megint fordítva ülnek a lovon, ekkora marhaságot hogyan lehet leírni? A puffadt egyre vadabb provokációkba hajszolja bele ezt a világ tanulatlanját... :)))

Látom a bozgormajom is megugrott, mindjárt keresek is majd estére egy kis adminmocskot innen a naplómból. Sok száz van, bizony! Összegyűlt az évek alatt, amit odaátról persze sunyi módon töröltek, aztán letagadtak. Hozom őket sorban, egy szarosszájú mocsok mellé egy adminmocsok. :))) Hogy ne felejtődjenek el! Nézzük meg, hogyan viselkedik szerintük ma egy "úriasszony", aki mélységesen megveti, lenézi a munkásokat, dolgos népeket, vagy ahogy ő fogalmazza... A PROLIKAT! És lehet megítélni. :)

A jogszerűtlen, el nem fogadott, stikában átírt szabályzatát meg már tényleg feldughatná magának. Kezd szaga lenni a történetnek nagyon. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.27. 17:28:37

freelove, vezető társkereső portál , 2020. január.

"PadreEmeritus
2020.01.27. 15:48

Na, meg aztán a FF nem ment ám el semmit, rá ez nem jellemző, tudjuk, csak a dédike valagát is elmentené, ha fent lenne a világhálón!!!:-))))))) A D.É.D.I.K.E. vágod B+????:-))))))))))))))) Ezt a napkeltette, falra hugyozott ivadékot vinné el már a kánya:-))))))))

A kis horvát gyereket meg csak azért simogatták a szülei, hogy a testvére ne féljen tőle, mert kicsinek is ronda volt, mint zsinagógában az utálatos kép!!!:-))))))))))))))

Ja és apropó ma van a holokauszt világnapja!!!! Csak azt nem vágom, hogy az amerikai indiánok holokausztjára MIÉRT nem emlékeznek????

Shalom a lechem."

szegény, szerencsétlen , szánni való , 2 fős tagság!!!:):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.27. 18:03:37

@Kálmán Barna Mikorka: Minek mentenék? Itt van admin-felületen nálam minden, az összes átmásolt adminmocsok. Bármit megnyitok, mindenhol az ő onnan már sunyin letörölt írása ömlik. :)
Mármint persze a zsírarcú írásai az ő neve alatt. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.27. 18:29:17

@dr.ahalan: szerintem a kissallaigyerek ma sem ejakulált!!!:):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.27. 18:40:14

@Kálmán Barna Mikorka: Szerintem 2006 óta nem tett ilyesmit. :)))

Vezek Elek 2020.01.27. 19:50:16

Jajj, már megint beleolvastam a mámika agymenésébe.... idézem"De egyáltalán honnan veszik, hogy az veszteséges (ez is egy hitelrontási téma pl.) de ez sem tartozna a régi tagokra, csakis egyedül az üzemeltetőre. " Hát hogy honnan is vesszük??? Lássuk csak, mindjárt utánanézek, hogy hányszor írta le... pilll..... most 6-nál tartok, de ha még lesz időm tovább keresgélek..... Amikor ő maga írta le a tényt, hogy veszteséges az oldal fenntartása. Ez pont olyan, mikor leírta feketén-fehéren, hogy be kellett zárnia a drogériáját, mert tönkretették a multik (bocs, de ez is mentve van). Akkor a multik voltak a bűnösök, itt, most mások... írtam már reggel, mindig másra keni a bukást. Egyszer sem vállalná a felelősséget, inkább jelentget. :))))) Lelke rajta! Kár, hogy másnak is vannak elmentett dolgai, de hát ha meg nincsenek, meg kell, hogy legyenek a török hacernél. :))))) Majd bekérjük tőle. :)))

dr.ahalan 2020.01.27. 20:41:59

@Vezek Elek: Ebből látszik, semmit nem ért a céges dolgokhoz.
Egyrészt ugye ő írta, nem is egyszer, valóban, a cég az utolsó években veszteséges volt, senki nem követelhet rajta semmit.
Most mitől lenne nyereséges? Az app egy olcsó, használhatatlan vacak, a web-es felület meg ingyenes, nem is létezik valójában, egy gagyi parasztvakítás. 2 és fél fős tagsággal.
Másrészt pedig még mindig nem érti... A cégadatok nyilvánosak, fent vannak a neten, nem kell nagy ész hozzá, aki vállalkozó, az három másodperc alatt átlátja, ha a cég éves árbevétele x, abból nemigen lehet fizetni bért, járulékot, még egy főre sem. :)))
És akkor még ott vannak a szakemberek, tanácsadók, ügyvédek beadott számlái, a könyvelés díja... a marketingköltség, te is tudod miből áll egy üzleti terv, vagy hogyan kell kiszámolni szinte fejben a fedezeti pontot.
Az egész cég-ügy úgy sántít ahogy van. :)))
Ezzel nehezen állhatna meg a bíró előtt. :)))

A drogériáról meg többször is írta, tönkrement. Mesélte is boldognak-boldogtalannak, már ha meghallgatta valaki.

Hazudós a nénike, vagy a bérbloggere. Ennyire egyszerű dologban hamukálni dőreség. :)))

Vezek Elek 2020.01.27. 20:59:05

@dr.ahalan: Hát erről van itt nagybaszó! :))))) " Természetesen a V.E- Klárika, majd bebizonyítja, hogy személy szerint melyik vállalkozásom tettem tönkre, nagyon-nagyon kíváncsi lennék már rá, mi az amit ennyire konkrétan tud rólam

dr.ahalan 2020.01.27. 21:09:24

@Vezek Elek: Mellébeszél, terel. Mert ezt tanácsolták neki. Összehord hetet meg havat kínjában. :)))) Ezt teszi évek óta,. Gúvad a szeme a monitorra egész nap, és nyüzsög, hemzseg, telefonál... Oszt egyre inkább csúszik lefelé az egész hóbelevanc, a becsületének meg annyi. :)))

Vezek Elek 2020.01.27. 21:38:42

@dr.ahalan: Hiába na, a jó tanácsadót IS meg kell fizetni, mint ahogy a jó admint is (meg kellett volna....:)))))))))) Nem baj, majd elúszik 1, max. 2 kecó a pereskedésre. De hát ki nem szarja le? :)))))))))))))

Vezek Elek 2020.01.27. 21:52:46

"
Szildi
2020.01.27. 21:37
Mesélt nektek az agyatok, eladtam, és abból finanszíroztam már nyugdíjasként az oldalt, amit tényleg kár volt. Sajna, nem ismertem a társadalom általuk képviselt alját, soha nem hozzájuk hasonlók között éltem az életem, ezt tényleg be kell vallanom, sokadszor, én egy “védő burában” éltem előtte. De, javaslom, foglalkozzanak a saját ügyeitekkel, pl. mi lett a csődbe vitt “bor bolttal” ahol pl. A-ka külön sarokban akart gyöngyözni, majd az orvosoknak a kórházba vinni a “lőrét” , ezt ő írta le, ( jót is szórakoztunk rajta, bizonyította mint mindig, hogy fogalma sincs hogy élnek, akik tényleg dolgoznak). A lusta királynő, álmodozott egyet, de amikor dolgoznia kellett volna, inkább lelépett (mint a csoda völgyből is).

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.27. 21:54:01

"Szildi
2020.01.27. 21:37

Mesélt nektek az agyatok, eladtam,majd abból finanszíroztam -már nyugdíjasként- az oldalt, amit utólag megállapítva tényleg kár volt. Sajna, nem ismertem a társadalom általuk képviselt alját, soha nem hozzájuk hasonlók között, hanem egy “védő burában” éltem előtte az életem. De, javaslom, foglalkozzanak a saját ügyeitekkel, pl. mi lett a csődbe vitt “bor bolttal” ahol pl. A-ka külön sarokban akart gyöngyözni, majd az orvosoknak a kórházba vinni a “lőrét” , ezt ő írta le, ( jót is szórakoztunk rajta, bizonyította mint mindig, hogy fogalma sincs hogy élnek, akik tényleg dolgoznak). A lusta királynő, álmodozott egyet, de amikor dolgoznia kellett volna, inkább lelépett (mint a csoda völgyből is).
A példaképek, a druszák, egyik nagyobb debella, mint a másik, a dagadt fejükkel, a szerencsétlenek, ezen csak a mocskos szájuk és pennájuk tesz túl ( ma kaptam fotókat is róluk)."

szegény szerencsétlen szánni való tanulatlan vén szipirtyó!!!!!
kapott fotókat, mintha ettől benedvesedne.
pedig , nem!!!!!
száraz már,mint a sivatag!!:):):):):):):)
tépőzáras:):):):):):):):):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.27. 21:58:29

@Vezek Elek: " Neked mid van a kecóidon kívül? "
van neki bariaj, atibá (sic!) 88 éves, már rég nem fickós
van neki másik védő burája (sic!) kissalai, bűnöző, 69 éves, impotens, fogatlan, hazátlan,nincstelen.
van neki barinője: énmártikám :):):):):):):):):):):):):)
van neki másik barinője: közpina:):):):):):):):):):)

és vagyunk neki mi!!!:):):):):):):):):):):)
szegény szerencsétlen szánni való tanulatlan vén szipirtyó!!!!!

dr.ahalan 2020.01.27. 22:13:36

Atyavilág! Kitört a gyalázat? :))))
Csak halkan jegyzem meg, az oldal utolsó haldokló két évében mi ott se voltunk, mint köztudott! :)))
Lehetett volna csodát csinálni, ígérve is volt, tényleg csak egy jogtudó admin, és egy marketinges kellett volna hozzá. Meg valaki, aki érti a mai programozó trendeket. :)))
És akkor most veszteséges volt az oldal, vagy nem volt veszteséges? :)))
Mindenesetre konyec lett, Zsírarc és Aszaltpofi királykisasszonyok uralma alatt, és már csak a fogatlan udvari bolond imbolyog a bűzlő mocsárba süppedt virtuális palota roncsai közt. :)))
Bruhahaha. Hi-hi-hi.... :)))
A borbolt pedig remek ingatlanbefektetés volt. A fonódó villamos építésekor lett vásárolva... Fillérekért. :)))
süti beállítások módosítása