dr.ahalan

dr.ahalan

Stadler és társai

2020. január 21. - dr.ahalan

 

Hát ez se az enyém már, elvitték. Lehet újra készíteni, bár azt nem tudom megérteni, hogy a millió fajtájú és színű üveg virág mellé miért nem gyárt a gyártó zöld leveleket is? :))) 

A hétvége elreppent, ahogy szokott. Elkövettem a hibát, és megengedtem a Gábornak, hogy a piacról hozzon húst... Hozott. Megint egy fél disznót, mellé velős csontot, egy kis zsák krumplit... Nem képes kis tételben vásárolni. :))) 

Jó volt a rakott zöldbab, felkerült a kedvencek listájára. :)))

Sokat videóztunk, megnéztük a kedvenceinket, ahogy minden évben... a Szakonyi Roland szülinapját... Hát az óriási! Az egész sztori óriási! :))) Minden másodpercénél van nevethető részlet! :)))

És megnéztük a Stadler armanis filmjét... Kedveltem az öreget, egyszer Bajáról hazafelé elkanyarodtunk Solton az üzlete felé, fiatal, erősen mázolt pipik hemzsegtek a bácsinál, iszonyú volt az árukészlet, tulajdonosi büszkeséggel próbált rám tukmálni valami harminc éves irhakabátot... :))) 

Persze vettünk Stadler sört, az üvege még meg is van, rajta a híres festmény, meg az aláírása. :))) 

A saját márkás tisztítószerei minősíthetetlenek voltak. :))) 

És minden női vevő kapott fogatlan puszit! Erős pézsmaillata volt... Nem lehetett nem kedvelni a vén bohócot. :))) 

Voltak még poénok, nem kevés, de nem lehet leírni őket, mert a humortalan vén múmiák rögtön ráugranának... Na egyet mégis! :)))

Kérdés a közös naplónkban, mit énekeltünk utoljára együtt... Én, nagy meggyőződéssel: Twisted Sisters! Nyáron! 

Gábor: A Szakonyi Rolandot. Kis Grofó! Ma este... Röhögve... És tényleg! :))) 

Ma kihasználtam a napsütést, és elmendegéltem a cseh üveggyöngyök márkaboltjába, levásároltam a karácsonyi utalványt! Iszonyúan élveztem, a fiúcska is segített lelkesen. Turkáltunk a gyöngybárban... Eltartott egy ideig! :)))

- Nézd! Fekete macska gyöngy! Nagyon ritkán kerül elő!! És ezek a barack árnyalatú hatosok kifutósak... :))) 

Aztán délután dolgoztam, érdekes... Januárban alig szokott céges munkánk lenni, most három is befutott. Mondjuk szórólapot tervezni szeretek, csak nem mindig értékelik a humoromat. :))) 

Aztán a bulvár. Megmosolyogtam a püffedt bérblogger levezetését a mitomániáról. A bujkáló, a sunyi, a free legnagyobb hazudozója és leskelője. :))) Bár mondjuk a damilhajas jóval nagyobb mitomán... Mint ahogy ezerszer bizonyítottuk is. :))) 

Én nem hazudok blogban sose, aki járt nálam, az láthatta. :))) 

A fotó szárnyra kelt a neten, járkál kézen-közön, mint a sittes lányának esküvői videója. :))) Jókat nevettem a kommenteken... :))) 

Aztán van még ahogy ígértem! A kérdés a fikafosozásért! :))) Ki tudja megmondani, hány évesnek hazudta magát a hegyes orrú giliszta akkor, amikor meg volt bolondulva azért a pasiért, akit később a pécsi rádiósként ismertünk meg, és aki szintén sok vidám percet szerzett nekünk? :)))

Emlékszel öreganyám? 

Reppentetted a zsenizsét, fizetted a tolmácsot, fizettél mindent, és lett a török free! Mert biztosan millió mohamedán asszony akar majd magyar férjet, és millió mohamedán férfi keresztény magyar nőt... Csak cserkészhesd be ezt a puccos bajszú ál-Chaplint! :)))

Hány évig is koslattál utána?

És még ma se hiszed el! Előbb ismertem meg őt, mint te. Személyesen. :))) 

Valami azért érdekes... Akkor nem zavart volna, ha millió mohamedán jön az országba. Most mitől lettél ennyire náci-barát, ennyire migráncs-gyűlölő? He? :)))

És akkor jöhet a holnapi fikafosozás, lehet ébreszteni a puffadt-Mártát betűbactatás ügyben. Írt az Aha! 

A legközelebbi fikafosnál a pongyolás csövest szeretném megírni... :))) Újra.  Remélem nem baj! :)))

Ja! És igen! A jó dokit nem ismertem személyesen.A naplómat olvasta, vélhetőleg álnéven. És váltottunk néha gondolatokat az iwiw-en. Kedveltem őt is, és kedveltem a szép, okos, és igen finom, művelt szeretőt is. :)))) 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr715418784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.21. 06:42:46

első!:)
zsetem, flakkon, kiráJrák, és a pécsi rádió kívánságműsora , miinden hétvégén, este, déjé gáborral!!
(sok más mellett ezt nagyon köszönöm a freenek, frenetikus élmény volt a profi műsorvezetés, és a sekszpíri angol, az aranyjánosi magyar!!!)

sajnos lucababakirálykisasszonyt ledöntötte a takony, erre lázibázi kijelentette, nem megy óvodába ő sem, mert nincs kire vigyáznia, megvédenie, majd az emeleten őrködik.
tegnap este óta ezen vigyorgok.
a legkisebb lö csak fexik a hátán, les, ordít, berondít.

nekem csak me too mániám van, már ha értitek....:):):):):):):)
énmártikám ismét besegített a svéd börtöntölteléknek........:):):):):)
mondjuk, ez azért ott maradt, beficcent a hibahatár:):):):):):):):):):):):)
".... nyugodtan írjál csak bár mit ...."

Voltam 2020.01.21. 06:48:13

:)

Második. :)

Zsetem, pápuszi, emlőstej, garnéla és szatén szalvéta a szagló szájakra.

Józsi bácsit személyesen ismertem. Na ilyen nagyvállalkozókat is csak a rendszerváltásnak csúfolt valami tudott kitermelni önmagából.
Csodáltam a naivitását, ami miatt aztán szépen el is vitte a balhét mások helyett. Ámultam azon, ahogy a hályogkovácsok bátorságával vágott bele egy-egy üzletbe. A bukása borítékolható volt, de ezt a csúnya véget tényleg nem lehetett előre látni.
"Külkereskedő", aki egyetlen hangot nem tud egyetlen idegen nyelven sem. :D :D :D Pont úgy, ahogy a Pintér sem, akit szintén személyesen ismertem. Milyen kicsi is ez az alföld itt a Duna-Tisza közén. :) Na jó, őt nem lehetett csak úgy per le Józsi bácsizni (Milyen érdekes, ő is József volt.), ő hozzá nem lehetett csak úgy bemenni, vagy elkedélyeskedni vele, mint Stadlerrel. Szóval ő sem tudott egy mukkkot sem "külföldiül", de bejárta a fél világot Árpi bácsival, vitték magukkal Pintér tolmácsát, ott napoztak Spéter Erzsébet medencéjének a partján. ( Na, még az a nő is megérne pár szót. ) És milyen érdekes is volt ez a rendszerváltás hajnala, amikor Árpi bácsi kibulizta Pintér tolmácsának (Aki tényleg külkereskedő volt.), hogy mindmáig egyedüliként az országban főiskolai végzettséggel doktorátust szerezhetett. ( Hogy egy ilyenből ma mekkora botrány lenne. :) ) De hát az a korszak így volt szép. A mai világ ahhoz képest az igazi dög unalom.

:)

dr.ahalan 2020.01.21. 08:53:49

@Kálmán Barna Mikorka: BÁR MIT! :)))) Kissé idegesek valamitől. :)))
Lucababának jobbulást! :)))

dr.ahalan 2020.01.21. 08:58:17

@Voltam: Nagyon-nagyon sokat lehetne témázgatni a rendszerváltás érdekességeiről, a Pintérről pláne. :))) És tényleg! A Spéter-ügy! Arról is érdemes lesz beszélni. :)))
Imádom hogy érted miről beszélek. :)))

dr.ahalan 2020.01.21. 09:10:32

És hihetetlen! Puffadt Mártának humora nőtt, és alliterál a maga egyszerű, primitív módján! :))))
"Bajai bugris betűbactató lettél?" :))))
Kérdezi az évek óta sunyin lapuló, 3D-ben leskelő, a gagyi helyesírási szabályzaton lefetyelő, sok éve toszatlan szerencsétlen emberi roncs. Vidám! :)))

Vezek Elek 2020.01.21. 09:58:42

Drága jó Stadlert én is nagyon szerettem. Kb. 19 éves lehettem, mikor a Dunaföldvár nevezetű hajó bárjában a földvári keménycsávók bemutatták nekem, hogy ő A STADLER JÓZSI, én meg mondtam ok, én meg a ...... erre nyomatékkal megismételték a nevét, mire én szinte betűzve az enyémet. :)) Erre akkora hahotázásba tört ki a Stadler, hogy folytak a könnyei. Belém karolt és meghívott egy italra. Onnantól többször is összefutottunk. Imádtam a meséit, a terveit hallgatni. Ha bementem a solti öööööööö, nem is tudom, minek nevezzem, bodegáiba, sátraiba, piacára? soha nem engedett el ajándék nélkül. A tejkaramellája isteni volt és igen, a tisztítószerei egyedüliek, azóta se találtam még hasonlót sem sehol. Sajnálom szegényt, hogy így kicsinálták, nem ezt érdemelte. :((

dr.ahalan 2020.01.21. 10:02:22

@Vezek Elek: És tényleg! Hozatott ajándékot az egyik lánnyal, azt hiszem mosogatót... És tényleg! A tejkaramella! Nohát! :)))) Ezeket én már el is felejtettem. :)))
Tényleg nem ezt érdemelte szegény. :(((

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.21. 11:17:07

"..... jól jegyezzétek meg.. ennyi egy sikeres ember élete....."

"Szildi
2020.01.21. 10:36

“megolvastam” ahogy szokta írni, a hét legjobb viccét, illetve mindjárt hármat is.
1. A férjem soha nem volt fent az iwiwen , még az email címét – ami a munkájához volt kötelező- a fiam vagy az én segítségemmel tudta kezelni, tiszta ideg volt, ha valami miatt számítógépet kellett használni. Ráadásul mint egy igazi lelkiismeretes házi-doki, egésznap dolgozott, annyi betege volt, hogy szinte semmire ideje sem volt.. Szegénykém örült ha hazaért, és végre olvashatta, nézhette a kedvenc sport műsorokat, vagy kertészkedhetett egyet. – Szóval, ez a hölgy tiszta hülye, és hazudik, fantáziál mint a vízfolyás. Illetve, dunsztja sincs, hogy aki igazán dolgozik, az , hogyan él, nekem ez jön le a bejegyzéseiből. Pont Ilyen egy rosszindulatú, csak hobbiból dolgozó lusta ember, akinek fogalma sincs a való életről.
2. Pécsi “rádiós”, amindenit, de erre majd a fiam, fog válaszolni a megfelelőhelyen, pl.ki is akart török freet, milyen alapon, és egyáltalán mi köze lenne hozzá? (elárulta most, hogy mindig utánunk szimatolt, de el is mesélték, röhögve, ahogy behülyítették. mert akkor is mi voltunk a témája). Az is érdekes, ki után és ki koslatott, kinek kelti a rossz hírét? csupa érdekes kérdés lesz, remélem tudja bizonyítani időpontok megjelölésével ( akkor lettem beteg, majd műtve és évekig kezelve).
3. A Stadlerról , akit véletlenül személyesen ismertem, de nem írok le semmit, csak annyit, hogy ettől komolyabb ember volt, (sokszor voltunk férjemmel, és a baráti körrel meghívottak nála, jól ismertük). Sajnos, tény, hogy aki létrehoz valamit és sikerre viszi, annak sok lesz az ellensége is, tönkre is tették, a sírba is vitték. Azt hiszem jobban ezt nem kell magyarázni, ékes példája annak amit műveltek vele, hogyan lehet valakit hazugságokkal,, rágalmakkal tönkre tenni.. ( tanulság, ne csinálj semmit, mert megjelennek a cápák , elég csak eltartottnak lenni, szájat tépni és kész.. jól jegyezzétek meg.. ennyi egy sikeres ember élete )."

dr.ahalan 2020.01.21. 11:26:57

@Kálmán Barna Mikorka: "megfelelőhelyen" :)))) Jajjj! Ez nagyon röhögős délelőtt megint. :)))
Imént telefon. Nabammeg! Megnéztem! Olyan, mint egy Matrjoska baba, a legnagyobb! Tipikus alkesz puffadás! :)))
"És ennyi egy sikeres ember élete..." :)))
Ki mennyit ért, élvez az életből, ugye. :)))
Milyen szánalmasak szegények! Detélleg! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.21. 13:11:23

bővítmény:
"..ennyi egy sikeres ember élete, mert ha nem vagy elég erős kinyírnak, ennek a bizonyítéka lett a S.J pályafutása, élete is ...."
folyománya:
özv.dr.s.gy-né dr. (önerőből,saját jogon persze) ezexerint elég erős:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

( láttam a képen.......tényleg........de, az énmártikám sokkal de sokkal erősebb!!!)
:):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.21. 15:12:51

@Kálmán Barna Mikorka: És tegyük hozzá, a legerősebb a Pista! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.21. 16:32:15

harmadik nekifutás:
" A Stadlerról, akit véletlenül személyesen ismertem, de nem írok le semmit, csak annyit, hogy ettől komolyabb ember volt, (sokszor voltunk férjemmel és a baráti körrel meghívottak nála). Mi is arról a környékről származunk, jól ismertük az egész családot, férjem betegei voltak a családtagjai is. Kezdetektől ismertük, amikor még senki nem volt, majd amikor “nagy ember” lett, szomorú volt látni mi lett a stadion és telephelye helyén, ahogy tönkre ment minden. Az emlegetett solti telephely már a börtönből való első szabadulása után volt. Persze, híres lett, megjelentek a prolik is körülötte, mosópor reklámként, olyanok akiket előtte észre sem vett volna. Sajnos, tény, hogy aki létrehoz valamit és sikerre viszi, annak sok lesz az ellensége is, addig ügyködtek, amíg a sírba is tették. Ékes példája annak amit műveltek vele, hogyan lehet valakit hazugságokkal, rágalmakkal tönkre tenni. Tanulság, ne csinálj soha semmit, főleg jót ne, mert megjelennek a cápák kb. és ha nem vagy elég erős kinyírnak, ennek a bizonyítéka lett a S.J pályafutása, élete is. Ismerős a történet, ugye?"

nagyon érdekesnek tartom, hogy még mindig nem esik szó a milliárdos adócsalásáról............
ha én semm fizetném az ÁFÁ-t, az adókat, a kötelezettségeimet, nekem is lenne jogsim, autóm, talán titkos kecóm, jó esetben titkos kecóim, satöbbi. de, így csak a farkam áll!! .9.9.9.9.9.9.9.9
és nem vagyok magányos........

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.21. 16:50:03

"PadreEmeritus
2020.01.21. 16:31

Örülök, hogy a képpel sikerült nektek új értelmet adni a sivár életeteknek!!!:-))))) Látjátok, mi nem bujdosunk, nincsenek titkaink, de
rólatok mikor látunk egy ilyen közös képet, amin oly nagy egyetértésben, boldogan, élvezve egymás társaságát, ültök, vagy álltok???
Addig meg csak nyugodtan lehet ugatni, elbújva, jellemtelenül, ó ti Magyarország mintapolgárai!!!!:):):):):):)

Szkatofil, végül mi lett a kismontival???:))))))))))))))))))))))"

olyan dezsavűm van üsmeg, mintha........régebben........valamikor........felbukkantak képek a közpina naplójában...............mintha...............még a szöveg is hasonlatos volt a sittes törpéjéhez.........de, mondom, csak, mintha..........:):):):):):):)
milyen boldog a kis buzi hontalan, hogy leült vele két igazi diplomás (az egyik elöl-hátul.....) egy asztalhoz:):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.21. 16:51:52

@Kálmán Barna Mikorka: Sokat elmond a három fotósztárról, ha megnézzük mennyi adót és járulékot csengettek be a nagy magyar közösbe az elmúlt években. :)))
Furcsán viszonyulnak ezekhez a dolgokhoz, és fel is teszem ennek főmagyar asszonynak a mai fikafos-kérdést?
Hogy van ez? Aki milliárdokat csal el, az nemesember? A társadalom krémje? Ahová saját bevallásod szerint te is tartozol?
És aki adót fizet, járulékot becsülettel, az meg ha jól értem, proli. Na szép! :))))
És persze aki könyvet olvas, és megismeri a gagyi porcelánodat, az duplán proli, mi? :))))
Nagyeszű! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.21. 17:08:53

@dr.ahalan: azt írja a rojtos ánuszú, hogy " nincsenek titkaink,"
megnyugodtam. akkor már tudja énmártikám, a ZözvegydoktornŐ, hogy tóni impotens, börtönviselt, nincs nője, senkije.
szildiről tudják, már régen elvirágzott, nem fogan meg.........énmártikám meg csak magával bíbelődik esténként:):):):):)
és nem bújkálnak:):):):):):):):):):)
mostmár.
és eddig??????????????????
merre jártál, kivel voltál cellacica?????
:):):):):):):):)
szerencsétlen fasz.......mint a dedóban.....
és énmártikám ehhez adja a nevét!!!!

dr.ahalan 2020.01.21. 17:25:36

@Kálmán Barna Mikorka: Erről is lehet beszélgetni. A puffadt varangy évekig kamuzott a free-n az admin tudtával és belegyezésével. Arctalanul. Hogy is van ez akkor? Amulo, Roxelan, meg a többi? Ki is itt az arctalan, sunyi? Most meg ez a bérbloggerkedés... Szánalmas, undorító, álszent, hazug bagázs. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.21. 17:29:34

"Mint már értesülhettél, be kellett zárni végleg a régi freelove oldalt. Az okokról írtam a főoldalon, itt nem szeretném tovább magyarázni."
pedig, de......
mert ez így kész röhej.........

dr.ahalan 2020.01.21. 22:06:53

Vajon miért hiszi ez a másfél méteres, ocsmány, barnaszájú bozgormajom azt, hogy én elteszek róla bármit is? Még a gondolatától is hányingerem van... Majd pont az ő esküvői videóját nézegetem! Egyszer láttam a videó egy kis részét, akkor se nagyon érdekelt, olcsó nylon fehér szerkóban imbolygott, vértolulásos volt a feje, és gumis csokinyakkendője volt, mint az elsőáldozó óvodásoknak. :)))
Elképzeltem, milyen lehet vele egy asztalnál... Pfujj! A szaga, meg a tudat, hogy mit műveltek vele a migránsok... Pfujj! ? :(((
Persze van akinek csak ilyen társaság jut, ugye. :)))

dr.ahalan 2020.01.21. 23:28:21

Hoztam egy kis mirelitet, a mai bozgormocsokért cserébe. Gyorsan törölve lett, de itt a naplómban minden megvan. :)))

Ahogy a mentolgőz elöntötte tavaly márciusban az agyát! Nézzük! Az intelligens úriasszony, a társadalmi elit tagja, a gyöngyéletű üzletasszony, aki bűnözőkkel és alkeszarcúakkal bratyizik, kocsmázik:

"életszerütlen
2019-03-05
Szildi
Naplók
Nincs hozzászólás

Olvasom az eltartott , pedofíliára hajló riherongy újabb fantamagóriáját, egyben provokálását. Komolyan, amiket kitalál, pont azt mutatja be, hogy fogalma sincs az emberek napi életmódjáról vagy munkájáról. Fogalma sincs milyen emberek akik DOLGOZNAK, akik felelősséget vállalnak , mert olyan a munkájuk. Biztos van olyan is akiről fantáziál, mint minden szakmában, valószínű a saját mikro környezetéből indulhat ki, a kocsmározó apukája mellett, zabi gyerekként ennyit láthatott.

"FANTAMAGÓRIA"! Meg az FBI is tudják! Bizony! :)))

Azért arra kíváncsi lennék... A szegény haldokló anyja iszonyú lábát miért fotózgatta, és miért tette ki a netre?

dr.ahalan 2020.01.22. 00:00:06

Hűűűű! Ránéztem a free-re! Kár volt! Kakaszájú nagyon nincs magánál! Egy kis náci kiszólás erre, egy kis Enverhímtag irigylése arra... De könyörgöm! Mi az az ANEROXIA??? www.igyatokkevesebbet.com... :)))
Szánalmasak...
Menek, és olvasok egy kis skandi krimit elalvás előtt. Nagy divat, főleg a svédek remekelnek. Hát... Igen kozmás élet lehet ott bűnözőnek lenni. :))) Migri-bozgor bűnözőnek meg pláne... Tényleg! Mit rakott a kakaszájú az unokáinak a fa alá? :))))
Hogy azoknak nem jár a karácsony? Meg szerencsére a nagypapa se sűrűn? :)))
Igazuk is van! Az arab nagypapa biztosan kedves, mesét mond, kicsit szúr a szakálla, de remek ételeket készít, és a nagymama is olyan aranyos! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.22. 05:22:42

"Szildi
2020.01.22. 00:26

Persze, hogy HAZUDIK, mindenki tudja amikor olvassa, de kell a “cirkusz” a népnek, neki meg különösen, nem tud már nélkülünk élni sem. Adtunk neki a képpel egy kis muníciót, had örüljön. Viszont, kíváncsi lennék az ő csoportképükre, vajon bevállalnák, egy beállítás nélküli pillanatkép erejéig. No, lássuk a “medvét”, ki milyen dagadék, ápolatlan, kopasz, törpe, gnóm , hogy nézhet ki hozzánk képest. Vajon mennyire bátrak, (-vagy nem)."

had örüljön....:):):):):):):):):):):):):):):):)
ostoba, tanulatlan tulok!!!

kezdődik a farokméregetés.......................gyogyó, kettőbé:):):):)

PadreEmeritus
2020.01.21. 20:23

Na, mitomán fikafos, HOL van a lányom esküvőjéről az ominózus videó, amit láttál, erről okádj!!!
Szkatofil én nagyon nem verném a mellem azzal az aneroxiás nővel, akivel együtt élsz!!!! Mikor dugod, akkor látod a farkad benne!!!:))))))))))))))) Egy bizonyos tábor reklámarca is lehetne!!!:-)))))))))))))))

Kismonti mi???:)))))))))))))))))))))))

aneroxia:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
főiskolai végzettség:):):):):):):):):):):):):):):):):)
suttyó paraszt:):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.22. 05:24:28

amúgy meg első!:)
zsetem,flakkon, fantamagória és aneroxia!!!

Voltam 2020.01.22. 05:49:31

:)

Második. :)

Zsetem, pápuszi, emlőstej.

Megint hajnalban kellett kelnem, mert mint tegnap kiderült, nem vagyok igazi eltartott, és ezt is most kellett megtudnom, így utólag.
Akkor lehet, hogy nem vagyok igazi kiterjesztett sem? Oda a közös cella Vezek kartácsnővel?
És mi lesz így az azonosításommal, amiről legutóbb megtudtuk, „mint minden, ez is időigényes”. Nagy zavar lesz még itt az erőben, amikor egy eltartottat akarnak azonosítani, és kiderül nem is vagyok igazi. Vagy, ha egy nem igazi eltartottat akarnak azonosítani, aztán meg kiderül, hogy mégis az vagyok.

Szegény, szerencsétlen, szánni való, elölről-hátulról, agyba-főbe doktorált, damil hajas Kecó Pongrác már végképp nem tudja, mikor melyik nick nevén mit írt, mit hazudozott össze vissza. Élt, nem élt, amikor óvta, van kecó, nincs kecó, titkos, nem titkos, nyitó buli, záró buli, lesz, nem lesz, vagy ha eső lesz, akkor nem lesz, ha nem lesz, akkor lesz. A leánderek a tejes ládában nem is leánderek, hanem titkos üzenetek a Dunából, ürgebőrbe kötve mindörökre. Nem költözök, vagyis mégis, de nem úgy, hanem amúgy, és akkor, amikor csak akar, feltéve, hogy az ápolók véletlenül nyitva felejtik az ajtót. Akkor ellenben bíróval, ügyésszel, közjegyzővel, ügyvéddel, töröckh heckerrel együtt, és mindannyian bélyegzett pizsamában a falhoz lapulva. :D :D :D

:)

Vezek Elek 2020.01.22. 07:54:01

@Voltam: Látom, már reménykecc, hogy megúszol. :))))

Voltam 2020.01.22. 08:00:25

@Vezek Elek:

Igen, reménykedem. És amiben reménykedem veled kapcsolatban, az is úgy kezdődik, hogy "meg", csak nem úgy folytatódik, hogy "úszol".
Szóval még mindig reménykedem, hogy mielőbb jól meg...... ;), és aztán megint, meg megint, meg megint. :D
De neked csak a szád a nagy.

:)

Vezek Elek 2020.01.22. 08:06:48

@Voltam: Tiltakozom!!!! Nem igaz!!! Nekem nem CSAK a szám nagy!!! :))))

Voltam 2020.01.22. 08:09:40

:)

@Vezek Elek:

Majd hiszem, ha kézbe vétellel ellenőriztem a méretét. ;)

:)

Vezek Elek 2020.01.22. 08:11:59

@Voltam: A kezedbe akarod venni a szívemet???? :O :)))

Voltam 2020.01.22. 08:15:25

:)

@Vezek Elek:

Drága szívem! :)

Csak áttételesen. Szerény vagyok, megelégszem azzal, ami fölötte domborul. Engem már azzal is boldoggá tudnál tenni. :)

:)

dr.ahalan 2020.01.22. 08:21:41

@Voltam: Szép fantamagóriát, aneroxiát és flakkont kívánok! :)))
Az jutott az eszembe, hogy vastagon ideje lenne a vén Motyó bábit bedugni valami öregotthonba, és nem hagyni bomlani. A kölykei úgyse akarnak róla gondoskodni, az unokái az utcán már meg se ismerik, csak a bajnak van. Bűnözőkkel, elmeroggyantakkal bratyizik, már lassan dr. Kotásszal is egyezkedik, olyan böszmeségeket hány az internetre, hogy a fal adja a másikat, az otthonban legalább rendesen kapna enni, és nem nézne úgy ki, mint egy hámozott giliszta. Kora megvan hozzá, pénze is van... Nem is értem! :)))

Voltam 2020.01.22. 08:30:36

:)

@dr.ahalan:

Jajj, csak nehogy megfogadja a tanácsod, és beköltözzön egy idősek otthonába, mert akkor nekem egyrészt eggyel kevesebb szórakozásom lesz, másrészt meg oda lesz a kiterjesztetti státuszom, és elveszik a reményem, hogy a közös cellában én is ki tudok terjeszkedni Vezek kartársnőn. Pedig erre már nagyon régóta vágyom.

Ps.: Azért kelek hajnalban, hogy előre le tudjam adni azokat az óráimat, amik majd a tárgyalási napok miatt elmaradnak, és rögtön be tudjak vonulni a böribe, Vezek kartársnő késlekedés nélküli kielégítése céljából. Mert hát a tanuló ifjúság mégsem maradhat olyan buta és műveletlen, mint a damil hajas Kecó Pongrác.

:)

dr.ahalan 2020.01.22. 08:41:22

@Voltam: Jókedv és nevetgélés megint. :))) Hehehe, bruhaha, hi-hi-hi és bye-bye, ahogy az odaátok mondanák. :))) Mindenkinek szép napot, menek a zuhany alád, dolog van! :)))))

Tiszai Attila 2020.01.22. 14:59:13

a széntüzelésű kályhák, a szálló por, a kipufogógázok, a magas páratartalom, ez okozza levegőszennyezést?
hát egy nagy lófaszt.
az igazi környezetszennyezők a két vén idióta odaátról! :D

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.22. 16:54:57

@Tiszai Attila:
aneroxia (sic!) antalra és bólé mi ildikóra gondolsz????:):):):):):):):):):)

Voltam 2020.01.22. 21:31:52

:)

Na, hazaértem.
Mert az úgy van, hogy:
Sok a munka, kevés a haszon
A vénasszony kapja be a ....

De azért csepegtetek egy kis kultúrát a "tufelől" lévőknek:

"Ne cselekedjünk önfejűségből, csak belátásból. Minden önfejűség üresfejűség, a szenvedély szülötte, amely sohasem volt jó tanácsadó. Vannak, akik mindenből háborúságot csinálnak. A társas érintkezésnek ezek a banditái azt szeretnék, ha minden tettük győzelem lenne. Békésen nem is képesek cselekedni. Ezek, ha uralkodnak és parancsolnak, ártalmasak, mert a kormányból pártkormányt csinálnak, és azokból, akiket gyermekeikké kellene tenniük, ellenségeket. Mindent csellel akarnak előkészíteni és mesterkedés árán elérni. De ha a többiek rájönnek képtelen természetükre, mindenki ellenük fordul, és megakadályozza hóbortjaik megvalósítását, úgyhogy semmit sem érnek el, csak megtelnek bosszúsággal, és mindenki csak bánatot okoz nekik. Az ilyenek ítélőképessége meghibbant, és sokszor szívük is romlott. Az efféle szörnyetegekkel szemben akkor viselkedünk helyesen, ha a világ másik végére futunk előlük, mert könnyebb elviselni a vademberek műveletlenségét, mint az ő féktelenségüket."
(Baltasar Gracián)

:)

dr.ahalan 2020.01.22. 22:24:02

@Voltam: Imádtam ezt az írásodat is! Köszönöm! :)))

És mivel a barnaszájú bozgor, és az ő puffadt orcájú macája ma is beugattak ott a trágyaszagú, nullára redukált oldalon, ezért:

1, Egy apró kis történet, hogy ne merüljön feledésbe:

Ez a gyalázatos vén büdöske egyszer nekem támadt, és azt hiszem tiltott is, mert beszóltam a két másik fotómodellnek, mert leprostizták Horrorkát. Ő meg ott vihogott, és nemhogy nem moderálta, de még uszította is őket. Azóta eltelt jó néhány év, és meg kell mondanom.... Baromi jó érzés, hogy itt, ezen a blogon nem tud már ártani. :)))
És rettenetesen tetszik, hogy mindenki elhagyta, ott maradt a nagy semmiben ezzel a két társadalmi hulladékkal, akik nem azért vannak ott, mert őt szeretik, hanem mert másokat nem, és már csak az az egy apró segglyuknyi oldal maradt, ahol még észrevesszük őket. Ha akarjuk...

Hát ez a helyzet. :)))

2, És mellékelem még emlékeztetőül a bűnlajstromot:

A rasszizmus támogatása. Nácizmus eltűrése. Hatalmas kreditpénzek ellopása. Tömegek kitiltása előre megfizetett szolgáltatásból ok nélkül. Szellemi termékek eltulajdonítása. Adatvédelmi törvény sorozatos, tömeges megsértése. Tízezrek privát adataihoz való hozzáférés biztosítása ismeretlen, virtuális seggnyaló moderátoroknak. Nők kifosztóinak támogatása, bűnözőkkel való folyamatos bratyizás. Becsületes emberek börtönnel, vagyonelkobzással való nyilvános, évekig tartó fenyegetése. Kukkolás. Levéltitok folyamatos megsértése. Virtuális zaklatás. A pedofília eltűrése. A holokauszt-tagadás eltűrése. Becsületsértés. Halottgyalázás és kegyeletsértés. Fotókkal való visszaélés. Millió hazugság. Ocsmányság, trágárság... És persze a török!

Egyébként jó "aneroxiát", nagy "flakkon" mentollevet és annak a tízszeresét kívánom neki, amit ő nekünk. :)))))
Töppedt satrafa! :)))

Voltam 2020.01.23. 06:02:15

:)

Első, zsetem, pápuszi, emlőstej, szumma kumla ude, Kecó Pongrác.

És megint hajnali kelés. :(
De ha majd ott leszek a kiterjesztettek börijében, ahol Vezek kartársnőt nagyon, de nagyon beazonosítom, na, ott majd kipihenhetem magam. Mármint, ha a Vezek kartársnő hagyja. De titkon abban reménykedem, hogy nem hagyja, és úgy kiterjeszkedik rám, hogy alig kapok majd levegőt. :)
Apropó levegőt! Be is teszem ide József Attila versének egy aktuális részletét, mert innen szerencsére nem tiltanak ki senkit, aki Kosztolányit idéz, vagy ad absurdum József Attilát. :)

"LEVEGŐT!

Ki tiltja meg, hogy elmondjam, mi bántott
hazafelé menet?
A gyepre éppen langy sötétség szállott,
mint bársony-permeteg
és lábom alatt álmatlan forogtak,
ütött gyermekként csendesen morogtak
a sovány levelek.

Fürkészve, körben guggoltak a bokrok
a város peremén.
Az őszi szél köztük vigyázva botlott.
A hűvös televény
a lámpák felé lesett gyanakvóan;
vadkácsa riadt hápogva a tóban,
amerre mentem én.

Épp azt gondoltam, rám törhet, ki érti,
e táj oly elhagyott.
S im váratlan előbukkant egy férfi,
de tovább baktatott.
Utána néztem. Kifoszthatna engem,
hisz védekezni nincsen semmi kedvem,
mig nyomorult vagyok.

Számon tarthatják, mit telefonoztam
s mikor, miért, kinek.
Aktákba irják, miről álmodoztam
s azt is, ki érti meg.
És nem sejthetem, mikor lesz elég ok
előkotorni azt a kartotékot,
mely jogom sérti meg."

:)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.23. 07:24:16

második!:)
Róviden (sic!) és tóményen (sic!) egyre jobban lejáratódik......:):):):):):):):)

"Szildi
2020.01.23. 06:54

Róviden és tóményen, az “őrültek társaságának naplója “volt olvasható, a szerencsétlen a jogaikban sértett userek, akiket überelni sem lehetne, mert ahhoz hozzájuk hasonló aljas senkikké kellene válni. Biztos nagyon sikeresnek érzik magukat, miközbén egyre jobban lejáratódnak,"

miközbén.....:):):):):):):):):):):):):):):)

özvegy doktor sásdinéni doktor :):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.23. 07:57:59

@Voltam: És milyen gyönyörű ez a vers! Nagy magyar furcsaság, József Attila Levegőt! című verse egy május elsejei kabaré okán lett népszerű. Markos-Nádas. :)))

www.youtube.com/watch?v=H5_m5mXImak

dr.ahalan 2020.01.23. 08:06:12

@Kálmán Barna Mikorka: Hát igen. Egyre jobban lejáratódunk. Mi. Ő nem. Minden statisztika hazudik. Csak ő nem. Mert ő miközb(É)n sose proli, meg nem is "flakkon". Majd mindenki megy a böribe, megbeszélte a bíróval. 2007-ben.
És igenis, a szír "migráncsok" télen délen élvezkednek birtokaikon, nyáron meg a svédek vendégszeretetét élvezik. A nyolcvanas években nem tanultak itt arab diákok az egyetemen. Kit nézel hülyének te retek? :)))
Kamu, gagyi, olcsó kínai car... És messziről fénylik a Hotel Mentol. Az FBI is tudják! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.23. 08:19:11

@dr.ahalan: a svéd migri meg télen az olajkályha közelében időzik, nyáron meg a kertben, a paraván mögött napoztatja dr. övegest.
mert a kiemelt, vastag nyugdíjból erre fussa:):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.23. 08:26:59

@Kálmán Barna Mikorka: Fura világ ez, én mondom! Talán az lehet az oka, hogy ő sajna nem szír mohamedán, hanem nagy bozgor bugris. És most kénytelen Mogyoródon, a trágyalegyek zöngéjét hallgatva betűzni a náci irodalmat az alacsony cselédház kiskertjében, tudván hogy a kutya se lesz már rá soha kíváncsi. De azért vannak még sikerei, örömei, élményei! Sose fogja elfeledni! 2020-ban megtekintette a Pólus Centert, és kapott egy olcsó kávét! :))))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.23. 08:38:10

@dr.ahalan: a kv mindÉg ( by nebcsike) prioritást élvez az unokák előtt!!!
na most, ha jól sikerült a kávézás, biNbózni kezd a románc énmártikámmal, majd az ő unokáit fogja ölelgetni, becézni, játszani vele ( mert ugye a mártikám már nem mondhatja hogy ő soha, bűnözővel meg pláne nem!!!!)
az arab nagyszülők hendikeppel indultak már ab ovo.
pedig a vej tiszteletből magyarul tanul:):):):):):):):):)
a buzi bozgor meg profi arámi:):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.23. 08:52:13

@Kálmán Barna Mikorka: Valóban. Szerethető és kedves jövőkép. Igazán megvalósítható. Majd biztosan lesznek fotók! :))))
Ismeg egy vidám reggel volt, menek fotózni! Pápuszi! :))))

Vezek Elek 2020.01.23. 13:05:16

Csuda szép idő van! Tudjátok, a napi penzum 4000 lépés, igaz, tegnap 6500 sikeredett, tegnapelőtt 7300 (unokáztam, míg a gyerekek a Buffalo Steak Hause-ban tolták magukba a t-bone-okat, mert ünnepelték az ötödik évfordulójukat)... szóval ma is, mint minden délben megsétáltattam a Sárát, meg magamat és olyan gyönyörű tavaszi hangulatom lett, hogy nocsak! Csiviteltek a madarak, sütött a nap, Sára még nyulat is kergetett. :))) Nem volt kedvem visszajönni dolgozni se. Milyen jót tesz az ember lelkének egy kis kikapcsolódás, egy kis kirándulás!!! Szerintem menjetek ti is ahelyett, hogy ezeket a szánalmas férgeket bosszantjátok. :))))) Nem érnek annyit, amennyi betűt már leütöttetek/leütöttünk miattuk. Változni semmi fog tőle, csak az időt pocsékoljuk rájuk.
Most megyek, folytatom a tegnapi nap itt hagyott káosz felszámolását, mert a vizsgálatok között nem tudok rendelni, adminisztrálni, kartonozni... stb. Pápuszi! meg bye-bye, meg bruhahahaha, meg hi-hi :))))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.23. 14:35:25

@Vezek Elek: " Sára még nyulat is kergetett."

értem én , hogy sára szeret hencegni a nyúlkergetéssel, de azt sosem olvasom, hogy sára elkapta és darabokra tépte a nyulat, és aznap este nem kellett neki száraztápot ennie.
:):):):):):):):):):)

Vezek Elek 2020.01.23. 14:47:30

@Kálmán Barna Mikorka: Sára soha nem ette meg a száraz tápot. 6 hetes kora óta konzervet eszik rizzsel és még amit elkunyiz tőlem. Ma délben pl. a borsófőzelékemet nézte ki a számból, így megkapta a felét.
A nyúl olyan helyekre futott előle, ahova nem engedtem, hogy utána menjen és hívásra visszajött a gazdihoz. :)) Jó kutya, okos, engedelmes kutya. :)) De hát neked ecsetelem?? Hiszen ismered!! :))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.23. 14:52:11

@Vezek Elek: az én mogyoróm bármikor eléri, legyőzi széttépné, felzabálná a tapsit. csak most fogyózik!!!!
:):):):):):):):):):):)
meg nem engedem el, mert nekem nem jön vissza sehonnan!!:):):):):)
mert vagy szófogadatlan, vagy a hajni a gazdája, vagy siket!!!:):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.23. 14:54:01

@Vezek Elek:
Róviden és tóményen:):):):):):):):):):):):):):):):):)

Voltam 2020.01.23. 16:17:39

:)

Most mi van? "www.freelove.hu A kiszolgáló nem található"

Szegény, szerencsétlen, szánni való, elölről, hátulról agyba-főbe doktorált Kecó Pongrác alól kirántották a homokozóját?
Csak nem tettek vele ilyet. Vagy mégis?

:)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.23. 16:21:52

@Voltam: jól látod, Róviden és tóményen ez van:):):):):):):):):)
na majd most lesz a parádé:):):):)

Vezek Elek 2020.01.23. 16:25:57

Ti észrevettétek??? Fél öt van és még világos!!! Nem sokára már világosban zárok. De jóóóó! :)))))

Voltam 2020.01.23. 16:30:07

:)

@Kálmán Barna Mikorka:

De én nem akarom!! Engem remekül elszórakoSZtatott.
Azért a család csukathatta volna valami liberálisabb tébolydába is, ahol számítógépközelbe engedik, és hagyják, hogy írogassa a "bíróböriügyészközjegyzőkiterjesztettcurvaprolieltartottkecóbuli" eszementségeit.

:)

Voltam 2020.01.23. 16:39:12

:)

@Vezek Elek:

Élvezd is ki, mert "a börtön ablakába nem süt be a nap", ott én leszek neked az egyetlen szórakozásod, rajtam kel kiélned minden vágyadat. ;)

:)

dr.ahalan 2020.01.23. 16:43:04

@Vezek Elek: Én is ennek örülök, hogy még világos van. Minden nap figyelem a naplementét! :))) Jön a tavasz! :)))

dr.ahalan 2020.01.23. 16:45:01

@Voltam: Biztosan csak összekavarodott valami, majd zsenizsé megcsinálja anyukának, nyugi. A vén csont beledöccenne, ha elvennék tényleg a homokozóját, és nem tudna naponta gonoszkodni. :)))

Vezek Elek 2020.01.23. 18:25:07

337,8.... még jó, hogy előre kifizettük a nyaralást. :((( Jöhet megint a drágulás. Emelkednek a műszaki cikkek, a ruházati cikkek, az élelmiszerek, az élvezeti cikkek árai. Hurrááá! Magyarország jól teljesít!!!

dr.ahalan 2020.01.23. 18:48:21

@Vezek Elek: Hétről hétre úgy mennek fel az árak, hogy rossz nézni. El se tudom képzelni, hogyan él meg egy magányos nyugdíjas, akinek messze 100.000.- alatt van a nyugdíja. :(

Vezek Elek 2020.01.23. 18:55:33

@dr.ahalan: Tényleg rossz nézni! Összeszorul a szívem, mikor egy-egy nyugdíjas elmeséli a boltban, hogy havi 28, meg 36 ezreket kapnak. Karácsony előtt 3 szemüveget is adtam ingyen kisnyugdíjasnak. Nem akarták elhinni, hogy ilyen van. De sajnos ez édes kevés szegénykéimnek. :((((((

dr.ahalan 2020.01.23. 20:38:04

@Vezek Elek: A HVG-n szoktam olvasni a nyugdíjas kosárral kapcsolatos cikkeket, statisztikákat, persze ebben is Európa szégyene vagyunk. Mint annyi minden másban... :(

Voltam 2020.01.24. 06:04:12

:)

Első.

Zsetem, pápuszi, emlőstej, kiráJrák, Kirájlinda. :D :D

Végre péntek. Holnap alvás. Addigra csak helyrehozzák a szegény, szerencsétlen, szánni való, előröl-hátulról agyba-főbe doktorált, damil hajas Kecó Pongrác homokozóját, amit újabb törck hecker támadás ért, mivel Abdul Ahmed nagyon ki volt már éhezve a fogatlan, kopasz, sittes bozgorra, mióta megtudta, hogy ő volt a kumlai sihi szivattyú. Ezért is próbálta a központi szerver megheckelésével virtuálisan szopatni. De mivel a végén, szerverhiba következtében csak egy olyan csoffadt vénasszony bugyijába sikerült belekotorna, akitől elment még az életkedve is, ezért inkább kiment a kecskeólba*. Így minden remény megvan a szerver helyreállítására.

*: Ld Kecó Pongrác törökországi kecója.

:)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.24. 06:25:55

kettedik!:)
zsetem, génmanipulált kiráJrák, és az ember az egyetlen emlős,aki más emlős tejét megissza!!:):):):):):)
"Róviden és tóményen" annyi történt az éjszaka, hogy itt volt nálam a szerelmem, próbált a kedvemre tenni , de durva vlt, rángatta a szarvamat, erőszakoskodott , végig lankadt volt, megsértődtem, lerúgtam magamról!
aláírás: amir, a kecske

:):):):):):):):):):)
süti beállítások módosítása