dr.ahalan

dr.ahalan

Titkok az alvés körül

2019. november 01. - dr.ahalan

 

És kész! Hónap lezárva, Gábor elutazott a Mirákulumba, olyan fáradt volt, hogy átaludta a délutánt. :)))

A képen a heti kedvenc, imádom ezeket az apró cseh üveg virágokat, csak pár hétig vannak, aztán újak jönnek helyettük. Más árnyalat, más forma, más szín. :))) 

Kedden Gábormamáék öreg barátjánál voltunk, megözvegyült, és ahogy szokás mostanság... Számolja fel a hatalmas könyvtárat. Keresgéltünk, beszélgettünk, ő mesélt, elképesztően érdekes élete volt a néninek! :)))

Gábor persze rálelt egy csomó világháborús kincsre, és én is találtam pár érdekes kötetet, például Heine korabelit. Sok-sok éve nem volt kezemben Heine. :))) 

Aztán szerdán Baja, hajnalban indultunk, végig esett az eső, a város határában elállt, és kisütött a Nap. :))) 

Hazafelé megint zuhogott, de amíg ott voltunk, addig kitartott a jó idő. :))) 

Megjártuk a temetőt, aztán beszereztük a kötelező dolgokat, megöleltük akit meg kellett ölelni, sétáltunk is egyet a belvárosban... :)))

Most van itthon elég igazi "Chili cseppje", kalocsai paprika, bajai gyufatészta a karácsonyi halhoz, került haza az utánozhatatlan bajai szőlőből, és a sütiboltból természetesen Gábornak a kedvencei, és nekem egy kis tálca ALVÉS! :)))

A bajai sütik sokban eltérnek az átlagtól, persze nagyrészt rájuk se nézhetek, de az alvés... Istenem! Amit sehol máshol nem lehet kapni, csak Baján... Hát az nekem kihagyhatatlan. :))) A receptje titkos, méz, dió, tojás... De hogy valójában hogyan készül, annak a titkát a cukrászok őrzik. :))) 

Édesapu 2013-ban ment el, azóta először éreztem jól magam a városban. Talán mert végre ott is leverték a Fideszt. :))) 

És milyen érdekes! Divatba jött azonnal a városban is, a falvakban is a Halloween! Mindenütt szalmabábuk, boszorkányok és parasztemberek, hatalmas tökök, a fákon lepedő-szellemek, denevérek, csontvázak. :))) 

Ma aztán fotóztam, lerohantam a mentes boltba... Aztán három nap szabadságot adtam magamnak az év végi nagy hajsza előtt. :)))

Bekuckózás. Gyöngyök, könyvek, filmek, élvezetek. Például megfőzöm a rég elfeledett  kedvenc gyerekkori kajámat, tündérbarátnőm receptet is tudott hozzá. :))) 

Vagy az is lehet, hogy telefonon rendelek mindenfélét... Ahogy kedvem lesz. :))) 

Aztán ma remekül szórakoztam, az előzmények egy szinttel lentebb ott virítanak a naplómban. Hát... Jó. Fájdalmas bukások, csődök és presztízsveszteségek ezek, nehéz megbirkózni velük, ebben a korban pláne, betegen, megcsúfoltan, elhanyagoltan. Értem én, de múlnak az évek, az emberek meg röhögnek, az igazság az igazság, a jog az jog, a statisztika statisztika, az eredmény meg szemmel látható. :))) 

Állapot. Szakember lenne aktuális már vagy két éve... Vagy tán sokkal, de sokkal több éve. Szerintem. De persze nem az én dolgom. Szerencsére... :))) 

Úgyhogy inkább nézek egy kis Maffiózókat. Ma arra döbbentem, hogy nem jut eszembe Arti éttermének a neve... :O

KÉT... PERCIG... GONDOLKODTAM! Rémisztő!

Úgyhogy Maffiózók maraton, és Harry Potter maraton is be van ütemezve... :)))

De hogy kérdezzek is...

Egy kis játék!

- Mi is az étterem neve?

- És mi a neve a híres éjszakai lokálnak, ahol a tulajdonos nem kisebb személyiség, mint Van Zandt? 

Sok év után visszakérdez az Aha gonoszul... :))) 

Pápuszi! ZSETEM és garnéla, emlőstej és ISNO COMMENT! PIACVEZETÉS! 

Meg persze idétlen Hi-hi-hi... Bye-bye. :)))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr8015276630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2019.11.01. 08:40:55

@Kálmán Barna Mikorka: Igen. Bada Bing. :)))
És a Legyetek jók, ha tudtok. Ezer éve nem láttam azt a filmet. :)))

Voltam 2019.11.01. 17:31:54

:)

Értem már, miért költözött a bozgor falura.

"Brondel Cermidoff: Hazátlan koldus

Hazátlan koldus vagyok,
Kit kivetnek maguk közül a városfalak."

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.02. 07:34:45

első!:)

ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!

:)

Tiszai Attila 2019.11.02. 08:05:15

vesuvio
satriale's
bing, sztriptíz bár és iroda egyben!

dr.ahalan 2019.11.02. 08:42:57

@Tiszai Attila: És igen! Vesuvio. Látom otthon vagy a témában. :)))

dr.ahalan 2019.11.02. 08:44:30

@Kálmán Barna Mikorka: Jó reggelt! Érdekeset álmodtam, bunkerekről! :))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.02. 08:56:08

@dr.ahalan: én bele is mentem:):):)

tegnap néztem egy történelmit. címe: a király ( the king)
érdekes........

ma meg pl teljes, la liga teljes, fradi - mezőkövesd......
van dolog bőven:):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.11.02. 11:02:58

@Kálmán Barna Mikorka: Tisztázzunk valamit! A 2011-es filmvígjátékot? :)))

dr.ahalan 2019.11.02. 11:17:02

@Kálmán Barna Mikorka: Jajaja! Már képben vagyok. :))) Belepörgettem a 2011-es Király! - ba, és igencsak elcsodálkoztam. Furákat gondoltam rólad! :))))
süti beállítások módosítása