dr.ahalan

dr.ahalan

KRTK CSNGTN!

2019. szeptember 15. - dr.ahalan

 

Milne után szabadon. Elvitték persze, és egy kis játék... Mi a két szó valójában magyarul? :)))

Mozgalmas hétvége sikeredett bolhapiacozással, cukrászdázással, kis bulizással, sütöttem almás sütit, olyan finom lett, hogy elfogyott. Elképesztőek ezek az új generációs gluténmentes lisztek, ízben semmiben nem térnek már el a búzától. :))) 

Gábor imád fúrni-faragni, most a fedőtartó állványkám tartószöge engedte el magát... Sorjázott be a vödrével, fúrós dobozával pénteken... Hát mondom! Ez mi? :O

Glettanyag, mifene, fúrta, tömte, tiplizte... :O

Szerintem elég lett volna egy kampósszög, meg egy kalapács is, de mindegy. Ha már van férfi a háznál, hát legyen tökéletes minden... :))) 

A politika megint igen szórakoztatónak adta magát, Gyurcsány beszólásáról gondolhatnók hogy vicc, de nem az. 

Volt hatalmas tűzijáték pénteken, valahol a Várkert Bazárnál... Utáltam! :))) 

Na meg persze készülnek az ásvány, féldrágakő ékszerek, jövő héten már a boltocskáimban lesznek, és holnap szeretnék eljutni utánpótlásért. És imádkozom, hogy legyen időm pederni, ne legyen sok munka a jövő héten... Annyira szeretnék sokat-sokat készíteni! Ezer tervet skicceltem fel! :))) 

A bulvár semmi... Illetve...

Régóta keresem a jelzőt. Egyetlen szót, amivel összefoglalhatnék mindent. Egyetlen egyet! :)))

Hogyan lehet jellemezni ezt a végtelen aljasságot és gonoszságot? A temérdek csalást, hazugságot? A nyilvánvalóan és bizonyíthatóan valóságalapot nélkülöző undorító kivagyiságot? 

És a Schicklgruber-unoka iránti alig tagadott imádatot? Az eszement fenyegetőzéseket, zaklatásokat, az ordas eszméket, és az összes többi mocskot? A műveletlenséget... 

Ma egy novellában találkoztam a szóval, sok évtizede nem használtam, de mindent elmond. 

Egyetlen szó. 

Bugrisok. 

Hát ennyi mára. :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr8615094218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.16. 06:56:39

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!
az elmaradhatatlan ISNO COMMENT.

megnéztem az ordító veknit.
nagyon kicsike, és még jobb nem megfogni.
nyomorgatásról, gyömöszölésről szó sem lehet.
viszont a másik két lö, mint a díszőrség, folyamatosan állnak a mózeskosár mellett:):):):):):)

más 1.
kéretik csengetni
más 2.
nekem eszembe jutott az az egy, keresett szó: temető.

dr.ahalan 2019.09.16. 08:53:06

@Kálmán Barna Mikorka: Vekni-sztorit köszönöm, nagyon jól esett a reggeli kávé mellé. :))))
Unokairigység erősbödése egyértelműen megfigyelhető a nálamnál. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.16. 09:12:06

@dr.ahalan: ez csak a narancsnál új téma, a fiala két hete foglalkozott a témával a rádióműsorában, fm. 98.00 ( erősen ajánlom!!!!!) az ottani betelefonálókat kellett volna hallgatnod.

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.16. 12:50:53

"PadreEmeritus
2019-09-16 10:08

Na végre már megszületett a sokak által várt napló, az a több száz követő, oda meg vissza volt, hogy olvashassák a nagy kalandokat, béla hozta a fúrókészletét, fúrt, faragott!! Micsoda mérnöki teljesítmény!!:)))))) De a főmérnök asszony szerint elég lett volna egy szög és egy kalapács is!!:))))) Na meg az örökös gluténmentes hiszti, az is érdekfeszítő és izgis olvasmány volt!!

Nekem nem kellett sokáig keresnem azt a jelzőt, ami titeket jellemez!! NYOMORULTAK Viktor H. utána szabadon!!:)))))))))

Végezetül egy dolog még, amin fetrengve röhögtem, idézem: “Ha már van férfi a háznál, hát legyen tökéletes minden… :)))”
Csak nem össze költöztetek fikafos, vagy béla még marad a mamahotelben????:)))))) Bruhahahahahahahahahahaha"

folyománya: muszlimilien antal is várta már erőst, mert ugye magától egy egyszerű ( alany, állítmány ) mondatot nem tud leírni. ha nem lenne mártikám neki, megszűnne létezni.........:):):):):)
folyománya 2 . : sem muszlimovics anton, sem a pergamenszínű bőregér, de még a közpina sem ír egy sort sem.........jó a közpinát ott is leszarják, kiközösítik.........

jaaaa, hogy az egyébként társkereső portál.....:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.16. 13:26:35

@Kálmán Barna Mikorka: Kakamatyi meg az ő idomítója kinyalhatják, egy szóval jellemezhetőek. :)))))
Fialát kedveljük természetesen, és szoktuk hallgatni. Gábor egész nap kocsiban ül, és nyilván nem a kormánypárti hazugsággyárat kagylózza. :)))

Isteni ásvány gyöngyöket vettem délelőtt! Rengeteget! Nagy a boldogság! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.16. 17:06:47

@dr.ahalan: az ásványgyöngy nem ordít, nem kakál be, nem őrjöng két óránként cicért, tényleg nagy lehet a boldogságod!!!:):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.16. 18:34:20

@Kálmán Barna Mikorka: Igaz. Az ásványok igen csendes, igénytelen népek. Legfeljebb koccannak néha. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.17. 07:26:35

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!
és persze ISNO COMMENT!

rossz napok járnak........Konrád, Marton és most Gallai....

dr.ahalan 2019.09.17. 08:46:49

@Kálmán Barna Mikorka: És Terry Black is.
Gallait is megsirattam.
Konrádot pláne... :(

Voltam 2019.09.17. 15:38:10

:)

@Kálmán Barna Mikorka:

" nem őrjöng két óránként cicért"

Mindig is tudtam, hogy vannak lelki társaim. Most pl. a "kisvekni", aki pont úgy viselkedik, mint én. :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.17. 17:08:01

@Voltam: komolyan mondom, eddig azt hittem nálad már a 30 perc cicitlenség elváltozásokat okoz!!!!!:):):):):):):):):):):):):)

Voltam 2019.09.17. 19:20:37

@Kálmán Barna Mikorka:

Nem, nem, annál sokkal tovább bírom. Persze utána akkor sokkal tovább kell, hogy a számban, kezemben tarthassam.
(Plusz, én olyanokat is tudok velük csinálni, amit a "kisvekni" még nem. :D :D)

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.18. 06:58:45

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!!

és a plasztik bőregér elmaradhatatlanja
ISNO COMMENT!

sokat buktam tegnap, cserben hagytak a csapataim.
cselszi, livi szopás, leonyid messziék meg ikszeltek.........
talán majd ma........

Voltam 2019.09.18. 07:08:57

@Kálmán Barna Mikorka:

Semmi "első", meg "zsetem", meg stb? :D

Mindenesetre magamra vonatkozóan, azért azt írom, hogy:

Második. :)

Zsetem, garnéla, emlőstej, felség jele: kandináv, isten álld meg a magyart, a ló örökösítési DNS-e, és felhívnám a közérdekű figyelmét a szatén szalvétára szagló szájak esetén, mert nagy tisztelője vagyok a múltjára és a jelenére is.

Valamint, legyen mától a jelszó, hogy "Cicit vissza nem adunk!" :D

:)

dr.ahalan 2019.09.18. 08:55:13

ISNO COMMENT mindenkinek! Szép őszi nap kerekedett, tegnap még mindenki kánikularuhában rohangált, ma már kabátos emberek gyüszmékelnek a téren. Döbbenet! :)))

Vezek Elek 2019.09.18. 09:33:43

@dr.ahalan: ISNO COMMENT! Én csakazértis rövidnadrág, pólóban jöttem dolgozni. :)))) Nálam még nyár van és kész! :))

dr.ahalan 2019.09.18. 09:50:02

@Vezek Elek: Mert renitens magatartást tanúsítasz folyton! Meg van mondva régen! A szabályzatot se tartod be, úgyhogy BIZTOSAN mégy a böribe! BIZTOSAN! :))))

Vezek Elek 2019.09.18. 10:37:51

@dr.ahalan: Már rám férne egy kis pihenés, nem is értem, miért kell ennyit várni??? :))))

dr.ahalan 2019.09.18. 12:40:17

@Vezek Elek: Tudod hogy van ez! A nattttyon menő sztárügyvédek megadják mindennek a módját, a jó munkához idő kell. :))))

Vezek Elek 2019.09.18. 14:03:49

@dr.ahalan: Szerintem az én, vidéki (nem)sztárügyvédem beelőzi a vq-ét. :))))))

dr.ahalan 2019.09.18. 15:09:47

@Vezek Elek: Engem is nagyon győzködnek, fussunk neki. :)

Voltam 2019.09.18. 15:31:23

@Vezek Elek:

"Már rám férne egy kis pihenés, nem is értem, miért kell ennyit várni??? :)))) "

Majd én megmondom, libuskám!

Mivel ránk a kiterjesztettség vonatkozik, ezért közös cellába fogunk kerülni, de jelenleg nincsenek koedukált cellák, ezért most építik nekünk. Természetesen szaunával, és főleg vízággyal, hogy ne csak a cicid hintázzon alattam, hanem az ágy is alattad. ;)
Érted már? :D :D :D

:)

Vezek Elek 2019.09.18. 16:32:21

@Voltam: Most már mindent értek! :)))) Ha kérhetem, én igényelnék egy szoláriumot is, mert nem szeretném, hogy ha kijövök, ne legyen színem, még azt hinnék az emberek, hogy nem sütött rám a nap. :)))
Megjegyzem, hogy nem tudom, hogy hogy fogom bírni a vízágyat? Nem nagyon szeretem, ha nem valami kemény van alattam. :)))

Voltam 2019.09.18. 17:11:17

@Vezek Elek:

Van több verzió is ennek a megoldására.
Első, hogy én fekszem hanyatt, de amilyen heves vagy, félek tengeribetegséget kapok az alatt a 15-20 másodperc alatt, amíg nekem ez a dolog tartani szokott (cigivel együtt). :D :D
De ahelyett, hogy mind felsorolnám, rögtön elő is állok a tutival. Megvárjuk, míg befagy a víz a matracban, és akkor olyan kemény lesz, mint Kálmánka volt 20 évesen. :D :D

:)

Vezek Elek 2019.09.18. 17:44:30

@Voltam: Hááááát törd még a fejedet kedves baráttörp, nem győztél meg egyik verzióval sem. Valahogy nem tetszik sem a 15-20 másodperc, sem a mínusz. Sajnálom, de ha így haladunk, ki fogom harcolni a külön cellát. Nem akarok sem idegbeteg, sem beteg lenni miattad. :))))

Voltam 2019.09.18. 18:07:22

@Vezek Elek:

Sajnos, a külön cella már nem lehetséges. Pártunk és kormányunk nem kevést pénzt költött eddig a mi cellánk megtervezésére, engedélyeztetésére, különös tekintettel a te extra igényeidre, mint szolárium, hordozható búbos kemence, gólyafészekkel a kéményén, stb.
Tehát időben kellett volna meggondolni, mert most már csak a "Hagyd magad, hamarabb szabadulsz verzió lehetséges, amennyiben mégsem tetszene a dolog.
Tudom, hosszú idő az a 15-20 másodperc, de legyél türelmes, ne legyél idegbeteg.
Nem szeretek kapkodni. Szeretem kiélvezni minden cseppjét az élet ily nemes nedűinek. Tehát szánj rá te is ennyi időt, bármennyire sietsz is elmenni. ;) Vagy amikor mégis gyorsabb tempóra vágysz, olyankor marad a "Magad uram, ha szolgád nincsen." ;)
És hidd el, beteg sem leszel, ha én vagyok feletted, amikor a jég van alattad, mivel akkor tuti, hogy csak a két lapockád érintkezik a matraccal. A felfázás egyébként is a lábad felől történik, azt meg melegíteni fogja a fülem. :)

:)

dr.ahalan 2019.09.18. 22:41:05

@Voltam: Ti itten szemérmetlenkedtek? Na szépen vagyunk! :)))
Egyébként én is beadtam a listát a cellámat illetően, gyöngyfűző asztal, lámpák, tárolók. :)))
Merthogy a denevér már a Loveun közzétette, van ismerőse, és elintézte nekem, hogy gyöngyözhessek a böriben. :))))
Ideje lenne összerendszerezni a hazugságait, és feltenni összegyűjtve. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.19. 07:01:33

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!
és persze ISNO COMMENT!

"Cicit vissza nem adunk!"

de......
ez a blog már egyre nyíltabban, egyre kendőzetlenebbül, csak a mocskos testiségről szól!!
neveltetésem tiltja, hogy ehhez továbbra is a nevemet adjam.

szégyentelenek, szemérmetlenek.........:):):):):):):):):):):)

Voltam 2019.09.19. 07:28:48

@dr.ahalan:

Mint látod, sajnos Kálmánkát is elveszítettük. :( :(

Az én életem sokkal egyszerűbb, nekem nem kellett listát beadnom, mi legyen a cellámban, mivel már az Igazságügyi Minisztériumban is tudják, hogy cici, nagy cici, még nagyobb cici. Ezért kerülök egy cellába első körben Elekkel, de külön miniszteri engedéllyel időnként két "E" kosárba való is bekerül majd ideiglenes tartózkodásra. ( Amitől ellenben nekem nem kell tartózkodnom. :D :D )

:)

dr.ahalan 2019.09.19. 09:17:24

@Voltam: Igazat kell adnom Kálmánnak! Sem a blog, sem a várható, és egyértelműen beígért, a nyanya által előre kiszabott büntetés nem szólhat a nemiségről.
Az idődet a Szent Szabályzat tanulmányozásával, és csendes elmélkedéssel fogod tölteni.
Punktum! Grabanc! Bye-bye! És persze hi-hi-hi... Nohát!

Voltam 2019.09.19. 15:17:56

@dr.ahalan:

"Sem a blog, sem a várható, és egyértelműen beígért, a nyanya által előre kiszabott büntetés nem szólhat a nemiségről. "

De!!!!! :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.19. 17:25:53

"PadreEmeritus
2019-09-19 16:44

Úgy látom a végére ők is csak hárman maradtak!! NEM a 3 testőr, hanem a nyomorultak!!!:):):):):):) Még olykor fel-fel bukkan D’artagnan alias SZOPtikuss, mint negyedik tag, de az ő szerepe is már a végét járja!!!:):):):):):) A több száz követő mi???? Bruhahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahhahaaaahhahhaaaaa"

hát erről beszélek! nincs is jobb a szólistánál, a primadonnánál, felemelő egyedül a színpadon állni, fürdeni a sikerben, a reflektorok fényében!!!
igen, ez az!!!
jó, persze teljesen más, ha üres a nézőtér.........
legalább nem dobálják meg fonnyadt zöldséggel:):):):):):):):):)

még akár helikopterezhet is , mint aurélió:):):):):):):):)

és csak a miheztartás végett.......trióban játszani a legnehezebb.
eklatáns példa:

youtu.be/Bawv3khGWo8

az egyik, ha nem a legerősebb albumuk......
peter gabriel nélkül!!!!!

:):):):)

sallai antal bűnöző és egy gigant testnedv!!!!

nincs nője, nincs foga, nincs erekciója:):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.19. 18:57:14

@Kálmán Barna Mikorka: Nagyon bosszantja őket ez a blog, itt lógnak egész nap. A bugrisok... És odaát is! Nicsak! Minden rólunk szól évek óta. Semmi másról. Csakis rólunk. :))))
Valamit nagyon jól csinálunk! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.19. 19:28:43

@dr.ahalan: társkeresésről nem szólhat,mert az nincs. csajozásról nem szólhat, mert nincs csaj.
temető:):):):)
oszlásnak induló hullákkal:):):):):):):):):)
és muszlimilien antal a temetőőr!!!
:):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.19. 19:51:01

@Kálmán Barna Mikorka: Tényleg az. Virtuális temető. :))) És milyen büdi! :)))
süti beállítások módosítása