dr.ahalan

dr.ahalan

Kis barokkos túlzás, zebrával

2023. július 25. - dr.ahalan

 

Ezeket az extrém fülbevalókat még tavaly skicceltem fel, most nagy élvezettel fűzöm őket, kristályokkal, strasszokkal… Már készül a rózsaszín is, lánykám rendelte. :)))

 

Egyébként neveli anyukát, egészen elképesztő módon lemaradtam a világ folyásáról, semmit, de semmit nem tudok a celebvilágról, a mai magyar könnyűzene is tiltva van nálunk, és egészen eddig semmit se hallottam az amerikai Whitaker családról sem… :O

 

Megnéztem ezt a borzalmat a YouTube-bon, abszolút belterjes szaporodás generációk óta, horrorisztikus következményekkel.

 

Szörnyű ilyesmit mondani, de sajnos a magyar falvakban is előfordul ilyesmi, nem is kevésszer.  A helyzet az ötvenes években, a felvilágosító propaganda mentén kezdett javulni, de az sincs már évtizedek óta. :O

 

Aztán az történt, hogy ugye most intézem az elmaradt hivatalos dolgaimat, és tegnap reggelre ajándékba kaptunk… Egy lámpás ZEBRÁT! :O

 

Komolyan! A magnagyított járdaszigetről zebra vezet a tér túloldalára! Én harmincsok éve nézem értetlenül… Zebra vezetett rá, és onnan semmi! :)

 

És most egy ZEBRA! :O

 

Mivel úgyis volt dolgom odaát, MBH-nál, hát átcsattogtam. :)))

 

Mondjuk a gyalogos lámpa még nem működött, úgyhogy szidták a felmenőimet az autósok, de azt mindig szidják, 30 éve járok át a Dunaházhoz a tilosban. :)

 

Szóval! Volt egy Budapest bankos bankszámlám, azt kellett megszüntetni, egy kisvállalkozásnak nyitottam, de évek óta nem volt rá szükség, csak fogyott róla a pénz.

 

A történet nagyon magyar, bementem, ügyfélváróban nulla ember, 7 ablaknál öt ügyintéző. Sorszám… Adjam meg a becenevemet. Oké. A gép közölte velem, hogy a várakozók száma több mint kettő, a várakozási idő több mint 30 perc, adjam meg a telefonszámomat, küldenek sms-t az időpontomról. Vagy várakozzak. :O

 

Hát mondom… ezt most már megnézem magamnak, úgyhogy rácsaptam a „Várakozom” – ra, és leültem. Körülnéztem, tényleg nulla ügyfél… Néztek rám az üveg mögül, mint az őrültre. :)))

 

Aztán hopp, kettő perc, megjelentem a kijelzőn, 507, Klára. :)))

 

Egyébként negyed óra alatt elintéztem az egészet. :)))

 

A sztori egyébként nem csak vicces, de szomorú is, érti aki érti. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr2718179133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2023.07.26. 23:02:41

A nap, ami nem volt különös. Élveztem a lehűlést, fotóztam, tettem és vettem. Majszoltam, filmeztem, csacsogtam telefonon, megetettem a Gábort, játszottam, zenét hallgattam, tucat filmet megnéztem, és ennyi. Nem kell minden nap zsizsegni, a hírek is unalmasak voltak… A Balatont évekkel ezelőtt ellopták, most beépítik. Legyintés… Háborogtam eleget. Ellopott milliárdok. Háborogtam eleget.
Az amerikai Népszava szerint vastagon csődben van Magyarország… Középbalos, liberálisként is merem remélni, hogy nem igaz… Mindegy. Nem az én dolgom. Nyár van! :)))
Viszont ami érdekes… Már többször, többen megkerestek! Miért is nem írok a free-ről… Igaz! Írhatnék! :)))
Valahogy elsikkadtak… Minden nap történik valami, az élet izgalmas ha odafigyel az ember lánya, pedig mekkora, hatalmas megírható anyag rengeteg szennyel, mocsokkal, hazugsággal! És mennyi sok félrement emberi sorssal, mennyi elkorcsosult elmével! :O
A free a virtuális pokol volt! Hazug, csaló, cezaromán, elmeháborodott tulajdonossal, és az ő pici fiával, aki a műszaki hátteret (számítógépes zseni volt) adta…
Igen! Imádtam ezt a poklot meglovagolni, imádtam az erkölcsi fölényemet abban a posványban, és szerettem, hogy mennyi sok JÓ ember olvasott…A free klassz élmény volt az életemben, és igen… Majd mesélek róla. Itt van a fejemben az egész történelem. :)))
Jó ilyen eseménytelen napon visszagondolni rá…

dr.ahalan 2023.07.27. 23:01:26

Ez megint élvezhető nap volt, főztem egy jó kis gulyáslevest, rengeteg mirákulum-zöldséggel, összeraktam néhány bélyeges tételt, házat majd holnap tartok. Pont. :))
Szóval a free… Már az első évben ott voltam, olyan helyet kerestem, ahol jó és korrekt a blogmotor, nem társra vágytam, írni akartam, ahogy egész életemben.
Akkor jöttem haza Egyiptomból, a rút télből indultam a nyárba, és két hét után szerecsen-feketén érkeztem haza, tele volt a lelkem a Vörös-tengerrel, a fáraókkal, a nyomorral, a luxusszálloda all inclusive gyönyöreivel, a baksis, vagy nagyobb adomány reményében udvarló pasik találékony udvarlásaival, az apró ajándékokkal, titokzatos meglepetésekkel, levélkékkel. Vicces volt! :)))
Persze ez még az évszázad első éveiben volt, én pedig a harmincas éveimet tapostam… :))) Mondjuk a végeit, de mindegy… :)))
Szóval regisztráltam, és naplózni kezdtem. A maga idejében igen modern és liberális felület volt még a free, kevés volt a naplózó, írtam lelkesen, azonnal lettek jelentkezők… Leveleztem nőkkel, fiúkkal. Élveztem…
Folyt. köv. :)

dr.ahalan 2023.07.31. 22:44:31

A hétvége vidámságába szomorúság is vegyült, meghalt az órám… A galéria oszlopára fúrva, az ágyból láttam ébredéskor az időt, aztán egész nap a másik oldalon. Olcsó, szándékosan ormótlan szerkezet volt, az IKEA árulta, New York. Központi pályaudvar, steampunk utánérzés, ezer filmben láttuk, most meghalt… Majd átlényegítem valami alkotássá. Ráragasztok valamit az üvegre. Talán mozaikot… Egyszer rendeltem Kínából egy kiló üvegmozaik-követ, eszméletlenül szép színek. Az teljességgel lehetetlen, hogy fals időpontban ébredjek… :)))
Kellemes hétvége volt, érdekes kajákkal, jó filmekkel, ahogy ez szokott lenni minálunk.
Free… Az AHALAN arab szó… Legyen jó a napod. Kb. ennyit jelent… Szép napot!
Először ahibek néven regisztráltam, de hamar eluntam, aztán az AHALAN-nal jöttem vissza. Még emlékszem az első naplómra, hideg volt, és arról írtam, hogy a téren még a pingvinek is cidriznek, és forralt bort isznak. :)))
Senki nem olvasta! :)))
Aztán olvasgatni kezdtem a naplókat, akkor még őszinték voltak… Hamar feltűnt, hogy mennyi boldogtalanság, mennyi keserűség, mennyi görcsös boldogságkeresés halmozódott fel az írásokban! Mennyi sajgó, fájó lélek, mennyi becsapott, megcsalt, átvert ember! :O
Hirtelen nagyon sok ember talált rám, a férfiak nemigen érdekeltek, persze jól esett az udvarlás, a kis romantikus történetek… Mindegy. Az érdekesek számomra mindig a nők voltak. :)))
Nehezen döbbentem rá a free toxikus voltára, a sok önjelölt barátnő lelki szemetesládát keresett, rengetegen voltak energiavámpírok, persze nem is tudtak róla.
Az első időben beengedtem a privát szférámba minden boldogtalant, még csajos délutánokra is meghívtam őket, olyan is akadt, aki nálunk aludt… Nehéz volt tőlük megszabadulni, egy-két év is beletelt, mire sértődötten tudomásul vették, hogy nem, nem akarom, hogy hajnal kettőkor felhívjanak, hogy a szemét volt férjük mit csinált… És az xy megint nem jött el a randira. Ezer példát írhatnék, de még a gondolat is fáraszt! :)))
Persze a hamu közül kiragyogott a gyémánt, megjelent az életemben Puncsa (később Thabita), a ragyogó elme, a legjobb barátnő, sok-sok évig voltunk egymás bizalmasai, és halálával olyan veszteség ért, amit nem… nem lehet leírni. Nincsenek arra szavak.
Folyt. köv.
süti beállítások módosítása