dr.ahalan

dr.ahalan

Nyomorküszöb és abortusztörvény

2022. szeptember 27. - dr.ahalan

 

Ez is most jutott az eszünkbe, egy hazug ígéret. Amikor földig rombolták a Vidámparkot, akkor azt ígérték, hogy a főváros peremén építenek nagyobbat, modernebbet, izgalmasabbat hatalmas parkolóval. Befektető akadt is volna bőven. Nem lett belőle semmi.

A régi Vidámpark helyén most a befejezetlen, rút izé… a Biodom áll. :(((

Minden csúfsága ellenére a nap jól kezdődött, pont a kelkáposztát kaszaboltam, amikor hívott Horrorka, és elmesélte a legfrissebb történéseket. Hát… Vannak emberek, akik mindent megtesznek annak érdekében, hogy bajuk, káruk esetén ne kelljen őket sajnálni. :)))

Az idő ma ramaty volt, ki se mozdultam, tényleg ocsmány ez az ősz, muszáj fűteni, gondolom nem csak nekem, mindenkinek. :(

Olvasgattam a híreket, felállt a hátamon a szőr! A Jegybank úgy nyilatkozott, hogy az infláció várhatóan egészen jövő év közepéig emelkedik, addig nem vár csökkenést… Ha már most ezt kommunikálják, akkor valójában meddig fog tartani? És mi lesz itt? :O

Kiszámoltam mennyibe kerül majd jövő nyáron egy lángos, vagy egy kiló kenyér. Asssszta! :O

A nagyobb baj az, hogy a kormány a járvány ideje alatt semmivel nem segítette se a kisvállalkozókat, se a dolgozókat, se a kis családokat, se a nyugdíjasokat, se… se… Pedig Brüsszelből megjött a pénz vastagon.

Aztán az idén megszűntették a Katát.

A lakosság totálisan el van adósodva.

Most pedig, amikor abszolút és hosszantartó, súlyos válsághelyzet van, nem is gondolnak hagyományos válságkezelésre, eszük ágában sincs, rázúdítják a magyar emberekre a nyomort. :O

És még mindig milliók tapsolnak nekik. Érthetetlen! :(((

Hogy valami vidámat is írjak, kaptam megrendelést hat koszorúslány nyakékre, és hatvan vendégköszöntő picuri angyalkára.  Mehetek jövő héten a cseh üveggyöngyök márkaboltjába élvezkedni! Eldorbézolhatom az előleget, ez aranyos… Az első kínai gyöngy megrendelésemkor (majdnem harminc kilós láda volt), 2012-ben… (280.- Ft volt egy dollár!... ), a kínai nagyker látva hogy bejelöltem a bronz angyalszárnyakat kedvencnek, úgy gondolta megérdemlem, és küldött ezer darabot! Ajándékba. :)))

Azóta úgy szórom a gyöngy angyalkákat, mint bolond pék a lisztet, és még mindig van vagy négyszáz darab, de lehet hogy több… )))

Tényleg! Karácsony jön! Akkor rá kell állni az angyalcsinálásra! Detélleg! :)))

És nem, nem véletlen a szóhasználat! Végtelenül felháborít az abortusztörvény is ezzel a szívhang-hallgatgatással, főleg azért, mert a vidéki falvakban nincs nőgyógyász, a városokban akadozik még a szülészet is, nincs tanácsadás, nincs felvilágosítás, nincs aki felírja a fogamzásgátlót, a falvakban nincs DM se, gyógyszertár se, busz meg alig jár a városba, ugyanakkor minden szórakozás megszűnt, a közösségi terek eltűntek, csak a templomban szabad találkozni, meg a réten… Mi marad? A szex. A facebook. A Tiktok. A Twitter. Meg a mulatós zene…  Mesterséges népszaporítás. Gusztustalan, undorító. Nekem ez a véleményem.

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr5417941684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.09.28. 23:20:08

Sokkal gyorsabban pörög a katasztrófaspirál, mint ahogy azt számították. Több városban már most lekapcsolják éjszaka a közvilágítást, bezárják a kulturális tereket, a kormányzati beszállítókat és a nekik szolgáltatókat tilos kifizetni október végéig, fizetési stop... Ilyet még nem láttam! Nem szabad vásárolni irodaszert, nem szabad javítani számítógépet... Illetve szabad, csak kifizetni nem szabad! :O

Viharban is a legodvasabb fa dől ki. Európában a "mimagyarok" meseországa az odvas fa, a többi áll szilárdan, büszkén. Megmutatja majd a valóság az adventi vásárok idején látványosan, nagyon! :)))

Gábor unokatesója a babával és a férjével hazarepül spanyolhonból kényelmesen pár napra. Találkozzunk, jó?

Jól élnek. Tengerparton. Kényelmesen. Vidáman.

Gábormama egy szem unokája is elégedett, Angliában királyi gyász van... De más semmi különös. Dolgoznak. Élvezik az életet. Két lány, két kutya, alkotás, gyógyítás, sikerek, mesék, mindenféle nációjú barátok, bulik itt, bulik ott... :)))

Hát így van ez. Én örülök annak, hogy jól élnek. :)))

Magyar rokkant. Sose talált párt a fogyatékossága okán. Az anyjával élt... Édesanyja meghalt. A nyugdíja alig 73.000.- Dolgozott, amíg tudott.

Az új, a választásokkor beígért "rezsicsökis" villanyszámlája több mint ötvenezer forint. Előtte alig több mint húszezer volt. Gáz nincs bevezetve... Orvosi kezelést már évek óta nem kap. Várólista. Fájdalom. Ételek utáni sóvárgás minden nap. Ételekről álmodik.

Mennyien lehetnek? Mennyien? :O

És gyűlöli Brüsszelt, gyűlöli az ukránokat, gyűlöli az Afrikából menekülteket, az arab országokból menekülteket, akikkel sose találkozott... Szerencsére! Hiszi hogy azok az okai minden kínjának, bemondta a TV!

Fideszes...

dr.ahalan 2022.09.29. 23:20:59

Minden zajlik, fodrozódik, habzik. :))) Történnek dolgok! :)))

Nem szeretem a gerinctelen, büszkeség nélküli embereket, akik úgy tudnak egymással viselkedni egy-egy konfliktus után, mintha mi se történt volna. Nem szeretem az aljas, sunyi embert, nem szeretem a hazugságot. Szólok egyszer, szólok kétszer, harmadszor lezárom. Egy életre. Ennyi volt. Nem vagy, nem létezel...

Az egyetlen út az őszinte szó lenne. Áhhh! Mennyi sok ember! Egy se mert elém állni, és elmondani az okokat... A valóságot. A sunyiság okát, módját, miértjét. Illetve de! Horrorka! Kamaszkorában. Így neveltem... Átgondolta, odaállt elém, elmondta, megbeszéltük, elfelejtettük... :)))

Én mindig tudtam bocsánatot kérni. Nekem is vannak téves döntéseim, persze... A mocskot nem szabad halmozni. A lelkiismeretet nem lehet terhelni, nem szabad elölni. Megszűnik tőle a lélek. Én így hiszem...

Gáborpapa nagy ember, hatalmas koponya. Régestelen régen szüretre készültünk, akkor még megvolt a Mirákulumban a rengeteg szőlő, a miniborászat, de nem jött a rokonság, betegségek, külföldi utak, csődbe jutott vállalkozások, unokaszülés... Más idők jöttek, az orbáni rettenet első éveit éltük. :O

Számolgattak, Gáborpapa már lázas is volt, le is döntötte valami vírus másnapra...

Beleszóltam, lehordjuk a szőlőt ennyien is...

Rám förmedt. 25 év alatt egyszer. Csúnyán...

Nem szóltam.

Másnap megszakadtunk. De lejött a szőlő a hegyből a völgybe, Gáborpapa felkelt az ágyból, nézte. Tapostuk, daráltuk, teltek a hordók. Fokot mért elégedetten, perdültem előtte, elkapta a karomat...

Nem bánt itt téged senki többet lelkem! Lányom vagy, lányom vagy régen...

Bementem a pincébe, a hordók közé egy kicsit sírni...

Aztán Gáborpapa lassan, tőkénként kivágta a történelmi szőlőt. A régi szüretelők meghaltak, a fiatalok valahol Európában...

Én pedig valami csodának voltam, és vagyok is még részese.

Nem keverem, soha nem is kevertem a gyöngyöt a balkáni korpa közé.

De a számlát meg kell fizetni, minden aljasnak, több síkon, több fronton. Így, vagy úgy.

Itt az idő...

Iridj Varnew 2022.09.30. 05:44:51

első!:)
ömlik az eső, de az aranyhalak biztonságban!:)

dr.ahalan 2022.09.30. 22:18:51

@Iridj Varnew: Ez van! Én is elajándékozom a plüssmackóim egy részét, ne fagyoskodjanak itt télen! :)))

dr.ahalan 2022.09.30. 22:53:35

És akkor jöhet a kajaszabadság! :)

Drága Gábor végre eljutott a Mirákulumba, igaz csak két napra. Június óta nem bírt elutazni, most muszáj volt, megy a bátyja is, ezer ott a férfimunka ilyenkor, tél előtt. Nem lehet azt a Gáborpapára hagyni, lehetetlen. :)

Jövő héttől új projektjük van, kevés a gépkezelő, a Gábornak megint menni kell, Veszprémnek még mindig nincs vége, a megrendelő kitalál új és új földmunkákat. :(((

Viszont nekem most lesz három szabadnapom, ilyenkor bélyegeket áztatok, ötletbörzézek, és olyan kajákat főzök, amiket én imádok, a Gábor meg nem szereti. :)))

Ma már sütöttem gluténmentes joghurtos lepénykét, és vacsorára túrós csuszát ettem rengeteg cukorral. :)))
Holnapra hagymás-tejfölös marhahús van betervezve, gyerekkori kedvenc, a jókora darab húst megfőzöm levesnek, aztán szétcincálom késsel, szinte rostokra, , durvára vágott hagyma olívaolajon pirítva, rá a főtt hús, kis lé, őrölt paprika, rengeteg tejföl. Rengeteg borssal! "Pagettivel!"

Isteni! Sose értettem, hogy a Gábor miért nem szereti... :)))

Az idő rettenetes, borzasztó. Újra lesz gázemelés októbertől, a kedvenc karamellám az évekig megszokott 579.- forintról előbb 749.- forintra ugrott, tegnap már 999.- forintért vettük. Akkor az hány százalék? :O

Ötszörösen, tízszeresen visszafacsarja magának a kormány azt, amit a választások előtt szétszórt, mint bolond pék a lisztet. Egyre szaporodnak a megszorítások... :O

Annyiban vagyunk jó helyzetben, hogy a földmunka az építőiparnak az az ága, ami nem követel anyagköltséget. Hatalmas nagy dolog! Így nem annyira életveszély megkötni egy szerződést, de egyébként ami az építőiparban történik, az rettenet... :O

És a forint csak zuhan, és zuhan... Köszönjük Viktor, köszönjük Lölö... :(

dr.ahalan 2022.10.02. 23:19:32

Ez lusta hétvége volt a Gábor számára elviselhetetlen filmekkel, rettenetes zenékkel, nyakig úsztam a nyolcvanas években! :)))

Aztán megjött az én párom a Mirákulumból, hozta az idei utolsó zöldségeket, (kb. fél mázsát! :O), és rengeteg, egy magas és egy lapos rekesz diót. Bevállaltam, feltöröm az egész évi termést lassan, lesz karácsonyra az egész családnak, majd apránként... Igazán nem ügy! :)))

Aha! Aztán beszéltem Gábormamával, ez a termés ötöde! :)))

Nem baj, megoldom. Van tündér üllőcském, Gábor tesója készítette nekem egy darab vasúti sínből... Van kis helyes kalapácsom, végtelen mennyiségű filmem, dió-projekt indul! :)))

Szeretem az egyszerű munkát, aminek látható, tapintható, tartós eredménye van... :)))

Mai politika, képek... És hozzászólások. Érdemes! :)))

hvg.hu/vilag/20221002_Ilyen_eletre_bukkantunk_ott_ahol_az_oroszok_uralkodtak_het_honapig__Foldes_Andras_kepriportja

Aztán szétnéztem az UNICEF hirdetése kapcsán Afrika szarván, megnéztem a valós híreket. Kész horror! TÉNYLEG kipusztult az állatvilág az aszály miatt... Éhező gyerekek... Persze oké, ott mindig voltak éhező gyerekek, de ez most maga az Apokalipszis! :O

Ugyanúgy nem értem, ahogy a magyar, elmaradott vidéken, ahol nyomorra szülnek gyereket a fiatalok... Miért nincs felvilágosítás? Miért nincs szülésszabályozás? Miért nincs fogamzásgátlás? Detélleg... Miért kell tömegével szülni a gyerekeket, ha éhezésre, nyomorra, szenvedésre, fájdalomra, és halálra vannak ítélve eleve? :O

Hát... Ezt se én fogom megoldani. Volt egy Horrorkával egyidős afrikai örökbefogadott gyerekünk, fizettük évekig havonta az ellátását, sofőr lett. És megtanult angolul. Fillérekbe kerül most is... Ha megteheted, akkor tedd meg! Jó érzés! :)))

dr.ahalan 2022.10.03. 23:26:07

Megszokott nehéz hétfő, rengeteg munka, a Gábornál csúcsra jár a káosz, mindenhova egyszerre kellenének a gépek, még a Lánchíd-projekt is bejelentkezett, mindenki a nagy csattanás előtt akarja befejezni az építési munkákat, aki megkésik, az a többszörösét fizeti majd... Rettenetes idők jönnek! :O

De azért hozott mekis kaját, ma nem volt időm főzni, majszoltunk hulla fáradtan, akkor jött egy telefon, a cég nem utalta át a bérelt sofőr munkabérét, pedig ő viszi a héten a munkásokat Veszprémbe. Ha nem kapja meg a pénzét, akkor holnap már el se indul. :O

Gábor rohant, kifizette készpénzben, ma hajnal ötkor kelt, és este hétkor esett be otthon az ajtón. :(((

Holnap majd megy, asztalra csap, utánajár, új az asszisztens kislány, talán ő cseszte el... Én arra fogadok, hogy a vállalkozó el se küldte a számlát délután négyig, .... A tét nem kicsi, egy korlátlan bevásárlás a balkáni diszkontban, nyalókák, idétlen üdítők, csokik, gluténmentes kekszek, gumi- és habcukrok... extrém chips-ek. Ha veszítek, akkor én fizetek... De te csalsz Takács! Hát mit nyerhetek én ezen? :)))

Játékot! Meg engem például.... :)))

Szóval nehéz idők. Igazából Brüsszel már nem akar hülyének tűnni, az Európai Parlament nem fogadja el az orbáni hablatyokat, nem hisznek nekik, továbbra is követelik a jogállamiságot... Annyira nevetséges ez az egész! Kamu hivatalok, kamu hatóságok... Mondom! Hablaty!

Nem is Brüsszelnek szól, hanem a megvezetett bugris tömegnek, a szavazóiknak. Megvető legyintés, buborék... :)))

Érdemes elolvasni Földes András cikkét a HVG-n. Menekülnek az oroszok által annektált területről az emberek, ukránok, oroszok egyaránt. Népszavazás erőszakkal, fegyveres emberekkel, verések, kínzások, egészen elképesztő! 2022-ben! :O

És zuhan, és zuhan a forint! :O

A nyaralásból megmaradt tartalék Eurón már most majdnem annyit kerestem, mint egy pedagógusfizetés. Még a járvány előtt vettem, aztán az a nyaralás elmaradt, az idei meg nem került annyiba... Karácsonypénz. :)))

Hát így! :)))
süti beállítások módosítása