dr.ahalan

dr.ahalan

Már a spájzban vannak!

2022. szeptember 21. - dr.ahalan

 

Az idén is megnéztük a plakátkiállítást, és köszöntünk a kacsáknak, de nem tettünk nagy sétát, eszméletlenül hideg volt a parkban! :O

Az oroszok már a spájzban vannak! :)

Egyébként tényleg elindultak tömegesen orosz menekültek a mozgósítás hírére, a cél Finnország, a volt szovjet tagállamok, a tehetősebbek pedig Egyiptomban fognak letelepedni.

Hosszú, kínos ősz lesz ez a magyaroknak is, azt olvasom sok helyen már lehetetlen beszerezni a tűzifát, egyszerűen elfogyott, pedig az egekben van az ára, és szorgalmasan tarvágják az erdőket. Remélem a Gábor csodavölgyi akácosát nem fogják széthordani, szerencsére arra nagyon ritkán vetődik ember. :))

Gábormama telefonált, igazán jó hírt mondott, szépen hoztak termést a diófák, egészségesek végre a szemek, szedegetik szorgalmasan, de sok marad a mászhatatlan nagy fákon, majd a pelék örülnek neki. :)))

A nap bosszúsága a Citadella. :((

Jártunk fent a járvány idején, elborzadtunk rajta, teljesen le volt pusztulva, aztán valamikor tavasszal olvastam, megkezdték a felújítást. Ki lehet találni kicsodák… Mindegy! Aztán láttam a drónfelvételeket, gyakorlatilag a külső fal egy részét hagyták csak meg, a többit földig rombolták. Sírni tudtam volna, mégis csak egy nemzeti jelkép, ugye… Ma nézelődtem ki az ablakon, és gyanúsnak találtam. Elővettem a távcsövet, valami elképesztő, ocsmány  modern monstrumokat építenek a helyére, ez már tényleg elképesztő. :O

Aztán egy érdekes téma… Általános dolog, nyilván mindenki megkapta már tesztben, vagy csak úgy szóban a kérdést. Ha lenne lehetőséged a múltba utazni egyetlen alkalommal, akkor te hova, melyik korba mennél, és mit csinálnál?

Érdekes! A jó értékrendű emberek egészen megdöbbentően magas százalékának erre az a fagyasztott válasza, hogy visszamenne, és a bölcsőben kinyírná Hitlert. Ezt lehetne boncolgatni, de nem ez a fontos.

Az én válaszom Woodstock, 1969. :)))

És akkor belefutok egy emberóriás emlékébe, aki erre azt a választ adta: orvosként visszamennék, és még lány korában, viszonylag fájdalommentesen terméketlenné tenném Hitler anyját. Még a szőr is felállt a hátamon a gyönyörűségtől. Hogy ilyen emberek is születnek erre a sárgolyóra! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr7717937052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.09.22. 23:35:30

Mi van már megint a téren! Egy tucatnyi rendőrautó, meg egy lesötétített fekete kocsi, jöttek szirénázva, aztán megálltak, és most villognak, és várakoznak. Este 11 órakor! Megáll az ész... :O

Ma igazából nem történt semmi érdekes, egy bélyeges vevőmmel levelezgettem jóízűen, hasonlókat gondolunk a világról, és ez jó. Megnevettetett. :)))

Gábor jött munka után enni, aztán ment is aludni haza. Alig húsz percünk volt beszélgetni, de hozott egy nagy csomag (fél kiló) külföldi bélyeget, élvezkedjél Takács Bálint! :)

Utáltam, hogy a járvány alatt nem mozogtak a világban a bélyegek, hiánycikk lett az ömlesztett anyag, és hiába van sok ládám, dobozom tele bélyeggel, a már átnézett anyagban nem lehet kincset keresni. :)))

A székházban a bélyegboltos bácsi nagyon szeretett engem, mindig ledorongolt, mit nyúlkál a kezeivel? Abban semmi nincs. A mellette levő zacskó a magáé... Elengedek belőle kétezret! Fogja, vigye! Nő a szakmában! Hogy mik vannak! Ne köszöngessen, ne köszöngessen, adja el, aztán jöjjön az újért!

Egyszer elhoztam egy zacskót, már a kocsiban majdnem elájultam tőle, ez biztosan tévedés... Tele volt olyan régi-régi gyarmati és más egzotikus bélyeggel, amiről egy átlag magyar gyűjtő csak álmodni mer... Több tízezer darab! Ennek vagy tíz éve, még mindig van belőle valamennyi, pedig folyamatosan árulom.

Indokína, Burma/Mianmar, Nigéria, Kenya, Angola, Szenegál, Mozambik...

Persze már a kocsiban kibontottam, beletúrtam félájultan, a Gábor morgott... Tudtam hogy szétszórod! Tudtam! Kapirgálhatom ki a sebváltó mögül... :)))

Hát mondom! Ember! Csipesszel! Ami beesett, az egy vacsora ára...

Nézett rám döbbenten? Mi van? Milyen csipesszel? Megőrültél?

Hát mondom... Bélyegcsipesszel. Nem is értem, hogy miért nincs a kocsiban egy... De jó lesz a szemöldökcsipeszem is. :)))

Te tényleg nem vagy normális Takács Bálint! :)))

dr.ahalan 2022.09.23. 23:26:38

#végrepéntek :)

Bevásároltunk, ráborzadtunk a pénztáraknál a végösszegre, szerencsére még futja rá. Tejkaramellára, csokira, jó húsra, gluténmentes pékcuccra, jó virslire, tejtermékre. Jó bort bontottunk vacsora előtt, koccant a pohár, ez a hétvége is eljött! :)))

A rakott krumpli tepsiben, már összeraktam. Csak rá kell tottyantani a tejfölt, és mehet a sütőbe. Pulykanyakleves lesz, Gábor ugyan nem eszi a húst belőle, de én imádom harapni, rágcsálni szürcsögni néha, , ő meg nézi... Micsoda egy malac vagy te Takács! :)))

Szóval hétvége...

Brutális dolgokat találtak az izjumi tömegsírokban. Maga a megtestesült horror! Nézd meg a fotókat... Elképesztő, amit Putyin katonái műveltek Ukrajnában. Megkínzott civilek, megerőszakolt csecsemők, rengeteg civil halott, kifosztott otthonok, elölt ártatlan családok. :O

És Orbán erről fog nemzeti konzultálni veled úgy, hogy nem is tudod. Sok-sok milliárdért, és neked megint drágább lesz a kenyér.

Mert a hivatalos kommunikáció szerint van rezsicsökkentés, de igazából ugye... Nincs. Láttad a számládat?

És jönnek a migráncsok... Jöttek? Láttad? Sose jöttek. :)))

Az ukránok megerőszakoltak orosz csecsemőket? Nem?... Láttad a fotókat?

Most az van, hogy putyin atomháborúval fenyegetőzik. És te támogatod... Sose hallottál Hirosimáról, Nagaszakiról. Vagy félművelt vagy, és hallgatsz. Elfordítod a fejed. Van laposhús... Na jó! Elég drágán! És mulatós TV! Valóságshow! TikTok!

Van a te elbutított, elkényelmesedett, sunyiságtól bepállot beteg agyad...

Igazából nem az én dolgom. Én csak a napi árat fizetem ma is. :) . Te a szerencsétlen múltaddal, a kudarcaid köbre emelésével, a valós tartozásod terhével, a hazugságaid súlyával, a bűneid ismeretével élsz együtt. Társ nélkül... És most bizony minden számlát meg fogsz fizetni.

Itt az idő! :)))

Qouple Ray 2022.09.24. 07:26:53

ez most nagyon teccett!!!

dr.ahalan 2022.09.25. 23:14:51

@Qouple Ray: Köszönöm! :)

Bizonyos böngészőkben megint nem lehet belépni az oldalra. :(

dr.ahalan 2022.09.25. 23:39:54

Kedves, csendes hétvége volt, de igazából nagyon sok dolog történik... :O

Ma már semmi nem gátol, hogy megírjam az én családom szégyenteljes történetét, édesapu is elment, Laci nevelőapám már régestelen régen belehalt ebbe a több részről gusztustalan történetbe, jóanyám is már valahol a pokolban kering, most Horrorka harcol az örökségéért, anyám is úgy gondolta, én is egyetértettem vele, az neki jár. Igen.

A féltestvéreim persze hadakoznak, döbbenten vették tudomásul.. Nem tiltakozom a vérlázítóan, és egyértelműen hamis végrendelet ellen... Legyen Horrorkáé minden penny.. Így lesz ez jó... :)))

Köteles anyai rész. Törvény... Mit nem értenek ezek az úri bugrisok? Detélleg...

Nem tudták, hogy átöröklődik.

Pedig de. Fizetni kell. Minden bugrisnak! Így, vagy úgy. Meg kell fizetni a tudatlanságot, meg kell fizetni a szándékos bűnöket. A mocskot... Nézz csak rá a készülékre ... ! Ugye? :)))

Látlak. Látom a nyomorodat. A vergődésedet.

Fizetni kell mindenért.

Itt az idő.... :)))

dr.ahalan 2022.09.26. 22:53:34

A hét pocsékul kezdődött, Gábor ment korán reggel, de azért kaptam kávét, gyümilevet, de még így is igen morcosan keltem. :(((

Munka itt is akadt elég, de végre rászántam magam, és összeírtam, mi fogyott ki az iroda-szekcióból. Van egy tündéri nyomtatványbolt a Tompa utcában, szeretem megtámogatni, az egész városban szerintem csak náluk van extra minőségű genoterm, és nem kell 100 ívet elhozni a nyomtatható etikettből, leszámolnak húszat is akár... Nem szeretem őket sokáig tárolni, elsárgulnak, és valljuk be, irreálisan drágák... Mindegy. Szóval bevásároltam. :)))

Gémkapocs, tűzőgép, pincérblokk pasztell színekben, post-it, buborékos borítékok, simítózáras tasakok, és még rengeteg más... Már maga a mindennapi működés is horror pénzbe kerül, detélleg! :(((

Más egyéb nem történt, illetve politika, persze... Ebben az országban tényleg nem számít az igaz szó, meghallgattam főminielnökünk sunyi, hazug, oroszbarát szónoklatát, és meghallgattam az ellenzéket is.

És elolvastam a face-en a csoportokat... Alaposan bevetik magukat megint a trollok és az erdélyi "mimagyarok". Hintik az európai kultúra ellen kitalált mocskos mantrát... (K)ereszténység! Krisztus! Szeretet... hogy földbe elkapart ártatlan családok százával? Áhh... Járulékos veszteség! A szeretet a fontos! Az!

Hát mondjuk erősen azt gondolom, hogy a materiálisan igazolható Krisztus úgy csapná őket pofán, hogy arról koldulnának... :)))

Bugrisok, zombik, szégyentelenek, tudatlanok, becstelenek.

Minden szinten nagyon szórakoztató, ami történik... :)))

Mert sok embernek itt az idő. A számlát kiállították! Meg kell azt fizetni, meg bizony! :)))

Iridj Varnew 2022.09.27. 08:15:08

első!
vasárnap dupla tortaevés, hétfőn dupla cumi. várható volt.
és csilingelt a kassza.......:):):):):):):)

dr.ahalan 2022.09.27. 22:27:15

@Iridj Varnew: Jó néééév! :)
Dupla tortáktól már csorgott a nyálam a csopiban is! :)))
süti beállítások módosítása