dr.ahalan

dr.ahalan

Tavasz, TAVASZ!

2022. március 22. - dr.ahalan

 

 

Végre itt a tavasz, zöldül, virágot bont minden, egész nap nyitva lehet az ablak, és délután fél órát napoztam, pont besütött az ágyra a Nap! :)))

 

Délelőtt átmentem az antikvarium.hu-hoz… Kész függőség, komolyan! Két percre van tőlem az átadóiroda, és sose bírom ki, muszáj rendelnem, pedig tényleg nincs már hely az új könyveknek… Most Gábormama vitt bűnbe, ő kért néhány kötetet, és akkor már… ugye… Muszáj volt magamat is kényeztetni. :)))

 

Délután a Gábor korán végzett, és mivel Gábormamáék elsuhantak a Mirákulumba, így mostantól megint csak én főzök rá. Sült csirkét kapott, különleges fűszerezéssel. :)))

 

Mi ez Takács? Fogkrémes csirke?... És meghámozta a combot! :))))

 

Hétvégén felvettük, és megnéztük a Zelenszkij-sorozat első két részét… Azért ez nagy sztori, minden olvasatban és tekintetben. A nép szolgája. Folyt. köv. :)))

 

Csak mellesleg! Sokkal nagyobb nézettséget produkált, mint az az idióta Elkxrtuk! :)))

 

A hét szörnyűsége kis hazánkban, az a Citadella. Ma olvastam a cikket, láttam a drónfotókat, rettenetes! :O

 

Tényleg iszonyú állapotban volt, azt hiszem tavaly voltunk fent, de ilyen rombolást, ekkora bontást! Mondjuk már eleve gyanús volt az ügy, amikor ott látták a Lölö csapatát kóvályogni… Mi a francot csinálnak az egyik nemzeti jelképünkkel? :O

 

Erről a Közlekedési Múzeum jut az eszembe, Gábornak fontos téma, szerette, ott nőtt fel… Első körben, a Liget rombolásának kezdetén ledózerolták, kipusztították a növényeket, ígértek fűt-fát, körbekerítették a területet… Annak tíz éve? 11? És semmi… A múzeumi anyag teljes hollétéről semmi infó, van egy pici múzeum helyette, néhány időszaki kiállítás, de a terület azóta is ott van szétgányolva, elkerítve. :O

 

A választás közeledtével egyre durvábbak a hírek, már 8.000 külföldi levélszavazat érkezett, nem postán… Érdekes. Kíváncsi vagyok, ebből hány ember él… Ugye! :(((

 

Az már nem is különleges… A kormány három hétig rá se bagózott a menekültekre, aztán egyszerre csak mindenkit betereltek a BOK-csarnokba, és azonnal elkezdtek pénzért kuncsorogni Brüsszeltől. Új hitel kellene nekik, rengeteg pénz… Mintha nem lenne már így is nyakig eladósodva ez az ország! :(((

 

Szomorú, gonosz, rossz világ ez, aljassággal, háborúval, gyermekek halálával, tömegek elhurcolásával, menekültáradattal… Felértékelődnek ilyenkor a hétköznapok apró örömei is. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr4317787048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.03.22. 23:16:02

Hazudik... 12 éve hazudik, és lop! Hatvanpuszta! Az egész Balaton... Számolatlanul éttermek, szállodák, gyárak, majdnem az egész építőipar.. Rabszolga lett a vidéki magyar. Jobb esetben engedelmes jobbágy... Én szeretem MZP-t, de rá fogunk szavazni. Az egyetlen közös jelöltre...

Ez az utolsó esély!

www.youtube.com/watch?v=a-f83MFrcpg

dr.ahalan 2022.03.23. 09:31:32

@Khinem Saar Yale: Igaz! A bátor szavak miatt érdekes, nem az ordas eszmék okán! Nem szabad elfelejteni! :)

dr.ahalan 2022.03.23. 23:05:25

Majdnem nyár volt ma délután, csak úgy mondom... :)

Délelőtt fotózás, aztán bélyegek, fel kell tölteni a boltocskáimat... Gábor jött, és hozta az ajándékomat, egy új hátizsákot! :)))

Játék volt, életünkben először... Nekem a cipő, a táska családtag. Rengeteget vásárolok belőlük, egy kisszekrény van tele Horrorka szobájában retikülökkel, meg mindenféle más hasonlóval... Sokon még ott az árcédula, egyiptomi csudaságok, tunéziai bőrdíszműves izék... Valahogy nem tudtuk megszeretni őket, se Horrorka, se én...

Vacak kis olcsó hátizsákot hordtam eddig. Szerettem. Elkopott... Előtte egy édes kis bőr táskám volt, horror árban... Egy összehajtott bőrdzsekit formázott, és strasszos tigris volt a dísz rajta...Akkor még foga volt a forintnak, a fidesz se nyúlta le a kedvenc kávézóinkat, és péntekenként a Lurdy házban lazultunk. :)))

Vásárolgattunk, megláttam a táskát... Nem, nem veszem meg! Ennyi pénz... Egy nap a tengernél szállással, tengerparti vacsorával! :(((

Iszogattuk a kávénkat, limonádénkat, beszélgettünk... egyszer csak a Gábor felugrott. Bocsáss meg... És elrohant. Hozta! Hozta a drága... Nekem te ne merj szomorkodni! Hallgathatnám évekig! Mert az a táska... :)))

Táska? Horrorka! Egy tűsarkú cipőt formáz, a Jézuska hozta... Csuda, mint Horrorka minden ajándéka...

Szóval az új hátizsákom valami kis csoda. Fekete, elegáns... Nem szóltam bele. Kíváncsi voltam. Mennyire ismer? Mennyire figyel még rám? Lepjen meg... Legyek én is fontos, ne csak az új cége, az új barátai, az új sikerei... :)))

- Figyelj Takács... Ide teheted a mobilt, ide a kézfertőtlenítőt... Ide a cukorkákat. És belefér a Desigual... Tetszik? :))) Hülye... Nagyon szeretlek! Nem érdekel milyen hátizsák, milyen kabát, milyen csiricsáré smink...Mióta is nem sminkeled magad? Tíz éve? :)))

Igazából vastagon kijelenthetem, a sikeres kapcsolat titka a szexuális intelligencia, és semmi más. A titok, ami egyeseknek megadatik, másoknak meg nem. :)))

Ma nem politizáltam, de talán egy cikk... A fidesz reklámarca volt, igazi végbélllény... És megtért, nem hazudik többet, nem csap be téged, nem hazudik bele az arcodba... Életében először igazat szól!
:)))

hvg.hu/itthon/20220323_m1_borsa_miklos_hirados_hirado_propaganda_ukrajna_kozmedia_kozteve

dr.ahalan 2022.03.24. 23:23:03

Bélyegek, bélyegek, bélyegek... Döbbenetes mennyiség... Tematikus tételeket próbálok összepakolni, sport, állatok, kommenyista múlt, ötvenes évek.. Nem könnyű, olyan a lakás, mintha bomba robbant volna! :)))

Gyöngyfűző asztal bal szél... Magyar festmények. Bal közép... Portó! :)))

Gábor jött, névnapi wok-kaját kapott... Fáradt volt, iszonyú köröket futott le a héten, borostás... majd kényeztetem a hétvégén! :)))

Imádják az oldalon, élvezi... :)))

Politika? Hát... háború, halottak az utcán, egy elmeháborodott tombolása... Az érdekesség nem ez... Szerettem a politikai gazdaságtant, nagyon szerettem... Marx. Leírta, beárazta, megjósolta... És minden úgy igaz, minden úgy történik! Rém izgalmas, detélleg! :O

Kis érdekes... Keresztanyu. Filmsorozat. Naponta hülyíti az embereket, kis magyar semmi... És most kérem megjelennek! Ukrán terroristák, robbantók... És tényleg! Felvettem, megnéztem! :O

Mi is van még? Ja! A Zsírarc... Ma nagyon sokat röhögtünk rajta... Még mindig RETTENETESEN aggódik a Gábor egészségéért azon a bűzlő, szar portálon.. Hát szegény! Tíz éve nem piszkálta meg bottal se senki. A kutya se hugyozta le... Maholnap hetven éves, de még mindig úgy nyáladzik a Gábor után, hogy az egyenesen művészet! :)) És leskel rendületlenül! :)))

Petrarca! :)))

És holnap péntek! Keressünk hozzá egy kis zenét!

www.youtube.com/watch?v=qonj8k0FBmA

Persze nem érted. Sose láttad a Hair-t... De azért én meghallgatom, ha nem haragszol. Te buta, vén, roskatag kurva... És most rém büszke leszel, hogy szóltam rólad... Ott, azon a pusztulaton! :)))

Remélem küzdesz tovább. Minket ez szórakoztat. Kis örömbonbon...

dr.ahalan 2022.03.28. 23:29:56

Csudi egy hétvége volt a tomboló tavaszban, iszonyú jókat ettünk, csavarogtunk egy kicsit a zöldben, egy kis hámból való kirúgás is belefért, élveztük. :)))

Bűnös város! Ne hagyd ki! Nagy magyar valóság, még jobban, mint az Aranyélet! Vicc, ami nem vicc! Vasárnap este Zelenszkij... No persze nem egy művészi csúcs... de szórakoztató és mennyire életszerű! :)))

Most megy ellene a hivatalos putyini szarság, nálunk ez a hivatalos, Orbánnak muszáj, szétspriccelt a parasztdájeres néniknek, osszátok, harcoljatok! Zelenszkij színészből lett politikus, ennyi a tudása, bezzeg ő... Ő jogot tanult, jogi tudással lett államférfi, a magyar nép megmentője... Hát! Rászaladt a köpcös rendesen, Zelenszkij pont úgy végzett jogot, mint ő. Csak jobb eredményekkel, ugye... :))))

A cipős tüntetés képei bejárták a világot. A rakparton, a bronz cipők mellé rakták a meghalt ukrán gyerekeket képviselő cipőcskéket... Már maga a tüntetés is velőtrázó, de hogy utána perceken belül eltüntették Orbánék az installációt... Hát az undorító! Felháborító!

Orbán a gázfüggőségünkkel, és a rezsicsökkentéssel védi magát... Kell az orosz gáz!... Na miért is kell? KRVLTB... A rendszerváltás óta üvöltik a zöldek! Napenergia! Szélenergia! Megújuló energia! De nem...És mint mondott a zsíros-pacalos? Miért nem?

MERT ÉJJEL NEM SÜT A NAP! :O

És a fidesz-tálib benyalta... Hogy nem lehet... Hát de! Normál esetben fityingbe kerülne...

Most nem nyívunk azon, hogy gyün a migráncs! Most gyün! Ezekért fizet Brüsszel, ezeket be lehet zárni csarnokba, vissza lehet tartani, pénz az... Be kell zsebelni!

Aztán kaffognak még a moszkovita fidkányok Zelenszkij régi videóiról, én is megnéztem. A legnagyobb habot a farokkal zongorázós kavarta... Ez mennyire jellemző! Guvadt szemekkel végignézi négyszer, aztán hörög, mint az éhes disznó, aki makkal álmodik... Már ha nő.

Ha férfi? Akkor kijön a sodrából... Gusztustalan, perverz... Lehetek őszinte? 56 éves vagyok, sok férfit ismertem... Az ilyenek? Hányingerük van a zongora hangjától is, nemhogy a diplomás, kottaértő, jóképű pasitól... A farkukkal meg nemhogy billentyűt verni nem tudnák, de a csészébe is ritkán találnak bele pontosan... A szex meg? Három perc fokhagymaszagú töff-töff, szülés után kizárólag a hátsó kapun át... Mit csináltál magaddal? Mi ez a barlang? Ne nyinyogj, mert elhagylak! Mennyi ilyennel találkoztam már! Mennyi ilyen szörnyű történettel...

Tudtad? A zsírarcút a saját kollégáival tiszteltette meg a férje a céges íróasztalon, mielőtt elhagyta egy kedvesebbért, okosabbért, intelligensebbért... Mert az megkövetelte a szexuális intelligenciát. És készséges tanuló volt apóca! Bizony! :)))

Ettől lett ez ilyen világ szerencsétlenje, ettől bomlott meg az elméje, ezért hiszi azt, hogy a Gábornál volt esélye, vagy akár annál az elmeháborodottnál.... Az őrültemnél. Sajnos úgy hallom kezd veszélyesnek lenni...

Kiabál ott magában, azon a halott portálon. Csak az Aha... Szerencsétlen elmebeteg... Hány éve már? Rengeteg... Iszonyú! :O

De nem az én dolgom. Egy kis zene. Így választás előtt...

www.youtube.com/watch?v=8BB641nUZ5k

Ahogy a szép szerető is anno... :)))
süti beállítások módosítása