dr.ahalan

dr.ahalan

Tankok, tojások, töprengések

2022. február 22. - dr.ahalan

 

 

Mostanában minden napra jut valami extra tennivaló, találkozó, vagy intézendő, néha visszagondolok arra, hogy milyen nyugodtan, kényelmesen éltem a karantén alatt. Gábor kényeztetett, mindent megkaptam, és egész nap azzal foglalkoztam, amivel akartam. :)))

 

Mondjuk sose unatkoztam akkor se… :))))

 

Most ha van egy cseppnyi időm, akkor leülök nagy élvezettel „fabergé” fűzésmintával tojáskákat, vagy gyöngyszemeket fűzni. :)))

 

Minden gyöngyhímzett nagy gyöngyszem 188 szem kisebb üveggyöngyből áll össze. Ezt nem lehet olcsó ázsiai gyönggyel elkészíteni, mert csálé lesz, ócska… Japán gyöngyből illene, mondjuk Toho-ból, de akkor egy ilyen ékszert kb. annyi pénzért kellene eladni, amennyi most a havi minimálnyugdíj szeretett hazánkban. :)))

 

Szerencsére a csehek is gyártanak már precíziós gyöngyöket, így annyit fűzök, amennyit csak akarok… Új tanítványommal pont készülünk megint a márkaboltba, összeírtam az összes létező színt, méretet, amire csak szükségem lehet ehhez projekthez. Egy kisebb vagyon lesz, de nem baj… Befektetés. Ahogy romlik a forint, úgy lesz ez is egyre drágább. Jobb azokat itthon tudni! :)))

 

A politika is egyre kegyetlenebb, és ami az ukrán-orosz helyzetet illeti… Dermesztő! Ehhez kapcsolódóan remek „Madarattolláról” írást tolt fel a Gyurcsány a face-re, megéri elolvasni. Engem még a rettentő helyzet ellenére is megnevettetett. :)))

 

Aztán ami Iványi Gáborral történt, az egészen egyenesen vérforraló! Gyomorforgató! Kicsinyes, aljas, gyalázatos ügy! 12 milliárd forintot tartanak vissza, hiába van jogerős ítélet több is, nem, nem és nem fizetik ki az alapítványnak… Hajléktalanoknak, elszegényedett családoknak adná…

 

De az ezzel kapcsolatos működési költségek minden adó- és járulékterhét követelik tőle. Persze kamatostól. Feljelentik, zaklatják, inkasszózzák… Na! Akinek ez tetszik, aki ezt az eljárást helyesli, aki erre a mentalitásra voksot ad… Az az én olvasatomban vagy végtelenül elbutított, agymosott szerencsétlen, vagy olyan erkölcsi mélységben leledzik, amit elképzelni se tud egy normális értékítéletű ember. :O

 

Szánalmas! Detélleg! :O

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr10017741610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.02.23. 22:53:32

Miért mindig szerdán történnek a dolgok? :O

Délelőtt békés fotózgatás, aztán borult megint minden... bedurrantak a bélyegboltok, persze ez nem új... decemberben karácsony, a január szűkös, februárban bevadulnak. :)))

Cégesen is felhabzott a történet, két éve alig csak kapunk munkát, Gábor ezért is indult el az unokatestvérével két éve új úton... Építőipar... Tanult, vizsgázott, gyakorolt. És be is jött. De ezt most én hogyan viszem el egyedül? He? Detélleg... Persze majd segít. Kapkodva eszik, rohan... Nem szeretem! Háromszoros nyomás lesz rajta, de persze be kell vállalni... Kell a pénz... :(((

Cudar napok jönnek. Holnap tanítvány érkezik, tényleg szeretek ékszerkészítést tanítani... Pénteken temetünk. Horrorka megkért, kísérjem el... Annak módja van, természetesen... Szombaton meg kell jelennünk egy fura összejövetelen.

Súlyos 10 nap jön... De a jövő hétvégét bekuckózzuk... Istibizi! Annyira vágyom rá! Zenék, filmek, könyvek, jó ételek, kényelmes összebújások, ahogy megszoktam a járvány alatt.

dr.ahalan 2022.02.24. 23:14:00

Úristen! Mi történt ma a világban? Hogyan fordulhat ez elő? :O

Háború... Nem elég a járvány, nem elég a világválság, háború is kellett? Gábort faggattam, ő jobban érti, ezerszám olvas elemző cikkeket... HÁBORÚ! :O

És milyen undorító lények vannak, olvasom a face-en a nagy összecsapásokat a menekültekkel kapcsolatban. Tényleg itt vannak, csattogtunk haza a gyöngyös boltból, a mellettem levő új szállodánál ukrán autók, kiabálás, tömeg, az utcán nincs hely, a szálloda föld alatti parkolója drága... Gyerekek, bőröndök, nylon zacskók. Szegény emberek! És még ők a jómódúak... Hányan jönnek, kúsznak az életben maradásárt erre gyalog...

És megy a vita. Az egyik szerint le kell lőni őket. A másik szerint csak a kárpátaljai magyarokat engedjük be, az ukránokat ne.... A harmadik azt mondja, csak a gyerekek és nők jöjjenek, a fiatalok harcoljanak a hazájukért. A negyedik szerint a magyar ukránokat ne... Merthogy ugye a politikai helyzet...

Hát miféle emberek élnek itt? Ezek menekültek! Mindegy milyen nemzet, milyen nyelv. Mindegy milyen politikai hitvallás! Menekültek... Be kell őket engedni, segíteni kell nekik! Nem is értem... Miért kellene az ukrán, vagy magát magyarnak valló ukrán fiatalnak vágóhídra mennie két aljas despota háborúja miatt?

Azt azért kötelezővé tenném... A magyar lakcímmel rendelkezők csakis a lakcímükön tartózkodhatnak. Ugye? :)))

Szóval nagy a baj... A gazdasági hatások? Ha Putyin még jobban elborul, akkor az olaj ára az egekbe szökik napok alatt, két hónapon belül lesz itt olyan durva árrobbanás, hogy kétszeresen elviszi a hitelekből a lakosságnak szétszórt kampányfogás-forintot. Ami azonnal bezuhant úgyis... Ha az oroszok nem adnak Európának műtrágyát? Nem engedi Európába a búzát? :O

Mindenhol nagy lesz a baj...Nem kellett volna nekünk a nagy orosz medvét a hasa alatt simogatni, azt hiszem... :O

Bájerzsóti különösen beégett, ezen mosolyogtam egy jót! Szerinte a hülye is látta, az oroszok nem támadják meg Ukrajnát... Na nesze büdösszavú... Nem-e? :)))

Hogy én mit teszek? Hát... Ahogy dédike mondta, ilyenkor mindig legyen otthon liszt, só, gyufa elég... Most azt gondolom, hogy tavasz jön. Ráérünk... Majd azért veszünk két elektromos mini-hősugárzót, meg körülnézek a csodakütyük világában. Értelmes lenne felszerelni a lakást végre napelemes világítással, igazán kihasználhatnám a lakás adottságait. :)))

Szerencsére gyöngy van elég... :)))

A többi nem az én dolgom. A többi azoknak a dolga és felelőssége, akik megtapsolták azt a tolvaj bagázst, és voksot tesznek rájuk... Itt is, ott is, amott is... A mi házunk előtt is... Ahol majd most jó ideig ukrán autók fognak parkolni, és mi majd csak megyünk, megyünk körbe, és körbe... Vagy a Gábor szerint béreljünk egy parkolóhelyet egy mélygarázsban.

Mert a mocskosok számláját mindig a becsületes ember fizeti... Így vagy úgy... Pénzben, fiatal katona vérével, életével. Szerintem ez nincs ez jól. Nagyon nincs....

Nem szeretem, hogy a történelem megismétli önmagát...

dr.ahalan 2022.02.25. 23:15:18

Ez rettenetes nap volt megint, temettünk... Vége. Lezáratlanul, megmagyarázatlanul. Két öreg-öreg nagynéni fogadott sírva, ölelve... Tudjuk mi Klárikám, tudjuk! Gyere el egyszer hozzánk, Bajára, gyere el! Sokat kell neked mondanunk... Nincs karácsony, hogy ne emlegessünk! :)))

Hát nem tudom... Érdekelnek még engem régvolt történetek? Érdekelnek még a hatalmas bűnök? Nem az én bűneim voltam, régestelen régen túl is léptem rajtuk...

Találkoztam a féltestvéreimmel, kezet fogtam a húgom fiával... Egyenes gyerek, a szemembe nézett a kézfogás alatt, az öcsém meg Lénának nevezte el a lányát, micsoda gyönyörű meglepetés.. :)))

Nem éreztem szükségét, hogy beszélgessünk...

Rövid temetés volt, kevés emberrel... Kinek-kinek érdemei szerint! Ugye...

Édesapu temetésekor iszonyúan éreztem magam. Nem is emlékszem szinte semmire, csak az urnára... az örökségrablók helyet engedtek nekem a jobb első sorban nagy kegyesen, ott ült mellettem a vén hullarabló sógor, majdnem megpukkadt, a Gábor öltönye ezerszer volt elegánsabb az ő kisvárosi "szabóságból kikerült" menőjénél... Akkor már tudtam hogy loptak, nem keveset...

A tömeget nem is néztem... Ma tudtam meg, jöttek, és jöttek az emberek, a családi kriptánál voltunk már, amikor a ravatalozóból elindult a sor vége.

Őt ma kevesen temették. A cég dolgozói. Kötelezően, gondolom... Alig húsz ember velünk együtt... Öt gyászhuszár várta a kihordandó koszorúkat és csokrokat. ÖT!

És nem jött el senki... Figyelj Anyám! Nem jött el senki! A temetésedre nem jött el senki...

A háborús helyzet fokozódik, megkezdődött a gyűjtés a menekülteknek ezer szinten, Orbán nagy bajban van, visszacsapódik a fejére a Putyin-féle seggnyalás, akkor most ki a migráns, és ki nem....Jönnek az ukránok, ukrán-oroszok, ukrán-magyarok.... Nekik ugye lakhelyük is van.... Ja! Csak kamu! A helyzet rettenetes...

dr.ahalan 2022.02.27. 23:13:42

@Khinem Saar Yale: Ennek bizony helye, ideje van... :(

dr.ahalan 2022.02.27. 23:27:54

Fárasztó hétvége volt, szombaton elmentünk a találkozóra. Kellemes volt, de a háború rányomta a bélyegét, szóba került állandóan... :(

Taxival mentünk, taxival jöttünk haza, persze beszélgettünk, kérdeztem... Felelt mindkettő. Rettenetes dolgokat mondtak! :O

Szóval jó volt Krisztiéknél, tényleg... Ez a nőszemély kérem nem normális! Olyan poénokat tud fellőni, hogy az ember lánya azt veszi észre, hogy kint áll egy nyolcadik emeleti erkélyen fagyoskodva, cigizünk... Mi csajok, egymás közt! A téma a pasik... A mi korosztályunk szexelt eleget 3D-ben, és rettenetesen sajnáljuk a fiatalokat... Élmények, méretek, miegyéb!

És akkor azt mondja ez az őrült... Néha amikor hátulról, unalmasan, kisfarkú... Akkor azért jól esett volna egy AVON-katalógus! És kész! Robbant a röhögés, ébredt a szomszéd...:)))

Nem is értem. Ők a mi korosztályunk. És minden hétvégén buliznak. Hogy bírják energiával? Detélleg! :O

Rémülten tiltakoztunk, dehogy jövünk a jövő héten... Egy ilyen hétvége után alig várom, hogy bekuckózzunk... :)))
süti beállítások módosítása